Tele2 reviews

2.3

Maarten
15-11-2019

1,5 maand gewacht op niks.

TV en internet abonnement afgesloten, maar nooit ook maar iets kunnen ontvangen. Na een maand onderzoek is er geen enkele update geweest en ik heb ze telkens na moeten bellen ook al vroeg ik om teruggebeld te worden. Snel naar ziggo, kan niet slechter dan dit.

Old
08-11-2019

TELE 2 VOOR MIJ GEEN BETERE

In 2003 was het Zonnet versatel Tele2 dus we zitten er al een tijd en nog steeds naar te vredenheid 100 mb internet houden we 93 mb van over en gratis bellen

Nu zag ik dat lage internet snelheid bij Tele 2 zit en hogere snelheid bij T mobile wat ik nu ineens niet meer interesant vind en duurder word zo dat ik na 16 jaar ineens ergens anders gaat kijken als dat ineens nodig zal zijn

Walter
31-10-2019

Storing niet opgelost, wachten opgehangen.

30 minuten aan de klantenservice gehangen om onopgelost probleem te melden. Lijn wordt verbroken en kan weer opnieuw beginnen. Dat was vroeger beter, heb er deze en afgelopen week uren wachttijd opzitten.

Nikki
21-10-2019

Waardeloos bedrijf

Slechte klantenservice, traag, onkundig en omslachtig. Sluit nooit meer iets bij Tele2 af.

Rik
16-10-2019

Fout bij contract overnamen

Ik had een contract overnamen aangevraagd om het abbonoment van me oma naar mij te zetten, 1 augustus ging abbonoment overnamen in Maar naar de verkeerde persoon, nu 2 en een half maand verder en nog geen meter opgeschoten.

Komen afspraken niet na en veel gebeld steeds het zelfde antwoord word er gek van.

Ik raad het wel af. maar als het eenmaal werkt, werkt het wel goed

09-10-2019

Perfect alternatief dure vaste internetaansluiting

Draai nu 2,5 jaar zonder problemen het hele huis op 4G van Tele2, ook in de vakanties kan deze aansluiting mee, waardoor je niet 10 maanden/jaar vast internet voor Piet Snot betaalt. Hoge snelheid, datalimiet prima werkbaar (5GB/dag) ook met youtubende kids. Upload (zeker zo belangrijk als download) is ook sneller dan bij Ziggo of bij KPN instap glasvezel, beide 2x zo duur.

Enig minpuntje is dat winkel dichtgaat door overname Tele2, was wel handig voor service.

Caro
08-10-2019

Onbereikbare klantenservice

Talloze gebreken zoals traag internet,niet werkende telefonie en klantenservice die niet bereikbaar is.

In 1 woord Waardeloos!

Gwenda
08-10-2019

Slechte klantenservice

Door een administratieve fout van Tele2 al maanden bezig met het ontvangen van een correcte factuur. drama. Ik schrijf nooit recensies, maar ik ben er zo klaar mee!

Hasan
07-10-2019

Slechtste provider ooit

Beste lezers,

Om een hoop onnodige tijd en ellende te besparen sluit voor je eigen gewin niets af bij Tele2. Normaal schrijf ik nooit reviews maar dit gaat echt alle spui gaten uit. Eerst had ik een mobiel abonnement die ik heb opgezegd en mijn internet heb ik per direct opgezegd.

Het internet is super traag, valt vaak uit, YouTube op tv is een drama. Daarnaast heb ik ook nog eens het hoogste product op mijn adres 100mbits. Als het al niet erger kan, dan moet je de klantenservice spreken. Voor je iemand aan de lijn krijgt ben je echt vaak 20 minuten verder, ongelooflijk! Ze denken ook niet mee en sturen je bij een probleem vaak van het kastje naar de muur.

Als je dit mee moet maken raak je echt uitgeput, des noods meer betalen. Dit nooit meer.

André
25-09-2019

Tele2 zuigt

De app zuigt (wat een kermis), de mijntele2-website zuigt (einddatum abo is niet ècht de einddatum), en het beëindigen van een abonnement zuigt zo mogelijk nog harder. Het heeft me uiteindelijk 40 Euro gekost om van mijn abonnement af te komen, maar dat had ik er graag voor over. Totale AFrader dit bedrijf.

An
24-09-2019

Ongelofelijk traag internet

Ik kan sinds mijn overstap naar Tele2 veel dingen via het internet niet meer bekijken. Er komt constant: Bezig met ophalen van gegevens en/ of, alles hapert en stopt. Heb ECHT spijt dat ik overgestapt ben naar Tele2. Nog een heel jaar. OMG. Pfffff

Ramon
23-09-2019

Afschuwelijk slecht

Internet valt continu weg, slechte klachtenservice, facturatie is een puinhoop, slechte service, mensen ik kan nog uren doorgaan. Tele2: Begin er nooit aan mensen het is gewoon echt waardeloos.

R.Hamouche
22-09-2019

Onprofessioneel bedrijf

Geachte meneer/mevrouw,

Wat ik niet begrijp aan een groot telecommunicatiebedrijf zoals Tele2 is dat het niet kan zien wat het live Internet gebruik in het buitenland van een klant is en de klant dit zelf ook niet kan zien. Aangezien ik Internet in het buitenland nodig had moest ik het toch wel gebruik maar had niet gedacht dat het zo duur zou zijn. Dit niet kunnen inzien van de live gegevens is uitgesproken door één van uw medewerkers, mevr Gierts van de klantenservice. Wel kunnen zowel jullie als de klant het internetgebruik binnen Nederland live in zien. Zodra een bepaald MB overschreven wordt moet er een sms gestuurd worden om het onbeperkte Internet door te laten gaan. In tegenstelling tot gebruik in het buitenland wordt er maar een SMS gestuurd die aan geeft dat de Internet verbruikt is en de kosten 0,0045 per MB zijn, verder niets.

Wat ik hier uit opmaak en wat iedereen kan bedenken is dat dit een vorm is van oplichting aangezien zowel ik als jullie niet kunnen zien wat het verbruik is.

Boven alles moet ik nu het bedrag van 265,99 met factuur nummer NL1913363043 in 4 termijnen betalen. Volgens jullie is dit een regeling. Ik noem dit klanten kwijtraken.

Ik hoop dat jullie dit geval serieus behandelen en naar de feiten kijken en zie graag een nieuw betalingsvoorstel tegemoet voor dat ik een communicatie opstel naar consumentenbond. Ik hoor graag u.

Met vriendelijke groeten,

R. Hamouche

Marin
20-09-2019

Duurste provider voor het traagste internet

Jarenlang vast zitten aan een traag abonnement? Bel Tele2!

Selda
16-09-2019

Klant belang staat niet centraal bij Tele 2!

Om te beginnen wil ik aangeven dat Tele 2 zeer onprofessionele mensen in dienst heeft. Klantbelang staat zeker niet centraal bij Tele2. Er wordt totaal niet geluisterd naar de klant. Jammer voor zo’n groot organisatie. Ik heb er geen woorden voor! Ik heb sinds 2 september geen internet. Ik kan geen tv kijken omdat ik geen internet heb. Vanaf 2 september heb ik 16 keer gebeld. Geen 1 medewerker komt met een oplossing. Er worden beloftes gedaan wat niet wordt waargemaakt. Ik moet steeds bellen. Als ik met Tele2 bel dan ben ik circa 1,5 uur aan de lijn omdat ik regelmatig in de wacht wordt gezet. Ik krijg totaal geen informatie van de medewerkers waarom ik 2 weken geen internet heb. Wat is het probleem en wanneer wordt het opgelost. Hoe lang moet ik nog wachten? Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de medewerkers, monteurs en in de organisatie. Ik wil per direct mijn abonnement opzeggen. Ik wil niks meer met Tele 2 te maken hebben.

12-09-2019

Slecht netwerk en een nog slechtere klantenservice

Door Tele2 al weken aan het "lijntje" gehouden i.v.m. slechte mobiele verbinding. Elke keer weer een ander lapmiddeltje, niets helpt. En als je weer contact op neemt wordt je steeds onbeschofter te woord gestaan.

10-09-2019

Opzeggen abonnement

Drie maanden na eerste opzegging is het abonnement pas definitief opgezegd. Ze maken gebruik van een call center die geen registratie doet van de gesprekken of afspraken. Waardeloze organisatie!

05-09-2019

Zeer slechte klantenservice!

Pakket tv&internet besteld, geannuleerd, doos weer teruggestuurd, 5 keer gebeld en gemaild, maar ik blijf een pakket aangesmeerd krijgen. Klacht ingediend, maar 0 reactie, behalve facturen. Echt niet doen.

De Heer R
31-08-2019

Spookfacturen

Een tweejarig mobiel abonnement gehad bij tele2 en vanaf het begin af aan stuurde ze geregeld spookfacturen, of juist geen factuur maar dan wel een grote boze aanmaning. :-/

Na het einde van de twee jaar om deze reden opgezegd en uiteindelijk ruim 30 euro te veel betaald welke ze beloofd hadden terug te betalen maar het er maar bij laten zitten om niet weer gezeur te krijgen met betalingen. Nooit meer tele2 voor mij!

Joymedia
27-08-2019

Dagen zonder sim

Vrijdag avond was mijn telefoon gestolen. Kwam ik er achter dat er geen winkels meer zijn. Waarom Ben ik niet via de app ,mail , sms ingelicht. dat alle winkels verdwijnen. Dus online nieuwe sim aangevraagd. Waarom geen Track & trace . Op dinsdag nogmaals via chat contact gezocht. Zit nu al 5 dagen zonder sim. Als ondernemer is dat best lastig. Dus moet mijn contract uitzingen. Vind dat tele 2 in gebreken is gebleven. Ga kijken of ik van dit contract af kan komen. Verder was ik wel tevreden.