Tele2 reviews

2.3

Annemarie
29-05-2016

Begin niet aan tele2

Een iPhone 6 bij een abonnement van 30 euro per maand ( 100 bel en sms minuten 500 Mb ) een super abonnement maar , eerst kwam de telefoon binnen en 2 dagen later het abonnement, de dag dat ik mijn telefoon binnen had gekregen ging de rekening al lopen met 9 euro zonder dat mijn abbonement al was ingegaan. Het bedrag loopt alleen maar op zo heb ik nu een rekening van 100 euro voor ; ontvangen servicenummers / berichten. Ik heb gebeld naar Tele2 en die vertelde mij dat ik waarscheinlijk ergens mijn nummer heb ingevuld en daardoor sms'jes ontvang en zo mijn rekening op loopt , maar het punt is ik heb nog nooit ook maar 1 sms'je gehad van een onbekend nummer of reclame .. Helemaal niks dus volgensmij klopt dit niet ik heb ook nergens mijn nummer ingevuld of mee gedaan aan een actie. Ik voel mij opgelicht. De rekening van volgende maand loopt ook alweer op zonder een sms van een service numme of iets te hebben gehad. Als dit zo door gaat laat ik mijn simkaart blokkeren ik ga deze enorme bedrag natuurlijk niet blijven betalen

Chantal
29-05-2016

Internet Tele2

Ik stond op het punt om een internet abonnement bij Tele2 aan te schaffen maar na het lezen van zoveel slechte reviews ga ik toch maar even verder zoeken. Ik laat mij niet snel afschrikken door een paar slechte reviews maar dit slaat alles. Providers zouden nu toch onderhand moeten weten dat je met een vriendelijke klantenservice de klanten niet zo snel kwijt raakt. Als klanten gewoon vriendelijk en duidelijk te woord worden gestaan dan zien ze zo een storing nog wel door de vingers.

Kevin
24-05-2016

Mensen neem geen tele2

Ik heb nu een jaar internet + telefonie van Tele-2. Bij het aansluiten van het abonnement heb ik al veel problemen gehad. Zo had Tele-2 ons abonnement bij het souterrain aangesloten i.p.v op de eerste verdieping. (zelfde huisnummers) Tele-2 sluit het internet blijkbaar bij een willekeurige poort aan. Ik heb hierdoor meer dan 2 weken moeten wachten en veel heen en weer moeten bellen.

Ik heb oorspronkelijk een 40MB internet abonnement. maar deze snelheid haal ik echter nooit.

Ik internet al een jaar lang op minder dan 12Mb. (meerde keren opgemeten bij speedtest.nl). deze test voer ik bedraad uit en verder zijn alle overige internet apparaten in huis uit.

Onze computers en 2 digitale televisies moeten het dus doen op deze 12MB en wij hebben dus al regelmatig last van zenders op de televisie die niet werken.

na veel gedoe kreeg ik dan toch een manager aan de telefoon die kon zien dat ik inderdaad maar 14MB internet in de router kreeg. hij heeft belooft het op te lossen door het bij de centrale te checken en een monteur op te sturen. beide heeft niet gewerkt...

19-05-2016

De verbinding is zo onbetrouwbaar als het maar kan

Op het ene moment geniet ik van ongeveer 30mbps download snelheden, maar enkele minuten daarna zijn we al weer terug bij 2mbps... Soms houdt de verbinding er volledig mee op, dus daar heb ik over gebeld. "Gewoon de modem even uit en aan zetten" maar ja, dit iedere dag op nieuw doen is echt geen oplossing voor dit probleem.

Soundous
19-05-2016

Weten je goed aan het lijntje te houden, en defecte lijntje wel te versstaan

Tele2 in een woord bagger. Slechte monotone servies, keer na keer bellen hetzelfde ingestudeerde verhaal te horen krijgen waar je helemaal niets mee kunt! Jarenlang klant bij hun, bieden niet wat ze beloven en schuiven het probleem op het hoofdkantoor af, waar ze zogenaamd geen contact mee hebben, en je daarom niets over je status kunnen vertellen. Lekker makkelijk,maar zit wel ondertussen bijna 2 weken zonder tv en internet. Als advies geven ze, teer op de internet van de buren tot het probleem is opgelost. Shame on you! Tele2

Wd
18-05-2016

Waardeloze provider

Na jarenlang een light internet bundel gehad te hebben, heb ik besloten om over te gaan naar de 50mb internet.

Volgens tele 2 was dit allemaal mogelijk op mijn adres, dus heb ik het abonnement afgesloten op 19-04-2016 en alles zou 10-5-2016 werkend zijn.

De modem zou 5 werkdagen voor 10-05-16 geleverd worden.

Echter 9-05-16 had ik geen modem in huis dus besloot ik de klantenservice te bellen, deze wisten mij te vertellen dat tele 2 zelf de bestelling had geannuleerd zonder mij daarover in te lichten.

Uiteindelijk kreeg ik alles opgestuurd op 12-5-2016 en werd mij toegezegd dat alles spoedig zou werken en dat er intern iets fout gegaan is, wat er fout gegaan is kon men mij niet vertellen.

Na aantal dagen nog geen signaal, dus ik maar weer bellen voor de 3e keer en het verhaal weer uit moeten leggen aan de medewerker.

De medewerker vertelde mij dat er een technisch probleem was en dat ik binnen 2 dagen terug gebeld zou worden.

U raadt het al, het belletje is nooit gekomen dus heb maar weer gebeld.

Na alles weer herhaald te moeten hebben kwam men met het antwoord dat de 50mb op mijn adres niet leverbaar is.

Bij tele 2 belooft men mij iets te kunnen leveren wat ze niet kunnen en communicatie naar mij hierover is om te huilen.

Ik heb besloten mijn abbonement op te zeggen en naar een andere provider te gaan die wel kunnen leveren wat ze zeggen.

14-05-2016

Onbetrouwbare leugenaars

Tijdens het afsluiten van mijn abonnement specifiek gevraagd of ik bereik zou hebben in het buitenland omdat ik had gelezen dat mensen 2 maanden geblokkeerd werden voor buitenland. De klantenservice had daar nooit van gehoord en vroeg het even na bij een collega. Nee hoor, ik zou gewoon bereikbaar zijn in het buitenland. Een buitenlandbundel aangeschaft van 10 euro en vertrokken naar het buitenland en geen telefoon en geen internet bereik. Klantenservice gebeld die mij verteld dat een nieuw abonnement 2 mnd geblokkeerd wordt in het buitenland. De situatie uitgelegd maar nee, daar kunnen ze niks aan doen. Ze liegen je dus gewoon voor.

Jjuijpers
13-05-2016

Niet kunnen bellen in het buitenland

Het leek een mooie aanbieding. Onbeperkt bellen en sms-en met 4000Gb aan internet nu voor €18,-

Helaas is die is de ervaring niet zo mooi.

Laatst een weekend naar het buitenland geweest en wat bleek bij de grensovergang, geen service.

Dit was niet fijn maar ik was niet alleen dus was ik via een omweg nog bereikbaar.

De week erna even naar de winkel geweest en het probleem voorgelegd.

Ze wisten niet wat het probleem was en adviseerde de eerst volgende keer maar even met een andere telefoon te bellen naar de tele 2 service.

Na wat zoeken op internet kwamen we erachter dat ze de eerste 2 maanden je abonnement blokkeren.

Lekker handig dat dit niet vermeld is bij het afsluiten van het abonnement en dit bij hun personeel in de winkel niet bekend is.

Nu is dit niet erg handig en al helemaal niet aangezien ik komendend weekend weer in het buitenland zit en deze keer alleen.

Na contact te hebben gezocht ben ik enorm teleurgesteld.

Eerst werd ik geholpen door een iets wat onbeleefde man, deze vroeg me wat ik dan wel niet ging doen in het buitenland.

Na dit te hebben verteld zei hij mij dat ik me niet druk moest maken omdat er vast niks zou gebeuren.

Daarna een andere persoon gesproken en die wist mij te vertellen dat dit hun proceduren is en niet van plan een uitzondering te maken.

Zelfs nadat ik heb aangeboden om mijn factuur van de 2e maand nu al te betalen houden ze hun poot stijf!

Nu moet ik inderdaad hopen dat er niks gebeurd aangezien ik niet kan bellen en niet gebeld kan worden.

Ik vind dit wel zo waardeloos en zou daarom iedereen adviseren 2x na te denken voor men een abonnement afsluit bij deze verschrikkelijke provider.

12-05-2016

Tele2 Niet aan beginnen...klantenservice <0

Bel & SMS abonnement van EUR 6,= zonder internetbundel in gebruik bij dochter van 12 aar. Gaat jarenlang goed, maar vanwege instellingen op nieuwe gsm zijn er ineens internetkosten voor dataroaming in rekening gebracht. Dit terwijl wij ervan zijn gegaan dat het buiten de wifi niet mogelijk was om internet te gebruiken. Bij 15 euro heeft men weliswaar een sms verstuurd. Deze heeft achteraf gezien helaas geen alarmbel doen rinkelen, maar toen de rekening was opgelopen naar 250 euro heeft TELE2 het abonnement geblokkeerd. Uiteraard direct contact opgenomen om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Waarom immers niet blokkeren bij 30 euro of iets meer, of de rekening lekker nog verder op laten lopen tot EUR 1000 o.i.d..........

Dan kom je bij de klantenservice van TELE2 en die heb ik als zeer slecht ervaren....

Kortom de mogelijkheid om een ?goede? Klant te behouden is voor TELE2 niet van belang. Ik betaal die onredeljjke veel te hoge nota wel en stap over naar een andere provider.

Gezien de vele klachten die er de laatste tijd zijn over TELE2 raad ik u aan niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Leo
11-05-2016

Tele2 het enige wat ze kunnen zeggen is NEE

Zins een paar maanden ben ik klant van Tele 2 maar vanaf het begin heb ik niks anders dan elende met ze. Bij aansluiten moest ik alles naar de meterkast verplaatsen , De TV deed het eerst niet, nieuwe modem gekregen. Toen deed de telefoon het niet, nieuwe modem gekregen. Het internet valt steeds weg, de wifi valt steeds weg. Ik heb hier al zoveel keer met Tele2 aan de lijn gezeten maar je krijgt super oppervlakkige antwoorden. Mijn abo opzeggen ivm in gebreke stellen kon eerst wel zij een van de helpdesk medewerkers maar er moest eerst wat worden gecontroleerd... na een half uur aan de lijn gewacht te hebben kwam een andere medewerker me vertellen dat alles weer werkt dus dat het niet mogelijk was. Dit is echt de meest irritante service provider die ik ooit gehad heb en ik kan niet wachten totdat ik kan overestappen!

PJO
11-05-2016

Waardeloze service !

Nu voor de 5e maand aan het proberen om mijn toegezegde trouwe klanten korting vergoed te krijgen !Elke maand de servicedesk gebeld en gemaild.Elke maand te horen gekregen dat het gestort wordt en elke maand weer noppes ! Wat een slechte service van zo,n groot bedrijf

Dre
10-05-2016

Hoe lang geef ik ze de kans om beloften waar te maken?

22 april kwam de glasvezelmonteur. ja, dat ene lampje is nog rood, maar dat wordt vanzelf groen. nee dus. iedere keer krijg ik een welwillende medewerker aan de lijn die me helemaal NIETS over de status van de probleemoplossing kan vertellen. iedere keer is het eind van het gesprek, dat ik hoor dat ik gewoon nog even vijf werkdagen moet afwachten. de beloofde terugkoppeling blijft steeds uit. dus wat ik aan info heb, heb ik zelf ingewonnen. het interesseert tele2 kennelijk niets. maar ik geef ze nog twee dagen, dan trek ik de stekker eruit, ga naar een ander en blokkeer hun rekeningnummer. zijn ze nu helemaal gek. dat er technische problemen kunnen bestaan accepteer ik. het volledig verstoken blijven van enige info omtrent de voortgang NIET.

Doei
09-05-2016

Nog nooit zo slecht

Slechtste service ooit. Klantenservice duurt veel te lang, is onvriendelijk en kan eigenlijk nooit iets voor je betekenen. 'Mijn Tele2' werkt NOOIT maar dan ook echt nooit en aan die stront virtuele assistent heb je ook geen ene moer. Opzeggen of afkopen niet mogelijk want zogenaamd geen geldige reden. Wacht al bijna 2 jaar op 4G terwijl dat de main reason was dat ik dat stomme abbonement uberhaupt heb genomen. Meerdere malen gehad dat zonder dat ik uberhaupt gebelt had, mijn belbundel zogenaamd op was, klopt ook geen zak van.

07-05-2016

TeleNee opzeggen, niet omdat het moet, maar omdat het kan!

-Belabberde service

-Klantenservice onbereikbaar

-Hadden we u al "je" genoemd? Zouden ze het record hebben met het gebruik van "je en jij" woorden?

-Internet, welk internet? te traag voor woorden...

Hicret
07-05-2016

Zeer slechte ervaring met Tele2

Tele2 vindt er helemaal niks aan! İk heb al ruim een jaar een abonnement en ik zit al maanden achter mijn korting die ik nog steeds niet heb ontvangen. Blijkbaar is het een te groot bedrag voor tele2, Een te groot bedrag voor tele2 hoe is dat nou mogelijkk! İk heb een jaar geleden gebeld voor een nieuw abonnement en heel lief werd me een abonnement met korting van 13 euro per maand aangeboden en ik was natuurlijk super blij ook omdat ik zo lief werd geholpen. İk heb naderhand ook een mail gekregen met bevestiging van mijn korting die ik per maand zou ontvangen. Naderhand zie ik op mijn bankrekening nummer dat de totale bedrag er af is gehaald en natuurlijk bel ik gelijk tele2 op en daar begint heel drama. Aan de telefoon krijg ik telkens te horen dat ze me niet kunnen helpen en dat er een speciale afdeling is die zich daarmee bezig houd. İk kan die afdeling niet eens bellen! Wat een onzin dat ik telkens medewerkers aan de telefoon krijg die er niks van af weten en er totaal niks aan kunnen doen! Ook is het zo dat het ten kosten gaat van mijn bel minuten! İk baal er zo van dat ik een abonnement heb aangesloten bij tele2. İk raad niemand maar dan ook niemand Tele2 aan. Als het bij tele2 gaat om het geven van een abonnement gaat het zo makkelijk en vriendelijk, maar als er dan een probleem opgelost moet worden of een TE groot bedrag moeten terugbetalen is het een hele DRAMA! İk ga het professioneel aanpakken omdat ik het met tele2 niet heb kunnen oplossen, ik ga advocaat inschakelen en zo oplossen!

RAAD NİEMAND TELE2 AAN!

Tamar
30-04-2016

Traag internet en slechte spullen.

Ze beloven je 8.0 mbps maar je haalt nog niet eens 0.6 mbps op een slechte dag. Vervolgens krijg je ook nog een Half gare router en Interactieve tv kastje opgestuurd. En dan sturen ze je een mail met daarin een vragenlijst of ik tevreden was. Heb daarin ingevuld dat ik niet tevreden was en heb aangevinkt dat ze contact met me op mogen nemen hierover. Ik heb er NIKS over gehoord. Ik ben al een paar maanden klant nu.

Ik zou zeggen betaal liever een paar tientjes meer in de maand maar begin niet aan de budget abbonementjes van tele2, want je krijgt geen waar voor je geld. Ze geven je troeperige gebruikte spullen, waar niet eens naar gekeken is. En je internet is tergend traag, zelfs over kabel.

Juliëtte
28-04-2016

Slechte service en veel praatjes

Ik heb een abbonement afgesloten met nummerbehoud bij Belsimpel.nl voor Tele2. Dit abbonement zou ingaan op 28-4 om 09:00 's ochtends, daardoor werd mijn oude simkaartje van Tmobile geblokkeerd en kon ik deze niet meer gebruiken. Ik heb het kaartje er om 09.15 uur ingestopt en hij werkte niet, hij gaf de melding dat er geen simkaart in zit. Ik heb gewacht tot 10:00 maar ben daarna gaan bellen naar Belsimpel en Tele2 die natuurlijk allebei naar elkaar wijzen en allebei zeggen dat het aan de ander ligt. Hij werkt dus nog steeds niet en ik ben dus onbereikbaar! Echt hele slechte service! Als Tele2 zegt dat hij het om 09:00 uur doet en Belsimpel zegt dat het de hele dag kan duren dan gaat er toch echt wat mis! Ik ben echt heel erg ontevreden!

Tim
26-04-2016

Trouwe klanten worden vergeten..

Al jaren trouwe klant bij Tele2. Ik ga verhuizen, blijkt dat je daar 'verhuiskosten' voor moet betalen. Ik begrijp dat iemand van Tele2 een aantal handelingen moet uitvoeren om mijn verhuizing te bewerkstelligen, maar om daar nou als vaste klant daarvoor te gaan betalen. Ik heb een klacht ingediend, had verwacht dat een vriendelijke medewerker mij te woord zou staan. Helaas kreeg een medewerker aan de telefoon die mij ernstig de indruk gaf dat het volstrekt onzin is om hier een klacht over in te dienen. Volgens mevrouw berekenen veel bedrijven (waaronder verzekeringsmaatschappijen en andere providers) verhuiskosten. Dit is onzin. Ik heb enkele providers gebeld en geen enkele berekend verhuiskosten.

Mor
26-04-2016

Veel beloven weinig presteren

Leuke aanbieding toestel met abonnement op site. Telefonisch besteld, alle protocollen doorlopen inclusief bandopname. Na een week nog geen bevestiging in de mail, contact opgenomen. Controle door klantenservice: "Nee we kunnen niks vinden. Laten we het overdoen. Hé, de aanbieding is wel op de site maar we kunnen de bestelling niet door zetten. Jammer, maar we zoeken het uit en bellen u terug". En dan de grote stilte ...... .

Vraag me nu toch echt af of Tele2 wel de juiste keus is. En gezien de ervaringen van anderen in de afgelopen periode is het misschien maar goed dat de bestelling niet is gelukt. Kan ik ook niet verder worden teleurgesteld in Tele2.

Roel
25-04-2016

Bereikbaarheid klanten service

Ik wilde informatie betreffende het verwijderen van een oud Zonnet mail adres.

Ze zijn niet te bereiken, helaas. Bij deze zal ik ook nooit met Tele 2 in zee gaan.

Iedereen die overweegt over te stappen naar Tele2, moet dit maar eens als test doen, de bereikbaarheid.

Gewoon waardeloos.