Bol.com reviews

Mohamed
08-06-2022

Oplichters, pas op. Had een kookplaat besteld icm een inbouwoven. Oven vervolgens geleverd, maar de inductie kookplaat niet. Weken staan wachten. Bellen, chatbox noem maar op. Krijg het geld nu wel van ze terug. Kijk je op de website en dan zie je dat het product gewoon op voorraad is, echter nu vele malen hoger. Heb nu maar besloten om de geleverde oven retour te sturen. Het was namelijk een setje. Ik raad aan om gewoon naar de gebruikelijke winkels te gaan. E-commerce is onzin.

Nico
28-05-2022

Waar heeft een bedrijf een klantenservice voor? Om eventuele problemen voor klanten snel en goed op te lossen. Ik was tevreden met Bol.com totdat ik hun klantenservice nodig had. Toen bleek dit bedrijf in feite waardeloos te zijn. Elke reactie van Bol.com laat minimaal een dag op zich wachten en de eerste lijn kan zelf niets oplossen noch versnellen. Het lijkt wel of ze kritische reacties expres langer laten wachten. Er worden door verschillende medewerkers verschillende dingen geschreven. Al met al pure ellende als je ze nodig hebt om problemen die zij veroorzaakt hebben opgelost te krijgen.

Jeffrey
28-05-2022

Bij Bol.com een bestelling geplaats met oog op dat he voor 23.00 besteld je het de volgende dag in huis hebt . Toen ik de betelling af had gerond zag ik staan dat het pas twee dagen later aan zou komen . Vandaag zaterdag de dag dat ik mijn pakket zou ontvangen kwam ik er achter dat mijn pakket nog niet eens aan is gemeld bij DHL . Na contact met de klantenservice van BOL kreeg ik te horen dat ze er niks aan kunnen doen en dat mijn pakket uiterlijk maandag aan komt.

Super misleidend van Bol.com vooral dat dit mij niet de eerste keer overkomt.

Marijke
28-05-2022

Het voelt voor mij heel vertrouwd om te bestellen bij Bol.com, is er wat met de bestelling dan lossen ze het altijd goed op!; Tenminste mijn ervaring tot nu toe.

Cor
25-05-2022

Twee producten gekocht. Extra betaald voor levering dezelfde dag. Inderdaad 's avonds een pakket ontvangen. Maar helaas zat er maar een product in.

Contact gehad met klantenservice, die deze naam die waard is, sorry maar kan gebeuren. Het extra betaalde bedrag ontvang je binnen drie werkdagen terug. Wel direct geld ontvangen maar dan dagen wachten voor het terugstorten. Het wel geleverde artikel moet ik zelf weg brengen.

Een heel asociaal bedrijf.

25-05-2022

Klant gerichtheid is kompleet weg.Ik had een probleem met een aankoop die mij niet voldeed en al een jaar problemen gaf dan denk je geld terug maar bol zou bemiddelen een geschilbemiddelaar niks oplossen kom gewoon weer dat produkt retour doen naar de partner voor de 4e keer als bol dan nog niet snapt dat ik dan mm geld terug wil? Ze laten je gewoon barsten heb veel besteld maar mijn account opgezegd hoe durf je na een jaar ellende gewoon de klant dat weer laten meemaken wat eej arrogantie

14-05-2022

Bol.com was voor de ellendige Covid periode een perfecte leverancier/winkel van alles OP TIJD, nu helaas totaal niet meer! Dus nu ga ik gewoon terug meer naar een winkel! PostNL is hier zeker de grootste oorzaak in.En die Chatbot Billie, vreselijk, je kan zelfs geen menselijke hulp meer inroepen. Bol.com maak jullie handel terug wat menselijker. In Belgie pikken wij de mentaliteit van PostNL niet meer!

Esje
11-05-2022

Pakket wordt kwijt gemaakt door het bezorg bedrijf en in plaats dat Bol.com haar leveringsplicht nakomt wordt de schuld bij de klant gelegd. Klantenservice, voor zover je er van kunt spreken, luistert niet naar je probleem waar alle andere bedrijven dat wel doen. Bestek hier nooit meer.

09-05-2022

Vaatwasser gekocht, maar gaat binnen de garantie periode kapot. Bol.com verwijst naar hun "partner", en de partner verwijst naar de fabrikant. Uiteindelijk na veel mailen en bellen van foto's en video's waaruit blijkt dat het apparaat niet meer werkt wordt er dan een monteursafspraak gemaakt, echter een halve dag voor tijd wordt de afspraak afgezegd door de fabrikant. De week daarop wordt een nieuwe afspraak gemaakt, maar nu komt de monteur niet opdagen en wordt ons verweten dat er niemand thuis was; alleen was er wel iemand thuis en zijn we ook niet even gebeld door de monteur met bijvoorbeeld de vraag of hij wel aan de goede deur stond.

Nu na 4 weken blijft bol.com verwijzen naar de partner en wil geen enkele verantwoordelijkheid nemen. Bijzonder slechte service. Bol.com wil alleen maar snel en gemakkelijk verkopen, maar geen service verlenen.

Sjaak
05-05-2022

1,5e maand oude Xbox defect, voor reparatie, beschadigd terug gekregen. Ik had intussen een nieuwe gekocht (bij Bol), in de hoop dat zij de oude zouden houden. Dat gingen ze niet doen. Ok, kan. Ondanks vele en duidelijke foto's van de schades moest ik de Xbox maar opnieuw opsturen! Zo is hij beschadigd geraakt, dus natuurlijk wil ik hem niet nogmaals opsturen! Hij deed het tenminste wel weer. Geen enkele vorm van compensatie mogelijk tenzij ik terug stuur. Waardeloze service zeg. Onvriendelijk personeel ook bovendien, met name Anita met uitspraken als "moet u eens luisteren meneer" en "hier gaan mijn nek haren recht van overeind staan", terwijl ik gewoon rustig ben en een terechte klacht heb. Ben ook al maandenlang bezig nu, steeds weer opnieuw alles uitleggen en weer foto's aanleveren. Laatste voorstel vanuit mij een 20 euro waardebon voor bol, helaas, gaan ze ook niet doen. Zoveel moeite, voor niets! Ronduit waardeloze afhandeling, ik denk nog wel twee keer na voor ik hier weer ko

Joan
04-05-2022

Helemaal gek bij Bol!

Koffer besteld maar kleiner model ontvangen dan hetgeen wat besteld was, opzich niet erg maar om het prijsverschil verekend te krijgen moet je eerst het koffer terug sturen en dan weer opnieuw bestellen. Helemaal gek zijn ze daar!

Gesproken met Cherina.

De handigste optie is toch wel om de koffer te retourneren en de kleinere maat apart te bestellen. Als je het retourneert als verkeerd artikel zal de betalingsverplichting binnen drie werkdagen komen te vervallen. Als je de kleine besteld, komt deze hoogstwaarschijnlijk morgen weer binnen.

Ersan
02-05-2022

2 jaar geleden een tv gekocht, maar na 2de jaar blauwe scherm. Ik neem contact op en beloven ze het te repareren. Ik wachten op reactie die niet komt. Geven ze de partner bedrijf de schuld dat ze geen contact kunnen maken. Later geven ze een adres en ik stuur de tv op weigert het bedrijf de tv en ik krijg me kapotte tv nooit terug. Vervolgens telefonisch contact dat ze de tv volledig vergoeden. Prima denk ik totdat ik een mail krijg dat ze maar 170 euro vergoeden. Omdat ik al meer als half jaar bezig ben ga ik akkoord om het af te sluiten. Krijg IM later nog een mail dat het een cadeaubon is, wat we niet hadden afgesproken. Wat een leugenaars

16-04-2022

Artikel retour gestuurd, maar geen bevestiging ontvangen. Via track and trace was zichtbaar dat artikel wel retour was gekomen. Contact met klantenservice opgenomen en na 20 minuten was het duidelijk. Ik zou na 2-3 dagen als nog geld retour ontvangen. Na 10 dagen weer contact opgenomen met klantenservice en wederom aangegeven dat ik én geen geld en geen excuus had ontvangen Na 30 minuten chatten wordt opnieuw beloofd dat ik na 2-3 dagen geld retour krijg, In de chat gevraagd om een link te ontvangen zodat ik een review zou kunnen plaatsen. Deze zou ik per mail ná de chatsessie ontvangen. Helaas deze ook niet ontvangen. Ik ben benieuwd of straks het geld wel retour komt.

Betreft bol.com bestelling 1331209977 [CASE:88477185]

13-04-2022

Verkopen kattenverjagers die hoorbaar zijn. De hoge pieptonen verjagen dan ook je buren uit je tuin. Zie ook https://mobile.twitter.com/pieptoon2

09-04-2022

In januari een bestelling bij Bol.com gedaan voor het PS4 spel LEGO Star Wars The Skywalker Saga - deluxe edition. De release datum van dit spel pas in april was, maar op tijd besteld om zeker te zijn niet de boot te missen. Op 04april kwam het mailtje, de bestelling is aangeboden aan de vervoerder; PostNL incl Track&Trace nummer.

Na 5 dagen nog geen pakketje bezorgd en de Track&Trace liet ook geen progressie zien. Contact gezocht met klantenservice van Bol.com. Deze meldde dat we de bestelling dan niet meer hoeven te verwachten. Inmiddels is het artikel ook al weer uitverkocht. Ze zullen gelijk wel even de bestelling annuleren en het geld binnen 5 dagen retourneren.

Misschien heb ik een te hoge verwachting van service, maar er werd geen moeite gedaan naar waar het pakket gebleven is, verder ook geen tegemoetkoming in de ongemakken. Ik vind het te makkelijk en te klantonvriendelijk om zomaar afgescheept te worden met terugbetaling van het bedrag.

Christel
03-04-2022

Wij hebben een mio gps besteld voor 135 euro en vandaag ons pakje aangekregen, 2 kalknagel kwasten en hoe raad je het bol.com is niet bereikbaar.

Op mijn bestelling staat duidelijk mio gps met foto,

Op de doos die ik ontvangen heb staat duidelijk mijn adres dus ingepakt door iemand die niet kan lezen.

Hoop dat dit snel wordt rechrgezet

Jo
31-03-2022

Dramatisch slechte helpdesk met onbeschofte medewerkers. Benieuwd hoe lang Bol dit vol gaat houden. De recente uitzending van Radar speekt boekdelen.

30-03-2022

MAFFIA-achtige praktijken. Nieuwe Monitor teruggestuurd naar bol om aansluiting te laten repareren. Ik krijg bericht van Bol dat monitor beschadigd is tijden transport. 700 euro schade. Ik krijg monitor ongerepareerd terug. Wat blijkt, tijdens openen van het pakket met een stanley mes bij Bol, blijken er krassen op de monitor gemaakt te zijn door diegene die het pakket heeft uitgepakt bij Bol.

Bol ontkent en geeft aan dat het tijdens transport is gebeurt, maar weigert een vrachtbrief te overleggen. Nooit meer Bol. Wat een oplichters. Sta voor je werk, iedereen maakt wel eens een foutje. Erken dit gewoon en pak je verlies.

Jahrell
29-03-2022

Product besteld op het verkeerde adress.

Binnen vijf minuten ge-annuleerd.

Volgens bol, kan je dan het beste in de tussen tijd op het juiste adress bestellen.

Dat gedaan met de gedachte, dat het annuleren goed zou gaan.

Vier a vijf uur later, Het is niet gelukt om het te annuleren.

Echt een bagger bedrijf, hoe kan je iets binnen 5 minuten niet annuleren.

Ik raad iedereen aan het geld terug te boeken, bij kwesties zoals deze, want het boeit ze niet tenzij het om hun geld gaat.

Leon
28-03-2022

Xbox aangeschaft, controller na 3 maanden kapot niet te repareren.

Oplossing is een tegoed van 60 euro. Enige probleem hiervan is dat bij bol de originele controller 79 euro kost. En inderdaad bij de concurrentie 60.

Denken niet verder mee dit is hun oplossing. Dus ook al ging hij stuk in de garantie periode mag ik zelf kosten maken bij de concurrent want het tegoed moet toch bij bol besteed worden. Prima device vinden ze zelf