Bol.com reviews

28-09-2018

Terugbetaling na retour sturen

Besteld: 2 boeken 20 euro + electronica 47,95 euro Betaalwijze: boekenbon twv 20 euro + 47,95 Ideal

We hebben de boeken gehouden en de electronica terug gestuurd. We kregen:

Terugbetaling: 20 euro tegoedbon + 27,95 Ideal

Uiteraard hebben we de boekenbon weggegooid omdat het volledige saldo was opgebruikt. Nu zitten we met een saldo op een kaart die we: 1 Niet eens meer hebben 2 Uitsluitend bij Bol.com kunnen gebruiken

Bij Bol.com is het beleid om eerst saldo op een kaart terug te storten ongeacht wat voor kaart er gebruikt is. Er wordt dus geen onderscheidt gemaakt tussen een boekenbon, Bol.com bon, bioscoopbon of welke andere bon dan ook.

Wees dus op uw hoede mocht u iets retour willen zenden als u met een Cadeaubon heeft betaald.

Tot nu toe heeft het mij al 5 telefoontjes van minstens 10 minuten per stuk gekost + talloze emails en na 4 weken zit er nog steeds geen schot in de zaak.

Fokko
24-09-2018

Smartwatch word maar niet geleverd

Enige weken terug hen ik een Samsung Smartwatch 46 mm geperforeerd. Deze zou ik 7 September ontvangen. Enige dagen later kreeg ik bericht dat de levering later zou plaats vinden, maar uiterlijk 29 Septeber. Nu is de Smartwatch weer op voorraad. Desondanks is mijn preorder nog steeds niet verstuurd. Hier reeds meerdere malen contact over gehad. Maar het enige wat ik te horen kreeg dat ze een mail naar de betreffende afdeling zouden sturen. Erg teleurgesteld in Bol.com. Deze was in het verleden veel beter in service en klant gerichtheid.

23-09-2018

Na 3e keer mis

Iemand netjes te woord staan kunnen ze nu ook al niet meer bij Bol.com.

De hoop al een keer opgegeven na mislopen van bestellingen,paar keer goed gegaan en nu is het weer raak. Nu ben ik er echt klaar mee! Wat een kut bedrijf ( zoals ik al meer lees dus schaam me niet om het te zeggen ) toedeloe Bol.com!

Dirk
21-09-2018

Verpakking van de verzending

Ik koop regelmatig boeken bij www.bol.com. De boeken worden in een standaard bol.com doos verpakt. Deze dozen zijn iets te groot voor de meeste boeken. Dat is geen probleem maar ik kan het alleen met heel veel moeite uit de brievenbus halen. Gelukkig komen de meeste boeken ongeschonden eruit.maar de ergernis is groot. Ik moet vaak een buurman erbij halen omdat het pakket echt vast zit. Herhaaldelijk heb ik ze erover gebeld om daar iets aan te doen en met verschillende postbodes erover gehad. Allemaal beterschap beloofd maar het heeft niet geholpen. Gisteren weer een boek vast in onze brievenbus. Iedere keer als het 1 boek betreft of 2 kleine boeken wordt het in dezelfde grote doos gestopt. Kan het niet kleiner verpakt worden? Voor de rest geen problemen met bol.com.

Sjors
20-09-2018

Via partner bedrijf een hel, maar bij bol.com zelf heel goed.

Zodra ik een probleem heb, kan ik makkelijk contact opnemen en wordt ik vaak goed geholpen en meestal krijg ik het complete aankoop bedrag terug als het niet gefixed kan worden. Die paar euro extra is het dan meestal ook meer dan waard.

Jerry
19-09-2018

Wederverkoper leverd product niet. Reageert niet op tel. en mail

Product werd niet geleverd. Wederverkoper geageerd niet op telefoon en mail. Via de klantenservice een heel slecht excus gekregen!

Nico
11-09-2018

Veel beloven weinig presteren

Slogan voor 23:59 besteld morgen in huis werkt absoluut niet. 2 dagen verder beloofd te leveren tussen 18:30 en 20:30 tot 20:30 gewacht en daarna gewoon een mailtje sturen het wordt gewoon niet geleverd. Als ik dit had geweten had ik ook niet bij hun besteld. Slechte ervaring dus!

Joke
11-09-2018

Goed bedrijf

Bestel veel via Bol.com en als er een probleem is(vaak buiten hun schuld door bv Postnl)denken ze mee en klantenservice is altijd bereid te helpen.

Ans
09-09-2018

Weer belofte niet nagekomen

Wederom een grote teleurstelling bij de bestelling bol.com. Ze kunnen hun belofte niet waarmaken. Zelfs annulering is moeilijk. Mijn zoon zei nog ; Ma koop nou gewoon bij Coolblue. Helaas niet gedaan. Klantenservice is onbehoorlijk. Enige wat ze zeggen is; helaas kunnen wij niets aan doen. De dame in kwestie eindigde zelfs het gesprek met Doei. Hoe kan je als bedrijf een redelijk trouwe klant zo behandelen.

08-09-2018

Afspraken niet nakomen

Hele slechte klantenservice. wat een KUT bedrijf eens maar nooit meer

Delano
07-09-2018

Pre order

Dik van te voren de nieuwe nba2k19 gepreorderd. Niet op de pre order dag binnen maar krijg het pas 4 dagen later. Waar pre order ik heb dan nog voor? Nu ook te laat om via de store te halen dan moet ik ook 4 dagen wachten want ja. dan moet je hem dus ook pre orderen om het 4 dagen eerder te spelen. Bel nog naar bol.com maar ze zitten daar alleen maar stom lief te lachen klaar met bol.com. Eerste en laatste keer dat ik daar wat bestel!

Max
06-09-2018

Onverantwoordelijk.

Ik had een album besteld bij Bol.com niet alleen was dit album 1 week vertraagd het was ook nog eens incompleet bij aankomst. Bol.com heeft hier NOOIT dan ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor genomen. Ik heb voor de vertraging niet eens een verklaring gehad. Mij lijkt het dat een bedrijf in dit geval een tegenprestatie kan bieden of in iedergeval de verantwoordelijkheid kan nemen. Dit gebeurde niet en de enige oplossingen die bol.com mij bood waren afwachten of ergens anders mijn bestelling plaatsen. Ik ga voortaan langs elke site voor dat ik nogmaals bij Bol.com bestel

Cristo
04-09-2018

Geen enkele service naar klant toe

Heb een wasmachine besteld zou gisteren geleverd zijn. Maar er was een probleem, gebeld naar de klantendienst, ze gingen mij zeker vandaag terugbellen s'morgens. Eerste werk zodra ze iets wisten. Natuurlijk niets gehoord. Ga ik kijken op het trackingsysteeem is gewoon geannuleerd niets van update. Dit is niet aanvaardbaar. Krijg ik na mijn review plots een mail van bol.com. zeggende dat mijn bestelling geannuleerd is en ik maar een nieuwe moet bestellen? Dit is echt geen enkele vorm van service naar de klant toe. IK had deze nodig na 8 maanden opname in het ziekenhuis. IK vertel het aan iedereen die het wil weten dat dit een winkel is met geen enkele service naar de klant toe

Annemarie
26-08-2018

Levertijden bij Bol.com is gebakken lucht.

Telkens weer is mijn ervaring bij Bol.com dat als ik iets bestel dat ze zich niet aan de levertijd houden. ik ben er klaar mee en schrijf deze resencie. Levertijden die door Bol.com worden aangegeven zijn misleidend. Je denkt dat het er op tijd is maar dan zonder bericht komt er gewoon niets. Boeken sochtends bestelt die zaterdag geleverd zouden worden. Ik heb geen postbode aan de deur gehad. en zo gaat het elke keer weer. Niet meer bestellen dus.

20-08-2018

Alleen leuk als alles goed gaat

Want als het mis is kan er niks meer. Ik kan er niets aan doen voor u meneer, is het antwoord dat ik steeds kreeg. Laptop foutief gerepareerd onder garantie, ik heb gevraagd of we iets anders kunnen regelen dan weer opsturen en 4 weken kwijt zijn, maar er is niemand bereikbaar en niemand verantwoordelijk.

Maria
15-08-2018

Klacht bestelling

Ligbedden besteld. Verschillende kleur in kussens. 1 bed niet betaald tot dat klacht wordt opgelost.externe verkoper geeft nieuwe kussens maar deze staan in backorder. Bol.com zegt klacht oplossen met externe. Maar nu proberen ze wel kosten op te drijven omdat er niet op tijd is betaald. Afschuwelijk bedrijf. Klantenservice is nog erger. 10 x verschillende medewerker in de mail. De 1 nog dommer dan de ander. Bestel er nooit meer wat.

Jeannette
15-08-2018

Slechte service!

Half Mei een parasol gekocht en na 3 weken kregen we hem niet meer open en na flink wat medewerkers van de klanten afdeling hebben gesproken Waarbij velen ons van alles beloofde maar er kwam geen antwoord .Uit eindelijk na vele telefoontjes in de maanden Juli. en Augustus kregen we een zekere ROZA aan de lijn op 6 Augustus en die heeft het in 1 dag opgelost . Op 7 Augustus kregen we ons geld terug Daarom wil ik haar wel bedanken en ook een zekere HERMAN voor de chocolade.Maar al die weken hebben we niet buiten kunnen zitten met dat mooie weer.wij zijn 2 oudere mensen en zonder parasol was dat onmogelijk .Daarom deze klacht ook namens mijn MAN.

Awk
13-08-2018

Geen boeken downloaden voor Sony E-reader.

Op een Sony E-reader is het bijna niet meer mogelijk om een digitaal gekocht boek van Bol.com te downloaden. Bol heeft een samenwerking met Kobo ereaders en maakt het voor andere E-readers wel heel erg lastig door boeken niet in Epub formaat te leveren maar met een Adobe DRM beveiliging, ik heb dit aangekaart bij een medewerker en kreeg het volgende antwoord:

We willen zeker niet iemand ergens toe dwingen. Maar we zijn wel geneigd om mensen Kobo aan te raden, onze samenwerking maakt dit een logische stap.

Daarnaast is het zo dat de Sony E-readers niet meer gemaakt en ondersteund worden door Sony. Hierdoor lopen deze steeds meer achter op de ebook-techniek. Dit kan betekenen dat deze ereaders steeds minder makkelijk ebooks kunnen verwerken. Vandaar dat wij verwijzen naar Kobo, die ontwikkelen regelmatig nieuwe ereaders en software updates daarvoor.

Met andere woorden, je moet een Kobo kopen, wil je boeken lezen bij Bol.

Klantvriendelijk zijn ze wel, want de aangekochte boeken worden gerestitueerd.

Michiel
08-08-2018

Waardeloze service! Bol.com neemt verkeerd toestel niet retour!

Bij bol.com hebben wij de QE75Q7FNALXXN (NL model) 2018 model gekocht voor 4199 euro, welke volgens Samsung in een cashback actie van 500 euro zou vallen. De TV werd geleverd door partner Electro Deals BV. Na een paar dagen hebben we de cashback actie aangevraagd bij Samsung door versturen van de bol.com factuur en de uitgeknipte streepjescode. Samsung gaf aan dat ons model TV uitgesloten is van de cash back actie, omdat het geen Nederlands model betreft. Het is een geïmporteerd model met artikelnummer QE75Q7FNG. Wij liepen dus 500 euro cash back mis en daarnaast hebben we dus een buitenlands model (met mogelijke risico's bij verdere garantiegevallen) Buitenlandse modellen waren veel goedkoper verkrijgbaar. Sindsdien hebben we dit probleem al tig keer aangekaart bij Electro Deals en bij Bol.com. Na 15 medewerkers gesproken, gemaild en gechat te hebben is het resultaat dat de zaak bij de productspecialist ligt en bij het bol.com hoofdkantoor. Er komt geen enkele reactie meer van bol.com. In een eerdere reactie gaf bol.com aan dat retourneren niet mogelijk was omdat we de streepjescode hadden opgestuurd. Wij hebben nog een foto daarvan dus dat moet niet onmogelijk zijn. Electro deals doet overigens ook helemaal niks, want zij zeggen dat we binnen 24 uur hadden moeten merken dat het geen NL model was en ze geven aan dat het een Benelux model is en dat ze de laagste prijs hanteren. Iedereen die kan googlen ziet direct dat het een Duits model is en een Benelux model bestaat niet. Het argument van de laagste prijs is sowieso onzin want Electro deals (ook bekend als TV Reus) biedt de TV zelf aan voor 3475 euro (meer dan 700 euro minder!). De TV zelf bevalt prima, maar we hebben simpelweg veel te veel betaald doordat bol.com / electro deals het verkeerde model geleverd hebben.

Charlaine
07-08-2018

Klantenservice? Belabberd!

Bol laat aanbieding bij product staan ondanks verlopen deadline. Vraag bij klantenservice gelegd maar deze benoemen slechts dat de actie verlopen is. Dat de aanbieding door de fout van Bol nog online staat geven ze niet toe, ondanks een bewijs waarin ik de aanbieding en datum gekopieerd heb. Coulance om alsnog gebruik te maken van deze aanbieding is tot op heden niet geboden. Kortom; leuke website met ruk service. Zodra je vragen hebt of gebruik wilt maken van de garantie geven ze geen gehoor.