Tele2 reviews

2.3

Michel
14-08-2021

Verschrikkelijke verbinding

Dit is gewoonweg slecht te noemen. Ik zie een paar commentaren dat in het weekend vooral de verbinding weg valt. Ik kan dit bevestigen. Op het moment van schrijven zaterdag 14/08 is het netwerk al een paar keer gewoon eruit. Wat is dit voor flutbedrijf. Ik had in Brazilië nog beter internet dan deze rotzooi waar ik onderhand 30 euro voor betaal elke maand. Ik wil hiervan af. Grootste fout ooit door bij Tele2 een abbonement te nemen. Waardeloos. Doe het absoluut niet. Je ergert je kapot. Niet doen!

Nico
09-08-2021

TV staat steeds op zwart en moet weer opstarten.

Sinds 19 maart 2021 structureel problemen, de tv gaat op zwart re-start nodig, opnames kunnen niet dan gaat de tv op zwart. Meerdere opnamekastjes gehad en modems maar het probleem wordt niet opgelost tot heden 9 augustus 2021. Tele2 vind geen fout.

Vandaag gespreek met 06 14093844 waarin duidelijke werd dat hoofdkantoor geen klant contact heeft maar wel geld maandelijks incasserd voor een dienst dat gebreken heeft. Daar ben ik niet blij mee. Meneer werd boos en zei dat ik gebeld had om ruzie te maken. Dienst verlening van nul na 6 maanden geduld te tonen en steeds weer afgewippeld word met nog eens een ander kastje.

18-07-2021

Weekend

In het weekend - als je een wedstrijd wilt kijken of een wedstrijd wilt spelen - is de ping 800 -1000. nutteloos

Velden
15-07-2021

ZEER ONTEVREDEN KLANT - THUIS ABONNEMENT - OPZEGTERMIJN TROUBLE

Vorig jaar zomer voor verhuizing een thuis abonnement afgesloten. Ik heb geen smart tv en wilde graag (net als bij mijn vorige provider) Netflix kijken via kanaal 200. Het modum kwam binnen maar de aansluiting zou later plaatsvinden. Kortom niet binnen de 14 dagen bedenktermijn aangesloten i.v.m. verhuizing. Ik begreep echter al voor de aansluiting van een vriend dat Netflix kijken via een kanaal niet mogelijk was. Ik zou hiervoor een Chromecast moeten aanschaffen. Dus wilde ik van mijn abonnement af. Toen ik naar Tele2 belde is mij verteld dat ik niet meer van het abonnement af kon tenzij ik een afkoopsom zou betalen. Toen ik aangaf het abonnement toch op te willen zeggen werd mij verteld dat ik dit niet (!) kon op dat moment en dat ik later moest terugbellen. Dit was nog niet mogelijk, omdat het modum nog niet aangesloten was.(?) Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Na veel heen en weer bellen heb ik het opgegeven terwijl de vriend eerder in het verhaal (in dezelfde situatie) wel toestemming heeft gekregen om dit abonnement op te zeggen zonder extra kosten, omdat ze hem gelijk gaven. Helaas heb ik dus uiteindelijk het abonnement moeten houden en heb ik vandaag gebeld of ik het abonnement alvast kon opzeggen voor oktober. Ook dit was helaas niet mogelijk en moet nu weer later terugbellen omdat ik anders alsnog een afkoopsom moet betalen. Helaas ben ik door dit verhaal zeer zeer ontevreden over Tele2 Thuis en wil ik hierbij graag anderen waarschuwen zodat ze niet met hetzelfde gedoe te maken krijgen.

Roberto
07-07-2021

Tele 2 900 euro buiten bundel geen rede voor bericht

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit.

Mijn dochter heeft behoorlijk wat buiten haar bundel gebeld (900 euro).

En wat zegt tele 2 ja we zien geen ander patroon in verbruik waar ze normaal voor 49 euro per maand zit.

Dus een melding is/ was niet nodig.

Dus een officiële klacht van gemaakt.

Waar komt tele 2 mee we kunnen niks voor u betekenen.

Ja het standaard bedrag van 50 euro.

Zo'n slecht bedrijf heb ik nog niet meegemaakt en dat als je al jaren daar een abonnement hebt.

Met vriendelijke groet

Roberto van Diggele

Madelaine Dros
01-07-2021

Check je automatische incasso

Door een fout van Tele 2 maanden lang onterecht incasso afgeschreven.

Restitutie tot nu toe niet gelukt.

Ondanks toezeggingen.

Mondeling en per mail.

Sympathieke en professionele medewerkers bij de klantenservice.

Maar ja, als het achter de voordeur niet functioneert

dan heb ik daar niet zo veel aan.

Check je bankafschriften!

Loes
28-06-2021

Misbruik telefoon en ondanks belofte niet terugbellen

Op 24 juni kreeg ik een rekening van 158 euro omdat ik gebeld zou hebben 2 uur lang met Sri Lanka.

Met klantenservice gebeld en ik zou 25 juni terug gebeld worden.

Zelf einde van die dag weer gebeld met klantenservice en die meneer heeft een mailtje gemaakt voor die collega.

Nog steeds niet terug gebeld.

Ze zouden kijken wat ze konden doen uit coulance en evt kijken hoe dat tot stand gekomen is zonder dat ik heb gebeld.

Een heel eng idee dat je zomaar aangeslagen wordt voor een groot bedrag.

Dit kan dus ook bij een ander gebeuren.

Anneke
24-06-2021

Begin er niet aan!

Na een aantal jaar tele2 gehad te hebben, werd de de dienst door hun opgezegd/ niet meer ondersteund. Wel moesten we betalen, hoezo betalen voor iets wat je niet kan gebruiken? na diverse keren overleg gehad te hebben, besloten een andere telefoon aan te schaffen, met deze telefoon konden we bellen, smsen en internet bezoeken. Er werd een afspraak gemaakt, afspraak voor het ziekenhuis maar afgezegd, want tele2 zou komen. Eind van de dag, er was niemand thuis, terwijl ik de hele dag heb gewacht en ook nog is een belangrijke afspraak heb geannuleerd. (ziekenhuis bezoek aan een specialist) boos opgebeld, nieuwe afspraak, komt de beste meneer, zegt hij ik kan hem niet afleveren, want de naam staat niet goed . De telefoon was bedoelt voor een bedrijf. En dat is dan niet de naam van mij. Al met al een boel tijd kwijt, het bleek bij bezoek aan een telecom winkel dat ik niet eens ermee kon internetten als het doorgegaan was. Opgelicht, geld kwijt en een bijdehand aan de deur. 1 advies, begin er niet aan! tele 2? weg ermee!

Nils
17-06-2021

Tele 2 weg ermee

Blijf ver uit de buurt van deze provider. Ze hebben mijn iphone laten verdwijnen en moet nu genoegen nemen met een 2e hands refurbished. Al een 4,5 maand 100 keer heen en weer bellen mailen. Komen afspraken ook niet na. De lijst is eindeloos.

Celeste
26-05-2021

Toestelkrediet afbetaald. Maar betaal na een half jaar nog steeds het zelfde

15 februari toestelkrediet afbetaald ivm. hypotheek.

Nooit een BKR mail gehad, nooit een bevestiging gehad van tele2 over de betaling.

Inmiddels is het 26 mei en ben ik al 12x bellen naar de klantenservice, mailen naar klantenservice, chatten naar klantenservice, meerdere screenshot gestuurd van bewijs van betaling verder.

En NOG STEEDS betaal ik de volle prijs. EN sta ik nog steeds BKR geregistreerd!

+ Kwam bijna in de problemen bij de koop van mn huis.!

Net weer gebeld en werd mij verteld dat dit een half jaar kan gaan duren?!?!

Zijn ze helemaal gek geworden?!

Ook vinden ze het allemaal heel erg vervelend, maar kunnen ze er niks aan doen.

En de ene medewerker zegt iets anders dan de andere?

Melis
26-05-2021

Pas op met TELE2

Tele2 slechtse provider van ons klein landje op geen enkele punten is het beter dan bijvoorbeeld: tmobile

Slechte bereik op snelweg bijvoorbeeld ben ik soms niet online!

Facturen zijn altijd onduidelijk!

je kan zomaar extra kosten krijgen!

Klantenservice is om van te huilen!

Ze sluiten ook per direct je abbonoment als de betaling niet op tijd is wat ervoor zorgt dat je heraansluiting moet betalen en paar dagen zonder bereik zit!

10 jaar lang heb ik tmobile gehad nooit problemen gehad je hebt zelfs online wanneer je MB’s op zijn door middel van traag internet

İk kan niet geloven dat tele2 nog bestaat in de 21e eeuw

Tele2 is in mijn ogen de oplichter versie van tmobile

Ze gebruiken het netwerk van tmobile

En door extra centjes eind van de maand te stelen van je bank staan ze overeind en zijn ze nog niet failliet

Ik hoop dat ik paar mensen op deze manier kan redden

Ik verdien hier niets aan om dit allemaal te typen

Maar hoop op zijn minst een paar mensen te redden van contracten van paar jaar aan een onnodig slechte provider

Heb heel mijn famillie overgahaald om naar tmobile te gaan

En het goedkope reclame waarmee ze komen: niet omdat het moet maar omdat het kan?

Schandalig snel internet?

Schandalig snel opgelicht bedoelen ze

Met rappertjes in hun reclame

İk weet het het is mijn fout dat ik ben overgestapt naar tele2

(Werd overgehaald in de kroeg door een maat van me)

Sjaak
10-05-2021

Administratief zooitje en slechte klantenservice

Op 7 september 2020 heb ik mijn mobiele abonnement opgezegd (en een bevestiging gekregen). In de maanden daarna werd er echter nog steeds geld afgeschreven van mijn rekening. In december 2020 heb ik daarom gebeld met de klantenservice, die aangaf dat er iets mis was gegaan in de koppeling van het systeem, maar dat het nu was geregeld en dat ik mijn te veel betaalde geld teruggestort zou krijgen. Diezelfde maand werd er echter weer geld afgeschreven. In januari heb ik daarom weer gebeld met de klantenservice, die weer aangaf dat m'n abonnement stopgezet zou worden en dat ik m'n geld zou terugkrijgen. Ik kreeg inderdaad een bevestiging dat het abonnement was stopgezet. Een maand later had ik het geld echter nog niet terug. Weer gebeld met de klantenservice, het zou geregeld worden en ik kreeg inderdaad een bevestigingsmail (d.d. 19 feb 2021) dat er ongeveer 100 euro terug gestort zou worden. Nu, 10 mei, heb ik nog steeds geen geld terug. Weer gebeld met de klantenservice, maar die geven aan dat het automatisch terug gestort zal worden, maar ze kunnen niet aangeven wanneer. Ook kunnen/willen ze me niet doorverbinden met de financiele afdeling om te kijken wanneer ik mijn geld eindelijk terugkrijg. De hele afwikkeling duurt inmiddels als 8 maanden. Geeft echt aan dat het een administratief zooitje is, met een mega slechte service.

Milja
16-04-2021

Tijd voor een gezamenlijke schadeclaim

Na 3 jaar nieuw toestel met verlenging abonnement. Wordt ik gebeld dat ze de maandelijkse incassering van het toestel niet lukt. Op zich al vreemd, want voorgaande jaren was dit ook geen probleem. Of ik even het totaalbedrag in 1x wil overmaken. Er wordt zonder ook maar iets van een bevestiging te hebben gezien 500 euro geïncasseerd. En als bonus wordt er toch elke maand nog geïncasseerd voor m’n iPhone. Ze laten me dus nu dubbel betalen. Wat een klerezooi is het daar. Spijt dat ik m’n abonnement heb verlengd. Ik schakel mijn advocaat in. En zo te lezen moet we dit met z’n allen gaan doen en een massa claim neerleggen.

16-04-2021

Een nul was nog teveel eer

Baggerbedrijf. Houdt zich niet aan de wet.

Een contract moet op dezelfde wijze kunnen te worden beëindigd als gesloten. Probeer maar eens via email of fax contact te krijgen. Kansloos bedrijf

Abonnement opzeggen

Al maanden geleden overgestapt, kpn netjes afgehandeld voor mij. Vervolgens maand later toch een rekening, gebeld: ja meneer ik ga hem afsluiten voor u, excuses. Maand later zelfde verhaal, weer gebeld: oh wat vreemd meneer mijn collega heeft een fout gemaakt. Maand erop weer het zelfde verhaal: ja meneer, mijn collega’s hebben het niet goed gedaan. Ik ga u doorverbinden naar de juiste afdeling: na 10 min wachten kom ik ineens bij t-mobile? oh meneer wat raar. Nee, blijf aan de lijn ik ga u doorverbinden. Uiteindelijk na 30 min bellen krijg je te horen dat je abonnement al is afgesloten. Waarom krijg ik dan nog steeds rekeningen?! hoe zit het met die mensen die niet nabellen om te kijken waar de fout zit en de rekeningen gewoon betalen?! echt doe het goed of doe het niet. 4 jaar lang klant geweest zonder problemen totdat ik wegging bij jullie. Echt ronduit waardeloos

Linda
15-04-2021

Na beëindiging abonnement blijven ze abonnementsgeld incasseren.

Het abonnement is beëindigd. Toch blijft Tele2 abonnementsgeld incasseren. In de mails verwijzen ze naar de MijnTele2 omgeving waar de nota’s te zien zouden zijn. Maar doordat het abonnement beëindigd is, kun je daar niet in. Als je ze belt zijn er 19 wachtenden voor je en krijg je vervolgens iemand aan de lijn die geen enkel idee heeft waarover hij praat

Marzena
12-04-2021

Waardeloos bedrijf

Was ik jaren lang de klant van ze.

Ging redelijk goed tot moment dat ze systeem update gedaan hebben.

Informatie voor de update heb ik gekregen via email en die was natuurlijk beland in spam box,dus nooit gezien de informatie .

Toevallig zat ik in buitenland en de update was mislukt ,met gevolg dat ik geen tel meer had , geen.intermet ,niks meer.

Na paar tel heb ik gehoord dat ik nieuwe simkaart krijg .

Dus weer hele week zonder tel.

Voor mij werk moest ik inloggen met mij tel nummer op de website om te kunnen werken. Met de effect dat ik de hele week niks kon doen.

Schade vergoeding 20€

Lachertje!

Heb ik natuurlijk de abonnement opgezegd .

Ze hebben nog paar keer factuur geïncasseerd maar de vergoeding van 20 € nergens gezien.

Omdat ik geen klant meer ben kan ik de facturen ook niet meer inzien.

Ben ik nu 5 keer aan bellen voor facturatie maar ze kunnen niet in systeem omdat ik geen klant meer ben.

Maar ze kunnen wel incasseren.

Vanaf vandaag ga ik ze elke dag bellen tot ,ze genoeg van mij kregen .

SB
12-04-2021

Ga NOOIT met ze in zee!

(6-4-'21)

Ik betaal extra per maand bij zodat ik per maand kan opzeggen. Ik moest nog 2 tientjes toestelkrediet afbetalen. Screenshot van gestuurd (2 keer!) en zij beweren stellig dat ze a: die niet in mijn dossier hebben, en b: dat mijn toestelkrediet niet is afbetaald.

Mijn dossier is nooit op orde geweest sinds ik bij ze zit.

Ik heb ze net weer aan de telefoon gehad en als ik vraag wanneer ik de bevestiging krijg dat het idd is afbetaald, dan weten ze het niet. Dat weet de financiële afdeling. Als ik vraag of ik daarmee kan worden doorverbonden, krijg ik doodleuk 'nee' te horen. Dus ik wordt weer van het kastje naar de muur gestuurd. En ondertussen is er een nieuwe maand in gegaan dus kunnen ze weer fijn cashen.

Update (12-4-'21)

Heb ze net aan de telefoon gehad voor een update en ik krijg nu weer te horen dat ze de screenshot niet volledig hebben ontvangen. Zij kunnen zogenaamd niet lezen wat er allemaal op staat. Ik mag nu voor de 3e keer die screenshot gaan mailen! ook kunnen ze nog steeds niet zien of de betaling überhaupt gemaakt is. Kortom, weer met kluitje het riet in gestuurd!

01-04-2021

Geen abonnement meer maar wel facturen

Echt een voorbeeld van een bedrijf dat hun systemen niet voor elkaar heeft.

Begin oktober 2020 abonnement opgezegd in verband met overlijden, dit is bevestigd in mail door Tele2. Sinds die tijd blijven facturen steeds komen. Telefonisch kom je er of niet door, of ze herkennen het opgezegde nummer niet, er gebeurd gewoon niets. Net een betalingsherinnering ontvangen met dreiging incassobureau en BKR registratie. Nu wel telefonisch contact. blijkt opeens een verkeerd mailadres te worden gebruikt, verbinding opeens weer verbroken, uiteindelijk 3e persoon aan de telefoon die me doorverbind naar andere afdeling en sta nu alweer ruim 10 minuten in de wacht.

Wat een ellende, nooit meer Tele2.

Zo te zien aan klachten van anderen zijn wij niet de enige waar dit gebeurd.

Twan
20-03-2021

Abonnement opzeggen

Mobiel abonnement opgezegd en vervolgens waren de facturen laatste 2 maanden ineens een stuk hoger. Diverse malen over gebeld en gemaild: geen antwoord. Na het stoppen van het abonnement blijven ze maar factureren. Omdat er niet betaald wordt, wordt er 'gedreigd' met het afsluiten van het abonnement (wat er dus al niet meer is). Wederom geen reactie van Tele2.