PostNL reviews

Huibrechtje
29-03-2019

Vriendelijke bezorgers, pakketjes op tijd geleverd

Er zijn zoveel negatieve ervaringen opgeschreven. Dat ik dacht ik ga mijn jarenlange tevredenheid hier neerzetten. Want dit verdienen deze hardwerkende mensen. Er gaat overal wel eens iets fout. Het nadeel is dat ze dit vooral horen. Als het gewoon goed gaat zeggen we dat meestal niet. Bij deze complimenten!

Jacinta
27-03-2019

Post.nl is een super bezorger

Je hoort vele klachten over Post.NL.

Bij ons wordt al jaren bezorg met Post.Nl en we hebben nog nooit iets negatiefs meegemaakt.

Dus bij deze een welverdiend compliment.

Titia

Zoek een andere bezorger

Al heel veel klachten ingediend op de site van post nl zonder enige reactie.

mijn post stuk ligt vanaf december 2018 in het sorteercentrum, hierdoor krijg ik van het bedrijf mijn geld niet terug van het geretourneerde artikel

Bezorging

Post-nl. Herken ik niet in de klachten die ik hoor vandaag. Ik vind post-nl de beste bezorger die er op het moment hier aan de deur mijn bestellingen brengt. Postcode 2678 nooit problemen mee.

Jolanda
26-03-2019

Blij met bezorger van postnl

Ik heb nog nooit problemen gehad met PostNL. Ik ben ook zeer tevreden over de pakketbezorger van PostNL in mijn wijk. Altijd vriendelijk en beleefd.

Alleen maar positief

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Bezorgers zijn netjes en beleefd en komen vrijwel altijd binnen de afgesproken tijdsspanne. Het versturen van pakketten gaat zeer eenvoudig dmv de app en pakketten komen altijd aan. Ooit eens zelf een briefpakket aangemaakt welke niet door de brievenbus paste. Was mijn eigen fout en dit is netjes opgelost door Postnl. Als je bedenkt hoeveel post er wordt verstuurd en hoevaak het mis gaat dan doet dit bedrijf het prima. Nogmaals dit is mijn ervaring met dit bedrijf.

Sjors
16-03-2019

Pakket retour afzender zonder iets te laten weten.

Het cijfer 1 is al veel te hoog! de cijfers zouden eigenlijk de min in moeten gaan.

Post nl heeft mijn pakket rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht zonder mij ergens van op de hoogte stellen (ook onjuiste informatie in de app)

Na 2 weken is het pakket retour gegaan naar de afzender! als ik een klacht indien hierover zeggen ze dat het hun verantwoordelijkheid niet is. Hun maken een fout en ik kan het weer oplossen! zoveelste keer dat het fout gaat met post nl! wat een vreselijk onbetrouwbaar bedrijf!

Fouten maken oké! maar het oplossen ho maar! bah bah.

Slechtste bedrijf van nederland! wat een oplichters!

Oscar

Amateuristisch PostNL

Hierbij nomineer ik PostNL als slechtste bedrijf van nederland, staan niet open voor oplossingen, bezorgen niet of niet volgens afspraak, hebben altijd een smoes, en wekken flink wat irritatie op als klant zijnde, ik ga vanaf vandaag webshops selecteren op bezorg service, als PostNL bezorgd dan bestel ik daar niet langer meer, beter voor iedereen.

William
13-03-2019

Postnl chauffeur rijd door na aanrijden van geparkeerde auto

3 weken geleden is de spiegel van mijn geparkeerde auto afgereden. De betreffende Postnl chauffeur is volgens ooggetuigen gestopt vanwege de harde klap. Hij heeft zijn raam naar beneden gedraaid, de schade geconstateerd, en is vervolgens zonder informatie achter te laten weggereden.

Na 2,5 week met postnl bellen is er niets opgelost en geeft postnl uiteindelijk aan er niets aan te doen. Het schijnt een zzper te zijn in een Postnl auto en dan weigeren ze verdere medewerking bij de postnl klantenservice.

Tip voor postnl: Hoe jullie je mensen in dienst nemen (zzp, flex werkers, vast etc) mogen jullie zelf invullen. Maar als één van deze medewerkers vervolgens schade veroorzaakt is het niet netjes om hiervoor je kop in het zand te steken. Los het dan gewoon op! Neem contact op met de desbetreffende chauffeur en stel de verzekering in werking!

Totaal kansloos geholpen zo.

Sanne
13-03-2019

Extra betalen voor een ''service'' die niet geleverd wordt.

Bij de eerste bezorging waren we niet thuis. Dus hebben we om avondbezorging gevraagd en daar extra voor betaald. Die avond werd het pakket door de brievenbus geduwd, terwijl we gewoon thuis waren. Dat hadden ze de eerste keer dus ook kunnen doen.

Ook een groter pakket hadden we gemist. Dus weer om avondbezorging gevraagd en daarvoor extra betaald. Dit pakket werd te vroeg (ruim voor 18 uur) bij de buren gedropt. De bezorger zegt dat hij na 18,00 uur is geweest, maar wij en onze buren weten wel beter. Bovendien hadden ze het de eerste keer ook direct bij de buren kunnen brengen.

Op de vraag waarom we extra moet betalen geeft PostNL geen antwoord en geen restitutie.

Hendrika
12-03-2019

Incompetent personeel

Vanaf september 2018 hebben (hadden) wij een account bij Postnl.

Als bedrijf versturen wij vele pakketten en Postnl leek voor ons de beste oplossing.

Helaas bij de facturatie liep het helemaal fout.

Er werden op onze account nog zendingen van een andere klant gefactureerd.

Dit hebben wij bij de eerste factuur reeds vastgesteld en Postnl onmiddellijk hiervan op de hoogte gebracht.

De andere klant van onze account verwijderen heeft maar even 4 maanden geduurd!

De betalingen gebeurden via domiciliëring en werden dus automatisch van onze rekening afgeschreven.

Nu 6 maanden later blijkt Postnl geen creditnota's klaar te krijgen en zijn zij eveneens niet in staat om ons de ten onrechte afgehouden bedragen terug te storten.

Genoeg loze beloften aan de telefoon, jammer genoeg is er niemand van het personeel competent genoeg om een creditnota te maken.

Freek
11-03-2019

Onvriendelijk, onprofessioneel, langzaam, incompetent en onwelwillend.

De PostNL bezorger had een klein foutje gemaakt bij het invullen van een "Ik heb uw pakketje afgegeven bij de buren op nummer." Had namelijk het verkeerde huisnummer ingevuld. Dat kan gebeuren, en is ook het einde van de wereld niet. Uiteindelijk hebben we het pakketje ook gewoon gekregen van de andere buren in kwestie.

Voor die tijd hadden we echter contact met de PostNL helpdesk. Wij hebben zelf een bedrijf en hebben dus vaker met koeriersbedrijven te maken. Het niveau van de support die je mag ontvangen varieert nogal. Eén ding is echter zeker: De support van PostNL is te omschrijven als: Onvriendelijk, onprofessioneel, langzaam, incompetent, onverschillig en onwelwillend. We hebben dit bij PostNL al eens eerder mogen ervaren, dit is dan ook geen uitzondering meer.

Wij gebruiken deze dienst van nu af aan dan ook alleen als het bedrijf in kwestie waar we goederen willen bestellen echt geen andere opties aanbiedt en de goederen elders alleen (veel) duurder of niet verkrijgbaar zijn. Daarnaast zullen we die bedrijven dringend verzoeken te overwegen in de toekomst een andere vervoerder te kiezen.

Wat een vreselijk bedrijf.

Freddy
04-03-2019

Geen levering

Zeggen dat ze aan de deur stonden, maar niet aan de deur waar ze moesten leveren ,1 grote leugen van die timo . dan maar zeggen dat ze aan de verkeerde deur stonden in de verkeerde straat en dat tegenwoordig met die navigatie nog 1 grote leugen van die timo. Zeg gewoon dat je geen zin hebt om te werken en al helemaal niet om te tillen zoon zware kast je zal wel last van je rug hebben vooral met die last van die zware leugens die je met je mee moet dragen.

Julia

Zeer slechte service extra-at-home

Nu de tweede bestelling die niet bezorgd wordt door extra at home van post nl. Eerste bestelling twee keer thuis gebleven voor niets. Tweede bestelling wel weer een mail dat er geleverd gaat worden maar de SMS om 7 uur op de dag van bezorging blijft uit. Je moet er dan zelf achteraan want er wordt geen contact opgenomen door extra at home dat er niet bezorgd gaat worden. Via WhatsApp wordt er nonchalant gereageerd en vinden ze het normaal dat je voor de derde keer voor niets vrij neemt voor een bestelling. Je betaalt voor de bezorging en je kunt bij een online bezorging niet kiezen uit een vervoerder. Ik heb beide bedrijven wel een mail gestuurd over de werkwijze van extra at home.

Ric

Wat slordig!

Wat een slordige club. Is nu de derde keer in iets meer dan een jaar tijd dat een pakket het haalt tot en met het depot en vervolgens zoek raakt. App zegt dat pakket onderweg is, maar wel vertraagd en dat zegt Postnl nu al elf dagen. Na een hoop gedoe een telefoonnummer gevonden waar je je verhaal kwijt kunt, letterlijk, want ze hebben er geen verklaring voor en daar moet je het maar mee doen. Kortom gooi je pakketjes maar in een put.

Ana

Slechtste service ooit

Vanwege een rechtzaak moest ik aangetekende post versturen naar het buitenland. Maandagmiddag afgegeven.volgens de track &trace werd het pas Donderdag naar het buitenland verstuurd.op de fiets had ik het zelf al naar de ontvanger gebracht kunnen hebben! Het is inmiddels maandag, een week verder: post.nl is sinds donderdag geen stap verder. Schandalig slecht en traag! Bij navraag kreeg ik te horen dat ik dan maar "express" had moeten verzenden (kost 64 euro!).

Rafael
23-02-2019

Extra(Slecht)@Home

Zelfbouw vitrinekast besteld.

1e verzendpoging: konden artikel niet vinden op dag van levering.

2e verzendpoging: zonder aankondiging. wel thuis maar gemist aldus postnl.

3e verzendpoging: geleverd maar pakket beschadigd.

1e ophaalpoging: bericht dat ze binnen 30 min zouden komen. daarna bericht dat ze niet konden komen.

Michelle
22-02-2019

Slecht slecht slecht

Wat een verschrikkelijke service. Pakketje wordt via track and tracé in een bepaalde tijd categorie aangegeven. Ik wacht dus uren thuis. Om te horen bij de klantenservice dat ze op een totaal andere tijd stip komen dan mijn track and tracé aangeeft.

Sta hier heel de dag voor me plezier te wachten voor een NIET GELEVERD pakketje.

WAARDELOOS POSTNL, jullie hebben elke dag wel wat. Elke dag weer andere redenen, of smoesjes. En wat krijg je: mijn excuses, maar we negeren alles wat je zegt.

Andrea
19-02-2019

In en tussen de vuilcontainer

Tot twee keer toe nu een pakket van PostNL ontvangen wat de ene keer in de vuilcontainer was geplaatst en de andere keer tussen 2 vuilcontainers in was geplaatst en helemaal nat geregend. wel aan de verzender doorgegeven maar verder kan je er weinig aan doen.

Manon
17-02-2019

Bezorgd niks

Keer op keer staan pakketjes geregistreerd als bezorgd, terwijl ze nooit bezorgd zijn.

Keer op keer wordt een onderzoek ingesteld en nooit worden mijn pakketjes terug gevonden.

Vermoeiend.