Tele2 reviews

1.5
PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Celeste
26-05-2021

Toestelkrediet afbetaald. Maar betaal na een half jaar nog steeds het zelfde

15 februari toestelkrediet afbetaald ivm. hypotheek.

Nooit een BKR mail gehad, nooit een bevestiging gehad van tele2 over de betaling.

Inmiddels is het 26 mei en ben ik al 12x bellen naar de klantenservice, mailen naar klantenservice, chatten naar klantenservice, meerdere screenshot gestuurd van bewijs van betaling verder.

En NOG STEEDS betaal ik de volle prijs. EN sta ik nog steeds BKR geregistreerd!

+ Kwam bijna in de problemen bij de koop van mn huis.!

Net weer gebeld en werd mij verteld dat dit een half jaar kan gaan duren?!?!

Zijn ze helemaal gek geworden?!

Ook vinden ze het allemaal heel erg vervelend, maar kunnen ze er niks aan doen.

En de ene medewerker zegt iets anders dan de andere?

Melis
26-05-2021

Pas op met TELE2

Tele2 slechtse provider van ons klein landje op geen enkele punten is het beter dan bijvoorbeeld: tmobile

Slechte bereik op snelweg bijvoorbeeld ben ik soms niet online!

Facturen zijn altijd onduidelijk!

je kan zomaar extra kosten krijgen!

Klantenservice is om van te huilen!

Ze sluiten ook per direct je abbonoment als de betaling niet op tijd is wat ervoor zorgt dat je heraansluiting moet betalen en paar dagen zonder bereik zit!

10 jaar lang heb ik tmobile gehad nooit problemen gehad je hebt zelfs online wanneer je MB’s op zijn door middel van traag internet

İk kan niet geloven dat tele2 nog bestaat in de 21e eeuw

Tele2 is in mijn ogen de oplichter versie van tmobile

Ze gebruiken het netwerk van tmobile

En door extra centjes eind van de maand te stelen van je bank staan ze overeind en zijn ze nog niet failliet

Ik hoop dat ik paar mensen op deze manier kan redden

Ik verdien hier niets aan om dit allemaal te typen

Maar hoop op zijn minst een paar mensen te redden van contracten van paar jaar aan een onnodig slechte provider

Heb heel mijn famillie overgahaald om naar tmobile te gaan

En het goedkope reclame waarmee ze komen: niet omdat het moet maar omdat het kan?

Schandalig snel internet?

Schandalig snel opgelicht bedoelen ze

Met rappertjes in hun reclame

İk weet het het is mijn fout dat ik ben overgestapt naar tele2

(Werd overgehaald in de kroeg door een maat van me)

Sjaak
10-05-2021

Administratief zooitje en slechte klantenservice

Op 7 september 2020 heb ik mijn mobiele abonnement opgezegd (en een bevestiging gekregen). In de maanden daarna werd er echter nog steeds geld afgeschreven van mijn rekening. In december 2020 heb ik daarom gebeld met de klantenservice, die aangaf dat er iets mis was gegaan in de koppeling van het systeem, maar dat het nu was geregeld en dat ik mijn te veel betaalde geld teruggestort zou krijgen. Diezelfde maand werd er echter weer geld afgeschreven. In januari heb ik daarom weer gebeld met de klantenservice, die weer aangaf dat m'n abonnement stopgezet zou worden en dat ik m'n geld zou terugkrijgen. Ik kreeg inderdaad een bevestiging dat het abonnement was stopgezet. Een maand later had ik het geld echter nog niet terug. Weer gebeld met de klantenservice, het zou geregeld worden en ik kreeg inderdaad een bevestigingsmail (d.d. 19 feb 2021) dat er ongeveer 100 euro terug gestort zou worden. Nu, 10 mei, heb ik nog steeds geen geld terug. Weer gebeld met de klantenservice, maar die geven aan dat het automatisch terug gestort zal worden, maar ze kunnen niet aangeven wanneer. Ook kunnen/willen ze me niet doorverbinden met de financiele afdeling om te kijken wanneer ik mijn geld eindelijk terugkrijg. De hele afwikkeling duurt inmiddels als 8 maanden. Geeft echt aan dat het een administratief zooitje is, met een mega slechte service.

Milja
16-04-2021

Tijd voor een gezamenlijke schadeclaim

Na 3 jaar nieuw toestel met verlenging abonnement. Wordt ik gebeld dat ze de maandelijkse incassering van het toestel niet lukt. Op zich al vreemd, want voorgaande jaren was dit ook geen probleem. Of ik even het totaalbedrag in 1x wil overmaken. Er wordt zonder ook maar iets van een bevestiging te hebben gezien 500 euro geïncasseerd. En als bonus wordt er toch elke maand nog geïncasseerd voor m’n iPhone. Ze laten me dus nu dubbel betalen. Wat een klerezooi is het daar. Spijt dat ik m’n abonnement heb verlengd. Ik schakel mijn advocaat in. En zo te lezen moet we dit met z’n allen gaan doen en een massa claim neerleggen.

Gerard
16-04-2021

Een nul was nog teveel eer

Baggerbedrijf. Houdt zich niet aan de wet.

Een contract moet op dezelfde wijze kunnen te worden beëindigd als gesloten. Probeer maar eens via email of fax contact te krijgen. Kansloos bedrijf

Anoniem

Abonnement opzeggen

Al maanden geleden overgestapt, kpn netjes afgehandeld voor mij. Vervolgens maand later toch een rekening, gebeld: ja meneer ik ga hem afsluiten voor u, excuses. Maand later zelfde verhaal, weer gebeld: oh wat vreemd meneer mijn collega heeft een fout gemaakt. Maand erop weer het zelfde verhaal: ja meneer, mijn collega’s hebben het niet goed gedaan. Ik ga u doorverbinden naar de juiste afdeling: na 10 min wachten kom ik ineens bij t-mobile? oh meneer wat raar. Nee, blijf aan de lijn ik ga u doorverbinden. Uiteindelijk na 30 min bellen krijg je te horen dat je abonnement al is afgesloten. Waarom krijg ik dan nog steeds rekeningen?! hoe zit het met die mensen die niet nabellen om te kijken waar de fout zit en de rekeningen gewoon betalen?! echt doe het goed of doe het niet. 4 jaar lang klant geweest zonder problemen totdat ik wegging bij jullie. Echt ronduit waardeloos

Linda
15-04-2021

Na beëindiging abonnement blijven ze abonnementsgeld incasseren.

Het abonnement is beëindigd. Toch blijft Tele2 abonnementsgeld incasseren. In de mails verwijzen ze naar de MijnTele2 omgeving waar de nota’s te zien zouden zijn. Maar doordat het abonnement beëindigd is, kun je daar niet in. Als je ze belt zijn er 19 wachtenden voor je en krijg je vervolgens iemand aan de lijn die geen enkel idee heeft waarover hij praat

Marzena
Marzena
12-04-2021

Waardeloos bedrijf

Was ik jaren lang de klant van ze.

Ging redelijk goed tot moment dat ze systeem update gedaan hebben.

Informatie voor de update heb ik gekregen via email en die was natuurlijk beland in spam box,dus nooit gezien de informatie .

Toevallig zat ik in buitenland en de update was mislukt ,met gevolg dat ik geen tel meer had , geen.intermet ,niks meer.

Na paar tel heb ik gehoord dat ik nieuwe simkaart krijg .

Dus weer hele week zonder tel.

Voor mij werk moest ik inloggen met mij tel nummer op de website om te kunnen werken. Met de effect dat ik de hele week niks kon doen.

Schade vergoeding 20€

Lachertje!

Heb ik natuurlijk de abonnement opgezegd .

Ze hebben nog paar keer factuur geïncasseerd maar de vergoeding van 20 € nergens gezien.

Omdat ik geen klant meer ben kan ik de facturen ook niet meer inzien.

Ben ik nu 5 keer aan bellen voor facturatie maar ze kunnen niet in systeem omdat ik geen klant meer ben.

Maar ze kunnen wel incasseren.

Vanaf vandaag ga ik ze elke dag bellen tot ,ze genoeg van mij kregen .

SB
12-04-2021

Ga NOOIT met ze in zee!

(6-4-'21)

Ik betaal extra per maand bij zodat ik per maand kan opzeggen. Ik moest nog 2 tientjes toestelkrediet afbetalen. Screenshot van gestuurd (2 keer!) en zij beweren stellig dat ze a: die niet in mijn dossier hebben, en b: dat mijn toestelkrediet niet is afbetaald.

Mijn dossier is nooit op orde geweest sinds ik bij ze zit.

Ik heb ze net weer aan de telefoon gehad en als ik vraag wanneer ik de bevestiging krijg dat het idd is afbetaald, dan weten ze het niet. Dat weet de financiële afdeling. Als ik vraag of ik daarmee kan worden doorverbonden, krijg ik doodleuk 'nee' te horen. Dus ik wordt weer van het kastje naar de muur gestuurd. En ondertussen is er een nieuwe maand in gegaan dus kunnen ze weer fijn cashen.

Update (12-4-'21)

Heb ze net aan de telefoon gehad voor een update en ik krijg nu weer te horen dat ze de screenshot niet volledig hebben ontvangen. Zij kunnen zogenaamd niet lezen wat er allemaal op staat. Ik mag nu voor de 3e keer die screenshot gaan mailen! ook kunnen ze nog steeds niet zien of de betaling überhaupt gemaakt is. Kortom, weer met kluitje het riet in gestuurd!

01-04-2021

Geen abonnement meer maar wel facturen

Echt een voorbeeld van een bedrijf dat hun systemen niet voor elkaar heeft.

Begin oktober 2020 abonnement opgezegd in verband met overlijden, dit is bevestigd in mail door Tele2. Sinds die tijd blijven facturen steeds komen. Telefonisch kom je er of niet door, of ze herkennen het opgezegde nummer niet, er gebeurd gewoon niets. Net een betalingsherinnering ontvangen met dreiging incassobureau en BKR registratie. Nu wel telefonisch contact. blijkt opeens een verkeerd mailadres te worden gebruikt, verbinding opeens weer verbroken, uiteindelijk 3e persoon aan de telefoon die me doorverbind naar andere afdeling en sta nu alweer ruim 10 minuten in de wacht.

Wat een ellende, nooit meer Tele2.

Zo te zien aan klachten van anderen zijn wij niet de enige waar dit gebeurd.

Twan
20-03-2021

Abonnement opzeggen

Mobiel abonnement opgezegd en vervolgens waren de facturen laatste 2 maanden ineens een stuk hoger. Diverse malen over gebeld en gemaild: geen antwoord. Na het stoppen van het abonnement blijven ze maar factureren. Omdat er niet betaald wordt, wordt er 'gedreigd' met het afsluiten van het abonnement (wat er dus al niet meer is). Wederom geen reactie van Tele2.

Alex
28-02-2021

Klantenservice Tele 2 groot drama

Aantal jaren klant geweest bij tele 2 met automatische incasso.Abonnement zomaar beeindigt ivm overname zakelijke tak naar T mobile.Soepele overgang belooft maar ben beland in groot drama. Werkelijk 100 x contact gehad met klantenservice zelfs beloftes vastgelegd op mail,Onbeschoft personeel tot niets in staat.

Sarikaya
24-02-2021

Eigen nummer geen bereik meer

Ik gebruik mijn eigen nummer meer dan 10 jaar , nu heb ik geen bereik omdat tele2 gebruik maken netwerk van t mobile .ik heb de klantenservies 20 keer gebeld . de medewerker zegt elke keer doorgezet naar special team , de actie van special team 8 dagen geleden. ze doen ook helemaal niks. dus als ik me eigen nummer terug kan krijgen eerste stap naar betrouwbare provider te overstappen . Nooit meer tele2

Elly
23-02-2021

Geen Tele 2 meer voor ons

Per maand op kunnen zeggen maar vervolgens loopt het abonnement nog een half jaar door. Tig keer gebeld, wordt van alles beloofd maar gaat nooit goed.

Oversluiten vanaf een andere provider met nr behoud ging ook niet goed. Nu moet ik 2 maand tele 2 betalen terwijl de simkaart nog in zn verpakking zit. Moet betalen en het abonnement weer opzeggen. Hopen dat dat goed gaat?

Ed
22-02-2021

Tele 2 veranderd zonder mijn weten mijn abo

5 jaar klant bij Tele2 en plotseling afgelopen week geen signaal meer ik was niet meer te bereiken.

Contact gehad en wat bleek mijn abonnement bestond niet meer dus ze hadden alles maar stop gezet, zonder mijn toestemming. Zij hadden volgens hun 14 dagen geleden de mensen met verouderde abonnementen gemaild maar die persoon die deze mail moest versturen moet volgens mij nog op verzenden drukken,ik heb geen mail gekregen en tot nu niet gehad. Nu 1,5 week verder al meerdere keren contact gehad met Tele 2 en alles komt goed en ze zijn er mee bezig. Geen idee wat ze daar doen maar niet hun klanten helpen weer bereikbaar te zijn 1,5 week zonder telefoon en er is nog niets opgelost ik wou enkel mijn nummer weer in de lucht.

Vandaag zou het goed komen u bent om 12 uur weer bereikbaar nu een dag verder nog niets geregeld weer 5 keer gebeld vandaag en je krijgt te horen het komt goed we hebben wat meer tijd nodig. Inmiddels slaan bij mij de stoppen door 1,5 week nodig om een fout van hun zelf op te lossen. Veel telefoontjes gepleegd en we zijn geen steek verder. Een ding weet ik zeker Tele 2 is een klant kwijt.

Mijn advies neem geen diensten van deze maatschappij af. Zelfs hun moeder bedrijf t mobile snapt niet waar ze mee bezig zijn.

Al met al mijn abo zal gestopt worden ik zal opzoek gaan naar een wel menselijke maatschappij die wel voor hun klanten klaarstaat. En problemen oplost .

Will
Will
19-02-2021

Fraude

Moeder is tele2 klant, overgestapt naar andere provider. Wordt er ruim 400 euro door dit baggerbedrijf geëist 1 jaar na dato omdat haar oude telefoonnummer gebruikt is. Klantenservice snapt het niet beloofd fraude afdeling te laten terugbellen. Zeer onbeschofte heks zonder bezem geeft alleen info als mijn moeder zich identificeerd met klantnummer, heeft ze niet want ze is geen klant meer en de oude is niet meer te vinden. Slechte klantenservice, fraude afdeling die zo van straat is geplukt. Mensen ga nooit in zee met dit bedrijf #tele2 bij fraude moeten jullie eens jezelf gaan onderzoeken, jullie zijn nog erger dan de fraudeurs zelf

Genealogie
Genealogie
19-02-2021

Dit kan niet!

Heb mijn mobiel abonnement opgezegd. Echter de rekeningen blijven komen. Dat blijken rekeningen zijn voor de periode vlak voor mijn opzegging.

Echter op de dag van de beëindiging hebben ze je account al verwijderd zodat je niks na kunt zien. Dit kan toch niet. Je kunt niet eens nazien wat er aan rekeningen nog wordt gestuurd. Misselijk makend "wat heb je te verbergen Tele2"

Romy
09-02-2021

Super provider

Al 2 jaar een tevreden klant bij Tele 2 ik heb een alles unlimited abonnement.

• ook altijd makkelijk te bereiken in het buitenland en nooit gedoe met m’n bundel daar gehad.

Prijzen vergeleken en ze zijn ook nog eens de goedkoopste!

Abonnement zonet ook weer verlengd en aangezien ik 3 dagen moet wachten, omdat ik de telefoon erbij geannuleerd heb krijg ik ter compensatie €2,50 korting op mijn nieuwe abonnement.

Personeel staat je ook zeer vriendelijk te woord via de telefoon.

Joanne
02-02-2021

Unlimited niet zo unlimited

Ik heb een unlimited abbonoment, echter is dit helemaal geen unlimited.

Na 5 minuten Netflix te hebben gekeken op mijn telefoon moet ik al een sms sturen voor internet op te waarderen.(maar ik heb onbeperkt internet?)

Dan moet ik eerst mijn telefoon aan en uit zetten en na 10 minuten doet hij het weer.

Ik betaal voor niks.

Tele2 licht je gewoon op.

Naomi
25-01-2021

Een SMS sturen dat je over je bundel bent is te veel werk

Deze lockdown weken wat vaker gebeld met vrienden en tot mijn schrik was mijn rekening 203 euro. Ik gelijk op fb gechat met tele 2 ‘in verband met overzetting naar een nieuw systeem sturen wij hier geen SMS meer over’ ‘ 700 minuten over de bundel is wel erg veel dit had je zelf ook kunnen weten’ like pardon. Ik ben echt niet zn doos die niks snapt, maar jullie laten klanten 188 euro over hun abbo gaan? Wat een goor verdienmodel. Mocht je een abbo zonder gezeik willen waar je geen goddeloos hoge onverwachte kosten hebt en goed geholpen wordt, zeker tele 2 niet kiezen.