PostNL reviews

Harold
02-12-2021

Hier moeten toch juridisch aanknopingspunten voor een rechtzaak inzitten. Zelden zag ik een bedrijf dat zò arrogant en neerbuigend de middelvinger tegen haar klanten opsteekt!

Jurgen
02-12-2021

Pakket vier dagen onderweg , twee dagen in op de sorteer afdeling.

Het pakketje was netjes op tijd ingeleverd door de verkopende partij.

Krijg steeds bericht "Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd".

Geprobeerd contact te krijgen met klantenservice maar daar is geen doorkomen aan.

EBR
01-12-2021

Zakelijk verstuurd pakket is al meerdere dagen in Nederland onderweg. Klant boos en met de waardeloze post nl klantenservice kom je niets verder.

We gaan alles maar met DHL verzenden dan weet ik zeker dat het bezorgd wordt

Bo
29-11-2021

Zit al 5 dagen op een pakket te wachten, track&trace geeft al 4 dagen aan dat het druk is en dat het pakket zo snel mogelijk bezorgd zal worden.

Er komt 3 keer per dag een PostNL bus hier in de staat om af te leveren behalve mijn pakket , contact met de bezorgers is haast onmogelijk door het Oostblok gelul of Arabisch. Kansloos kut bedrijf dat postnl.

Jackie
27-11-2021

Superrrr slechte bezorgdienst.

Ik heb thuisbezorgd gekozen maar moest mijn bestelling (4 eetstoelen)zelf beneden halen. Ik ben hoogzwanger!

De bezorger zegt gewoon “ dan heb je pech “ en rijd vervolgens gewoon weg

JHDD
26-11-2021

Laat je niet misleiden door de slogan:

"We hebben iets voor je.".

Het is eerder:

"We hebben NIETS voor je, want we zijn je zending met track&trace spontaan kwijtgeraakt en kunnen verder niks doen. Waarschijnlijk zit één van onze malafide bezorgers nu thuis met jouw product".

Gert
25-11-2021

Super super slecht bedrijf! ik heb 6 maanden lang 10 keer gebeld over mijn pakketje en elke keer zouden ze terug bellen over 10 dagen maar dat is elke keer niet gedaan! en ze geven jou de schuld.

24-11-2021

Doodgewoon,.niks meer kopen bij firma's die met post.nl werken. Er zijn genoeg malafide pakjesdiensten.

Ray
24-11-2021

Pakket verzekerd verzonden en helaas kapot aangekomen, apparaat koste 1300 euro dus dan verpak je deze zo goed mogelijk en ga je er van uit dat post nl er goed en zorgvuldig mee omgaat.

Verzekerd verzenden heeft dus geen nut, zij geven de verpakking de schuld en dus kan ik fluiten naar mijn 1300 euro.

Ongelooflijk, verzend nooit meer iets met post nl, nooit meer.

En ik was een trouwe klant.

Helen
23-11-2021

Bezorgers rijden als gekken door de straat waar jestapvoets mag als ze al langskomen. Dit jaar al 10 pakketten niet aan huis bezorgd maar gedumpt bij supermarkt. PostNL beweerd dat 98% bezorgd wordt; ze vergeten dat bezorging bij supermarkt NIET thuisbezorgen is, bovendien verdwijnen pakketten ook. De minder validen hebben al helemaal pech: die moeten te vaak beroep doen op buren om het op te halen. PostNL doet voor de dure verzendkosten te weinig behalve oeverloos ecxuses maken en beterschap beloven. Schaamteloos.

23-11-2021

Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Mijn brievenbuspakje ligt al bijna 3 weken bij Postnl, keurig geadresseerd en met Track&Trace code. Postnl weigert echter het pakje te bezorgen. De man bij de klantenservice stuurt je met een kluitje in het riet. Het is NOOIT de schuld van Postnl. Raar, want zij zijn toch degene die de post moeten bezorgen. Ik ga eind deze week aangifte van diefstal door Postnl doen.

Als het even kan dit bedrijf mijden. Gelukkig zijn er betrouwbaardere alternatieven.

Dontask
19-11-2021

Pakketjes komen nooit op tijd en worden vaak geannuleerd. Nu weet in een tijdvak gewacht en ja hoor pakket komt niet. PostNL levert oprecht de slechte service van heel Nederland.

Amy
19-11-2021

Voor een 2e keer in korte tijd wordt ons pakket niet bezorgd terwijl post.nl beweerd dat het bezorgd is! Klantenservice kom je niet ver mee. Voor beide keren Klacht ingediend echter er komt geen terugkoppeling! Wat een waardeloos bedrijf.

Rik
17-11-2021

Mijden als de pest! Veel schade en vermissing meegemaakt met postnl en het is NOOIT hun verantwoordelijkheid, als je ze al kunt bereiken tenminste.

Rico
15-11-2021

Heel slecht bedrijf. Slechte service. Nooit de schuld van post NL als er iets fout gaat. De bezorgers heb ik wel respect voor!

Jordi
13-11-2021

Wat een waardeloos bedrijf.

Bijna elke keer is de verzending vertraagd of erger nog, spontaan kwijt.

Wel elk jaar duurder worden, dat kunnen ze wel.

Walgelijk bedrijf, helaas geen 0 sterren mogelijk.

12-11-2021

Pakketje uit het buitenland komt eindelijk aan. Briefje in de bus dat ik het moet ophalen omdat er invoerkosten bij komen. Dit moet binnen 7 dagen, maar vanaf dat het daar lag, niet vanaf de dag dat het briefje in de bus ligt. De zaterdag had ik al andere plannen, het ophaalpunt is gesloten op zondag en maandag t.m. vrijdag is het op kantooruren alleen open, maar ja, dan moet ik dus zelf ook werken. Pakketje is nu dus al retour. Het ligt nog wel in Nederland, maar kan kennelijk niet meer onderschept worden.

Die 7 dagen is echt belachelijk, zeker als het bij een punt wordt afgegeven waar je als gewoon werkende man niet naar toe kan omdat je zelf op die tijden werkt. Ik had meer verwacht van een bedrijf als PostNL

10-11-2021

We wonen wat achteraf in een dorp en vandaag voor de zoveelstekeer weer ons oakeyje niet bezorgd omdat we niet thuis zouden zijn?

We zitten gewoon thuis te wachten op het paketje maar hij komt gewoon niet en meld wel dat we niet thuis zijn. Klotte zooi als je je werk niet goed wil doen ga dan ander werk zoeken .

Wouter
03-11-2021

Waardeloos.

Een duur paar sneakers gestolen in het distributiecentrum waar PostNL totaal geen verantwoordelijk voor neemt en nu een pakketje bezorgt, getekend door bezorger maar niet geleverd (ivm vakantie waarschijnlijk bij de deur gezet).

Ook nu geven ze geen gehoor en kan ik contact opnemen met de afzender. Lekker afschuiven.

James
01-11-2021

Post na 5 uur wachten niet gebracht zonder e mail waarom of wanneer wel, 2x uitgesteld, ik had betaald dat het s avonds tussen 18.00 - 22.00uur zou worden bezorgd en ik krijg email dat ze tusse 15-17uur wordt bezorgd, ik wil ze bellen maar geen telefoon nummer meer die je kan bellen, alleen een chatbot, waardeloos bedrijf hoop dat postnl failliet gaat