PostNL reviews

Eliad
17-02-2019

Bezorger die niet komt opdagen

Iets bestelt op marktplaats, de verkoper verstuurd het pakketje netjes dezelfde dag. Gedonder begint als ik via track n trace zie dat de pakketbezorger vrijdag langs komt. De hele dag thuis gewacht en niemand gezien. Als ik de app bekijk zie ik tot mijn verbazing staan dat de bezorger zogenaamd voor mijn deur stond en dat er niemand thuis was terwijl ik continue kijk en in de gaten hou waar die blijft. Ik heb mijn bestelling echt nodig. Dan wordt via de app aangegeven dat de bestelling de volgende dag wordt bezorgd. Ik heb voor de zekerheid een papier aan mijn voordeur gehangen dat ik thuis ben. Ja hoor je raad het al weer niet verschenen en ook geen kaart in de bus maar wel dat ik zogenaamd niet thuis zou zijn geweest. Nu moet ik maandag zelf langs gaan bij een bezorg punt en kan mijn pakket maandag pas zelf afhalen. Baal hier enorm van en PostNL klantenservice kan niks doen, ze kunnen de bezorger niet bellen of wat dan ook. Rest niks anders op dan maandag zelf langsgaan en hopelijk ligt mijn pakket daar. Ik wilde deze ervaring delen met jullie.

Dees
09-02-2019

Keer op keer mis

Ik heb maandag iets nodig. Afgelopen maandag al besteld, daarna begunnen de problemen. Eerst werd de bezorging een dag uitgesteld. Woensdag werd de bezorging naar voren geschoven, eerder van mijn werk gekomen. Bezorger kwam om 21.15 u met een ander pakketje wat ook ook besteld had. Niet wat ik nu nodig heb. Heb ik post.nl de volgende dag gebeld. Zou 's middags bezorgd worden. Donderdag geen bezorger meer geweest. Vrijdag opnieuw klantenservice gebeld. Pakketje zou woensdagavond om 23.15 u bezorgd zijn. Moest een klacht via de verzender indienen. Heb ik gedaan en meteen een nieuw artikel wat ik nodig heb met spoed besteld. Vrijdag briefje in de bus van 'niet thuis' terwijl ik er wel was. Zaterdag zou het tussen 16.45 en 18.45 u bezorgd worden: melding dat er om 14.32 u niemand thuis was. Ik was er wel en ditmaal geen briefje in de bus. Klantenservice zegt alleen dat ik een klacht moet indienen. Ik begrijp niet dat ze op zaterdagmiddag die bezorger niet kunnen bereiken en zeggen dat ze het pakje alsnog moeten bezorgen of op een afgiftepunt kunnen brengen. Zit met mijn handen in 't haar.

Cin
30-01-2019

Slecht ervaring

Onjuiste informatie van track& trace, dagen vertraging zonder update. ik heb nog geen idee waar mijn post is hoewel het zei die" onderweg" is 2dagen geleden.

Adrienne
29-01-2019

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf

Op vrijdag track en trace code voor een pakket ontvangen. Op de site staat dat het pakket op zaterdag tussen 12.30 en 15.00 uur bezorgd zal worden. Zaterdag dus thuisgebleven. Geen pakket en op de site staat het nog altijd onder "afgifte". Daar staat het zondag nog steeds en op maandag ook.

Máár er is iets gewijzigd: er staat dat uw pakket wegens grote drukte één dag later bezorgd zal worden. Één dag later betekent bij PostNL niét dat het op maandag (de zondag is geen werkdag) maar dat het op dinsdag tussen 12.30 en 15.00 uur zal worden afgeleverd. Nu lijkt het mij dat vertraging in januari (de feestdagen en de black friday hysterie zijn echt wel achter de rug) niet te maken heeft met drukte, maar met personeelstekort.

Het is dinsdag. De mededeling dat mijn pakket één dag later komt is verdwenen, het staat nog steeds onder "afgifte", de chauffeur is zojuist geweest. Bij de buren. Mijn pakket zit er niet bij. Volgens de chauffeur waren er "problemen " waardoor ze veel minder mee hadden gekregen.

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf. Je zult er maar voor moeten werken.

Inmiddels ben ik twee middagen kwijt met wachten. PostNL levert niet alleen niet op tijd, ze houden ook hun site niet bij, ze laten klanten wachten en áls ontvanger kun je nergens terecht. Dát moet de afzender doen. Bij wie kan ik de uren dat ik gewacht heb declareren?

Geepost

Mijn aangetekende post niet bezorgd wel voor getekend maar niet door mij ken die hand tekening niet maar heb nu wel problemen met mijn uitkering

Dominique

Vreselijk bedrijf!

Je besteld iets, blijft ervoor thuis want ze komem tussen 4 en 6 smiddags. Wat denk je, sta je om half 1 onder de douche, komen ze. Belt op, krijgt antwoord; we kunnen niets doen want weten niet wie je pakket heeft. Wat een bedrijf die zn eigen werknemers niet eens kent! Vreselijk bedrijf. Hopelijk snel weg met postnl!

25-01-2019

Waarom geen -1000 als waardering ?

Wat een ongeloofelijke slechte service bij postnl!

3 pakketten kwijt en postnl stuurt je naar de afzender, tja lekker! postnl raakt je pakket kwijt en ik kan niets doen, en de afzender weigerd want die stuurt me naar postnl, er was iets met het kastje en muur ofzo? waardeloze tent dat postnl en oplossingen daar hebben ze nog mooit van gehoord, waarschijnlijk verwachten ze dat je de pakket bezorger uit zijn bus trekt!

Joren
24-01-2019

Schandalig!

Spijtig dat er geen mogelijkheid bestaat om 0 sterren te geven. We hebben twee handelszaken waar er van 8u tot 20u zowel via het onthaal als het magazijn geleverd kan worden; en alle pakketten via BPost, DPD, GLS, etc. worden perfect afgeleverd. Via PostNL telkens de melding dat er 'niemand aanwezig was' of ze 'het adres niet kunnen vinden'. Namen staan nochtans aangeduid met gigantische verlichte reclamepanelen. Gewoonweg schandalig! Tip: stuur jullie klachten vooral ook naar de bedrijven die nog gebruik maken van PostNL, want daar begint het allemaal!

Zippora
23-01-2019

PostNl de Bermuda driehoek is er niets bij

Ik had geen idee dat de PTT proletarisch winkelen in het pakketten bestand systematisch afdekt, maar dat lijkt mij de enige logische verklaring gezien onze ervaring in januari 2019.

Ik heb een pakket verstuurd vrijdag met track and trace via de BRUNA. Het is opgehaald op het postpunt maar nimmer bezorgd.

Ik krijg al dagen de aankondiging dat het pakket later bezorgd wordt en bij het sorteercentrum ligt maar het is gewoon kwijt. Inmiddels wordt de afleverdatum in de track and trace niet meer aangepast door de PTT.

Eergisteren heb ik gechat met de PTT en toen wat het pakket net toevallig 10 minuten daarvoor gescand en zou het afgeleverd worden de dag erna. Ook vandaag is het pakket echter weer niet bezorgd.

Ik kan geen klacht indienen bij PostNL want dat moet de ontvanger doen volgens de PTT en deze weet uiteraard van niets want ik ben de afzender.

Daarmee is de zaak volgens de PostNL afgedaan en kunnen wij naar onze E 100,- fluiten. PostNl weigert een onderzoek in te stellen naar paketten die zij zelf is kwijt geraakt en vindt dat volkomen normaal. Ik had maar een verzekering moeten afsluiten voor dit pakket bovenop de track and trace kosten werd mij nog te verstaan gegeven door de uiterst onbeschofte medewerker van klantenservice.

Ons advies: PostNL? Gebruik gewoon de concurrent!

Huurneman
21-01-2019

Post bezorgen

Post.nl is waardeloos

Komen niet op de aangeven datum en binnen aantal seconden is de bezorgen weer weg. Heb daardoor mijn pakket niet in ontvangst kunnen nemen. Naar Post. Nl gebeld, kreeg een gebrekkig Nederlandse telefoniste aan de telefoon, die mijn niet verder kon helpen. Moest via internet zelf alles regelen.

De bezorging laten veranderen, in s'avonds bezorgen. Wat treft mij ogen, moet je daar ook nog extra voor betalen!Belachelijk voor woorden! Terwijl ik gewoon thuis was, maar de bezorgen zelf snel ervan door ging.

Laat nooit meer wat bezorgen voor Post. Nl!

Jelle
14-01-2019

Beschamend slecht bedrijf

Zeer ontevreden over postnl. Ik werk aan huis en keer op keer geeft postnl aan mij gemist te hebben tijdens het bezorgmoment terwijl nooit een postbode langs is geweest. We hebben dit nu al minstens 10 keer meegemaakt en er valt niets aan te doen want dit verschrikkelijk slechte bedrijf wordt nou eenmaal geselecteerd als de bezorger van de desbetreffende pakketjes. Diep en diep triest. het is dat ik 1 ster moet selecteren, maar die ster verdienen ze zeker niet. hoop dat hier ooit wat aan gedaan wordt.

Leo
08-01-2019

Zéér ongeïnteresseerde bezorgers

De zoveelste keer dat pakketje in de flathal word gegooid, bij niet afgetekend en niemand thuis en geen briefje in de bus. Wat als deze camera was gejat in de trappenhal? ACHTELOZE postmedewerkers. Ik maak geen gebruik meer van PostNL voor pakketten aan huis. Staat ook op twitteraccount van dit “top”? bedrijf

Anne
04-01-2019

Slechte klantenservice EN SERVICE. reageren nooit op vragen of klachten, zit hier ontzettend mee en kan mijn zaken niet regelen. post word verkeerd bezorgd terwijl het in een andere straat moet zijn. heb ook een postbus bij post.nl maar precies hetzelfde verhaal waardeloze klantenservice, zelfs de chat onderbreken ze telkens en laten je in hun troep staan. ook daar word post zo vaak verkeerd bezorgt terwijl het niet mijn postbusnummer is. ook bij aangetekende brieven word het terug naar mij verstuurd in plaats van de verzender. voor niks rij je heen en weer naar zo'n postbus filiaal, zelfs contracten niet verlengen hoor je niks over, ook tig keer contact overnemen. bellen naar post.nl kost je ook een smak geld, vooral als ze je heel lang aan de lijn houden. maar facturen krijg je wel netjes en zelfs van te voren, dan verwachten ze wel dat je zult betalen anders dreigen ze met incasso, in hun eigen interesses doen ze alles, post.nl is echt een monopolie bedrijf. waardeloos bedrijf, slecht naar klanten toe.

Luuk
02-01-2019

Pakketbezorger véél te vroeg

Pakketbezorger véél te vroeg

De Pakketbezorger was 4 uur! Vóór het aangegeven tijdslot aanwezig, terwijl wij toen afwezig waren.

Gebeld met klantenservice ; Conclusie: Man aan de telefoon was ontzettend chagrijnig en het kwam er op neer dat het mijn schuld was dat ik geen 4 uur van te voren aanwezig was. Ja ze zijn bezig met iets waarmee ze ons tegemoet kunnen komen maar dat was kennelijk nog niet klaar.

Kortom: Dan maar DHL. Overigens heeft deze service nou een kortingscode voor 25% korting op pakketjes die verstuurd moeten worden

29-12-2018

Postnl is altijd te laat

Postnl is altijd te laat

Jan Van
27-12-2018

Geen service

Mijn ervaring is niet met woorden te beschrijven, heb nog nooit zo'n bedrijf mee gemaakt waar het zo'n zooitjes is dat ze zelf niet eens meer weten hoe ze eruit komen en daarom maar steeds met andere leugens komt

Roy
25-12-2018

Postbus opgezegd vanwege blijvende waardeloze service!

PostNL denkt nog dat ze alles kunnen maken. Zelfs als je als zakelijke postbus-klant je jaarlijks honderden Euro's achterlaat bij deze waardeloze organisatie.

Pakketten weg, 'los het maar op met de verzender', veel te lang afleveren, Klantenservice die ook niets kan, terugbellen wat ze beloven doen ze ook niet, enz enz enz. Toppunt tot 3x toe (waarvan 2x gemeld) een postbus-locatie sluiten/wijzigen en de klant niet op de hoogte brengen. Ja, een brief als HERINNERING sturen naar het postbus-adres!

En wel volledige kosten afschrijven voor de postbus-'service'.

Ik zoek graag een andere oplossing om mijn zakelijke pakketten te ontvangen dan deze vergane 'glorie' PostNL nog een enkele cent aan omzet te gunnen. Verzenden van pakketten zijn gelukkig ook veel bétere leveranciers voor die hun relaties wel waarderen.

Voor mij geen PostNL meer!

24-12-2018

Zeer tevreden tijdens feestmaanden 2018

In november en december verzonden we bijna 1.500 pakketten via Postnl; het bedrijf heeft het supergoed gedaan en in ieder geval veel beter dan de concurrenten DHL en DPD in 2017 (voor ons). Het is duidelijk dat Postnl veel extra inspanning heeft geleverd om alles zo goed als mogelijk te laten verlopen met als resultaat voor De Bouwplaats: 97,8% van de pakketten kwam op tijd!

Dank, Postnl, jullie krijgen van ons (voorlopig) het vertrouwen.

24-12-2018

Prima klantenservice

Na alle slechte reviews wil ik ook een positieve review achterlaten. Vandaag super geholpen door klantenservice en pakketje was uurtje eerder. Iedereen kan zeuren als het slecht gaat, maar gaat ook vaak goed. Super klantenservice

22-12-2018

Kerstpost met decemberzegels komt niet aan

Vorige week kerstkaarten met decemberzegels verstuurd. Nu na 7 dagen meerderheid nog niet aangekomen. Klopt het gerucht dat post met decemberzegels blijft liggen.

Heel nare , verdrietige ervaring.