Bol.com reviews

Khati
06-04-2019

Mijn bestelling is tijdens de zending kapot gegaan - geen kado dus

Mijn bestelling is tijdens de zending beschadigd (ik vermoed dat er nu een bezorger ergens in NL rondrijdt met een auto die naar White Walker whisky ruikt)

Noch Gall&Gall, noch Bol.com is bereid om mij opnieuw het product toe te sturen. Ze geven aan dat ik opnieuw moet bestellen, met als gevolg dat ik mijn zending niet op tijd krijg (en er dus vandaag geen geslaagd kado te geven valt).

De op de website beloofde leverdatum hangt blijkbaar af van de capabele handen van de bezorgers. Zul je net zien dat er een neanderthaler rondrijdt met jouw breekbare kado met gedestilleerde inhoud.

Laptop na 25 maanden stuk, Bol.com geeft niet thuis

1 maand na de verstreken garantie gaat het scharnier stuk van mijn laptop. Helaas wil bol.com niet repareren, want er is buitensporige druk gebruikt zegt de monteur. Het scharnier kwam ineens bij het openen van de klep omhoog zetten, dus niet onze schuld. Maar bol.com is machtig en kan het mij niet laten bewijzen natuurlijk. Wettelijk gezien moeten ze een deugdelijk product leveren, en de levensduur is nog lang niet verstreken. Maar ja, daar heeft bol.com geen boodschap aan.

Loeyd
05-04-2019

Bol.com . niet de beste ook niet veilig op internet

Iemand heeft bestelling gaden van bol.com. van mijn rekenen via IDA heeft gebruikt .

6 artikelen : 474,45 euro totaal om 2-4-2019 . 23:49 uur

ik heb dat direct gezien en direct de Bol.com gebeld om te stopen met verzenden deze bestelling . en mijn geld terug te krijgen .

ik krijg iemand aan de lijn . ik verteld hem dat betaling wordt niet door mijn gedaan en ik heb niet betaald en weet ik nixe van de Kooper . wat kan ik doen om te Stoopen met verzenden en mijn geld terug .

de personeel zegt hij heeft een report gedaan dat ik word morgen geholpen door de hoofd kantoor personeel,

voelende dag hoor ik nixe . ik heb gebeld zeggen ze zijn bijzg met deze aangeeft .

derde dag ik heb gebeld zeggen dat de bestelen is verzenden ze kunnen hier nixe doen ,

maar volgens mijn ze konden doen maar wilde niet zorgen allen artikel te overkopen , ze zijden was niet bekent ik ben eigenaar van bank rekenen , maar dat niet gezegd in eerste dag na drie dagen hoor ik ze bewijs willen tevens ik heb foto gemak van mijn bank rekken en gestuurd op 3-4-2019 10.41 uur ,

en ze kunnen nixe hier doen

ik vindt dat echt niet verwacht een bedrijf zelf beste op internet nomen en zo wordt ik behandeld .

Maarten

Bol.com: amateuristische firma

Zeer belabberde firma welke zaken doet met malafide partners zoals VidaXL en Echtveelvoorweinig.nl welke steevast niet of te laat leveren. Je doet keurig je betaling bij Bol.com, op de site staat "levering binnen 1-4 dagen" na een week wachten natuurlijk geen levering, geen zicht op een levering, niets. De medewerkers van Bol.com kunnen alleen maar non-info verstrekken. Het wordt tijd dat Bol.com eens nagaat met wie ze in zee gaan qua partners, de reviews op internet over bijv. VidaXL zijn niet echt positief.dat Bol.com daar geassocieerd mee willen worden. voor mij geen Bol.com meer.

Niels
03-04-2019

Bol.com weigert verlopen kadobonnen uit te keren

Ik heb een verlopen bol.com bon die ze niet uit willen keren. De reden is dat hij verlopen is. Wel raar. helemaal als je je bedenkt dat bol.com wel gewoon het geld voor de bon heeft opgestreken!

03-04-2019

Van een postorderbedrijf naar de Marktplaats voor bedrijfjes

Sinds Bol.com de concurrentie probeert te overtreffen hebben ze iedereen overtuigd om hun producten via hun site te verkopen. Producten verkeerd, defect of incompleet geleverd. Bij klachten vanuit de klant schuilt Bol.com meteen achter de voorwaarden; wij zijn niet de leverende partij maar beste klant het is aangeboden aan u door derden.

Waarom schuilt Bol.com achter de kleine lettertjes van de verkoop/leveringsvoorwaarden van de partij die het platform Bol.com gebruikt. Of liever gezegd tegen betaling mag gebruiken.

Als het programma Kassa, Opgelicht, Radar of de Nationale Ombudsman hier in duikt zal Bol.com dan dit ook.l zo uitleggen of zoals vele bedrijven met het schaamrood op de kaken proberen excuses aan te bieden en beloven voor verbetering.

Wordt vervolgd

Maria
02-04-2019

Verkeerde levering

Een ander afleveradres opgegeven om als verjaardagscadeau te laten bezorgen, wordt t op,in huisadres afgeleverd. Ligt de fout zogenaamd bij mij. Zeer teleurstellend. Krijg je ook nog de opmerking “ wij zijn geen detectivebureau. De volgende keer maak ik een prints screen als bewijs

Loes
30-03-2019

Tevreden

Zeer tevreden over bol.com.

Goede kwaliteit, snelle levering en prima service

Joelle
28-03-2019

Super service!

Ik begrijp die slechte revieuws niet over Bol.com. Bol.com heeft een super goede service, zijn altijd vriendelijk en ze reageren snel! Ben heel fijn geholpen en zal zeker nog wat bestellen!

Thanks Bol.com!

28-03-2019

Bol betaald retour niet terug

Hallo wij hebben op 04-03-2019 een retour naar bol verzonden met ticket van hen maar hebben het retour bedrag nog steeds niet ontvangen ,ze schuiven het steeds op met bekende smoezen en duizend maal excuses .ik zag dat het wettelijk binnen 14 dagen het bedrag terug gestort moet zijn maar is nog steeds niet gedaan . heb diversen keren via chat,mail,en bellen contact gehad maar baat niet .

mvgr richard

25-03-2019

Groen en geel (en nog veel meer kleuren) ergeren.

Na het bestellen van een fietsbril levert Bol een doos met kleurpotloden. Contact met Bol leert dan dat zij de bestelde (en betaalde) bril niet gaan leveren, maar dat ik de kleurpotloden eerst moet terugsturen, dat ik dan het geld terugkrijg dat ik voor de bril heb betaald en dat ik dan weer een bril kan bestellen! Dikke doei dus.

Alweer een klant minder.

14-03-2019

Zeer slecht bedrijf je besteld iets bij…

Ze zeggen contact op genomen met klant? met leugens

probleem was:zeer slecht bedrijf je besteld iets bij bol.com met de tekst erbij voor 23:59 beteld dag erna in huis op 26 febr

dan dag erna niks ontvangen en bel je bol.com op en zeggen ze ja hij wordt 6 maart geleverd.

vervolgens 6 maart bel ik op zeggen ze 8 maart geleverd dat kotm omdat dit van we group is een erkend bedrijf ( dant niet bij kvk staat registreert maar wel een kvk nummer vemeld wat ongeldig is

dan zegt bol.com we kunnen wel bellen met hun dan zullen zij je binnen 48 uur terug bellen.

dan kijk je op de website recenties dan zie je tal berichten van ali express dochter bedrijf we group

nooooooit meer bol.com

ik raad mensen aan je betaald iets meer maar wel kwaliteit en dag erna in huis 100%

dan zeggen ze contact opgenomen met klant krijg ik volgende email

Door een enorme drukte bij onze leverancier heeft de bestelling vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor! We verwachten dat hij met 7-8 werkdagen geleverd is. Na 5-6 dagen zal de bijgevoegde track and trace geactiveerd zijn. Duurt dit te lang en is de wens dat de bestelling geannuleerd word, mag dit aangegeven worden.

dan wordt je benaderd vanwege je slechte feedback en dan blijkt dat de bestelling niet eens is geannuleerd terwijl ik dat wel doorgaf ze schonken me een cadeaubon voor het ongemak en ik zou me geld terug krijgen.

helaas geld nog steeds niet terug gekregen contact met die persoon is heel moeilijk te krijgen zo ga je niet met klanten om

het gekke is dat blijkt dta die cadeau bon van 50 euro in plaats gekomen is van mijn geld terug dus met andere woorden geld terug krijg je niet je kunt wel een cadeu bon krijgen voor bol.com

nu zeggen ze 40 euro voor de kosten en 10 euro voor het ongemak terwijl ik me geld terug wil

13-03-2019

Retourneren aankoopbedrag gaat moeilijk.

Laatst heb ik een centrifuge gekocht, maar wilde bij nader inzien toch een andere, die heb ik dus ook besteld een betaald, die is verder o.k. Er zat in de eerste trouwens een klein deukje in de mantel. Ze hebben ' m opgehaald op 25 feb. 2019 Je krijgt dan binnen 5 dagen je aankoopbedrag terug, althans dat pretenderen ze. Ik zit inmiddels nog te wachten op mijn geld (!) (13 mrt.) Maar je moet al je aankopen wel eerst vooruitbetalen, zo slim zijn ze wel, alleen als het om jouw geld gaat zijn ze niet thuis. Op klachten reageren ze niet of nauwelijks. Nooit meer kopen daar! En melden kassa of radar!

12-03-2019

Geld terug, vergeet het maar

Alles goed tot heden. Tot het moment dat er een terugbetaling moet gebeuren. Geen geld terug gezien en maar naast de kwestie blijven antwoorden. Klant is voor BOL enkel koning wanneer het geld hun richting rolt. BOL nooit meer!

Linda
11-03-2019

Incasso

Geen factuur gekregen, wel incasso ?

Bw
08-03-2019

Enige wat telt is snel geld afschrijven

Zojuist twee keer een MacBook besteld en twee keer verkeerd geleverd door bol.com. In plaats van mee te denken hoe dit sneller op te kunnen lossen interesseert het ze totaal niets en kan ik dus twee duizend euro voorschieten voor een fout van bol.com. ze weigeren mee te denken. Typisch voorbeeld van zo lang we kunnen cashen zijn we er voor je maar als het mis gaat geven we niet thuis. Pas op en kijk vooral verder naar webshops die wel betrouwbaar en klantvriendelijk zijn.

07-03-2019

Zeer duur panneset

Op 27 Juni 2018 een redelijk duur pannenset gekocht ten waarde van plus minus 275,00

Maar na een half jaar gebrekken aan de pannen set krijg eerst een mail terug van de retailer na dat ik voor de derde keer naar Bol heb gebelt zijn waarschijnlijk verkeerd gebruikt, niet mee eens foto's gestuurd met waar het roest zat weer een paar keer gebeld geen bericht van retailer maar in eens een bericht om de pannen weer retour te sturen , dit gedaan weer gebeld met de vraag aan Bol om iemand van een andere afdeling terug te laten bellen de volgende dag tussen 8:00 en 12:00 maar weer niets gehoord weer gebeld krijg weer het zet zelfde te horen duur twee werkdagen

Geen goede service zowel vanuit Bol alsmede de retailer

In de omschrijving staat

De naam zegt het al: met de pannenserie Passion wordt koken ook echt een passie. Met hun felle kleuren verspreiden de

pannen een goed humeur en zien er daarbij ook chique uit.

De doorzichtige deksels van hittebestendig glas met roestvrijstalen rand liggen stevig op de pannen, de nikkelvrije uit Silargan© bestaande oppervlakte is snijdt -en slijt vast.

De holle handgrepen met grote opening liggen stevig in de hand, worden niet warm tijdens het koken en zijn ovenbestendig.

De uitlopende rand van de pan zorgt ervoor dat je zonder te knoeien kunt afgieten.

De massieve kern van de bodem gelijdt de warmte tot aan de rand van de pan en houdt deze langer vast. De pannen zijn geschikt voor alle warmtebronnen waaronder ook inductie.

Silit geeft een garantie van 30 jaar op de Silargan© binnen -en buitenlaag.

Deze set bestaat uit: 1 x vlees pan met deksel 16 cm, 1 x braadpan met deksel 20cm, 1 x braadpan met deksel 24cm;

1x Steelpan zonder deksel 16cm

Nou er staan ook geen revieuws

Een woord schande

Een zeer ontevreden klant nu

Edwin
06-03-2019

Klantenservice ervaring: super goed, snel en professioneel geholpen

Ik zie veel slechte reviews, maar dit verdient toch echt een perfect duimpje. Ik had een vraag over een cadeaukaart (deze was op een één of andere vage reden al een keer gebruikt). Ik werd supersnel geholpen door het handige AI systeem die mij niet kon verder helpen. Ik werd letterlijk binnen enkele seconden al doorverbonden met medewerker Ruben. Hij heeft mij super goed, snel en professioneel geholpen! Dit heb ik nog nooit zo goed ervaren bij een klantenservice.

Enebish
06-03-2019

Bol,com doet niets voor klanten

Ik heb tweede hand macbook gekocht, het was heel oud, niet grade b, het was zonder value, Toen geldt er retour voorwaarden, Ze hebben het ontvangen en terug mijn geld betaald. Na een tijdje willen ze nog een keer 649 euro terug omdat ze willen het macbook retourneren aan mij.

06-03-2019

Starheid, onwil, chaotische logistiek en langs elkaar heen werken.

Oplichterij. Geannuleerde bestelling – omdat Bol in tegenstelling tot belofte niet kon leveren – staat al 2 weken in de wacht. Circa € 1.500 dus ook niet terug ontvangen, Na vele mails en telefonische contacten wordt er geen oplossing geboden anders dan dat geduld een schone zaak is,,,,, Onacceptabel!