Bol.com reviews

Dick
29-04-2020

1 bestelling geeft stortvloed aan mailtjes en onjuiste info

Een bestelling blijkt door allerlei 'partners' geleverd te worden die ieder hun voortgang melden en bol com doet het dan ook nog eens een keer. 1 houdt zich aan vandaag besteld -morgen geleverd. De tweede doet alsof en registreert het artikel bij de verzender maar biedt het pas dagen later aan. De derde doet ook zoiets en bij de vierde verdwijnt het pakje uit de track&trace. De partner meldt dat het besteld moet worden en ooit komt en bol.com zegt dat het onderweg is en daarom niet geanuleerd kan worden. En met bol kom je nooit verder dan de meest stupide chatbot ooit. Wat een leugenachtige zooi!

Ruben
28-04-2020

Waardeloze communicatie

Ik probeer nu al een MAAND lang een halterset te bestellen en keer op keer wordt mijn artikel geannuleerd!

Eerst krijg ik twee weken na bestelling mail dat mijn artikel niet meer geleverd kan worden en dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik bestel dan opnieuw een halterset om dan weer TWEE weken later terug een mail te krijgen dat mijn artikel niet geleverd kan worden. Dat zijn VIER weken in totaal!

En als uitleg bij de klantenservice krijg ik dan te horen dat het niet op voorraad was. Ik heb een opleiding als magazijnier en administratief medewerker gevolgd en ik weet als geen ander dat jij dat weet als organisatie of iets op voorraad is. Als je dat niet eens deftig richting je klanten kan communiceren of je website daarop kan laten inspelen dan faalt je magazijnsyteem megahard. Ik heb het helemaal gehad, ben het kotsbeu. Ik zoek mijn halterset wel ergens anders. Heel spijtig aangezien mijn vorige artikelen altijd heel netjes geleverd zijn geweest. Ik snap dat door de Corona maatregelen leveringen langer duren maar dat staat los van hoe hun systeem communiceert richting de klant! Ik sluit mij daarom aan bij de rest die zegt dat het vroeger allemaal beter werkte bij Bol.com.

M en X
25-04-2020

Bol.com verschuilt zich achter "vergissingen"

Bol.com plaatst aanbiedingen van leveranciers tegen een attractieve prijs op hun website waarvan ze achteraf zeggen dat de klant niet geleverd krijgt omdat ze zich "vergist" hebben bij het plaatsen van het aanbod.

Dan verschuilt het bedrijf zich achter artikel 4 in de voorwaarden van thuiswinkel.

Wanneer je dus iets bestelt bij bol.com, weet je nooit of je krijgt geleverd tegen de prijs die ze aangeven omdat ze zich kunnen "vergissen".

Een nogal eenzijdig verhaal vooral ten gunste van bol.com.

Klant is koning is ter ziele door dit soort logge bedrijfsvoering.

Loku
24-04-2020

PAS OP MET TERUGZENDEN

Jammer dat ik niet minder kan geven als een ster

Jammer dat ik niet minder kan geven als 1 ster.

Pas op zodra je bij dit bedrijf iets retour zend, het is iet zeker dat je je geld terug krijgt. Zelf de ervaring opgedaan dat je iets retour zend en bol.com het bedrag op een niet meer bestaande rekening terug gestort zegt te hebben en het je verder maar als klant uit laat zoeken. De creditcardmaatschappij geeft aan nimmer een storting van bol.com te hebben ontvangen. Als klant ben je bij bol.com dus gewoon aan hun willekeur overgeleverd. Als je toch iets bij bhun betseld doe dit dan vooral op nabetaling, dan houd je zelf de regie.

In mijn ogen een baggerbedrijf met excuses aan de baggeraars.

Srikanth
23-04-2020

Excellent marketplace

Always had good experiences when I ordered from bol.com

23-04-2020

Onduidelijke leveranciers

Allerlei onduidelijke leveranciers. De enr via postnl, een andere via dpd, weer een andere via bpost. Bol.com verschuilt zich achter allerlei onduidelijke leveranciers en als klant ben je aan de goden overgeleverd

Hano
22-04-2020

Afschuiven op bezorgers

2 weken geleden een webcam besteld. Gisteren bezorger aan de deur geweest. Kaartje in de bus, we hebben u gemist. Het pakketje kan de volgende dag opgehaald worden op een bepaald adres volgens DHL. Ik naar dat adres, een gewoon woonhuis. De bewoner zegt al maanden geen servicepunt meer te zijn. Pakketje is daar niet. Onderwijl krijg ik vandaag meerdere mailtjes binnen van DHL en van Bol.com dat mijn bestelling onderweg is en het volgende mailtje zegt weer dat het op het servicepunt ligt waar ik zojuist vandaan kom. Zojuist gebeld met Bol.com en die verwijzen weer naar de partner en DHL. Dit kost me vreselijk veel ergenis en tijd en ik heb nog steeds mijn pakkeetje niet. Zojuist gebeld met Bol.com en die schuift het af op de "partner". En nadat ik geirriteerd uitleg wat er aan de hand is, zegt de medewerkster dat ze het al 2x uitgelegd heeft. Ik heb iets besteld bij Bol.com en die is gewoon verantwoordelijk dat het pakket aankomt. Ik heb niks te maken met een partner. Wat een zooitje bij dat Bol.com! En het Coronavirus is geen excuus hiervoor! Dit is gewoon een verkeerde organisatie.

20-04-2020

Corona tijd

Goededag

Ik ben al jaren vaste klant van bol com en bestel regelmatig bij bol com.

Elke maand wel maar goed, corona tijd uitgebroken en zit vanaf 15 maart net zoals velen thuis verplicht!

Heb 2 rekeningen open staan en betaal altijd keurig op tijd maar door corona ligt alles plat en ben verplicht uitkering te regelen

Bel ze op of ik ivm corona en nu geen geld heb of ik uitstel van betaling kan krijgen voor 200 e

Nee dat kan niet en moet gewoon betaald worden en zoek maw maar uit hoe.

Is niet belangrijker op dit moment dat mn vaste lasten betaald worden?

Ja we kunnen niks voor u doen

Bijdeze bol com zijn jullie een vaste klant kwijt!

Nooit meer!

Teun
20-04-2020

Neemt geen verantwoordelijkheid

Neemt geen verantwoordelijkheid voor schade bij ondeugdelijk product. Schandalige behandeling van (ex-)klanten.

James
18-04-2020

Onvoorstelbaar hoog niveau klantenservice! Chapeau!

Mijn bij Bol.com bestelde pakketje was volgens PostNL afgeleverd terwijl ik het niet had ontvangen. Bol.com gebeld die me verzekerde dat ze er voor zouden zorgen dat mijn bestelde product opnieuw zou worden verstuurd. Een dag later krijg ik een doosje met daarin een klein kaasje in de bus met een persoonlijk bericht van de klantenservice medewerkster waarin ze het fijne gesprek memoreert, haar excuses namens bol.com aanbiedt en garandeert dat ze een oplossing zullen vinden. Dit is mass-personalisatie in optima forma. Zéér indrukwekkend en professioneel. Ben achteraf blij dat het pakket niet is afgeleverd omdat ik dit heb mogen meemaken. Fantastisch! James Sharpe

Eddy
17-04-2020

Onaanvaardbare levertijd

Momenteel ben ik nog steeds aan het wachten op een klein pakketje. (Fitnessbanden) ondertussen al 14 dagen aan het wachten terwijl andere online-firma's wel leveren. Dit vind ik bijzonder jammer aangezien zij al geruime tijd expertise hebben inzake online verkoop en levering. Het excuus dat de leveringstijden ten tijde van coronavirus oplopen vind ik begrijpelijk, maar waarom kunnen andere firma's wel in een redelijke tijd leveren?

Ben
14-04-2020

Blijven vriendelijk terwijl ze niets doen

Heb nu meerdere malen garantieproblemen gehad met een gekocht product. In alle gevallen geven de "partners" die het moeten oplossen niet thuis. Ik heb nu een probleem met een espresso machine van Krups. Na ca 9 maanden krijg ik foutmeldingen en werkt de machine niet meer. Machine goed ingepakt opgestuurd zoals het hoort. Vervolgens krijg ik een factuur van €125 omdat die beschadigd is. Geen info over foutmelding. Ben nu al 3 weken bezig om kontakt te krijgen met partner. 3 maal gereclameerd bij bol.com klantenservice: elke keer vriendelijke reactie maar zij doen helemaal niets. Dat is tot nu toe elke keer mijn ervaring. Ik ben klaar met bol.cm

Sara
09-04-2020

Super

Wat een super klantenservice! pakketje was niet binnen gekomen en was dus zoek geraakt

gelijk bol een berichtje gestuurd en mocht een ander product kiezen en krijg een bon dat het andere product op de zelfde prijs kwam deze is wel binnen gekomen wat een service! bedankt bol.com!

Brigitte

Nokia hoesje

Nokia hoesje 4 dagen geleden besteld en NOOIT gekregen!

Drama

Totaal ander artikel geleverd door kantoormeubelen.nl.

Bol.com zegt zoek het uit met kantoormeubelen.nl en kantoormeubelen is niet te benaderen.

Na 8x contact zoeken via div wegen naar bol.com ben ik het zat. Ik had gelukkig toch niet betaald en ga de rekening ook niet betalen,!

Moeilijk he retourformulier sturen?!?!?!?! ben nu al weken bezig dit op te lossen maar ze maken het je werkelijk onmogelijk . drama die klantenservice

Chantal

Niet meer zoals het was

Vroeger TOP

Nu? ik weet niet wat ze gedaan hebben

Steeds komen pakketjes aan die niet werken. Stuk zijn, niet volledig zijn. Retourneren ging eerst zo simpel. Nu: heeft elk artikel zijn eigen retoursysteem en dan weer bij bpost dan weer bij een dpd-punt. Heel lastig als de dpd-punten niet in uw dorp liggen maar ergens anders. Dus wanneer het aankomt en bij nu mijn pakketten terug moeten. Moet ik eerst eens kijken: ja waar kan ik deze middag weer heen rijden.

Nee, geen bol.com voor mij meer. Ik betaal dan toch liever net iets meer dan weer iets dat kapot is te ontvangen.

Jammer, ze waren goed bezig. Ik denk dat ze nu naam hebben en denken: pfff tis goed, kwaliteit naar beneden en geld pakken. Of .?

Hopelijk herpakken ze zich en werken ze met 1 systeem en geen 100 verschillende

Tablet waiky

Tablet 2 keer gebruikt doet het niet. Dan begint de ellende. Omdat bol het heeft verkocht voor externe verkoper begint de ellende. Van kastje na de muur. Zelf verzendkosten betalen ga maar door. Bellen na 3 dus bol externe verkoper en waiky alle 3 wijzen na elkaar en als klap op de vuurpijl ineens heeft mijn internet provider een probleem wordt er zo pissig van en nu zeggen ze we hebben nieuwe gestuurd nieuwe.? Pardon niet geseald geen screenprotector erop gewoon een gebruikte. ook 1 die niet werkt heb klacht brief geschreven niks. 20 keer gebeld weer niks. uiteindelijk niks klote bol

Ed
07-04-2020

Beoordelingen kloppen niet

Ik krijg van de dealer mail meersere malen of ik me negatieve beoordeling er af wil halen omdat dat negatief effect heeft voor hun bedrijf heb dit meerdere malen aangeven en bol doet er niks aan blijf mails krijg of ik het wil verwijderen dus van de beoordelingen op bol klopt er dus niks van omdat ze naar de klant mailen om te verwijderen lekker eerlijk en neutraal niet dus

Xtra
05-04-2020

Een en al ellende met "partners" van Bol.com

Bol.com is verworden tot een 'dozenschuivend' platform voor derde partijen. Het probleem is dat deze derden van alles beloven (levering volgende dag!) je vooraf laten betalen en vervolgens niet leveren. Klagen bij Bol.com: heb 'in deze tijden een beetje begrip'. Beste Bol.com: dit heeft niets te maken met 'deze tijden' maar alles met commercieel gewin! Ook Bol.com weet dat veel electronica uit Corona Country komt en dus niet (op korte termijn) leverbaar is. Vermeldt het dan ook niet!

Arslan
02-04-2020

Waardeloos, ze helpen je totaal niet !’

Waardeloos bedrijf. Een klantenservice welke alle vragen beantwoord in algemeenheden. Klantenservice is 3x niks vanwege het feit dat ze 100% zeker weten dat ze met de juiste in contact zijn en vervolgens jouw gegevens niet met jou delen ondanks dat je ze vraagt hoe jij jezelf kunt verifieren zodat jou vraag beantwoord kan worden