Bol.com reviews

Yvon
20-01-2018

Dag lief muisje

Je grootste nachtmerrie word waarheid. Je kids van 4 en 2 jaar worden geconfronteerd met de “ dood”! Hun opa komt te overlijden aan een zware ziekte. je kan ze enigszins voorbereiden door te zeggen opa is ziek, maar dan komt de klap hij is er echt niet meer. (vrijdag) en dan je zoontje is de dag er na jarig op zaterdag. opa wilde dat het feest doorging. Je raapt je moed bij elkaar, denk na hoe en wanneer ga ik de kids vertellen dat opa er niet meer is. Je kijkt op internet ano 2018 naar de tips. er zijn boekjes voor. woezel en pip en Nijntje heeft een speciale uitgave voor kinderen om over overlijden te praten met kids. je leest vlot wat en besluit het boekje de volgende dag te laten bezorgen want tijd om de stad in te gaan en opzoek naar “ het “ boekje even geen optie Bol.com voor 2300 uur besteld volgende dag in huis naja top! Vrijdag besteld dus zaterdag in huis

Je besluit je kids de dag na de verjaardag alles te vertellen met hulp van het boekje van woezel en pip! Ook gaan we zondag met alle kleinkinderen tekeningen maken op de kist van opa. planning is strak maar haalbaar en voor de kids makkelijker op te brengen

Vrijdag 19 januari! met veel verdriet hang je de dag van zijn overlijden de slingers voor je zoontje zijn 2de verjaardag op.

De dag van de verjaardag zaterdag 20 januari! mijn pakket van bol.com komt binnen ik loop naar de keuken en maak het pakket open wat hier in zit 2 boeken over . moord en de stille getuige De emotie slaat toe en check meteen mijn pakbon en online bestelling. woezel en pip boek het klopt allemaal maar het product niet. ik bel bol.com tijdens uitleg van mijn situatie, breken de tranen mij op er kan geen oplossing geboden worden voor vandaag. U woont in een stad met 4 boekenwinkels ik kan ze wel opbellen dat u dat kunt halen . word er nog gezegd ik probeer mijn zoons verjaardag huis vol visite door te komen en de tranen te bedwingen naar mijn kids toe.

Een uitleg op een kinderlijke manier met hulp van woezel en pip word mij vooral naar mijn 4 jarige dochter ontnomen.

Enige wat je kan is je geld terug krijgen. That’s iT

Woezel en Pip dag lief muisje. en bedankt bol.com

Kevin
17-01-2018

Zoals altijd; prima

Mensen gaan er altijd vanuit dat als je iets besteld, het de volgende dag binnen is en je er geen problemen aan ondervindt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat als een bestelling, bij welke webshop dan ook, goed is verlopen, ik geen review o.i.d. ga plaatsen. Pas wanneer ik tegen problemen aanloop, en het minder goed door de klantenservice van de betreffende webshop wordt afgehandeld, dan pas ga ik een review schrijven over mijn ervaringen. Laat u dus niet zo afschrikken van de score die in dit geval voor bol.com op deze website wordt gegeven! Zelf ben ik erg tevreden over hun service en ik heb nooit problemen met een bestelling gehad.

Dhr van Woerden
11-01-2018

Telefoonhoesje wel betaald maar niet gekregen!

Tot 3 keer toe gevraagd na weken waar mijn mobiel hoesje blijft. Antwoordt, die ik krijg is dat telefoonhoesje vast bij de post is zoekgeraakt. Bovendien wordt het per brief zonder dat je het pakje kan volgen opgestuurd. Iedere keer beloven ze het opnieuw te sturen. Maar geen telefoonhoesje. Ook werd beloofd met traceer nummer te sturen, maar dat hebben ze niet gedaan. Totaal geen klantenservice. Alles via de mail. Ik kan na weken mijn geld terug krijgen. Maar geen hoesje voor mijn mobiel. Ik heb geen vertrouwen meer in Bol.com

Claudia
09-01-2018

Klacht na 1.5 weken nog niet opgelost

Ik heb 1.5 weken geleden een wasmachine besteld en extra betaald voor het laten aansluiten/waterpas stellen en testen. De machine werd volgende dag geleverd maar met, volgens de monteur, een verkeerde aansluiting. Ik ben nu dus al 1.5 weken bezig met de Klantenservice van Bol.com om een nieuwe monteur te laten komen die de machine eindelijk aan komt sluiten. Dit blijkt dus bijzonder moeilijk voor Bol.com aangezien er nog steeds niets gebeurt is. Inmiddels ben ik er zo klaar mee dat ik de machine graag terug wil sturen maar ook dat blijkt niet mogelijk. Ik word dus ook tegengehouden in het bestellen van een machine ergens anders! Ik vind het bijzonder kwalijk dat je niet terug gebeld wordt door de Klantenservice maar dat ze e-mails sturen (1-2 dagen later) wat dus nog langer duurt. Net weer met Bol.com gebeld en er werd gewoon opgehangen. Waardeloos!

05-01-2018

Garantie koffiemachine

De glans is van bol. 9 maanden geleden koffiemachine gekocht van 1200,—. 4 weken geleden is apparaat kapot gegaan. Direct contact gezocht. Tot op heden geen oplossing. Men schuilt zich achter het feit dat het apparaat door een ander bedrijf is geleverd, via bemiddeling van Bol. Ook is er discussie of het merk wel echt is en niet? Bol.com is leverancier en moet zijn verantwoordelijkheid nemen. Tot op heden doen ze dat niet. Slechte ontwikkeling. Worden ze te groot? Worden ze net zo als Ziggo?Kortom, gebrek aan efficiëntie en organistatie. Jammet Bol, een zeer telleurgestelde klant.

03-01-2018

Late leveringen

Bij de laatste 5 bestellingen zijn er 4 te laat gekomen. Als je een klacht indiend hoor je hier niets van. Stuur het voortaan retour zodat ze kosten maken misschien dat ze het dan gaan leren. Wacht nu weer op een zending die al bezorgd had moeten zijn.Waardeloos bedrijf.

Patricia
30-12-2017

Bagger.com

Veel bla bla en dan niet leveren: 27e besteld en na 5 dagen nog niet leveren. liegen over telefoonkosten ( zou gratis zijn: NIET waar dus) . live chat werkt niet, de zgn Robot probeert je te laten bellen en werkt dus evenmin naar behoren. Zo'n bedrijf mogen ze sluiten wegens slechte bedrijfsvoering!

Ali
24-12-2017

Eigen actievoorwaarden niet nakomen

Op site op 20 december: laptop voor 449 actie geldt tot 26 december. Even wachten op salaris en op 24 december willen bestellen. Is hij ineens 20 euro duurder terwijl er toch echt stond dat de prijs geldt tot 26 december. Anders had ik hem van de spaarrekening betaald maar wilde geschuif met geld (en zoeken van een random scanner) voorkomen. Via telefoon en Twitter DM is zeer moeizaam want er komen alleen maar ontwijkende antwoorden en gelieg over ' niet kunnen nakijken van de prijshistorie' terwijl ze dit wanneer het in mijn nadeel is (nog geen halfjaar geleden) wel kunnen. Geen oplossing, geen toegeven van voorliegen. Laatste bestelling bij bol voorlopig. Mensen lokken met aanbiedingen en dan wanneer het salaristijd is snel de prijzen verhogen om mensen nog wat extra's uit de zak te kloppen. Zonder de eigen actievoorwaarden te respecteren.

24-12-2017

Minder en minder

Eerste bestelling kwam doorweekt aan in een kapotte kartonnen zak. De 2e bestelling zou gisteren geleverd worden, maar nog niets ontvangen of gehoord. Was al niet meer zo'n fan van BOL, maar dit was echt de laatste bestelling ooit. Betaal liever wat meer voor een goede service, dan het niveau van BOL op dit moment en dat terwijl het een paar jaar terug nog zo goed was. Erg jammer.

HWtH
18-12-2017

Bol.com laat het afweten.

Bestelling gedaan van plastic insteek hoezen, na betaling werd verteld dat het niet op voorraad was. Na een week wachten kreeg ik de mail dat de aankoop eenzijdig ongedaan gemaakt werd omdat product niet meer geleverd kon worden. Volgende keer maar weer naar de boekhandel!

Kenneth
13-12-2017

Betaling mislukt

Ik heb via de bancontact app proberen een boek te kopen. De betaling is gewoon gelukt maar de site bleef laden. Ik ben naar de livechat gegaan en heb dit gezegd maar ik heb geen antwoord gekregen. Ik heb daarna een melding gekregen dat er een probleem is met de betaling terwijl het bedrag gewoon van mijn rekening is gehaald.

Gerrit
05-12-2017

Let op als je koopt bij bol.com

Ik kocht een artikel bij bol.com van een externe verkoper. Deze stond bovenaan op de pagina (in het koopblok zoals bol.com zegt). Waardoor ik ervan ging dat deze verkoper de beste prijs, score en levertijd had. Nu blijkt dat, dat niet het geval is. Er was een leverancier die goedkoper was, een dag eerder kon leveren EN beter beoordeeld werd. Ik voel mij bekocht door bol, daarom maar een mail geschreven. Daar krijg ik volgend antwoord:

Bedankt voor je e-mail. Dat is vervelend om te horen. Jammer genoeg worden verkopers met de meeste verkopen het hoogst neergezet. Klanten hebben altijd zelf de keuze om eerst zelf rond te kijken.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens je een fijne dag verder.

Dit is toch onwerkelijk. De winkel van ons allemaal? Nee hoor, bol geeft de voorkeur NIET aan de beste deal voor hun klanten maar aan de verkoper die het meest verkoopt. Natuurlijk om deze simpele verkoper nog meer te laten verkopen en aan bol te binden. Geen enkel zich respecterend bedrijf zou zoiets mogen doen. In mijn ogen is het misleiden van hun klanten. Dit was dan ook mijn laatste aankoop bij bol.com.

Claudia
30-11-2017

Scam

I paid nearly 10 euros for a second hand book that has still written 50 cents on the front page. I find this very dishonest way of doing business from seller pulp-biedmeer. Never again will I buy something with this seller. Maybe bol.com can do something about their selling policies or can anyone just try to trick others and see how far they can get away with it?

Ronnie

Zeer slechte service

Hi toppers van de klantenservice van Bol.com, dit niet meer willen reageren op mijn berichten via de website!

Afgelopen zaterdag heb ik een televisie bij jullie besteld, blijkbaar via een externe verkoper. Diezelfde verkoper reageert op mijn e-mail bericht met de tekst "Veel kijkplezier" terwijl mijn mail ging over wanneer de televisie geleverd wordt.

Wanneer ik bij jullie vraag wat de status is geeft Samantha van de klantenservice aan dat ik de televisie maar moet annuleren en bij jullie zelf kan bestellen (Dit kon afgelopen zaterdag niet). Prima, annuleer ik de bestelling en plaats ik de bestelling nog een keer, dit keer voor 50 euro meer. Want een tegemoetkoming zit er van jullie kant namelijk niet in.

Wat denk je wat.? Precies! Verhogen jullie 5 minuten nadat het chat gesprek afgelopen is de prijs van de televisie even met 300 euro. Terwijl ik deze dus al in mijn winkelmandje had staan. Als je dan een een nieuw chat venster opent, krijg je doodleuk het antwoord; "We begrijpen dat het vervelend is echter kunnen we je niet helpen." En sluiten jullie de chat.

Is dit tegenwoordig de nieuwe werkwijze hoe jullie met "klanten" omgaan?

Carrie

Heel slechte verpakking

Ik heb net mijn pakje opgehaald bij Het afhaalpunt Helemaal open het pakje viel er zo uit De meneer van het afvalhaalpunt raadde mij aan een foto te maken Echt alles viel eruit was nog een pakje Tussen ik dacht dat zijn schroeven Bleek het een pakje van iemand Anders dat kan ik nu terug gaan brengen ik had dat helemaal opengescheurd ik dacht dat het voor mij was zat er een telefoonhoesje in Hoe ze dat nu op moeten sturen is mij een raadsel Kan ik hier ook een foto bijvoegen Het is echt verschrikkelijk

Stefan

Storing ideal

Door een storing van i-deal kon ik mijn bestelling niet voltooien ( oke kan gebeuren), volgende dag wilde ik het opnieuw proberen.

prijs was 49,99, werd 59,99, een verhoging van meer dan 20%. gevraagd of ze iets konden betekenen via de klantenservice, konden ze niet ondanks dat de fout bij hun lag.

Istvan
28-11-2017

Product op voorraad wordt 3 weken later geleverd

Bestelling gedaan op 26 November; product is volgens de site op voorraad, zou 27 November geleverd worden. Vervolgens op 28 November een mailtje dat er pas op 19 December geleverd gaat worden; leuk voor een Sinterklaascadeautje. Schandalig dat klanten gewoon voorgelogen worden over de beschikbare voorraad en leverdatum!

Jaap
27-11-2017

Te laat leveren

Zit de hele zondag te wachten op mijn bestelling waarvoor ik ook extra betaald heb en bestelling komt niet. Bel tot 3 keer toe en alle keren wordt de verbinding gebroken. Pas volgende dag krijg ik het bericht dat de zending vertraging heeft. Uiteindelijk e-mail gestuurd en het enige wat ze doen is de 1,99 terug storten. Belachelijk!

26-11-2017

Altijd blij met bol.com

Weet niet wat voor mensen hier komen maar ik ben altijd blij met bol.com!

Lilian
23-11-2017

Prima service

Mail gestuurd met klacht.Binnen 10 min. gebeld door KLS. Helemaal naar wens afgehandeld.Mijn retour is gisteren bij hun aangekomen en vandaag mijn geld al teruggestort.Super!