Tele2 reviews

2.3

Werner
14-11-2015

Onwerkelijke slechte service en wachttijden bij Tele2 helpdesk

net alles bij elkaar 3 uur! in de wacht gehangen om vervolgens te horen dat een toezegging van een medewerker niet waargemaakt kon worden. je gelooft echt niet dat het kan.

als je service belangrijk vind neem dan geen Tele2

Gerard van der Kleijn
13-11-2015

Krijg ik zomaar 500 mb erbij als trouwe klant

Ik ben sprakeloos, ook een enorme poster erbij en dat ik een van de eersten was die van hun 4g abonnement gebruik heeft gemaakt.. Echt een leuke verrassing!

Simmi
13-11-2015

Top klantenservice

Ik ben al bijna 3 jaar klant bij tele2 mobiel. Hun klantenservice is erg behulpzaam. Hun diensten zijn het goedkoopst en vrij goed. Bovendien weten ze hun trouwe klanten te belonen, waar andere providers wat van mogen leren.

Claudia123
12-11-2015

1 MB kost €2,50 : dat is 8000% van een normaal tarief!

Eenvoudige prepaid telefoongebruiker schaft een buitenlandbundel aan. Na thuiskomst in NL niets gewijzigd aan de Instellingen. Plotseling worden er MB's gebruikt en de tientjes beltegoed vliegen in enkele dagen ongemerkt weg. Na het SMSje van Tele2 dat het beltegoed bijna op was naar de klantenservice gebeld, maar deze gaven ons met opzet foute informatie: ze hadden natuurlijk zo kunnen weten wat er aan de hand was, maar ze gaben asl antwoord dat hun eigen administratie in puin lag, waardoor ze niets konden zien in de accounts van de klanten.

Conclusie: ik begrijp eigenlijk niet hoe het mogelijk is dst zo'n corrupt bedrijf niet wordt aangepakt door de overheid. Volgens mij verdient Tele2 zijn geld grotendeels op oneerlijke wijze.

Henk ui Harlingen
11-11-2015

bij tv storing wordt er niets opgelost.

Louise van Dillen
11-11-2015

Wat een klachten hier!

Ik ben al 4 jaar klant bij TELE2 en ben tot nu toe heel tevreden.

Weinig storingen gehad, of enkel van korte duur. Prima Prijs!

Enig minpuntje is, dat sinds dit jaar het zenderaanbod van de tv is veranderd/verminderd, waardoor ik nu de populaire zenders alleen in HD kan kijken.

Maar mét ondertiteling, Ik ben slechthorend, is dat minder synchroon dan bij de digitale (niet-HD) zenders. Bij België 1 en 2 (Eén en Canvas) is zelfs helemaal geen ondertiteling meer mogelijk.

Daarom overweeg ik nu over te stappen naar een andere (helaas wel duurdere) alles-in-1-aanbieder.

Maar ik houd me hart vast, als ik al de slechte ervaringen hier van álle pakket-aanbieders lees.....

07-11-2015

Ppppfffff

Eigenlijk altijd wel redelijk imternet gehad niet super maar okay.Tot nu !

Kom niet meer boven de 2 a 3 mb download uit en met de huidige internet ontwikkeling is dit toch echt te weinig, ja mail lezen en dat is al problematisch. .Ga toch maar weer de overstap maken naar het helaas wel duurdere ziggo maar veel sterkere provider..

Ed
07-11-2015

Was aan het overstappen, begin slecht, gelijk weer opgezegd!

Ben jaren abonnee bij een provider, omdat deze nog geen hoge snelheid voor internet kan aanbieden, maar wel stabiel nooit uitval, dacht ik over te stappen naar Tele2. Telefonisch abonnement afgesloten en alles zou geregeld worden. Mooi niet: in de welkomst brief stond om onduidelijke redenen dat ikzelf mijn huidige abonnement moest opzeggen, dat was niet de afgesproken. Na ca 30 min in de wachtstand zegt de 1e helpdesk medewerker dat hij dit kon veranderen een andere afdeling wel, dus ik werd doorgeschakeld. Na weer 10 min zegt de 2e helpdesk medewerker dat het helemaal niet kon en dat ik dus zelf dat moest regelen maar dat was juist de afdeling die dit soort zaken regelt volgens de 1e hd medewerker. Dit zijn geen goede raadgevers na 50 min Tele2 ellende had ik een slecht onderbuik gevoel, heb ik netjes gevraagd om maar meteen het abonnement op te zeggen met een bevestigingsmail van hun.

Ik heb vanaf de telefoonmodem tijdperk een abonnement bij mijn huidige provider (nu meer dan 18 jaar geleden), de snelheid is nog laag maar de service is OK. Ik wacht nog wel even, ooit komen ze ook met 100 Mb snelheid.

Leermoment: Snelheid is niet altijd de juiste motivatie voor een overstap. SERVICE en betrouwbaarheid zijn voor mij belangrijker.

Edwin
04-11-2015

Ik heb me telefoon rekening 3 weken geleden betaald van 3 mobiele abbonementen nu is tele 2 al 14 dagen de betalingen kwijt ik heb 3 weken lang gehoort van de klanten service van tele2 dat ze me niet kunnen helpen ik ben al 5 jaar klant nu sturen ze me door naar incasso buro om de betalings bewijzen door te sturen en inmiddels zijn de telefoons afgesloten en zitten er incasso kosten bij voor alle 3 telefoon nrs ik moet bezwaar maken tegen incasso kosten . Ik ben inmiddels radeloos, wat heb ik met een incasso buro te maken als ik me rekening optijd betaal ! En tele2 is het geld kwijt . Het word zo verteld van los het zelf maar op. Ik heb niet bedacht om meerdere rekening nrs te hebben en ook niet meerdere klant nrs maar tele2 kan me niet helpen treurig zo een service. Het is niet de eerste keer dat ze geld kwijt zijn en me telefoon afsluiten terwijl ik optijd me rekening betaald heb.Tele 2 regel het zelf maar.........

Arjen Z
03-11-2015

Altijd vriendelijk en vlot geholpen

Telefoon defect voor contract einde, vlot geregeld, kleine afkoopsom en hup volgende dag al een nieuwe telefoon in huis... van 4 naar yelefoons met contract overname in 2 dagen geregeld, TOP

De graaf
02-11-2015

Mobiel abonnement 4g

Ik heb al 5 x gebeld met tele2 dat de simkaart de 3e simkaart niet werkt in mijn Samsung galaxy s4. En wil mijn abonnement op zeggen. Heb vanaf 22 oktober geen bereik meer kan niet bellen en Internet. Heb even tijdelijk een Samsung Galaxy S4 mini en daar doet de sim het wel in. Ik heb via internet aangevraagd om me terug te bellen maar wordt niet terug gebeld. Ik ben zo wel snel door mij bel bundel heen. Ik ben dus niet te spreken over de service van tele2 ze laten je in de kou staan. Ik zou ook geen vrienden aanraden om naar tele2 te gaan. Je kan nergens terecht in een winkel of zo en bellen schiet ook niet op. Is in behandeling nou sorry hoor maar ik kan niks met me telefoon nu en ben niet bereikbaar voor mensen. En als je belt sta je minimaal 30 min in de wacht maal 5 x . De oude sim 3 g doet het wel in het toestel alleen nu geblokkeerd. Dus stuur een oude 3 g sim op en ik kan tot april bellen en daarna op zeggen. Anders ben ik genoodzaakt dat ik andere stappen ga ondernemen. Ben er nu echt klaar mee wordt van kastje naar muur gestuurd. En inloggen lukt ook niet meer vlekkeloos. Dus hoop dat ik nu wat hoor van jullie!

Frans Visser
02-11-2015

Oplichtersbende

Tele2 kan soms niet automatisch incasseren en daardoor werd maanden later 28 Euro geincasseerd zonder brief/mail of andere info. Bedrag terug laten boeken. Vervolgens BosIncasso aan de broek. Meerder mails en telefoontjes met Tele2 en BosIncasso (ook zo'n stelletje nullen) resulteerde in nog meer aanmaningen. Omdat ik het spuugzat was maar betaald.

Verrassing... een maand later weer 28 euro incasso, want ik had de eerste incasso terug laten boeken en dus moest ik WEER aansluitkosten betalen.

Kortom: Blijf bij deze jongens vandaan en ga naar KPN of Vodafone of zo.

31-10-2015

Lomp

Mijn tweejarig contract hebben ze tussentijd verhoogt,schijnt te mogen (staat in de kleine letters zei de help desck).

Maar mijnheer dan kunt U wel overstappen zonder boete.

Geweldig wat een oplossing!

Iets of iemand die daar al heel lang zit, zorgt er voor dat het bedrijf al jaren rot is.

Zeg maar een vos die door de jaren heen een schapen pak heeft aan getrokken.

Klaas
27-10-2015

Blijf bij weg!

Mijn ervaring is alleen maar slecht! Slechte service Slechte deking slecht internet. Zonet alle cotracten beeindigd en raad iedereen af om met deze lieden in zee te gaan........Wat slecht!

Helena
27-10-2015

Overstapservice is geen service

Als ik dit forum eerder gelezen had dan was ik niet overgestapt, maar helaas te laat en de 14 dagen zijn al voorbij. Mocht er iemand over willen stappen gebruik dan niet de overstapservice. Dit werkt namelijk niet!

Het enige wat ze doen is iets in het systeem zetten en dat zou dan in theorie de overstap moeten regelen. Ze controleren helemaal niet of je oude abonnement opgezegd is. Bij was er dus iets 'fout' gegaan en dat lag helemaal niet aan hen uiteraard. Waardoor mijn oude abonnement helemaal niet opgezegd is en ik dit nu alsnog zelf moet doen, met een maand opzegtermijn. Want ze kunnen de 'service' maar een keer per klant aanbieden....?! Dit betekend dus dubbele kosten, welke ze zeggen te zullen vergoeden. Nou eerst zien dan geloven.

Het mooie is nog de medewerker van de klantenservice (is ook geen service) heeft mij ruim 6x in de wacht gezet om dingen uit te zoeken. En elke keer kwam of het verkeerde antwoord of helemaal niks. Maar een ding was duidelijk het lag niet aan hen. Daar klopt natuurlijk niks van. Als ik dit soort 'service' zou verlenen voor mijn baas dan was ik er allang uitgevlogen. Kortom een slechte service, bedroevend slechte kennis van medewerkers en de levering moet nog ingaan. Ik vrees het ergste!

26-10-2015

Bij problemen word je slecht of niet geholpen,

Lange wachttijden bij klantenservice (40 min).

Terug bel afspraken komen ze niet na,en als je iemand aan de telefoon krijgt is het een student die getraind is in doorverbinden en sorry ik weet het niet zeggen.

In een week tijd is het niet mogelijk om een simkaart op te sturen.

Stel amateurs....

Rat
26-10-2015

Perfect

Ik heb bijna een jaar een abbo + toestel (iphone 6) bij tele2 alles loopt perfect, nooit probleem mee gehad

Jan Kaas
24-10-2015

Opzeggen onmogelijk!

Nieuwe producten toevoegen is geen probleem, maar wil je bijvoorbeeld tv opzeggen, dan word je van het kastje naar de muur gestuurd. ZEER slechte helpdesk, lange wachtijden.

Claudia
23-10-2015

Neem GEEN abonnement bij tele 2 in welke vorm dan ook

TELE2 BIJ internet bellen en televisie als je tegelijk gebruik maakt van deze diensten dan gaat alles vastzitten je televisie je internet en de verbinding met vastbellen is dan heel slecht! Bij klantenservice kunnen ze je niet helpen en de monteur zei zelfs: "gewoon overstappen" Dan bij mijn mobiele abonnement ik heb een s6 EDGE 1 van de nieuwste toestellen maar ik heb een H+ verbinding wat gelijk staat aan 3G en tele2 zegt dat ze nog bezig zijn met het overzetten van klanten LEUGENSSS want in de advertentie stond snel 4G bereik! Dus niettt op straat kan ik amper internetten. En ze berekenen 21 btw over jjow factuurbedrag en dat tellen zij er apart bij op. Lekker duur betalen voor een slect bereik etc. Eindstand ben je bij Vodafone KPN of een ander beter af !

23-10-2015

Veel beloven weinig geven doet de klant zonder service leven

Komen oplevertermijn niet na reageren niet hebben marketingdirecteur die niet kan lezen je moet dreigen vloeken tieren om ze te dwingen om na te komen wat er wordt beloofd doen net of ze gek zijn bellen niet terug ingestudeerde antwoorden om klant zoet te houden liegen dat ze barsten als ik dat zou doen was ik snel werkeloos geen enkele klant van mij zou dit accepteren ze maken klaarblijkelijk verlies hoe zou dat nou komen!