Tele2 reviews

2.3

21-12-2016

Tele2 zeer slecht Service

Slechter bedrijf en Service bestaat niet . iedeer geval ik heb erg spijt dat ik klant van tele2 .gouw weg

Axel
18-12-2016

Alle facturen betaald maar afgesloten

Al de facturen betaald. Moest zelfs 1 doorsturen als bewijs, dat zou ik nu niet meer doen. Kortom, ondanks alles is betaald heb ik nu al meer dan een maand geen aansluiting meer. Daar zit je dan met een S7 edge waarmee je niet eens kunt bellen. Heb ondertussen al 7 keer contact gehad en ze beloven er iets aan te doen.kwakzalverij. Ik ga komende week naar de Rechtswinkel, ben dat slappe empathische gelul van die mensen spuugzat. Ze doen er helemaal niets aan. Dat dit zomaar kan?

Iris
15-12-2016

NEVER NOOIT GEEN TELE 2 ALSJEBLIEFT!

Mijn abbo verlengt, half jaar later ineens een dikke rekening dat ik ineens toestel kosten moet betalen, terwijl in mijn contract staat 0,00 tsja zo kan ik ook wel iets verkopen. leuke verrassing tele 2.

ik waarschuw jullie allemaal ga nooit van je leven bij tele 2 ik hoor alleen maar problemen er over en zelf nu ook problemen.

ik raad het echt heel erg af!

Jildou
15-12-2016

Slechte monteurservice

Tele 2 besteld en vervolgens geen aansluitpunt kunnen vinden. Dan sturen ze een monteur die niks kan doen en dan maar een verkeerde kabel aanlegt, maar daar vragen ze wel €70 voor! Dan laten ze daarna een KPN monteur komen, die wel wat kan doen, die hoeft helemaal geen vergoeding, dus dat kan ook. Als je vervolgens zegt dat die €70 zonde van het geld was, aangezien die monteur niks gedaan heeft en wat die gedaan heeft verkeerd was, volgens de KPN monteur, dan zeggen ze dat je een vergoeding moet aanvragen. Vervolgens krijg je als reactie dat je vergoeding is afgewezen en dat de vergoeding afdeling ook niet telefonisch bereikbaar is. Zo kan ik het ook! Vervolgens naar ziggo gegaan en daar ging alles soepel, binnen een week geregeld!

Mehdi
12-12-2016

Zeer slechte internet speed!

Wat een slecht ervaring met de tele2, nooit weer tele2. Heb 20mb besteld en krijg ik 2mb. zeer traag en slecht.

Ro
10-12-2016

Nooit naar tele2 gaan

Ik heb twee weken geleden 2 simonly afgesloten bij tele2. Een en al ellende. Eerst ging het fout in hun systeem waardoor er steeds eror kwam na bijna 2 weken was het eindelijk opgelost en moest ik wachten op nummerbehoud. Daarna zag ik dat 1 abonnnement op 2 jaar is gezet en dat moest ook maandelijks opzegbaar zijn. Dat zou ook opgelost worden tot vandaag nog steeds niet. Nu word beide abonnementen uit het niets geblokkeerd. Ik bel ze weer voor de 20ste keer blijkt dat alles goed is van mijn kant en dat ze eigenlijk niet weten waarom hij afgesloten is. Alles is netjes betaald. Klantensevice verteld me dan doodleuk dat dit 2 weken kan duren en dat zij niks voor me kan doen. En als ik een klacht heb moet ik die maar met een klachten formulier doorsturen. Wat is dit voor bedrijf. Ik zou iedereen aanraden die twijfelt tele2 te nemen NOOIT DOEN

F.
05-12-2016

Zeer slecht

Midden tijdens Sinterklaasshow.tele 2 valt wederom weg. 50ste keer. Ik ga nu echt opzeggen.

Hellen
05-12-2016

Afsluiten door achterstand

Ik had achterstand. Geen bericht gehad en meteen afgesloten en na betaling aangesloten na lang zeuren en dan ook nog een rekening van 37 euro krijgen voor de heraansluiting. Schandalig! Ik ga gauw op zoek naar een andere provider! !

Corry
01-12-2016

Nummerbehouden bij verhuizing

Op 24 oktober een verhuisbericht naar Tele 2 gestuurd met tevens het verzoek om het oude nummer te behouden. Geen probleem volgens Tele 2. Op 1 november zou het nummer omgezet worden. Tot die tijd konden we heel makkelijk onze vaste telefoon doorschakelen naar mobiel. Dat heeft gewerkt tot half november, daarna werkte de doorschakeling niet meer. Tele 2 gebeld. Ja, dat lossen we op 24 november op.nee dus. Weer gebeld. Er zijn storingen en het wordt 30 november opgelost.nee dus. Op 1 december maar weer gebeld en deze meneer kon absoluut niet zeggen wanneer het probleem wel opgelost wordt. Al die tijd zijn we op de vasten telefoon niet bereikbaar en doorschakelen werkt ook niet!

Benjamin
01-12-2016

Tele2 mobiel, alles is perfect verlopen

Ik heb een abonnement afgesloten met nummerbehoud bij tele2. Alles is perfect verlopen! De 4g+ werkt ook uitstekend, en de prijzen zijn mooi laag. De app van tele2 waar je bijna realtime je verbruikstatus kan checken is ook geweldig.

Ik had eerst een ander toestel, maar was hier niet tevreden over, en mocht zonder problemen omruilen.

Ik vind alleen 100 belminuten en 1gb data niet meer van deze tijd. En aansluitkosten ook liever niet :-)

Bmc
29-11-2016

Abonnement telefoon

Je krijgt geen 4 maar 3G plus ik wacht al 3 maanden op mijn telefoon.Ik kan niet anuleren.Ga niet in zee met deze mensen.Ook niet van gsm easy en thyphone zijn zware oplichter.Ze naaien je niet omdat het moet maar omdat het kan!

Henkjan
29-11-2016

Zeer slecht

Bij tele 2 moet je tussen de "geen service" momenten door zien te bellen. zeer waardeloos, en over de service nog maar te zwijgen.

Simon
23-11-2016

Pure diefstal en klacht wordt serieus genomen

Jarenlang had ik een mobiel abonnement om alleen te kunnen bellen. Nadat mijn dochter een nieuwe simkaart nodig had bleek dat 3G internet automatisch aangezet is door Tele2. Na 1 dag kwam ik hier achter en heb direct bezwaar gemaakt en aangegeven dat ik altijd alleen bellen abonnement had. Na diverse telefoontjes en mails wordt alles direct afgewezen en heeft Tele2 meer dan 209,00 internet kosten in rekening gebracht voor omgerekend 2 YouTube filmpjes. Blijkbaar begrijpt Tele2 niet dat ik nooit meer iets met deze club te maken wil hebben. We hebben meerdere abonnementen lopen bij Tele2 en ga alles overzetten en kom nooit meer terug bij deze club.

Hc
23-11-2016

Oplichters zijn het

Thuis abonnement afgesloten bij tele2, nadat ik meerdere malen werd gebeld door hun met hun gladde praatjes. Zouden dezelfde en zelfs betere kwaliteit leveren als kpn alwaar ik tevreden klant was. Ik zou mij per maand bijna twintig euro besparen. Overgestapt naar tele2 en sindsdien niets anders dan ellende. Decoder werkt niwt naar behoren. Hiervoor gebeld en medegedeeld gebruik te willen maken van de in het afsluiten van contract beloofde monteur. Bleek niet te kloppen volgens die eikeltjes aldaaar. Dus werd neergezet als leugenaar. Ik natuurlijk niet van de poes, heb ik hun gevraagd om de bandopname van het telefoongesprek alwaar het contract werd afgesloten te zoeken en te beluisteren zodat ze konden horen dat ik geen leugenaar was. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze deze bewuste opname dus niet meer kunnen vinden.

Kortom met een kat in de zak naar huis gestuurd. Maar de monteur zou wel nog telefonisch contact met mij opnemen. En ja hoor u raad het al NOOIT MEER IETS GEHOORD VAN DIE OPLICHTERSBENDE!

Ik ga alles opzeggenbij dat zooitje en ga lekker terug naar KPN.

Adams
21-11-2016

Dit is de slechtste telefoon/internet serviceaanbieder van Nederland

Geachte Tele2,

Uw service is erg onder de maat en dat is nog zacht uitgedrukt. Uw medewerkers zijn erg arrogant en zijn slecht opgeleid, continu miscommunicatie en hun informatie is tegenstrijdig. Ze weten alleen maar de telefoongesprekken zeer op te rekken en dat verwijt ik u. Ik heb voor mijn nieuwbouw woning netjes bij jullie een compleet pakket aangevraagd en 2 weken vantevoren aangegeven dat ik geen aansluitpunt heb. Hierop was het antwoord van de 1 uur durende service gesprek: wachten tot het abonnement geactiveerd is. Nadat service was geactiveerd wederom 1 uur aan de telefoon gebleven (telkens met herhaling van de feiten keer op keer zonder oplossing) verwezen naar monteur afdeling die weer met mij contact zou opnemen omdat de lijn van KPN geactiveerd moest worden. Meerdere keren moeten aanhoren dat het 300 euro zou kosten om viaTele2 een monteur te sturen. Ik gezegd dat het prima is puur om de aansluiting te krijgen. 3 dagen later nog geen antwoord of bericht. Contact opgenomen 3e keer: bleek dat aansluiting bij Tele2 niet mogelijk is en dit werd mij ook niet gecommuniceerd. Moest ik zelfs een aansluiting regelen "meneer het aansluit punt is uw verantwoordelijkheid". Dit ook wederom gedaan en tenslotte bleek dat Tele2 geen service ticket heeft gestuurd naar KPN (die regelen dat). Uiteindelijk neem ik weer contact op met Tele2 om aan te horen dat er geen internetverbinding mogelijk is op deze woning, maar dat het abonnement wel loopt en dat ik wel 2 maanden abonnement moet gaan betalen als ik moet stoppen (wat ik ook sowieso moet doen). Bij deze was het klaar. ik ga een klacht indienen met deze maffiosi praktijken, ik zit na uren tijdverspilling ook nog eens met extra kosten opgescheept.

Uiteindelijk bij KPN gedaan veel beter af!

Gijs
20-11-2016

Zo verschrikkelijk heb ik het nog niet mee gemaakt.

Eerst is internet niet snel genoeg, dan doen ze hun best om het aan de 80% te krijgen zodat je niet meer wettelijk weg mag bij hen tijdens je contract. Tv kreeg alleen nog blauw beeld, gebeld ja ligt aan de Adapter. oke ik zie niet in hoe dat aan de adapter kan liggen. Moest het merk geven, reactie ja die adapters zijn niet goed en moesten terug gevorderd worden. Vroeg waarom ik dan die adapter heb gekregen was immers een nieuwe klant. Reactie kennelijk heeft iemand een foutje gemaakt.

Dus 5 dagen later had ik een nieuwe adapter en ja het blauwe scherm is weg, nu stottert de tv 20x op een avond en alleen van zender wisselen lost dat op.

Bel weer terug dat ik een nieuwe decoder wil want daar zal het probleem waarschijnlijk liggen. Krijg ik 5 dagen later de decoder met de adapter die terug gevorderd hadden moeten zijn. Dus nu heb ik weer een slechte adapter bij een decoder die mijn wachtwoord niet accepteert terwijl dat wel de juiste zou moeten zijn. Het is nu zondag en kennelijk heeft tele 2 geen serves op zondag. Ben er helemaal klaar mee.

Yannick
18-11-2016

Probleem op probleem

Ondertussen zoveel problemen gehad, eerst een week te laat geleverd, daarna deed internet het niet. Onze onderbuurman van het internet gegooid en een tijd lang slecht internet gehad. Vergoeding formulier ingevuld, deze weer kwijt geraakt.

Rin
18-11-2016

NIET BEGINNEN AAN TELE2

Al een lange tijd ben ik een klant van Tele2. Nou heb ik besloten om in mei 2016 mijn abonnement te verlengen (mijn grootste fout ten aller tijden). Sindsdien heb ik nu al minimaal 5 keer contact opgenomen omdat jullie tot op heden nog steeds een verkeerde facturatie uitvoeren. Ik heb een contract voor €38,- alleen krijg ik elke maand een facturatie van €41,57. Tele2 vertikt het elke maand weer om dit aan te passen.Er is al twee keer door een medewerker een 'ticket' verstuurd naar de afdeling financiën om dit recht te zetten. We zitten nu alweer in de maand november. En wat zie ik deze maand op mijn factuur van 16 november? Ja ja, moet niet verrassend zijn hè, een factuur van €41,57 waarop 2 keer een correctie op is gevoerd, terwijl mij beloofd is voor 4 keer. De correctie is ook nog eens uitgevoerd op de factuur van €41,57 in plaats van €38,-. Dit betekent dat ik na het betalen van deze factuur eigenlijk nog steeds recht het op 3 keer vergoeding. Ik snap niet hoe MOEILIJK dit kan zijn om dit aan te passen in het systeem, en wel sinds mei. Ook verplichten zij mij ook nog eens om een ONTERECHTE factuur te betalen, terwijl ik wacht op een nieuwe factuur waar alles aan gecorrigeerd is. Ze zijn zeer slecht met het uitvoeren van jullie taken, maar vinden wel de tijd om een dreigbrief op te sturen wat er gebeurt als ik mijn factuur niet betaal. Dan zijn ze wel op eens bereid om contact op te nemen.

Halit
16-11-2016

TELE2 NOOIT!

Ik heb vanaf augustus tele2 en vanaf begin is internet zeer slecht. Wij zij al 4 maanden bezig. IK heb meerdere malen gebeld en klacht mail gestuurd. Ze houden ons simpel gezegd aan de lijn . Ze geven aan dat ze daar ook INSTABBILLE INTERNET METEN en werkelijkheid doen ze er niks mee. Na drie maanden is er een monteur geweest. Die zei dat de internet snelheid maar 9 MB is i.p.v. 40MB en in woonkamer zelfs 6MB. Tele2 accepteert dat niet en geeft aan dat door WIFI komt. Voor slechte Wi-Fi doen ze ook letterlijk niks. Zeer slecht. Technische dienst is zeer onbeschoft.

Este
16-11-2016

Meest slechte 'service' van alle providers

Ongeloofelijk, een bedrag kon op de 1 of andere manier niet worden geincasseers van mijn rekening een aantal maanden geleden. Ikzelf heb geen aanmaning ontvangen of een berichtje of mail van je moet het bedrag nog overmaken, nee, direct afgesloten. Dit is al 2 weken aan de gang! Op het moment dat ik erachter kwam dat het bedrag open stond heb ik het direct overgemaakt en dat was al twee weken geleden. Wegens onzinnige storingen en niets wetende medewerkers besloot ik nogmaals het bedrag over te maken, omdat het werd aangegeven. Ze zouden me maandag aansluiten, inmiddels woensdag en nog steeds niks.