Bol.com reviews

Milou
15-04-2021

Direct en goed geholpen!

Ik had een boek besteld als verjaardagscadeau voor iemand. Toen het boek vanmiddag binnenkwam bleek de rug al beschadigd te zijn. Via facebook een bericht naar bol.com gestuurd met foto. Ik werd direct geholpen. Deze mocht ik retour sturen en ze hebben er direct voor gezorgd dat morgen het nieuwe boek al geleverd wordt.

Geen gedoe, gewoon heel goed geholpen. Fijn!

Alexia
10-04-2021

Zakelijk kan je bijna niets bestellen

Indien ik via mijn zakelijk account iets wil bestellen, kan dat zo goed als nooit want de artikelen moeten uit België komen ivm btw regelgeving. Daar hebben ze dus blijkbaar geen oplossing voor bij bol.com, wat ik best eigenaardig vind voor zo'n groot bedrijf. Het is niet omdat ze als tussenpersoon fungeren dat hier niets op gevonden kan worden. Bovendien was de medewerker met wie daarover chatte bij bol.com hoogst onprofessioneel en onvriendelijk. Voor mij hoeft het niet meer, ik bestel wel direct bij de leverancier/partner.

07-04-2021

Verkeerde artikel geleverd

Waardeloos pas op als je bestelling fout gaat moet je alles maar dan ook alles zelf regelen. Daarmee helpen is totaal niet aan de orde.

Ik bestelde een wasmachine kreeg een wasdroger dan heb je dus een probleem bij BOL.COM kun je alles zelf regelen zelfs het retourneren. Van het bestelde producten leveren is al helemaal geen sprake.

Wendy

Drone slaat ophol ,slechte service

Bestel al jaren bij bol.com maar heb deze service nog nooit meegemaakt! onze nieuwe drone binnen gekregen , deze wouden we testen maar slog gelijk op hol hij vloog gelijk omhoog en keihard voorruit terwijl niemand aan de joystick zat . Hij sloeg gewoon letterlijk op hol en ging er zo vandoor! :( reageerde nergens meer op , kwam niet meer terug na huis niks , joystick hij reageerde nergens meer op . Via gps kregen we de locatie waar die zou moeten liggen . De hele avond lopen zoeken met 5 man nergens te vinden drone weg nog geen minuut mee kunnen vliegen. en wat zegt bol.com het blijft een drone , 400 euro weg

Joris

Commercieel belang boven klanttevredenheid

Als je meerdere producten koopt en betaald met een cadeaukaart en er dan een product retourneert dan wordt de cadeaukaart als eerste opgewaardeerd in plaats van dat je het gewoon gebruikt bij de producten die je gehouden hebt. Het is geen mogelijkheid om dat te veranderen omdat bol natuurlijk baat heeft dat er zoveel mogelijk coupon codes nog niet geïnd zijn in plaats van dat je gewoon je geld terugkrijgt. Hun eigen commerciële belang boven klantvriendelijkheid, jammer.

Laura

Wakker worden bol.com!

Ik ben het namelijk spuugzat. Een laptop bij jullie aangeschaft en na installatie gaf deze al direct gebreken. Direct als retour aangemeld op 3 febr en inmiddels is het APRIL.en nog steeds geen oplossing! 3 maanden verder!

Geld kwijt, laptop kwijt, kastje naar de muur service.

Om te huilen. Wakker worden bol.com, ik ga namelijk nooit en te nimmer meer iets bij jullie aanschaffen en zal jullie ook niet meer aanraden.

Ik eis een oplossing welke ik wederom per mail heb aangedragen.

04-04-2021

Een 10 voor service en betrouwbaarheid.

Ben toch al een aantal jaren klant bij bol.com en in die tijd de meest uiteenlopende artikelen besteld. Nog nooit is er daar eentje van later gekomen dan door hun opgegeven. Vaak zelfs vroeger dan uiterlijke leverdatum. Niet tevreden. verkeerd besteld? Net zo makkelijk. Retour etiket printen. naar afhaalpunt brengen. klaar. Een paar dagen later staat het geld terug op je rekening. Geen gedoe . geen wachtrijen. doe mij maar bol.com.

Eefje
03-04-2021

Artikels geretourneerd maar nog steeds betaalherinnering !

Geretourneerd maar nog steeds betaalherinneringen!

Ik heb 2dezelfde artikels geretourneerd omdat het de verkeerde maten waren. Alles in de originele doos gestoken en geretourneerd met 2labels op de doos. (Ik kon de artikels enkel apart retourneren vandaar de 2labels) ik heb de doos afgegeven in de smatch op 27/10/20 (waarvan ik het bewijs nog steeds heb) en op mijn profiel staat : retour 2x flanel lakens AFGEROND!

Echter krijg ik nog steeds betaalherinnering voor 1artikel daarvan. :(

Heb al meermaals gechat met de live chat room, waarna ik telkens werd doorgeschakeld om een mail formulier in te vullen naar de verkoper toe.

Dit gezegdzijnde is dit nu nog steeds niet opgelost! Vandaag nochmaals mail formulier ingevuld met bijhorende foto als bewijs van retour! Begint mij nu toch wel te ergeren! :( :( :(

Ik ga NIET betalen voor iets wat ik 7maanden geleden terug opgestuurd heb! ?

Duca
02-04-2021

Retour geweigerd door bezorger PostNL

Een artikel retourneren volgens de retourprocedure van Bol.com klopt niet.

Het gaat om deze zin:

Verwacht je een pakket van PostNL?

Je kunt het pakket ook meegeven aan de pakketbezorger als je dit retouretiket print en erop plakt. Je ontvangt direct een verzendbewijs.

De Pakketbezorger weigerde het retour pakketje.

De klantenservice via chat ,Thijm, zegt dat ik hem maar zelf weg moet brengen naar een PostNL punt. En verbreekt de chat.

De klantenservice gebeld en daar vertelde men na overleg met collega’s dat deze retourprocedure afhankelijk is van de pakketbezorger of hij er zin in heeft of niet. Lekker professioneel.

Ingrid
01-04-2021

Volgens bol.com maken zij geen fouten

Mijn man overlijdt. Ik zet de koboplus over op mijn naam. Alleen lezen. Zij maken er lezen en luisteren van. Ik bel daar regelmatig over. Zij sturen een mail. Oké wij hebben het veranderd. Er wordt dus 9.99 euro maandelijks afgeschreven. Maar ik moet ook het bedrag betalen voor lezen en luisteren 12.99 euro. Weer gebeld. En nu komt daar een boete op. Weer gebeld. Een bijzonder onaardige dame blaft me af. En zegt.wij maken geen fouten. Waardeloos!

Gc
01-04-2021

Bol.com misleidt klanten

Kopen bij bol.com is de laatste tijd geen pretje meer, want stel je een vraag aan de webcare en ze komen er niet direct uit, dan roepen ze maar wat en gaat het zelfs zo ver, dat je onbeschoft geholpen wordt. Ook zijn de meningen onderling nooit hetzelfde.

ik kocht er een hanglamp, wat later een tafellamp bleek te zijn.kocht er ooit ook een wifi camera, waar geen wifi op bleek te zitten en heel vaak gebeurde het dat pakjes niet OF veel te laat aankwamen. Wat betreft het laatste geval, met de lamp heb ik de lamp aan de deur geweigerd, maar door een fout bij DPD werd de lamp elders in de straat aangeboden, omdat wij niet thuis waren. Wat roept Bol.com dan doodleuk?. Wanneer ik de lamp niet van plan ben om naar een afhaalpunt te brengen, dan blijft de factuur open staan en kan ik een incassobureau op mijn dak krijgen en waren ze gewoon bot, onbeschoft en zeer klantonvriendelijk. Dat ik niet voor de zoveelste keer naar een afhaalpunt wilde, kwam door al dat geblunder bij Bol, plus de DPD had mij al laten weten, dat Bol het pakket ook zou kunnen laten ophalen. Moet ik dan de dupe worden, omdat zij foute foto`s en specificaties plaatsen op hun site? Ook heb ik het pakket aan de deur geweigerd, moet ik dan nog ter verantwoording worden geroepen en 3.moet ik me als loopjongen van Bol laten gebruiken?. Nee dus en volgens het ACM sta ik ook volledig in mijn recht. Het ACM had het zelfs over misleiding! Het hoofdkantoor van Bol ziet hun klanten slechts als een nummer. Ik waarschuw dus een ieder.koop niet bij Bol en maak van alles screenshots en foto`s mocht je dit toch van plan zijn!

31-03-2021

Jean paul Gautier besteld via bol bij hun “partner”

19 maart zag ik de geur staan voor 9,44€.

Meteen besteld en ik kreeg een mail van bol.com dat er via hun partner Beauty Bar geleverd werd tussen 25 en 31 maart.

Nu heb ik contact genomen en krijg ik een mail van Beauty Bar dat ze het gaan onderzoeken en dat ik anders terugbetaald ga worden.

Bol.com zegt nu dat het in hun voorwaarden staat en ze dus niet kunnen of moeten leveren aan die prijs.

29-03-2021

Waardeloze service en levering

Artikel bij Bol.com besteld en betaald. Zou uiterlijk vrijdag geleverd worden. Niets ontvangen, maar nu zou het uiterlijker 1 of 2 dagen geleverd worden. Zaterdag en zondag niets ontvangen. Nu zou het echt voor dinsdag geleverd worden. Maandag niets ontvangen. En nu het bericht dat als ik 3 dagen wacht ik het in huis zal hebben. Dat klopt, ik koop het wel bij een ander en trap de bestelling, als hij ooit geleverd wordt, met veel vertraging terug naar Bol.com. Bol.com staat gelijk aan: leugenachtig, onbetrouwbaar, waardeloze beloftes, klanten voorliegen, 3e rangs prutwebsite, etc

Vlinder
29-03-2021

Betrouwbaar, eerlijk, goed geregeld

Goeie ervaringen met bol.com. We bestellen veel. Er is wel een keer iets fout gegaan, maar in het voordeel van ons. Ook bereikbaar en vriendelijkheid is goed. Ik ben zeer tevreden en daarom een tien.

Petra
27-03-2021

Bol.com lost probleem alsnog goed op.

Ik bestelde na veel vergelijken en dubben een luxe koelbox bij Bol.com. Het was een goeie deal, maar liefst 70 euro minder dan elders. Na een paar dagen uitstel (pakket werd maar niet aangeboden aan de vervoerder, volgens Track&Trace) heb ik de klantenservice gebeld en bleek de koelbox waarschijnlijk kwijtgeraakt in het magazijn. Een ander sturen kon niet, want het was de laatste, alleen een partner bood de koelbox aan via Bol.com, maar voor de reguliere prijs. De order werd geannuleerd en ik bleef met een kater zitten. Misschien vond Bol.com het achteraf zelf ook een te gekke korting en hebben ze het zo gespeeld, ga je dan denken. Ik kreeg een onderzoekje in mijn mail, of ik tevreden was. die heb ik ingevuld. Dezelfde dag kreeg ik een belletje dat ik de koelbox alsnog via Bol bij de partner kan bestellen, het verschil zouden zij bijleggen door een kortingsbon te uploaden op mijn account.

Vond het persoonlijk wel netjes opgelost, ze hadden het niet hóeven doen.

Mar
25-03-2021

Verkeerde maat hoeslakens

2 hoeslakens besteld

Maat komt niet overeen met aan erop staat en wil ze terugsturen, helaas had ik 1 typfout gemaakt van m'n emailadres

Ik heb wel 10 keer moeten bellen, steeds opnieuw het verhaal uitleggen ze beloven we nemen contact op met het bedrijf zodat ik een retourlabel toegezonden krijg tot vandaag toe nog niks in m'n email ontvangen

Schandalig hoe vaak je moet bellen om gewoon je geld terug te krijgen gelukkig gaat het niet om duizenden euro's maar het is wel 50 eur waar je denk ik naar kan fluiten! Let heel goed op maak nooit 1 foutje in je emailadres! Slechte service

Hayat
22-03-2021

Onprofessionele communicatie bol.com

Ik ben al 5 dagen bezig om de juiste factuur te ontvangen via bol.com. Ik heb meerdere malen bij het team klantenservice van bol.com aangegeven om welke bon het gaat, zodat Philips mijn product kan terugnemen in de garantie. Door Philips wordt ik zeer serieus en professioneel geholpen en zij doen er alles aan om mijn probleem zo snel mogelijk op te lossen. De kosten van het vervangen van het product liggen helemaal bij Philips en niet bij bol.com, maar toch doen de medewerkers bij bol.com hun uiterste best om mij niet te voorzien van de gevraagde bon. Ze gaan zeer onprofessioneel te werk, zowel schriftelijk als telefonisch. Door de medewerkers van bol.com word ik niet serieus genomen en zij zorgen ervoor dat de drempel zo hoog is voor klanten dat normale communicatie niet mogelijk is. De medewerkers van bol.com kunnen nog wat leren van de medewerkers bij Philips, die wel in staat zijn om een volwassen en professioneel gesprek te voeren.

18-03-2021

Slechte communicatie

Al jaren klant bij bol.com, altijd super tevreden geweest. Weet niet wat er aan de hand is, maar sinds twee maanden gaat het niet te best daar. Mijn bejaarden moeder eindelijk zover gekregen iets te bestellen via internet bij bol, product stond als geleverd maar helaas. Uiteindelijk is het goed gekomen, wel met wat meer grijze haren.een bestelling geplaatst, staat er een verkeerd adres, geannuleerd en opnieuw een bestelling geplaatst.

Krijg de bestelling twee keer. Laatste keer een product twee keer besteld, 1x ontvangen en tweede wordt morgen geleverd, dat morgen dat duurd al een paar dagen. Wordt in mijn account iedere dag bijgewerkt naar morgen.

16-03-2021

De ellende met bol.com

Bed gevonden bij bol.com en zal uiterlijk 16 maart geleverd worden dus besteld en betaald, helemaal blij want dan kan Rieneke goed slapen.

Medewerker van het transport belde mij en zei dat hij donderdag 18 maart geleverd zal worden. Uitgelegd dat dit niet kan omdat mijn vrouw die half verlamd is 17 maart thuis komt. Ook omdat ze zich niet goed kan bewegen dat elektrisch bed nodig heeft.

Dit vond ze heel erg en zal mij terug bellen, dit moet nog steeds gebeuren.

Toen weer gebeld maar werd niet opgenomen.

Bol.com gebeld en die vond het heel erg voor mij en ging gelijk bellen, kreeg geen contact en zei dat ik er zelf maar achter aan moest gaan. Even duidelijk gezegd, dat ik wat bij bol.com besteld heb en dat zei bij bol.com werkt en ik niet, ik ben tenslotte klant. Ze beloofde dat ik de volgende dag om 9 uur gebeld zal worden, dit moet nog gebeuren.

Weer terug gebeld de volgende dag en die medewerker vond het onbegrijpelijk en zal mij terug bellen als ze er achter was hoe het zit, nooit meer wat van gehoord.

Weer gaan bellen waar mijn bed bleef en kreeg te horen dat ze niks meer voor mij konden doen omdat de verkoper van mijn bed zijn telefoon niet op neemt. Ze had verder geen oplossing en ik vroeg of ik dan mijn geld terug kon krijgen.

Dit was niet mogelijk omdat het bed op verzonden staat.

Ik liet weten dat ik het een hele slechte reclame vind voor bol.com. Waarop mij werd verteld dat ik het bed niet bij bol.com had gekocht maar op een platform.

Gezegd dat ik bij de afrekening toch duidelijk bol.com ziet staan waar het geld heen gaat en net zoals de site waar ik besteld heb. Ook alle mail die ik van bol .com krijg over hoe het er nu voor staat met mijn bed na de eerste klacht.

En als je deze beantwoord word er niks mee gedaan.

Ik denk dat ik maar naar kassa ga want ik denk dat deze casus het goed zal doen op tv, het is niet te geloven als je de reclame op tv hoort over de zelfde dag in huis.

Arafi
15-03-2021

Bestelling retour gezonden en geld kwijt

Bestelling teruggestuurd partner van Bol heeft pakket verwisseld en nu ben ik mijn geld, Bol weigert het correct af te handelen!