Bol.com reviews

Maurice
02-01-2024

Als ik 0 sterren kon geven zou dit de beste oplossing zijn! na een gesprek met de klanten service over een niet geleverd pakket van post nl kreeg ik de zinnen zoals "wij dragen toch altijd de schuld van de bezorgdienst" en nog veel meer ongepaste opmerkingen en beschuldegingen!

Er werd niet eens geluisterd naar mijn probleem! het geeft aan "procedures" te volgen echter maakt postnl hier vaker hun foutjes zegmaar met bijna ieder pakket en tot op vandaag werdt het altijd opgelost netjes aan de hand van hun "procedures"!

Kortom zeer slecht gedrag van deze persoon en heb maar gelijk amazon prime aangeschaft!

Maxim
02-01-2024

Men heeft in totaal 22 zendingen niet geleverd. ik heb dit pas kunnen checken na een lang verblijf in het ziekenhuis (schouderprothese en hersenbloeding). Nu weigert bol deze bestellingen te vergoeden. gaat om meer dan 900€, hun eigen tracking op de site heeft zelfs aan dat de bestellingen verzonden zijn, maar niet afgeleverd.

Anton
24-12-2023

Beloof niet "de volgende dag" als je dat niet waar kunt maken!

Voor de zoveelste keer: beloven dat je iets de volgende dag bezorgt. status ook op bezorgd zetten op die dag om 19:01 en dan niet bezorgen!

Een dikke onvoldoende , ik sta hier zonder cadeau en bol zal weer naar PostNl wijzen.

Maar jullie kiezen die partij voor de bezorgingen, niet ik.

Angela
23-12-2023

21 December 2023 een Princess kledingstomer besteld, zou de volgende dag bezorgt worden door de meest slechte pakketdienst van Nederland DHL, werdt de volgende dus niet bezorgt, nóg een dag later 23 december nog niet bezorgt, terwijl dit ook nog eens een verjaardagscadeau is, al met al het wordt dus de 27ste of de 28ste dat het eindelijk wordt bezorgt, ik bestel never nooit meer iets bij bol.com zolang ze met deze pakketdienst DHL in zee blijven gaan, ik ben een zeer boze klant

Alex
22-12-2023

Koelkast besteld met terugname van oude koelkast (zwart op wit) echter post.nl nam de koelkast niet retour, ik kan helaas Bol niet bereiken alleen via billie maar daar wordt je ook niet vrolijk van. Nu zit ik met een oude koelkast in de maag. wat een tent die Bol.

Django
22-12-2023

De laatste tijd wordt in tegenstelling tot wat gezegd wordt door Bol, voor 11.00 besteld morgrn in huis, het product niet op die dag geleverd. Men krijgt dan de bevestiging dat het de komende 3 dagen geleverd wordt. Dit is echter een automatisch bericht. Vandaag kreeg ik het bericht dat het product ook nog op 1e Kerstdag geleverd kan worden. Bol moet ipv wordt de volgende dag geleverd melden dat het product ‘waarschijnlijk’ de volgende dag geleverd wordt. Maar dat kost teveel geld.

Sandra
20-12-2023

Al jaren select klant maar het laatste jaar slaat de service van bol nergens meer op. Bestellingen van produkten die heel goedkoop geprijsd staan worden door hun geannuleerd. Je kan ze dan wel opnieuw bestellen maar tegen een duurde prijs. Pure gangster praktijken. In september aan de hand gehad voor een verjaardagscadeau en nu weeral voor kerstcadeau's . Voor mij geen bol meer.

Will
17-12-2023

Verkeerd artikel geleverd.

Job
16-12-2023

PlayStation 5 besteld op 30 november, vandaag 16 december nog niks binnen.

Meerdere keren contact gehad met klantenservice, en moest maar wachten op de zogeheten 'partner'

Vandaag weer contact gehad, en kon alleen geld terug krijgen, maarja playstation 5 in black friday weekend gekocht, dus ben nu veel duurder uit.

Volgende keer besteld ik lekker elders

Souad
06-12-2023

Slecht service, heel vervelend communicatie

Alles behalve vriendelijk

Producten worden niet op tijd geleverd (de volgende dag thuis klopt niet)

Bestelling wordt zo maar geannuleerd zonder overleg met de klant!

Heel vervelend communicatie

Joke
05-12-2023

Bestellingen komen niet aan ook al staat in de ap het is afgeleverd.kijk uit!

Bahman
01-12-2023

Ik heb een stofzuiger besteld. Stond dat uiterlijk vrijdag opgeleverd werd. Op vrijdag kreeg ik een bericht dat mijn adres onbekend was en de bestelling geannuleerd was.

Ik woon recent in een nieuwbouwwijk maar krijg wel regelmatig pakketjes van andere bedrijven. Het adres is nog niet in Google Maps maar wel via Waze te vinden.

De bezorgdienst van bol.com had mij kunnen bellen en ik ze wel wegwijs maken.

Bob
22-11-2023

Het zijn boeven. Wij hebben vorig jaar voor € 15.000 aan bonnen ingekocht. En hebben deze week gevraagd of ze ons konden aangeven welk percentage nog niet besteed was. Ze zeiden dat in het kader van de AVG dit niet kan. Grote onzin daar wij alleen maar kaartnummers en pin codes hebben ontvangen en deze zelf met een eigen mailing hebben rondgestuurd. Zelfs naar dit te hebben aangekaart blijft Bol.com bij zijn standpunt. Helaas dit jaar maar dan € 15.000 minder omzet voor Bol.com

14-11-2023

Heb 2 producten besteld en bij de eerste kreeg ik 3 achtereenvolgende afleverafspraken voordat ik het pakket binnen kreeg. Vele malen voor niets zitten wachten. Hierover een klacht gestuurd en 6 mails eraan besteed met 6 verschillende medewerkers waarbij ik steeds moest aangeven waarover het ging. Uiteindelijk kreeg ik 5 euro korting aangeboden bij de eerstvolgende aankoop daar. Een sigaar uit eigen doos dus en een schandalig voorstel.

Het 2de pakket was op tijd maar de kwaliteit van de 2 hoeslakens waren super slecht. Losse draden hingen eraan en slecht geweven zijn ze. Ga de discussie niet eens meer aan bij bol.com om dit te melden, want aan nog eens 5 euro korting bij een volgende aankoop heb ik totaal niks en worden ze zelf alleen maar beter van. Wees dus gewaarschuwd en koop daar niks. Wij zijn klaar met bol.com in ieder geval.

24-10-2023

Mijn espressomachine was binnen een jaar kapot. Nu reeds twee keer ter raparatie teruggestuurd maar probleem wordt niet verholpen. Nu moet ik de machine weer voor een derde keer versturen. Ik wil nu gewoon mijn geld terug. Koop nooit iets bij bol.com!

Irma
20-10-2023

De belangrijkste dag in je leven verpesten door belofte van leveren. Mail belofte, chat belofte, zelf terug gebeld door bol en beloftes maar niks en dag 1 zeggen ze dit dag 2 zeggen ze dat 😡

19-10-2023

Uhmm ik heb het product nu nog steeds niet.

Ik bel 2x om te vragen waar het is.

Kreeg te laat te horen waar mijn pakket was.

Als reactie een mail dat ik het retour heb gestruurd.

Kan niet eens een mail erover schrijven alleen met robot Billie praten over een chat.

Dus ben erg ontevreden.

Namelijk ik heb na bijna een maand nog steeds geen product.

Emrah
11-10-2023

Grootste online oplichters site die er is.

Ze belazere je van alle kanten het is gewoon een criminele witwas bedrijf en niks anders.

Bestel nooit wat via bol want ze laten je betalen voor een product die nooit bezorgd word.

de bezorgbedrijven waarmee ze samen werken zijn net zo erge oplichters als hun .

BUDBEE is er 1 van en TCF Logistics in Leeuwarden is ook 1 van de criminele bezorgbedrijven.

Keimpe
26-09-2023

Ze stelen je geld. En de nachtploeg kan geen nederlands en is niet hulpvaardig. Typisch een goedkoop afwerk callcenter.

Ik had 7 boeken besteld twv 150 euro. 1 was niet leverbaar en uiteindelijk mocht ik alle boeken terug sturen (dit koste al teveel moeite) Kon dat onder 1 label? Ja hoor: Beste,

Alle 6 boeken zijn retour aangemeld.

Je kan de boeken in 1 verpakking retour zenden en daar heb je ook maar 1 retour label voor nodig.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een fijne dag

Met vriendelijke groet,

Jolanda

Na een week nog steeds geen geld en als ik ze mail sluiten ze de case omdat ik geen foto's van verzendbewijzen (!) kan opsturen.

Wat is dit voor malafide bedrijf? Doe es wat aan de kwaliteit van service in de avond. Ik bel morgen en als het niet kan worden opgelost sluit ik mijn account en maak ik het een levenstaak om bol.com onderuit te halen. Het zijn dieven

22-09-2023

Laatst product gekocht bij bol.com en weer teruggestuurt zit nu na 3 weken nog steeds op me geld te wachten en krijg steeds een slap vehaal te horen wat een waardeloos bedrijf.