Tele2 reviews

2.3

Wouter
09-12-2015

Oplichters!

Past u allen op voor oplichtersbedrijf Tele 2. In September van dit jaar werd ik eindelijk verstandig en ben ik overgestapt met mijn mobiele telefoon naar KPN. Uiteraard met nummerbehoud, tele2 zou er voor zorgen dat mijn contract beëindigt zou worden en mijn nummer overgezet zou worden. Dat laatste is gebeurd. Dat eerste helaas niet.

Vol verbazing was ik ook toen er opeens geld afgeschreven werd door Tele 2. Direct gebeld met de klantenservice en de 'vriendelijke' mevrouw vertelde mij dat er een nieuw systeem in de lucht is gegaan en dat ik daar nog als actieve klant stond. Deze o zo vriendelijke vrouw zou er voor zorgen dat mijn abonnement beëindigt zou worden en zei adviseerde mij om het bedrag te laten storneren. Tele 2 zou dan contact opnemen of ik nog een aantal dagen van mijn contract moest betalen. Zo gezegd, zo gedaan. Bedrag gestorneerd.

Na een periode van enkele weken niks gehoord te hebben van deze oplichters krijg ik vandaag van hun partner in crime BOS incasso een brief of ik mijn abonnementsgeld wil betalen en even 40 euro incasso kosten wil betalen. Ik dacht uiteraard meteen ow die 'vriendelijke' mevrouw van de klantenservice zal wel vergeten zijn mijn abonnement te stoppen. Ik heb uiteraard direct gebeld met de klantenservice.

De meneer aan de telefoon vertelde mij weer hetzelfde verhaal dat ze een nieuw systeem hebben en dat het daar wel fout in gegaan zou zijn. Hij verbond me door met de volgende' vriendelijke' medewerker. Na mijn boeiende dossier gelezen te hebben kwam de meneer tot de conclusie dat er ergens iets niet goed gegaan is(knap hoor). Hij zou een verzoek indienen bij hun financiële administratie of ze dit willen bekijken en zij nemen dan, ja ja, binnen 14 dagen contact met mij op. Toen ik de meneer vertelde dat ik binnen 5 dagen moest betalen want dat het anders een gerechtszaak zou worden had hij een passend antwoord. Als u nou even met dat incasso bureau belt en zeggen dat we er mee bezig zijn komt dat vast goed. Toen ik meneer vroeg of hij dat niet kon, aangezien tele2 ook hun opdracht hier voor gegeven heeft, vertelde hij dat dit soort opdrachten door een computer gedaan word en er geen mensenwerk aan te pas kom. Er kan niemand van de organisatie contact opnemen met BOS alleen de computer. Toen ik meneer vertelde dat ik hier enorm verbaasd over was, aangezien er vast wel iemand is die kan bellen met hun, zei hij dat dit de enige oplossing was en als ik hier niet tevreden mee ben het maar zelf uit moet zoeken. Want ik ben er ten slotte mee geholpen, niet hun. Toen ik meneer vroeg of ik dan iemand van de financiële administratie wilde spreken kreeg ik het antwoord: Meneer deze hebben geen telefoon, ik kan ze dus niet bellen. Typisch, een telecom organisatie zonder telefoon. Vervolgens herhaalde hij dat hij geen betere oplossing had en gooide de telefoon er op.

Beste Tele 2, zouden jullie alsjeblieft een abonnement bij KPN kunnen afsluiten zodat iemand BOS kan bellen om deze onnodige incasso te annuleren. Je begrijpt natuurlijk wel dat ik niet hun ga bellen omdat jullie te gierig zijn om een telefoonaansluiting te nemen.

Antoine Stevers
07-12-2015

Extreem Slecht

Tele2, belachelijk. Beter WiFi bij de McDonalds, 10x sneller en 10x stabieler.

Op willekeurige momenten is er geen internet. Dit varieert van een paar minuten tot een paar uur.

Stan
07-12-2015

Oplichters

Je word niks geholpen en klanten service is echt bagger!

Kim
02-12-2015

Beloven, beloven en beloven maar niks doen!

Ik heb geen goed woord over voor tele2! Slecht bereik en geen internet. Vanaf Mei zou mijn contract stop gezet zijn, wat nooit gebeurd is.. Telefoon terug gestuurd maar ze bleven maar geld afschrijven! Nu is het inmiddels December en er is nog niks opgelost. Ik krijg nog meer dan €200,- euro van ze! Nog even en Ik ga juridische strappen ondernenen.

Neem nooit een mobiel abbonement bij tele 2!

Johan Unkel
02-12-2015

Tele2 Wat een slecht gebeuren.....

Al maanden slecht internet en er word niets aangedaan....Ja je krijgt de aanbieding over te stappen naar vdsl natuurlijk duurder....

neeh ik ben klaar met dat bedrijf ze laten me gewoon zitten.Minder dan 1 mb komt er nu binnen...Maar geld word netjes afgeschreven elke maand...

Ik zal ook echt iedereen afraden met dit bedrijf in zee te gaan.....Niets helemaal niets doen ze voor je...Gelukkig is mijn abbonement 8 Januari afgelopen..Blij toe....Nooit geen tele2 meer.........

Shirley
30-11-2015

Spijt van mijn overstap binnen 2 dagen

Slechte provider heb 2 ontvangers geleverd waar ik voor betaal maar krijg er niet de juiste kabels bij deze worden 2 weken later na geleverd maar wel moeten betalen!

Gezegd word als je klant word dat je alles kan terug kijken via gemist, dit is ook gelogen want je kan RTL niet terug kijken wat eigenlijk meest voor de hand liggend is!

Kastje wat wel aangesloten word loopt continu vast en internet is traag !

Als je klacht indient word je niet terug gebeld en komen ze je niet tegemoet! Vreselijke oplichters zijn het ik ben boos en teleurgesteld

Naomi
29-11-2015

Zeeeeeeer slecht. zowel de verbinding als de service

Vanaf het eerste moment al zeer slechte verbinding. In driekwart van het huis helemaal geen verbinding. De eerste weken dagelijks met de klantenservice aan de telefoon geweest. Deze hebben mij niet verder kunnen helpen.

Kort gezegd lag de slechte verbinding volgens Tele2 aan MIJN huis, MIJN inrichting. Ik kreeg het advies om mijn tv te verplaatsten, mijn modem te verplaatsen. apparaten aan te schaffen om de verbinding te verbeteren (op mijn kosten) of gewoonweg op een plek te staan waar het ontvangst in huis wel goed was. (belachelijk, gezien ik met andere providers nooit problemen heb gehad) Er is nooit iemand langs gekomen om daadwerkelijk iets te verbeteren aan de verbindingsproblemen. Erg frustrerend is dat.

Ik ben blij dat ik nu over kan stappen, maar vindt het belachelijk dat Tele2 mij niets qua kosten tegemoetgekomen is. Geen dag is voorbij gegaan waarop ik goed internet heb ontvangen.

27-11-2015

Zeer slecht

Ik ben 14 jaar abbonee met 2 nr heb nu 1 een klacht krijg alleen een standaard antwoord mail en geen een keer een antwoord op mijn klacht.

erg slecht

Ryan
27-11-2015

Dieven

Ik heb een plug inn set besteld die gaan per 2 en kreeg er drie thuis gestuurd,waarvan er twee in rekening zijn gebracht.

Spijtig voor mij ben ik het track en trace bonnetje kwijt dus zij houden vast dat zonder er niet terug word betaald terwijl de spullen terug zijn gestuurd en een medewerker heeft dit ook telefonisch bevestigd.

Het bedrag ben ik dus kwijt aan iets wat ik niet besteld heb en als klap op de vuurpijl rekenen zij mij ook nog een de heraansluiting aan.

Dus al met al ben ik bestolen voor 78 euro.

Edwin
26-11-2015

Oplichters

Ik bespreek 3 maanden van tevoren het einde van het contract.

Uiteraard vertrouw ik niet op de woorden van de medewerkers dus ik controleer de gang van zaken herhaaldelijk.

Vervolgens blijkt mijn wantrouwen gegrond want Tele2 sluit mijn abonnement een week later af dan mijn einddatum.

Tele2 verwacht vervolgens dat er betaald wordt tot de datum van de ongewenste afsluiting. Dat is blijkbaar normaal dat je betaalt voor iets dat je niet hebt gevraagd of besteld.

Uiteraard betaal ik daar niet voor en maak dat ook duidelijk.

Niets mee te maken je hebt ontvangen dus betalen zal je is het stellige antwoord van Tele2.

Vervolgens registreert Tele2 mij bij Preventel en sturen ze ook nog Bosincasso achter mij aan.

Betalen is de boodschap en de boete is 2x de openstaande factuur.

Zo gaat Tele2 met klanten om die altijd netjes op tijd betalen tot het moment dat ze besluiten weg te gaan bij Tele2.

Dan trachten ze je het leven nog even zuur te maken en verwachten ze dat je zwicht voor de zogenaamde druk.

Elk medium zal ik benutten om deze boevenpraktijken van Tele2 aan te kaarten want dit is onacceptabel.

Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!

Mijn advies is dan ook, zoek een andere provider die wel klant- en oplossingsgericht is.

Ertan
25-11-2015

Selchte netwerk geen bereik slechte zaak geen service met tele2

contract van mijn vrouw verlengd met een huaweid ascend mate 7 voor 2 jaar 28 euro pmnd sinds juni veranderd tele2 3g naar 4g geen netwerk alleen noodoproepen van partner is voor niemand bereikbaar lange wachttijden alle handelingen testen met toestellen verricht nu een rechtzaak lopen tegen tele2 de gene die rechtsbijstand hebben schakel het in aub. En ook nog zo een hufter van klantenservice genaamd ron weet dat er een rechtzaak loopt belt mijn vrouw op onbeschofte man je kan 6 euro korting krijgen of toestel afkopen voor 310 euro en gooid onbeshcoft vieze vent de hoorn erop. vertrouwen in toestel simkaart netwerk heb ik niet ben blij voor de mensen die wel tevreden zijn wij niet die ron blijft erop hameren maar heb nog niets vernomen van mijn rechtzaak advocaat gebeld en ron als klacht gemeld bij deze... iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk maar noooit meer tele2.

Remi
25-11-2015

De hel van Mobiele telefonie

Mijn contract verliep en dacht laat ik tele2 eens proberen. Het begon al gelijk in het begin. De simkaart werkte niet. Ook niet tijdens activering. 4 dagen later een nieuwe simkaart van ze gekregen en dat werkte ook niet. Ik moest tele2 bellen om de kaart te activeren.

Tussen mijn woonplaats en de plaats waar ik werk is er 9 vd 10x geen bereik met internet. Nu wil ik dus het contract beëindigen omdat hun het gewenste product niet kunnen leveren. Ik moest 3 voorbeelden geven met de speedtest. Dit telefonisch naar hun doorgegeven. Later weer gebeld omdat ik maar niets hoorde. Bleek dat er 2 waren doorgegeven ipv 3. Dus nog een keer de speedtest. Weer niet doorgegeven. Nog een keer de speedtest en warempel het was doorgegeven! NU volgde er een sim kruis wissel. de klant van tele2 moet over een 2e telefoon beschikken anders blijft het abonnement gewoon doorlopen. Dit dus gedaan maar "opeens" lag de zendmast eruit. Hier zouden ze het op terug koppelen. Ook weer niet gebeurd. Nu heb ik hun weer gebeld maar nu moet er weer een kruiswissel uitgevoerd worden. Daar zal weer dezelfde uitkomst uit komen. Ik probeer nu al 5 maand mijn abonnement te beëindigen maar het blijft erg irritant. Ik heb nu 1 maand vergoeding gekregen. Wauw. Maar dit is de laatste keer in mijn leven dat ik een abbo van tele2 neem. ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN!

Marianne Bonardt
24-11-2015

Tele2 is WAARDELOOS

heb al een poos klachten over televisie die steeds stilstaat, bij verhuizing 3 weken geen tv internet en telefoon, foutje tele2, nu opgenomen films zomaar verwijderd, update bij tele2 wisten wij niets van, wil overstappen.

Lieke

Verschrikkelijk

Mijn internetverbinding was sneller en betrouwbaarder in 1999 dan met Tele 2 in 2015. Ontzettend veel problemen met aansluiten gehad, klantenservicemedewerkers die me garanderen dat het opgelost wordt, maar het wordt niet opgelost. Monteurs die niet op komen dagen. Kabels die horen te werken maar het niet doen. Na 6 weken uiteindelijk een 'werkende' verbinding. Bijzonder traag, de verbinding valt regelmatig weg, en mijn iphone en laptop tegelijk met wifi verbinden gaat niet. Het feit dat ik al meer dan 20 minuten bezig ben met het plaatsen van deze ervaring omdat de verbinding constant verbroken wordt zegt genoeg...

Dung

Eens en nooit meer!

Hebt abonement vervroeg laten verlengen voor nieuwe iphone

Bleekt dat de tele2 mederwerkers niet zijn werk hebt gedaan en betaalde voor half jaar 2abonementen!

Als je het via telefoon wilt regelen verwijzen ze naar andere mensen.

Kortom kut systeem werkt voor geen meter en de klanten service kan ook nieuwe computers gebruiken...

Betaald heel me abonement af in 1 keer en dikke middel finger naar deze slechte aanbieders!

Veen

Klantenservice

Klantenservice Tele 2 gebeld, 25 min in de wacht gestaan. Daarna moest ik nog doorverbonden worden. Al met al 50 min aan de telefoon gezeten! Dit vind ik echt onvoorstelbaar slecht! Overigens waren de meisjes wel vriendelijk aan de telefoon .

Dik
18-11-2015

Goede internet provider.

Geen klachten hier, verwachte snelheid .

Rekeningen altijd netjes, heb alleen internet .

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Helpdesk heb ik niet nodig gehad.

Mariet
18-11-2015

Zakkevullers

Schrijven onterecht geld van je rekening af, en weigeren het terug te geven

Martijn
16-11-2015

Nooit problemen, allemaal sukkels hier

Super service, krijg zelfs een cadeautje! Super dit sukkels die klachten maken zonder na te denken; hopelijk denken ze volgende keer na

Loulou
14-11-2015

Beste provider ooit!

De beste provider echt. Ik heb verschillende providers gehad en ik heb alleen goede ervaringen met Tele2 EN ik heb mijn internet MB's verdubbeld gekregen. Geweldig!