Tele2 reviews

2.3

Maintenance
09-04-2022

Zelf 1 * is teveel wat een onbeschofte klantenservice medewerker. Als je zelf niet kan of mag herstellen, verbind me dan door naar een andere collega van je die wel de machtiging heeft, om de aanvraag wel kan veranderen of bij kan stellen, terwijl die wel toegeeft dat zijn collega die de verlengen heeft afgesloten 2 keer een fout heeft gemaakt en dat ik dus de fouten van tele2 moet accepteren. Jammer maar dit kost dus tele2 4 abonnementen. Die ik dus ga stop zetten.

Sterre
15-03-2022

Slechte service, al met 10 mensen gebeld/gechat over extra kosten die eraf zouden worden gehaald, in 3 maand veel beloftes gedaan en er is precies niks gebeurd. Je moet er haast dagelijks achteraan voordat er iets gebeurd.

Joëlle
01-03-2022

Al 5x naar hun moeten bellen voor een garantebewijs! Nog altijd niet gekregen. Dan zeggen ze tegen je dat het IMEI nummer niet overeenkomt met datgeen wat bekend bij hun is. Systeem dus ook al niet op orde.

14-02-2022

Ik wilde een verhuizing doorgeven. Tot 2 keer toe ruim een uur in de wacht gestaan zonder succes. Ben dus maar overgestapt naar een andere provider. Doei!

Ahmet
18-01-2022

Beste tele2 alstublieft onmiddellijk stoppen of gaan met professionele personeel aannemen zo werkt dat niet (kort gezegd)

20-12-2021

Tijdens thuiswerken valt plots het internet thuis uit. Na 25 minuten wachten eindelijk iemand van de klantenservice aan de telefoon, die mij niet kan helpen omdat ik de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van mijn echtgenoot niet weet op wiens naam het abonnement staat. Ik kan dat nummer niet vinden want. geen internet! Sorry Tele2, maar dit is echt belachelijk. Klantenobstructie is dat. Jullie proberen niet eens te helpen, jullie proberen af te poeieren. Vermijden deze knoeiers!

Harrie
15-12-2021

Eerste klasse oplichters!

Had een contract afgesloten van 38 euro en wat halen ze mij er steeds af 42 euro

Had ze gebeld voor uitleg wat doen ze gooien ze de telefoon er gewoon op!

Blijf heelllllllll ver bij oplichtingsbende vandaan!

Hind
14-12-2021

Na jaren klant te zijn bij Tele 2 wilde ik graag mijn abonnement verhuizen ( 3 deuren verder) dit was niet mogelijk! Enige optie tmobile abonnement afnemen voor meerprijs van ruim €10,- ( dit van de €39,- naar totaal €55,-) En anders moest ik maar iets anders zoeken. Schandalig! Daarnaast was het opnemen niet optimaal en moest het tv kast zich wekelijks opnieuw opstarten.

Rik
17-11-2021

Uiteindelijk maar mijn 06 nummer geofferd en de portemonnee getrokken om af te kopen. Waarom? Er was geen andere uitweg meer om van de complete administratieve bende af te komen die tele2 gemaakt had. Mijden als de pest!

Patricia
01-10-2021

Contact per mail is niet mogelijk. Opzeggen contract is alleen telefonisch mogelijk, maar je staat een eeuwigheid in de wacht. Vorige week opgezegd en geen bevestiging ontvangen ontvangen, vandaag weer gebeld, want een andere manier van contact opnemen is er niet en inmiddels een half uur in de wacht. Ik raad iedereen af een abonnement af te sluiten bij tele2

Jarl
19-09-2021

Heel Tele2 is drama…

Gemist kijken…helft van de goeie programma’s halen ze simpelweg weg uit de programmering.

Ik ben al met de 4e router bezig… tv kastje loopt vaak vast.

Ik heb een film pakket erbij… de keus is echt minimaal en zeer weinig vernieuwing. Naarmate je abonnement loopt des te minder films kun je kiezen.

De kwaliteit van internet is zeer slecht… zelfs met WiFi versterkers op de begane grond en 1e verdieping slecht. WiFi versterkers natuurlijk voor eigen rekening.

Elroy
15-09-2021

Jaren klant, denk je na een verlengingsmail, je mag verlengen. Mooi! De verlengingsbutton geklikt id mail en aangevraagd. Wat blijkt nu, heb ineens een dubbele abo tot en met november! Ik had gekozen voor geen nummerbehoud en Tele 2 heeft zelfs de simkaart met nieuw ander nummer geactiveerd! Hierdoor zit ik dus opgescheept met dubbele abo kosten! Ben jaren klant en moet nu beide nrs betalen ipv dat ik verlenging hebt. De oude nr, want ik had geen nummerbehoud, loopt dus door tm november de nieuwe. Hadden ze gewoon niet die andere sim moeten activeren. Enige compensatie was 1 nota. Betaal dus dubbel kosten tot de oude nr afloopt.

Stephany
11-09-2021

Belachelijke provider met een nog slechtere klantenservice!

Geen internet beschikbaar thuis.voor de zoveelste keer de laatste maanden.nieuw modem etc.klantenservice blijft zich aan het standaardverhaal vast houden.Ik betaal iedere maand netjes op tijd maar gemiddeld genomen hebben we 10 dagen per maand geen internet. inmiddels ben ik geïrriteerd.omdat een oplossing uitblijft en er op geen enkele wijze een tegemoetkoming is. Op het moment dat je aangeeft tele2 te verlaten wordt er iets geroeptoeterd over een contract .is het niet zo dat als ik betaal ik ook recht heb op de dienst wäar ik voor betaal? Belachelijke provider dit.als je twijfelt je aan te sluiten bij dit bizarre clubje.niet doen! Levert alleen maar ergernis op.🙄😤😖😵

02-09-2021

Slecht internet

Continu wi-fi uitval, steeds zwart /haperent beeld, altijd maar resetten, als we al wi-fi hebben krijgen we niet de mb's waar we voor betalen getest met een wi-fi speed meter. 3 weken geen internet gehad, monteur aan huis gekomen die heeft alles nagekeken en constateerde dat alles na behoren was, nooit een compensatie voor gekregen maar wel cashen. wat een slecht, waardeloos, hopeloos provider absoluut geen aanrader!

30-08-2021

Met Tele2 kan je meestal niet bellen in Frankrijk.

Aangezien Tele2 weinig contracten hebt met buitenlandse netwerproviders, ondervind je grote problemen in het buitenland als je wilt bellen.

30-08-2021

Schandalige beschuldiging

Bij het verlengen wordt er door mij een toestel bij besteld. Tijdens het registeren krijg ik te horen dat ik maar 10 euro krediet kan krijgen voor een toestel.

Ik heb nergens leningen of achterstand. Daarnaast heb ik een niet doorsnee salaris zeg maar. Het kan dus onmogelijk dat ik maar 10 euro krediet kan krijgen. Ik heb mijn. abonnement dan ook accuut opgezegd. want ze konden niet aangeven waarom het was. Moest ik maar een formulier invullen gingen ze wel kijken wat de reden zou zijn. Maar waar ik mij het meeste aan stoor is dus de manier waarmee er dus wordt omgegaan met mijn privacy. Onder het mom van mijn privacy weten ze allemaal niet waarom ik geen abonnement kan afsluiten. maar moet het zelf maar oplossen. Wat een walgelijk bedrijf ik zal dan ook zeker mijn abonnementen opzeggen en nooit meer met tele 2 of T-mobile in dienst gaan. Zal ook mijn werkgever adviseren weg te gaan bij deze bedrijven.

Hertoch
27-08-2021

Client ten onrechte afgesloten en aangemeld bij preventel

Ik ben bewindvoerder. Tele2 heeft mij op 18 december 2020 bericht dat zij mijn cliënt op een ander netwerk/systeem hebben overgezet. Vanaf dat moment begon de ellende met de verwerking van de betalingen door TELE2. Ik kreeg betalingsherinneringen terwijl de facturen waren betaald. Op mijn vraag hoe dat kan kreeg ik als antwoord dat het komt omdat zij naar een nieuw systeem zijn overgestapt. Ik moest de bankoverschrijving mailen naar hun bewindvoerdersdesk die telefonisch niet bereikbaar is. In mei is weer hetzelfde gebeurd. Mijn cliënt is afgesloten en het abonnement is beëindigd vanwege een zogenaamde achterstand wat er niet was. Ik kon weer van vooraf aan beginnen. Weer volgens het riedeltje alles weer opgestuurd. Tot op heden heb ik geen enkele reactie gekregen ook na niet na vijf keer bellen omdat mijn cliënt onterecht is aangemeld bij Preventel. Ik heb vandaag weer gebeld. Ze konden mijn cliënt eerst niet vinden, ook vanwege het nieuw systeem. Ik moet alles weer opsturen. Ik vind dit waardeloos dat ik na vier maanden een tig telefoontjes geen enkele reactie heb gehad van TELE2. Dit is heel zacht uitgedrukt meer dan WAARDELOOS.

Ben
25-08-2021

Waardeloos bedrijf

Heb al weken geen internet je word maar aan het lijntje gehouden ben het nu zat en stap over naar een ander ben er blij mee weg bij dat kut bedrijf

Mario
24-08-2021

Overledene wordt gedreigd met deurwaarder…

Half jaar geleden is mijn moeder overleden, netjes direct abonnement opgezegd bij Tele2. Direct bevestiging van beeindiging contract van Tele2. Meerdere keren telefonisch met nabestaandendesk gebeld, omdat de facturen en fantastische aanbiedingen van Tele2 blijven binnenkomen bij de overledene. Honderd maal excuses van nabestaandendesk dat het steeds verkeerd gaat, maar nog steeds niet goed geregeld. Nu dreigt Tele2 met een incasso bureau. Het is schandalig dat Tele2 deze procedure niet op orde heeft!

Barry
23-08-2021

Sinds overname door TMobile een drama

Wij hebben als gezin 4 abonnementen. (Hadden binnenkort). Sinds de overname door het dramatisch slechte T-Mobile moet ik nu 4 x apart inloggen met aparte accounts wachtwoord en e-mails om de factuur te zien. Ik moet ook 4 keer apart betalen. Klantenservice kan daar niets aan veranderen. Ik ga dus met 4 abonnement lekker weg, kan ze blijkbaar niets schelen. Gênant slecht.