De laatste maanden wordt er bij ons niet bezorgd klachten daarover helpen niet. Wij blijven altijd thuis voor een bezorging maar bij postnl is dat voor niks. Ze zeggen dat ze langs zijn geweest maar dat is absoluut onwaar. Ook telefonisch zijn ze niet te bereiken zelfs niet na 50 minuten wachten. Het is een bar slecht bedrijf
De bezorger wilt mijn pakketje niet bezorgen en zegt telkens dat ik niet thuis ben ook al is dat alles behalve waar.
Telefonisch niet te bereiken , dat kan in deze tijd echt niet meer.
Schade opgelopen gelukkig met verzekering verstuurd maar.
via de site Oeps, de techniek laat ons in de steek! Maar niet getreurd: je kunt ons bereiken op
088 - 86 81 023
Ga je bellen en dan word je na 18 minuten wachten er uit gepleurd
En maar winst maken over je rug en de klanten service is dik een 0
Bedankt post nl voor uw waardeloze service een hoge boete zal wel op zijn plaats zijn ik zeg doen!
Track and trace geeft aan pakjes geleverd maar geen levering
4 juli 18:33
Code 3sccvz014806049
En 3sgwrk987155387
MEGA slecht… Eerst 3 dg op rij dat het bezorgmoment niet gehaald is, 4e dag een bericht in app dat pakket bezorgd is (brievenbus). Hier is NIETS bezorgd, en de ringbel heeft ook niemand gedetecteerd .
HOE DAN? En dit is maar 1 voorbeeld van de vele afgelopen weken….
Wordt een een pakket verstuurd naar je (volgens postnl binnen 2 dagen). Krijg je een aanmatigend bericht dat ze erg druk zijn en wel laten weten wanneer de spullen, waar je op zit te wachten, een keer bezorgd zullen gaan worden.
wil je de klanten service bereiken krijg je een chatbot die kantoor uren aanhoudt, telefonisch kom je er niet door.
je krijgt het gevoel dat men van mening zijn dat ze je een gunst leveren als ze een keer langskomen
Heb last van constante vertragingen, nouja, eigenlijk wordt de levertijd gewoon steeds opgeschoven.
Verder is het al meerdere malen gebeurd dat pakketten bij buren geleverd worden terwijl ik thuis ben, of dat pakketten op een ander adres geleverd worden zonder enige notificatie hiervan.
Contact opnemen met post nl is nagenoeg onmogelijk en heeft een ontiegelijk slechte klantenservice waarin je geen enkel antwoord krijgt op je vragen of er gewoon niet gereageerd wordt door werknemers.
Ronduit slecht.
PostNL is mijn pakketje kwijtgeraakt maar wilt me niet vergoeden.;
pakketje kwijtgeraakt gekocht van marktplaats, maar weigert me mijn geld terug te geven. Niet eens een middenweg. Onderzoek gestart en na nauwelijks enige tijd de melding gekregen dat pakketje kwijtgeraakt is, pech dan meneer de trouwe klant. Extreem slechte service, zelfs na een uur aan de telefoon gewacht te hebben krijg ik hetzelfde te horen, echt waanzinnig slecht. Dit is echt niet klantvriendelijk. Maar ja ze geven duidelijk niks om hun klanten dat is wel duidelijk.
Onze vaste post bezorger van de pakketten is echt top
Hij is beleefd
Hij is netjes
Praat goed Nederlands
Denkt mee met het bezorgen
Echt Top Top Top
In Veenendaal-OOST
Ik had een pakketje besteld dat zou donderdag 29 juli geleverd worden tussen 13.10 en 15.10. Vervolgens kwam er te staan we hebben vertraging het wordt uiterlijk voor 22.00 geleverd en nog voor het 22.00 was stond er we hebben het bezorgmoment niet gehaald houdt de app in de gaten voor een nieuw bezorg moment. Er kwam alleen geen nieuw bezorgmoment te staan, dus heb ik contact proberen op te nemen heb uren in de wacht gestaan om vervolgens te horen ligt bij een afhaal punt, dus op vrijdag ik naar dat afhaalpunt hoor ik dat mijn pakketje der niet is. Weer contact opgenomen met postnl en die zegt ons systeem zegt het is op dat afhaal punt geleverd verder kunnen we je niet helpen. Ik vandaag weer terug naar het afhaalpunt en nee hoor mijn pakketje is nog steeds niet geleverd. De eigenaar van het afhaalpunt heeft alles voor me bekeken maar is er echt niet en staat ook niet in het systeem dat het er zou zijn. Kortom het systeem van post nl klopt niet en ze praten onzin en helpen verder nie
Post nl is een belangrijk pakket kwijtgeraakt.
Een drama bedrijf
Zegt dat er iemand aan de deur is geweest maar klopt geen moer van
Heb zelfs camerabeelden terug gezien niemand geweest
Contact met dit bedrijft is drama
Je lult met een computer die ook nog eens de zelfde vragen blijft stellen
En als via de telefoon wil bellen kost Je dat nog eens een hoop geld als je niet op past
Snap niet dat er nog bedrijven zijn die een pakje willen opsturen via POSTNL
Irritatie factor 10
Kut bedrijf
Wat een kut bedrijf! Bel je klantenservice, zijn ze gewoon niet bereikbaar, sta je in de wacht langer als 2 uur! Word gewoon niet opgenomen. Kut bedrijf!
PostNL is voor de tweede keer een pakket kwijtgeraakt van waarde. Twee keer over een onterechte portokaart gekregen die ik moest betalen, terwijl alles in de app netjes betaald en aantoonbaar is. De kaart is volgens de zeer energieke medewerkers van PostNL uit het systeem gehaald; dus ‘het zou verstuurd moeten worden’. Verrassing: niet dus. Inmiddels een halfjaar en talloze telefoontjes met de behulpzame medewerkers verder. Twee keer een klacht ingediend, ‘u wordt deze week nog teruggebeld’. Nooit meer wat van weer gehoord.
Zoals in de titel te lezen dit verhaal ook bij een pakket in januari gehad en nu in juni dus weer. Ik ga er maar vanuit dat het kwijt is geraakt want een pakketje na weken in eigen land niet weten te bezorgen is in mijn ogen een hele bijzondere prestatie.
Ik verstuur nooit meer iets met dit verschrikkelijke bedrijf.
Meer als een week gelden zou er een pakket geleverd worden, nog niet ontvangen na 9 dagen. Eerste 3 dagen kreeg ik bericht dat het verzet werd daarna niks meer gehoord. Ik heb proberen te bellen na 1.5 uur in de wacht maar opgehangen. Mailen kan niet chat robot zegt dat ik nog maar een week moet wachten wat een klote bedrijf en waardeloos dat ze ook nog eens niet te bereiken zijn. Overal op bezuinigen directie lekker zakken vullen en vervolgens geen mensen die pakketten willen bezorgen. Directie eruit trappen, iemand zetten die niet alleen zijn zakken wil vullen maar service wil verlenen.
Vandaag zou pakket worden geleverd. Kreeg mail dat ze het bezorgmomrnt niet hadden hehaald en dat ik de app in de gaten moest houden. Ineens om acht uur zaterdagavond staat er dat ik een half uur geleden mijn pakje thuis geleverd heb gekregen, NIET DUS, POSTNL! Vanaf zaterdagmiddag 4 uur voir zo'n groot bedrijf al geen klantenservice meer kunnen bereiken, is een schande. Pakket weg, nergens bericht waar het is, hier niet in ieder geval. En klantenservice is erbarmelijk. Ik zou anderhalve maand geleden een terugstorting krijgen voor een onterecht geretourneerd pakje, twee medewerkers zouden dat in orde hebben gemaakt: ook niet dus! Ik ga een klacht bij de politie indienen vanwege diefstal van mijn pakket door postnl, dit mag toch niet gebeuren!
Brievenbuspakje volgens T&T afgeleverd op 23 juni 2023…maar niets van dit. Gebeld naar bedrijf en 45 min in de wacht gestaan. Iiteindelijk klantenservice die verteld zou nog 5 dagen kunnen duren. Welke oplichter zet de t&t op afgeleverd?
Kansloze organisatie met een klantenservice die niet bereikbaar is. Voor de zoveelste keer vertraging bij het afleveren van pakketten.
Ik laat nooit meer pakketten via postnl leveren.
Mijn pakketten worden noet thuis bezorgd maar op de afhaalpunt afgeleverd. Ik heb bezorgkosten betaald book thuisbezorging, ik heb thuis gewacht op de bepaalde tijd, ik heb afspraak gemaakt voor een andere datum omdar ik niet thuis ben. Toch wordt pakket niet thuis bezorgd. Klantenservice telefo isch noet bereikbaar of je moet ruim één uur aan de telefoon wachtsn. Gewooweg ellende op de hoogste niveau en klantvriendelijkheid op de laatste niveau.