Tele2 reviews

2.3

Kimmberly
31-10-2014

De slechtste klanten service ooit

Wij hadden een telefoon besteld . En er staat op de site vandaag besteld morgen in huis. Het is nu dik 2,5 week later 8 telefoontjes later en de telefoon is er nog steeds niet ze zeggen dat ze iets doen maar doen niks

30-10-2014

Oude apparatuur,

mijn jaar contract tele 2 alles in 1 is gisteren na een jaar beëindigd. Ik was er absoluut niet gelukkig mee. De Wifi modem van tele 2 heeft een zeer slecht bereik, ik verloor ook regelmatig het signaal dan moest ik mijn modem opnieuw opstarten. Internet snelheid was vaak erg laag.

De televisie van tele 2 werkt goed, alleen het is allemaal erg basic, live pauzeren zit er niet op en ook heeft tele 2 geen tv mogelijkheid op de ipad.

Als ik dit allemaal vergelijkt met mijn nieuwe van abonnement Telfort alles in 1 Moet tele 2 snel zijn apparatuur vernieuwen vooral een betere internet modem deze is bijzonder slecht. Ik heb met de nieuwe modem van Telfort nu overal goed bereik en adsl is 6 mb sneller.

Ik heb nu Telfort en dat is toch een stuk

Waylon
30-10-2014

Zeer zeer slecht

Kom van xs4all af en ben voor prijs overgestapt. Drama drama drama, modem klapt er iedere dag uit, tv beeld is slecht, hapert, uitzending gemist hapert, opnemen kun je maar op een tv en slechts 1 programma (bij xs4all 8 tegelijk). Echt met Tele2 stap je heel heel heel heel ver terug in de tijd. Spijt spijt spijt..

Michael
28-10-2014

Redelijk goed en bovendien ach het is overal wat.

Al 10 jaar bij ze en nu met internet,bellen en mobiel. Want tv hebben ze nog nooit goed kunnen leveren. Ik heb nu bijna alles in HD en betaal 8 euro per maand.( geen winst dus stichting)

Otto
26-10-2014

Waardeloos, geen telefoon en televisie

We hebben jaren van Tele 2 TV, internet en telefoon gehad. Weinig problemen.

Kort geleden abonnement over laten zetten naar glasvezel. Met behoud van eigen nummer, dat kon volgens Tele 2.

Nadat Tele 2 de glasvezel had aangesloten, waren we plotseling afgesloten van telefoon.

Gebeld en men zou het verhelpen.

Na de aanpassing wel telefoon en internet, maar geen TV. Wel kunnen we TV gemist ontvangen, dus er komt een signaal binnen. En plotseling hebben we een heel nieuw telefoonnummer.

Opnieuw gebeld en een monteur kwam. Deze kon niets ontdekken. Het probleem lag bij Tele 2.

Tele 2 weet geen oplossing en opnieuw komt een monteur. Deze man vervangt ongeveer alles, maar kan nog steeds geen probleem ontdekken.

Weer gebeld met Tele 2.

Tele 2 weet nog steeds geen oorzaak en oplossing. Binnen 10 dagen zouden we van het hoofdkantoor (!) bericht krijgen hoe nu verder. Dus nog geen kijk op een oplossing.

Voorlopig hebben we dus wel internet, maar een nieuw telefoon nummer en kijken we maar naar TV gemist.

Jason
26-10-2014

Internet boven verwachting

Nieuw ADSL internet bij tele2. Volgens de website niet mogelijk gezien de afstand. Telefonisch toch kunnen bestellen. Snelheid is hoger dan ik ooit eerder heb gehad. Dit dankzij een zeer goede adsl modem van tele2.

Thijs
21-10-2014

De oplichters van Tele2

Een jaar lang probleem gehad met tele2.

Eerst 8 maanden nodig gehad om het voor elkaar te krijgen om het juiste bedrag afgeschreven te krijgen (8 maanden te veel afgeschreven) eindelijk zou het tegoed van € 100 teruggeboekt worden, helaas besloot tele2 dat het bedrag ingehouden werd op mijn toekomstige betalingen, zij beslissen dus wat er met mijn geld gebeurd!

Heb nu mijn huis verkocht en, mijn contract opgezegd per 1 November, keurig per mail en post een bevestiging gekregen.

Nu heeft de nieuwe eigenaar bij een andere provider een contract afgesloten (had hem geadviseerd geen zaken te doen met tele2),krijg nu een bericht van tele2 dat mijn contract pas afloopt op 15 November.

Na protesten van mijn kant krijg ik als antwoord dat IK dat maar zelf moet oplossen.

Dat heb ik ook ook gedaan: ik heb de automatische incasso geblokkeerd en zal incassobureaus en wat ze nog meer bedenken met vreugde zal ontvangen, Ik ga voor dit extra kleine bedrag de rechter laten beslissen over mijn dikke dossier!

Het zijn en blijven oplichters, ik snap niet dat er mensen zijn die bij dit bedrijf willen werken!

Egbert
18-10-2014

Slechtste bedrijf ooit - geldwolven Tele2 BV

Ze hebben barslechte klantenservice. Ik kan nergens mijn einddatum vinden, want daar moet je eerst een uur al zijn het er niet twee voor aan de lijn hangen. Ze kunnen dat toch gewoon op je persoonlijke pagina zetten? Alles zodat je abonnement per ongeluk nog eens verlengd wordt? hm.. Anders maar gewoon money voor de telefoonkosten innen. De bedragen die ze afschrijven lijken ook wel randomn. Ze hebben geen emailadres (want dat is gratis) en de App voor het verbruik te checken doet het eigenlijk nooit. Het opzegformulier op de site is al tijden ''niet beschikbaar, excuses voor het ongemak (bel ons, dan krijgen we meer geld)''. En ik tel de dagen af dat ik niet meer met Tele2 hoef te dealen. Duivels bedrijf. Als ik een lager cijfer kon geven, dan vroeg ik me af hoeveel nullen ik voor en achter de komma mocht plaatsen.

Jojo
15-10-2014

Super service voor een zeer tevreden klant

Ik had een nieuw mobiel abbonement afgesloten bij tele 2. Uiteindelijk gekozen voor een actie bundel. Helaas werd mij niet verteld dat er bij deze bundel geen afgeknepen internet zat dus dat er kosten werden gerekend voor internetten buiten de bundel terwijl dit bij andere bundels wel het geval was. Toen ik een smsje kreeg bij het bereiken van mijn datalimiet gelijk tele 2 gebeld met mijn klacht. Abbonement veranderd waardoor ik (1,25) meer moest gaan betalen terwijl mijn belbundel met 200 minuten omlaag ging. Ik zou nu wel afgeknepen internet hebben. Natuurlijk was ik hier best pissig over en heeft de klantenservice medewerker een notitie voor mij gemaakt. Ben de volgende dag gelijk terug gebeld en heb van tele 2 een hele mooie deal gekregen ter compensatie van alle onduidelijkheid. Heb een mooie korting gekregen op mijn maandelijkse kosten voor de rest van mijn contractsperiode. Ik vind het een super oplossing en ben erg blij met de snelle reactie van tele 2! Als mijn contract afloopt zal ik me dit zeker herrineren. Klantenbinding 1e klas!

Petra
15-10-2014

Televisie ligt er 3 x per avond een minuut uit

heb diverse malen contact gehad over de slechte kwaliteit van de televisie van tele 2. Elke keer als de tv aanstaat gaat het minimaal 3 x een minuut uit, leuk als je in een spannend moment zit.

daarnaast moet ik nu elke keer als ik de tv aanzet de hdmi kabel er opnieuw in doen, anders doet ie helemaal niks. Vaak gemeld, niks op gelost, ga naar een ander.

Raoul Kumar
14-10-2014

Zeer slecht

Mijn ervaring met Tele2:

Ik heb problemen met wifi en connectie problemen met mijn ps3/ps4/xbox360 & pc (bedraad aangesloten).

Hoe het verlopen is, ik heb een forum topic geopend op de website van Tele2, hier is nooit een antwoord op gekomen, heel gek want de website geeft aan dat hier spoedig e.d. gereageerd zou worden. Hierna een chat medewerker gesproken, maar deze kon me niet verder helpen.

Toen dacht ik een goed idee om een klacht in te sturen want het probleem staat al gemeld op het forum zonder oplossing. Probleem met de consoles staan letterlijk 100en klachten op het forum van vermeld, dus je zou denken dat het probleem wel bekend zou zijn bij Tele2. Nooit een reactie gehoord op mijn klacht, ben nooit teruggebeld, geen sms & nooit een e-mail als reactie gehad.

Hierna zelf gebeld. Door de medewerker werd er een troubleshoot uitgevoerd maar na een gesprek van ongeveer 30 minuten werd mij verteld het probleem kan niet verholpen worden. Je probleem zal geescaleerd worden naar de afdeling opzeggingen en deze zullen je terugbellen. De afspraak was dat ik dinsdag of woensdag gebeld zou worden.

Woensdag avond en ik ben nog steeds niet teruggebeld. Hierna zelf gebeld, weer dezelfde verhaal toegelicht. Opnieuw werd met mij dezelfde afspraak gemaakt, nu zou ik donderdag gebeld worden.

Zaterdag bel ik zelf wederom. Tot op heden nog niet teruggebeld. Weer werd mij hetzelfde beloofd.

Maandag avond, ik bel wederom zelf opnieuw omdat ik wederom niet ben teruggebeld. Nu kom ik bij de afdeling opzeggingen uit. Hier werd mij verteld dat ik niet kan opzeggen omdat de voorgaande medewerkers geen troubleshoot met mij hebben uitgevoerd... Werd doorverbonden met iemand anders en deze heeft een troubleshoot met mij uitgevoerd en weer werd mij beloofd je zal teruggebeld worden. Hier eindigt het verhaal, want dit laatste staat nog open bij Tele2.

Ik heb van de gang van zaken 3 klachten ingedient, deze worden gewoonweg niet beantwoord omdat er al een klacht openstaat... Mijn problemen word dus gewoon dood gezwegen. Afspraken worden allemaal niet nagekomen en alle problemen die ik ervaar zijn tot op heden nog steeds niet verholpen.

Gekke is Tele2 doet net alsof het probleem heel nieuw is en niet bij hun bekend is, als je het forum naleest en/of op internet zoekt zie je dat talloze klanten exact hetzelfde probleem hebben maar Tele2 doet hier dus niks mee.

10-10-2014

Toch heb ik nog een vraag

Al jaren klant bij tele2 eigenlijk nooit geen problemen met tele2.

Klantenservice krijgt van mij een dikke 8.

Alleen sinds ik een nieuwe samsung S5 heb besteld heb ik toch wat vraagtekens gekregen.

Probleem met deze telefoon is dat als ik gebeld word dat zowel de ontvanger als ikzelf een geluid heb dat ik onderwater aan het bellen ben, dus dan maar de telefoon aangetekend opgestuurd nu bijna 3 weken weg en al een paar keer gebeld naar de reparatieafdeling in Tiel met de vraag of ze al iets weten over mijn telefoon.

Krijg elke keer het zelfde antwoord hij is ontvangen maar meestal moet ik rekenen op tussen de 2 a weken voordat hij teruggestuurd word!

Ik ga binnenkort op vakantie en zou het fijn vinden als ik mijn telefoon weer mee zou kunnen nemen.

Waarom kan men mij niet vertellen wat er met de telefoon aan de hand is, tenslotte deze telefoon is nog maar 4 maanden oud, en moet dit echt zolang duren.

Dit is voor mij wel een geval of ik straks mijn contract zal gaan verlengen of dat ik misschien toch beter naar een provider kan gaan die die wat winkels heeft en waar ik gewoon naar toe kan gaan.

Betaal ik misschien wel iets meer maar nu betaal ik voor een telefoon terwijl die ergens op een reparatieadres ligt! Nogmaals hij is pas 4 maanden oud en er is altijd voorzichtig mee om gegaan.

Sliep
30-09-2014

Hele slechte klantenservice, na 3 weken nog niet eens kunnen bestellen

Inmiddels 3 weken verder en heb door een ongelofelijk falende en slecht communicerende klantenservice niet eens kunnen bestellen. Laat maar.

Sarah
28-09-2014

Top

Op het begin wel af en toe wifi die het niet deed, wij dachten dat het aan Tele2 lag, maar het bleek dat wij onze kabels niet goed hebben aangesloten, gebeld naar klantenservice onze situatie uitgelegd, ze hebben gratis een monteur gestuurd en sinds toen volop bereik! Tv, bellen en internet top, nu ook een mobiel abonnement afgesloten ben benieuwd!

Koen
16-09-2014

Een bedrijf uit de vorige eeuw

de bestelling voor digitale tv en internet was begin augustus besteld maar kan pas 7weken later worden afgeleverd. je krijgt de doos met installatiespullen een week vantevoren opgestuurd maar die kun je pas een week later aansluiten omdat het volgens tele2 dan pas kan. bij ziggo is het met een week allemaal geregeld. kortom tele2 heeft de bestelprocedure absoluut niet op orde en iedereen die twijfelt zou ik willen adviseren niet bij tele 2 te gaan.

Roe
08-09-2014

Internet was veel en veel langzamer dan waar ik voor betaalde. Volgens de klantenservice had dat te maken met mijn adres en had ik gewoon pech. Daarnaast werd er gedurende lange tijd teveel gefactureerd en toen ik daar over belde kreeg ik te horen dat het maandbedrag verlaagd zou worden, maar dat een compensatie geen optie was. Vervolgens besloot ik over te stappen naar een andere provider (UPC, werkt vele malen beter en sneller) en moest de resterende maanden (zg afkoop van het contract) betalen na ruim 7 jaar klant te zijn geweest. Het is duidelijk dat Tele2 uitsluitend geld wil verdienen zonder daarvoor een redelijke dienst aan te bieden. Ik vind het een waardeloos bedrijf en kan het niemand aanraden.

Joey
03-09-2014

Wauw

Ik probeer mijn ps4 te verbinden met het internet. Maar helaas ik net als vele andere klanten hebben last van de beperkingen in de modem. UPnP wordt niet ondersteund. Kan juiste poorten niet open zetten. DMZ werkt niet.

Bel je de klantenservice 3x ze weten er allemaal niets van en ik moet maar een post op het forum zetten.

Topic geopend op het forum waar ik aangeef dat ik alles geprobeerd heb en het forum heb bekeken en geen zin heb in een simpele link met zoek het maar uit.

Krijg ik eindelijk antwoord, simpele link met een topic waar nog 200 klachten met hetzelfde probleem stonden...

Het is echt heel slecht.

Tiny
02-09-2014

Geld gestolen

stond nog 68 euro op maar te laat opgewaardeerd dus pakken ze je geld maar gemakkelijk verdiend

zijn er nog meer mensen die dit meegemaakt hebben

Anterco
30-08-2014

Afsluiting

Ga per 1-10 over naar andere provider heb een bevestigingsbrief ontvangen van tele2 dat ik per 1-10 geen klant meer van ze ben en dat mijn abonnement dus stopt vervolgens ben ik nu op 29-08 al afgesloten en kunnen ze naar bellen met klantenservice niets meer voor mij betekenen maar wel in de brief vragen of ik may-be in de toekomst weer klant zou willen worden,

Hebben die lui een plaat voor hun kop ofzo wat een KKKKKKKKK bedrijf

Ruben
29-08-2014

Belabberd

Al vrij snel had ik spijt van mijn keuze, Tele2 liet het op veel vlakken liggen.

Om te beginnen het bereik, toch essentieel. Regelmatig was ik uren niet te bereiken en werkte mijn internet voor urenlang niet. Belletjes naar de helpdesk leverde niets op.

Ook de service bij de Helpdesk was matig.

Waar eigenlijk enkel de prijs positief is, had ik veel meer verwacht van Tele2.