PostNL reviews

Sandra
22-07-2020

Tegenwoordig zijn kaarten 5 werkdagen onderweg

Ik begrijp dat Post.nl het druk heeft maar 5 werkdagen voor het bezorgen van een kaart vind ik persoonlijk wel erg veel.

Joer
21-07-2020

Wat een stelletje dieven en amateurs

Eerst komt er een kaartje voor mij kind van 6 niet aan waar 10 euro in zat. Daarna wordt mij 31.5 opgestuurd maken ze een klein sneetje rechts boven in om het los geld er uit te stelen.daarna bestel ik iets via mp en bol zit heel de middag te wachten krijg ik op eens een melding dat het maar bij de Hema is afgegooid. Wat heel knap is want ik zit in een instelling waar 24 uur PD iemand is en ik was er ook gewoon die neppers hebben niet eens aangebeld. Ze willen gewoon snel naar huis die (postcode) zzp er met een bus als je een bus heb kan je posbode worden.ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en dan bel ik voor deze klacht na een uur het nummer zoeken op internet dan drie kwartier in de wacht en dan durf mevrouw nog te vragen heb ik u nu goed geholpen Nee domme idioot want ik heb me spullen nog steeds niet. Wat is er gebeurd met de post bode van vroeger die gewoon elke straat uit ze hooft weet! Dikke - 10 voor postnl van mij kunnen jullie failliet verklaard worden en dan iemand aanemenen die ze vak wel serieus neemt klaar nu heel me dag na de klote en nog geen pakket moet nu zelf de postbode spelen heb jullie gewoon 12€ betaald voor niks helemaal klaar met dit bedrijf

Tim
20-07-2020

Meest onklantvriendelijke bedrijf ooit

Al zo vaak problemen met dit bedrijf gehad. eerst werd mijn internetmodem keer op keer niet bezorgd, de provider heeft werkelijk 4x de modem op moeten sturen naar me. De reactie toen ik belde naar de klantenservice: "Nee u kunt hier geen klacht over indienen, dat kan alleen de verzender"

Dan nog tientallen pakketjes bij willekeurige buren (niet persé de directe buren) bezorgd zonder een kaartje bij mij in de bus waar het afgeleverd is.

En vandaag was ook weer mooi, pakket zou morgen geleverd worden. Ik wijzig de locatie naar een afhaalpunt 50 meter van mijn huis zodat ik het na werk af kan halen. Wordt de verzending zonder waarschuwing een dag verzet naar woensdag! Alleen dan heb ik de bestelling al nodig.

Klantenservice gebeld of dat dan maar ongedaan gemaakt kan worden zodat het zoals het was morgen bij mij thuis bezorgd kan worden, wat krijg ik te horen: onmogelijk! Ze konden niets voor me betekenen ik moet er gewoon een dag langer op wachten. Ongelovelijk dit stel amateurs.

15-07-2020

Leugens, waardeloos.

Meerdere keren door de bezorger gelogen en daardoor bezorgingen gemist heb van de drogist met medicijnen die ik nodig heb. Ik zit nu dus in de pijn vanwege deze bende.

Ik woon beschermd en zelfs als ik er niet was zou er altijd iemand aanwezig zijn om post zoals dit te accepteren. Maar magisch is het adres fout (absoluut niet!) of lukt het niet, alleen met post nl heb ik deze rot ervaringen. Echt waardeloos. De instanties moeten maar eens kijken wat hierachter zit, ik zou graag willen zien dat ze hiervoor gestraft worden.

Tessa
14-07-2020

Bijzonder onvriendelijke medewerker + diefstal van inhoud pakket

PostNL laat grote steken vallen. Ik zend een pakket retour, waar ik netjes voor betaal. Vervolgens krijg ik een lege envelop thuisgestuurd. Als ik contact opneem word ik afgewimpeld. Er wordt totaal niet gezocht naar een passende oplossing. Ik zou met bewijs moeten aankomen (foto's e.d.) om diefstal aan te tonen. Terwijl mij in hetzelfde bericht wordt medegedeeld 'excuus, uw pakket is vermist geraakt of beschadigd'. Hyprocriet gebeuren daar op de KCC en de klant mag opdraaien voor de kosten van het zogenaamd 'zoekgeraakte pakket'. Wie is de dupe? De klant. Mensen verzeker altijd je pakket heb het vermoeden dat de medewerkers niet worden gescreend op VOG. Daarnaast kleine tip: een training in 'hoe kom ik fatsoenlijk over in een chatsessie' zou niet misstaan.

Kryptowl
13-07-2020

HOE RAAK JE ZOVEEL PAKKETJES KWIJT! STELLEJTE DIEVEN ZIJN JULLIE!

Post nl raakt de laatste tijd zoveel pakketen kwijt en vind dit de normaalste zaak van de wereld. Ik vraag me af hoeveel % van de pakketjes achterover worden gedrukt. en het zijn toevallig nooit de goedkope pakketjes. Stelletje dieven Bij postnl Verstuur nooit meer wat met hun totale schade dit jaar door postnl 277 euro en 44 cent Bedankt he Postnl! aangetekende verzending etc En niks vergoed krijgen. wat een slappe *** zooi bij postnl.

11-07-2020

Gezamenlijke schadeclaim organiseren PostNL

Beste mensen, wie heeft bij PostNL een vermist/verzekerd en waardevol pakket aangegeven en krijgt maar geen schadevergoeding ivm de beruchte corona smoes van PosNL, laat staan een fatsoenlijk antwoord!? Gezien de vele klachten op het net is het misschien verstandig ons als genegeerde burgers een gezamenlijke advokaat in de hand te nemen voor deze klachten. Ik zelf heb een verzekerd pakket al in april verstuurd naar de USA twv euro 1025,- en euro 65,- verzendkosten. Bijna 10 weken later nog niets op de tracking en PostNL reageert alleen maar met 1 algemene smoes, corona. Meerdere malen heb ik de standaard procedure voor een vermist pakket en schadevergoeding doorlopen, wordt gewoon genegeerd. Hoelang wachten is acceptabel voor een vermist pakket, ben al Ebay en PayPal kosten kwijt, plus mijn dure pakket.

Sh
10-07-2020

S Rashid

Twee keer mijn post nooit aangekomen bij de ontvanger , als je contact maakt gaan ze heel onserieus en traag jou klacht beoordelen en naar jou post zoeken en uiteindelijk na twee maanden ontvang je een brief van helaas kunnen we jou post niet terugvinden! in totaal meer dan €60 schade heeft postNL mij bezorgd en ze gaan niet eens tenminste de postkosten aan jou terug geven . Ik raad postNL echt af en ik stuur nu al mijn post met andere postvervoerder en nooit is mijn post kwijt en bovendien voordeliger ook

07-07-2020

Vreselijk traag

Pakketje bijna week geleden afgegeven nog steeds niet op plaats bestemming die 100 km verder ligt. Wel berichtjes sturen dat ze vertraging hebben en dat het een dag later wordt.

Bertje
07-07-2020

Op de app staat al weken dat ik een pakket ontvangen zou hebben , echter nooit ontvangen.

Zit er een soort van dievengilde achter post nl

Niks bezorgen en op de app zetten van wel.

Waar blijven die producten? ik ben niet de enige

Waar is de ptt van vroeger?

06-07-2020

Alles verdwijnt !

Vrijwel niets van mijn post dat ik verwacht komt meer aan!

Janny
04-07-2020

Mijn pakket is afgeleverd alleen niet bij mij. Je staat zeker 15 tot 20 minuten in de wacht als je belt. Dan krijg je Mesen die geen verstand van zaken hebben. Al met al geen pakket en geen doorkomen aan. Zo slecht dat Kassa daar maar eens aandacht aan moet besteden. Denk dat de beerput opengetrokken word.

Olga
03-07-2020

0 star, 0 service

I have the same problem, sent 4 packages to various European countries and they have not arrived for over 1.5 months! POST NL is the WORST, they take no responsibilty about packages, cannot help you because you didn't pay extra for some insurance, etc. It looks like they just took all your post and let it burn in some warehouse and ran away with money. Now I just avoid them and I recommend everyone else to avoid them too!

Joeppie
03-07-2020

Bezorging pakket

Gister is er bij ons een pakket afgeleverd(volgens de klantenservice want mevrouw zegt dat dat in het comoutersysteem staat), we hebben niks.ontvangen en ook geen kaartje.

En vandaag weer een pakket wat niet is teruggestuurd naar het postnl punt maar bij buren in de bus schijnt te zijn gestopt.

Teveel werk om het mee terug te nemen naar het verzamelpunt?

Nawras
01-07-2020

Verschikkelijk bedrijf

Zeer slechte service, geen vriendelijke klantenservice, 4x gebeld over een belangrijke aangetekende brief die zoek was en 4 x hebben ze midden in het gesprek tijdens mijn klacht opgehangen.

Ze zijn niet voorzichtig met je gegevens.

Ik ben 2 keer naar een postnl punt gestuurd omdat ze dachten dat daar lag

Geen serieus bedrijf

Ze nemen je niet serieus

En ze houden je voor de gek

Nooit tevreden over geweest tot de dag van vandaag met dit voorval.

30-06-2020

In 2 woorden . zeer slecht

Het is en blijft een grote puinhoop bij postnl.

Hoe kunnen zij blijven bestaan?

DHL is 1000 % beter.

Ik verstuur totaal niets met postnl, maar moet wel vaak via postnl ontvangen helaas .

Dit gaar 9 op de 10 keer fout , wat een slecht bedrijf!

Mnnone
28-06-2020

Wanprestaties PostNl

Volgens bezorger pakketje afgeleverd in de brievenbus (Track en Tracé) maar is dus niet gebeurd!

Met de klantenservice contact opgenomen, waar mij wordt verteld dat ik de afzender een onderzoek hier voor moeten laten instellen.

Prima oplossing hé!

Met afzender contact opgenomen maar die heeft gewoon het pakket netjes verstuurd en krijgt dan óók via Track en Tracé door dat het pakket is afgeleverd.

Er zal vandaag of morgen wel uitkomen dat er flink gejat wordt met het zg afleveren in de brievenbus maar goed zal dus nimmer nooit mijn pakket meer krijgen.

Ga zo verder PostNl!

Klik op 'Aanmelden' om e-mails van Trustpilot te ontvangen met tips en informatie over

George
27-06-2020

Ali pakket niet ontvangen volgens post nl afgeleverd maar niet bij mij

klacht bij post nl doen niets

zelf overal naar depots gebeld pakket lag op een afgiftepunt wat opgeheven was?

waardeloze service en bezorgers

kunnen niet lezen of doen maar wat

nu ben ik weer 2 pakketten kwijt

george

Roel
16-06-2020

Wat n waardeloos bedrijf!

Zojuist op mn track en trace gekeken of mn pakketje er al bijna is. Nu komt er te staan: adres niet goed: pakketje GAAT RETOUR!

Dat moet helemaal niet. Is n heel zwaar pakket (12kg) ter waarde van 2 tientjes, dat laat je de afzender toch niet nog een keer versturen?!m En het adres van de ontvanger (ik dus) IS GOED.

Ferry
15-06-2020

53 dagen verder

Belangrijk pakket richting buitenland. Aangetekend en verzekerd verstuurd kosten €160. Veel duurder dan normaal. Vanaf dag drie in transit tot en met nu. Al 3 keer contact gehad. En telkens werd mij gezegd dat je pakket al in het land is. Familie richting vilegveld wat ook 2 uurtjes rijden was. Helaas, het was niet aangekomen. Weer tijd en geld ingestoken.

Bellen met post.nl. Krijg een mail waar ik van alles moet invullen en weer terugsturen. Weet niet hoelang dit nog gaat duren maar ons pakket had al meer dan een maand geleden moeten aankomen.

Zoals ze zelf zeggen (verstuur je pakket zorgeloos via PostNL ). Dat moet je niet geloven.