Bol.com reviews

Ben
03-08-2018

Na repareren monitor terug gekregen zonder kabels

En hier begint het geleuter over en weer geemaild over de kabels dan zijn de kabels zoek dit gaat zo door voor weken verschillende mensen aan de lijn gehad dan krijg je een bericht dat de kabels gevonden zijn maar niets ontvangen hebben zelfs geprobeerd je om te kopen met een bedrag maar ze hadden zogenaamd de kabels ontvangen het is maar net wie je aan de lijn hebt voor service moet je niet bij bolcom zijn zo zie je eenmaal een naam en ze laten je in je hemd staan

Pim
29-07-2018

Bedonderderd door Bol.com

KLACHT: Ik koop nooit meer iets via Bol.com. Reden: voor service en garantie laat bol.com je volledig in de kou staan. Ik heb een kinderbed inclusief lattenbodem en matras gekocht via Bol.com voor €649,-. Achteraf bleek dat er een fout op de website stond en dat het bed verkocht werd exclusief lattenbodem en matras. Toen ik telefonisch contact had met bol.com werd ik volledig in het gelijk gesteld. Wel werd aangegeven dat de verkoper hiervoor verantwoordelijk is. Dit zou Woonexpress zijn. Hoewel ik de draad een beetje kwijt was, ik had immers bij Bol.com gekocht en naar Bol.com geld overgemaakt, heb ik contact opgenomen met Woonexpress. Ook hier stelde men mij volledig in het gelijk. Echter, moest ik hiervoor bij Bol.com zijn. Zij zijn verantwoordelijk voor de content op hun website, 3 telefoontjes naar beide partijen verder is de stand van zaken nog steeds hetzelfde. We zijn het er allemaal over eens dat ik een bed met lattenbodem en matras gekocht heb. Maar de slechte afspraken van Bol.com met hun partners zorgen ervoor dat niemand dit probleem oplost. Men heeft uiteindelijk aangegeven de koop terug te willen draaien. Ik heb aangegeven dit geen optie te vinden aangezien ik al een hele middag bezig ben geweest het “boomhut” bed in elkaar te schroeven. Bovendien ligt mijn dochter er inmiddels in te slapen op een geleende lattenbodem en matras. (om nog maar te zwijgen over het af moeten pakken van haar nieuwe bed). Na er onlangs maar weer een telefoontje aan te hebben gewijd, kreeg ik opnieuw bericht van een medewerker die kennelijk de hele historie niet kende. Waarschijnlijk was ik één van de 10 mailtjes die volgens target per uur afgehandeld dienden te worden. Ze stelde voor het bed op te komen halen mits ik het zelf zou demonteren. O ja, hiervoor zou ik wel €100,- moeten betalen. Wat een bedrijf zeg. Je zou er slapenloze nachten van kunnen krijgen.

Ruben
27-07-2018

Artikelen zomaar geannuleerd

Artikelen worden zonder pardon geannuleerd, er wordt geen oplossing geboden in de vorm van een tegemoetkoming. Men snapt klant niet. In mijn geval was het een cadeau dat binnen moet zijn voor een bepaalde datum. Maar je bent maar een klant met een van de miljoen bestellingen, dus kan het ze niet schelen. Telefonisch woordje leuk afgepoeierd met “ heb je nog vragen”? Ondertussen wordt er niet mee gedacht en geen enkel antwoord gehad Dat je niet op de website had kunnen lezen in de standaard beantwoording van vragen

Raquia
26-07-2018

Wat een teleurstellende website

Ik bestel al een poosje op bol.com. Mijn rekeningen gewoon betaald en afgelopen maandag 200 euro aan kadobonnen gehaald, omdat ik een aantal spullen nodig had, die mijn zenuwpijnen verzachten , vanwege mijn aandoening(kan daardoor ook bijna niet meer lopen en vandaar dat ik vaak afhankelijk van webshops ben). Krijg een aantal uur na de bestellingen, dat het geannuleerd is, omdat er vanaf mijn account ineens niet meer besteld kan worden. (ondertussen wel 200 euro aan kadobonnen ingewisseld) Ik balen, niet alleen vanwege de spullen, die ik dus nu niet kon halen, maar vooral dat ik nu niet meer ergens anders die noodzakelijke spullen kon halen, want dat geld zat in de kadobonnen van bol.com. Na contact bleek het een technische fout en volgende dag kon ik weer bestellen.Sinds gisteren weer hetzelfde verhaal, maar nu kreeg ik als antwoord, dat ik niet meer met kadobonnen kon betalen,onder verdere opgaaf van reden, maar wel met ideal, terwijl ik ze heb uitgelegd waarom ideal geen optie is voor mij (bewind), maar blijkbaar moet ik nu maar uit zien te vinden hoe ik spullen bij hun kan bestellen. zowiezo vertrouw ik ze niet meer want dadelijk betaal ik met ideal en wordt alles weer geannuleerd, omdat er toch ècht stond dat er vanaf mijn account niet besteld kan worden, dus snap deze vage antwoorden allemaal niet meer, maar deze goedbetalende klant zijn ze kwijt!

24-07-2018

Hoezo? Op tijd geleverd?

Besteld. vier dagen van te voren. maar op desgevraagd datum wordt er niets geleverd. Sorry, is de schuld van Post.nl zeggen ze. Jammer dan. Mijn probleem, niet dat van hun.

Jolanda
21-07-2018

Zeer tevreden klant

Altijd snel geleverd. Vriendelijke klantenservice en al jaren klant bij hun. Dikke pluim

Andre
20-07-2018

Voel me opgelicht

Wegens goede prestaties krijg ik een bonus op mijn werk .Omdat ik al heel lang graag een jukebox wilde en die op de site van bol.com te bestellen was mijn bonus punten van 700 euro ingeleverd voor bol.com bonnen. jukebox besteld nog wat geld zelf bijgelegd en woensdag zou hij geleverd worden. kwam mooi uit gaven zaterdag een feestje. maar kreeg bericht dat hij voorlopig niet voorradig was dus geannuleerd. een duurdere besteld nog wat geld bijgelegd zou donderdag komen. woensdag een mail niet op voorraad. gevraagd of ik mijn bonnen dan in geld terug kan krijgen dat ik hem dan in een winkel kan kopen waar hij wel op voorraad is. maar nee dat doen ze niet je moet maar wat anders kopen voor die 700 euro. nooit meer een bonus die ik nog inlever bij bol.com. nu ben ik gewoon mijn geld kwijt ze zijn groot maar veel niet op voorraad als dat er bij had gestaan had ik niet eend bol.com bonnen gepakt. had ik nu ergens anders kunnen kopen.

Bernard
20-07-2018

Al jaren vertrouwd adres.

Al jaren klant bij bol.com, al tientallen dingen besteld en die werden altijd correct afgeleverd. Misschien doen ze ook wel eens iets niet goed, maar ik begrijp niet dat mensen dan meteen zo negatief en met zulke grove termen moeten reageren.

Andrea
18-07-2018

Beschadigde levering en slechte service

Vorige week een wasdroger besteld bij Bol.com en alles prima geregeld. Alleen kwam de wasdroger ernstig beschadigd aan. De chauffeur was boos dat hij de machine ondanks dat hij al beschadigd was toen hij hem ontving toch moest aanbieden. Natuurlijk geweigerd. Daarna bellen met Bol.com. gevraagd de volgende dag dan een goede machine te leveren.Dat kon niet intern omgewisseld worden. De order moest eerst geannuleerd en geld teruggestort worden. Wat omslachtig en duurt dan zeker weer aan aantal werkdagen.Daarna nog een keer gebeld wie dan moest annuleren en geklaagd dat ik hele morgen voor niets heb zitten wachten, terwijl al bekend was dat de machine beschadigd was. Zei de man aan de telefoon, nou ik zal u een korting geven, zal ik op uw account zetten. Kijk ik erna op mijn account is dat een korting van € 2,50. Niet te geloven wat een vergoeding. Hierna was ik er klaar mee en heb de wasdroger ergens anders besteld ( nog € 25,00 goedkoper ook) en vrijdag de 13e in prima staat ontvangen.Het frappante was nog wel dat onze naaste buren een wasmachine hadden besteld ( ook Bol.com) en deze ook beschadigd kregen aangeboden en ook zij hebben geweigerd. Slechte zaak. Alle drie de keren was het hetzelfde vervoersbedrijf. Wordt er daar met de spullen gegooid of zo? Hoe vaak gaat het dan mis en wat zonde van deze dure apparaten. Het geld stond gelukkig wel zaterdag weer op onze rekening.

17-07-2018

Een cadeaubon geven? NIET DOEN

Mijn dochter heeft een nieuw huis ingericht en omdat ik in Frankrijk zit wilde ik haar in ieder geval alvast feliciteren met een cadeaubon. Echter, de malloten van Bol.com hebben géén mogelijkheid gecreëerd om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Was dat nou alles, nee, de ontvanger krijgt ook niet te horen wie de afzender is. Bellen met de klantenservice geeft als reactie: "dat kunnen wij u i.v.m. de privacy niet geven". Ik vrees dat de melding "malloten" te positief is voor dit soort doorgeschoten idioterie.

Marcello
12-07-2018

Wel betalen, maar niet leveren

Een besteld en betaald artikel zou 6 juli uitgeleverd worden. 10 juli toch maar zelf even contact opgenomen, omdat iedere reactie uitbleef. "Men heeft problemen met de systemen".

10 juli de schriftelijke bevestiging ontvangen dat 11 of 12 juli het artikel op locatie wordt afgeleverd. 12 juli toch maar even geïnformeerd omdat de status nog op 'wordt verwerkt' staat. "Oh dan heeft de collega u mogelijk een foutieve veronderstelling gegeven". Maar de dame in kwestie kon niet bij het magazijn navragen of de goederen waren verstuurd. "Dit kan alleen per mail en kan even duren". Misschien was het makkelijker als ik zou annuleren en de bestelling opnieuw zou ingeven?!

Bol.com is hier in verzuim en communiceert niet of ongegrond!

11-07-2018

Wacht met smart op een concurent

Als klant en verkoper via bol heb ik merendeel zulke slechte ervaringen dat ik met smart wacht op een cocurent.

Robbie
07-07-2018

Misleidend

Bij een heleboel artikelen staat gratis bezorging, kijk je bij het betreffende bedrijf kost het artikel vaak een aantal euro's goedkoper, niks gratis bezorging dus!

Lucas
06-07-2018

Wat een super slechte service

Ik wilde informatie over lampen, ik heb daarvoor mijn mobiele nummer afgegeven en ik zou binnen 2 dagen terug gebeld worden. Nou veel mensen hebben gebeld behalve Bol.com. Ik na 2 dagen bellen en inderdaad men was het vergeten. Duhhhhhh

Vervolgens bestel ik buitenlampen , die worden geleverd en dan blijken het ook niet de goede te zijn. In plaats van Max krijg ik Perel.? Bel ik de klanten service : ja , ik zie het moet ik even de verkoper bellen en dan krijgt u binnen 2 dagen een antwoord. Ik zei regen die Dame. ik heb daar geen vertrouwen in. Dat ken ik wel bij jullie! En trouwens jullie zijn voor mij de verkopende partij en niemand anders. Nou dan kan ik u niet helpen?

Os

Beste servis

Opijd inlevern beste servis redelijke prijs

Gaby

Zeer tevreden.

Ben zeer tevreden over Bol.com. Of het nou om schriftelijk of telefonisch contact gaat. Word altijd met zeer veel respect behandeld. Mede worden producten of reizen binnen twee weken vergoed indien ik er vanaf wil zien. Mede ben ik zeer tevreden over hun assortiment. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een aanrader!

Sandra

TOPservice

Mijn bestelling was volgens de app en track en trace afgeleverd bij mijn ophaalpunt (AH). Daar hebben ze hem nooit ontvangen. Dat betekent dat het of bij Post.NL of bij ophaalpunt mis is gegaan. Klantenservice was fantastisch! Ze zouden zelf onderzoek doen, maar regelden voor mij direct een tegoed zodat ik direct een plaatsvervangend artikel (andere was niet meer op voorrraad) kon bestellen! Superservice! Overigens nooit problemen gehad, ben zeer tevreden over BOL.COM! En bedankt lieve dame van de klantenservice!

02-07-2018

Klantenservice is een ramp

Ik bestel al jaren bij Bol.com. Altijd goede producten ontvangen met een snelle levering. Vandaag zag ik een product waarvan de omschrijving, foto's en titel niet klopten. Bij het stellen van een vraag via de chat werd ik nogal kortaf te woord gestaan. Er werd geopend met: goedemiddag, je hebt een vraag. Ik stelde mijn vraag, het antwoord bestond uit alleen een linkje naar een standaard invulformulier. Ik bedankte de medewerker voor de uitgebreide en vriendelijke reactie (NOT) En aangesproken worden met je/jou vind ik belachelijk.

Snuf
01-07-2018

Service zeer slecht en manipuleren reviews!

1 maand is mijn elektronica al weg nog steeds niet vernomen reparatie of geld terug. Op de website beloven onze binnen 3 tot 5 werkdagen. Wil je vervolgens op een andere slechte review op het duimpje nuttig klikken, dan geeft hij dat niet weer. Op deze wijze manipuleert Bol.com de reviews. Voor elektronica kun je beter naar Coolblue gaan

30-06-2018

Slechte aflevering

Slechte aflevering. Op tijd besteld, niet afgeleverd. Site post.nl een klucht: “Datum aflevering onbekend”. Leuke verrassing voor de kinderen bol.com! Soms is een gewone winkel toch wel de oplossing!