Tele2 reviews

2.3

27-11-2012

ik krijg een factuur over betaald voetbal kijken (maar liefst 4 keer schijn ik gekeken te hebben....) wij hebben allemaal!! thuis niets met voetbal en weten dan ook zeker dat het een foutje van tele2 betreft. als je met klantenservice belt wordt er alleen gezegd dat je moet betalen en verder wordt er niet met je meegedacht, wordt je niet doorverbonden met een deskundige teamleider/coordinator en verbreken ze gewoon de verbinding. dat is volgens mij geen klantenSERVICE! verder heb ik minstens 20 minuten in de wacht gestaan om uberhaupt iemand te kunnen spreken: op mijn kosten dus € 2,. resultaat is uiteindelijk € 27 + btw voor heerlijk (?)voetbal kijken!!!!!!!! en belkosten klantenservice! N.b. regelmatig storing met digitale televisie!! (daar zeur ik toch ook niet over?)

25-11-2012

Ik ben al klant sinds het Zonnet was, toen Versatel en toen Tele2. Alles bij elkaar al 11 jaar lang. De verbinding is prima, ik heb zelf niet meer dan 20mbit internet nodig hoewel ik het toch veel gebruik. De televisie was in het begin van een iets mindere kwaliteit maar dat is de laatste jaren sterk verbeterd en bleek ook door een foutje in mijn schakelaar te zitten vanaf de telefooningang. Dit ontdekte een helpdeskmedewerker, en de dag erna stond er meteen een (gratis) monteur voor de deur die het heel snel verhielp. En omdat je soms je modem moet resetten en dan je telefoon wegvalt, belde de klantenservice nota bene mij terug op mijn mobiel om bij me te blijven terwijl we naar het probleem aan het zoeken waren, dit vind ik heel positief. Lange wachttijden zijn mij onbekend, maar dat is ook logisch omdat ik weinig te klagen heb en zeer weinig storingen, in de 11 jaar heb ik nog geen 24 uur downtime gehad, dat weet ik zeker.

En het mooiste vind ik ook dat je aan een jaarcontract zit en je dus elk jaar een nieuwe aanbieding kan uitkiezen. Dus de acties zijn niet alleen voor nieuwe klanten maar ook voor trouwe klanten, dit is iets unieks als ik om mij heen kijk. Het ene jaar krijg ik gratis Sport1, het andere jaar een half jaar korting, enzovoort. Dit vind ik klasse.

En dit is een echte reactie van een al jarenlang zeer tevreden klant, als je me niet gelooft mag je me wat mij betreft mailen op nazzonline@zonnet.nl ik ben geen medewerker ofzo en verdien hier ook niks mee, ik ben gewoon eerlijk en zou Tele2 voor een ieder aanraden, behalve voor mensen die sneller dan 20 Mbit internet een must vinden want dat gaat nu eenmaal niet met ADSL.

19-11-2012

Tele2 heeft een WAARDELOZE service. Ik zit al meer dan 3 weken op televisie te wachten. Elke keer wanneer ik bel een standaard smoesje en bij elke actie die ze nemen zonder resultaat wordt je gewoon 5 dagen in de wachtrij gezet. Gewoon hun eigen regeltjes zonder dat ze maar enige urgentie van het probleem zien anders dan vage woorden en totaal geen actie!!

Begin er NIET aan is mijn advies, je leven veranderd in een klantenservice hel.

25-09-2012

Tja wat moet ik erover zeggen. WAARDELOOS. Zojuist weer gebeld. Ik ben overgestapt van Ziggo naar Tele 2 en wonderwel het werkte ongeveer 5 dagen daarna begon de ellende. Ik kan thuis nauwelijks internetten. Tv kijken is al helemaal niet te doen. En nu zegt die miep aan de telefoon dat ik maar rustig moet afwachten. Met de nadruk op moet. De eerste keren dat ik belde werd ik nog netjes te woord gestaan maar vandaag dat ging nergens over. Ik ben er nog wild over.

Slecht ontvangst. Het duurt lang met zorgen voor een oplossing en niet alle medewerkers van de klantenservice zijn even capabel. Als je in Reuver woont neem in hemelsnaam geen Tele 2. Wat grappig is, is dat je wel gewoon mag doorbetalen. Als je de betalingen stop zet dan zijn ze er als de kippen bij.

30-08-2012

Onlangs ben ik overgestapt op Tele2. Ze zijn inderdaad goedkoop, maar ik moet zeggen dat dit ook goed terugkomt in de service die ze bieden. Met de aansluiting van mijn abbonement heb ik problemen gehad en het duurde ruim 2 weken voor ik goed en wel was aangesloten. Ook de klantenservice is vaak onbereikbaar. Ik heb nu een aantal keer gebeld in verband met storing (mijn mobiele internet doet het vaak een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet), maar ik heb tot nu toe 1 keer iemand aan de telefoon gekregen. Voor de rest krijg ik iedere keer te horen dat de wachttijd langer is dan 10 minuten. Dus, Tele2 is een goedkope aanbieder, maar zodra je problemen hebt met je netwerk kan je ook lang wachten tot je geholpen wordt. Service is nog ver te zoeken.

27-08-2012

Bij deze wil ik mijn klacht kenbaar maken over de slechte service van Tele2.

In juni had ik telefonisch internet plus telefonie besteld bij Tele 2. Na een uitgebreide gesprek met te hebben gehad met de medewerker van Tele 2 ben ik voor internet met 50 Mb/sec gegaan. Ik had destijds weinig kennis over de snelheidsmaten van het internet. Ik wist namelijk wel dat er een verschil was tussen Megabits to Megabytes daarom had ik ook gevraagd of ik echt een bestand kon downloaden met een snelheid van 50 mb per seconde. De medewerker zei dat ik dat zeker kon doen. Ik dacht dus echt dat ik straks met een snelheid van 50 megabytes per sec. kon downloaden terwijl dit nooit kan met adsl (heb ik later begrepen). Maar de medewerker had het dus kennelijk over megabits en niet megabytes heel verwarrend voor mensen die geen verstand van hebben. Naar mijn mening moest de medewerker meer uitleg geven over het verschil tussen deze 2 snelheidsmaten.

Ook wist ik dat de beloofde maximaal snelheid vaak niet wordt behaald (door de ligging van je woning). De medewerker had mij destijds verteld dat ik de maximale snelheid van 50 Mb per seconden zeker zal halen (DUS NIET TOT 50 Mb), omdat ik dichtbij een adsl antenne woon. Om toch zeker te zijn heb ik dit meerdere malen gevraagd.

De modem was keurig op tijd bezorgd bij mij. Nadat ik alles had aangesloten volgens de handleiding had ik alsnog geen internetverbinding. Na meer dan een half uur aan de lijn te zitten (10 cent pm !) blijkt de modem defect te zijn geweest, hierdoor had ik 5 dagen geen internet !!!!!!

5 dagen later heb ik eindelijk internet en doe een speedtest waarbij die een snelheid constateert van 30 Mb per seconde. Ik vond het vreemd dat ik niet de beloofde maximaalsnelheid heb bereikt. Ik had tot vandaag geen tijd om hier achteraan te gaan. Ik had vandaag besloten om de klantenservice van Tele 2 te bellen en mijn probleem uit te leggen.

Na lang te wachten kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn ik had mijn probleem uitgelegd. Zij probeerde mij wijs te maken de medewerker die ik in juni had gesproken mij had beloofd dat ik een snelheid “tot” 50 Mb zal krijgen (HOE KAN ZIJ DAT WETEN ?!?!). Ik vertelde haar dat dit niet kan dat jullie mij iets beloven wat eigenlijk niet kan. Ik had niet eens mijn zin afgemaakt en ZE HANGT DE TELEFOON GEWOON OP !!!!!! Dit is mij tot nu toe niet voorgekomen dat iemand de telefoon ophangt terwijl ik aan het praten ben. Ik vind dit ook schandalig en ver weg de slechtste service die ik tot nu toe heb gehad. Ik werk elke dag meer dan 12 uur en heb weinig tijd, maar ik wil zeker mijn vrije tijd inleveren om mijn ervaring met tele 2 te delen met iedereen.

Ik heb direct mijn contract opgezegd en raad iedereen aan om afstand te houden van deze slechte provider.

11-05-2012

Na heel veel gezeur te hebben gehad bij mijn vorige provider heb ik besloten om bij een iets wat bekendere en duurdere provider te gaan. De keuze viel al snel bij Tele2 vanwege de positieve verhalen om ons heen. Eenmaal met Tele2 gebeld en het verhaal uitgelegd te hebben, wat ze herkende, wilde ze ons maar al te graag helpen. Ze zouden alles voor ons regelen. Van de aanvraag tot de daadwerkelijke internet, telefoon en tv verbinding. Zo gezegd zo gedaan, we werden prima op de hoogte gehouden door een medewerker. Het voelde erg fijn iemand die zo erg met je meedenkt en meeleeft. Wat blijkt, Tele2 is eigenlijk helemaal niet zo duur. We zijn gewoon gewent dat je 3 uur per maand met je provider belt met alle klachten die je hebt. Dat is niet het geval bij Tele2. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat alles weer normaal werkte. Ik ben Tele2 zo dankbaar hiervoor dat als ik iemand over een tv, internet en bellen pakket hoor praten dat ik Tele2 meteen aanraad. Zo zie je maar, goede service wordt beloond! Voor iedereen die er nog niet uit is welke provider het nou moet worden, KIES TELE2! Het is echt een bedrijf met goede service en erg klantvriendelijk!

30-11-2011

Ik ben enkele weken geleden overgestapt naar TELE2. Voorheen had ik Televisie en internet + bellen bij een andere maatschappij. (Losse pakketten) Totdat TELE2 contact met mij opnam, mooie aanbieding hadden ze. Televisie, internet en bellen voor 20 euro per maand (de eerste 6 maanden daar na 40 euro per maand) Werd er ook allemaal netjes bij gezegt wat je tegenwoordig vaak niet eens meer te horen krijgt maar moet zien op de factuur. TELE2 monteur heeft hier de tv aangesloten en een kopje koffie gedronken. Internet is zoals beloofd heerlijk snel hier in huis, en bellen is ook geen probleem. De monteur was erg vriendelijk en is hier anderhalf uur geweest. Waarvan een uur aan de koffie. Waar andere bedrijven normaal 2 uur voor rekenen rekende deze man slechts 1 uur. Erg leuk van meneer want dat scheelt toch weer een paar tientjes. TELE2 is wat mij betreft het beste bedrijf in Nederland!!