Bol.com reviews

Wieke
17-01-2017

Snelle levering. Overzichtelijke website.

Ik ben zeer tevreden over bol.com! Wanneer ik in het buitenland zit bestel ik hier regelmatig lat-minute cadeaus. De meeste producten worden de volgende dag al geleverd. Heel netjes. En de website is erg gebruikersvriendelijk.

Tommy
12-01-2017

Altijd snelle en goede service

Altijd als ik iets bestel krijg ik het zo snel mogelijk. Zojuist had ik een probleem met een kadokaart. Stuurde ze een mailtje omdat ik de tijd had maar ik werd met 3! minuten terug gebeld door Soraya? met een onwijs lieve stem en die had de kaart geblokkeerd en het tegoed op mijn account gezet.

Ik zou niet weten waarom er zo veel slechte reviews hier staan. Waarschijnlijk door sub-verkopers, want Bol zelf is echt gewoon top.

Kan het aan iedereen aanraden! Prijzen zijn vaak ook erg goed vergeleken met anderen (vergeet niet dat de verzending gratis is waar je bij anderen zo 6 euro betaalt)

Arnoud
04-01-2017

Review word niet geplaatst

Ik geef als deskundige een eerlijke review over een lamp welke niet geplaatst word op de site. Terwijl positieve reacties wel geplaatst worden.

R. Muller
23-12-2016

Fluiten naar je geld en producten

Nu al te vaak gehad dat de producten niet op het beloofde moment worden geleverd of zelfs helemaal niet. Toppunt is nu dat ik al vier weken wacht op mijn geld van een item dat retour is gegaan. Iedere keer komen ze met beloftes, maar iedere keer worden die niet waargemaakt. Product is al vier weken geleden ontvangen door ze, maar helaas dus nog steeds geen geld. Communicatie is ook dramatisch, want ik heb nu al vier case nummers gekregen en geen enkele case is nog normaal in behandeling genomen.

Bob
19-12-2016

Misleidend

De aanbieding: Duracell AA - LR6 Alkaline Batterijen - 24 stuks wordt dus NIET geleverd met hersluitbare verpakking maar met een schamel kartonnen doosje. Het antwoord van BOL.COM: de toegstuurde is de originele. Waarom dan reclame voor een hersluitbare verpakking?

Alex
15-12-2016

Een probleem door schuld BOL.com zelf moeten oplossen

Echt te bizar voor woorden dat deze site weg komt met een abominale service naar haar klanten. Nu 2 maal een betaling gedaan voor een product en betaald en van mijn rekening af maar nooit wat gehoord, en een week later is ineens het bedrag terug gestort, nu al 2 keer! Bol.com heeft dus, a, mijn geld een week in bezit gehad (rente word niet teruggestort), b, heeft niet eens de moeite genomen om mij me te delen dat er een bedrag is terug gestort en een bestelling geannuleerd. 'Klanten service' hierover geinformeerd en die hebben totaal geen interesse om te assisteren op wat voor manier dan ook. Als ik mijn klanten zo zou behandelen als vuil dan kan ik mijn deuren sluiten, BOL.com de grootgraaier nu blijkt is inmidd3ls zo groot geworden en arrogant dat klanten service allang niet meer belangrijk is, nu twee keer mijn bedragen een week vastgehouden, wat denk je dat BOL.com hieraan verdient als die dat met duizenden klanten per maand doet. In ieder geval heel wat meer dan jou of mijn jaarlijks inkomen.

Tina
12-12-2016

Mijn pakketje voor Sint is zoek, en mijn Airmiles is lost in space.

4 dec 2016 Pokémon Moon besteld voor de kleine, zal volgende dag wel komen. Airmiles ingewisseld, moeste restant via IDEAL overmaken. Bestelling en afrekening, betalingen gingen soepel. Alleen, ik kreeg geen e-mail ter bevestiging. Dus, gelijk customer service aan het werk gezet. Nu, 12 dec. Mijn pakketje nergens te vinden, mijn airmiles zijn nog niet geretourneerd. Mijn geld is wel gelukt via ABN Amro .

Ongelooflijk, wat een ballentent. Nu willen ze het bewijs zien dat ik de airmiles nog niet terug had gekregen.

Ik ga door met dit gevecht, kijken wanneer en hoe ze dit oplossen.

Ging trouwens op 5 dec snel naar een echte winkel om Pokémon te kopen. De kleine heeft zijn spul op tijd gekregen. Als ik op Bol moet wachten. Wat een stelletjes amateurs zeg.

Mimay
02-12-2016

Slechte levering

Ik had veel opties en afhankelijk van leveringstijd moest meer of minder betalen. Ze zeiden gratis levering maar toch de dezelfde product is duurder dan de andere die "niet leverbaar zijn" omdat ik niet in Netherlands woon. Dus duurder had ik gekozen en normaal de levering was de volgende dag. Ik wachte de hele dag, niks (de tracking bleef op "onderweg"). Tweede dag weer "onderweg status" om 10u en dan om 11u30 kreeg ik email en zei "je bent niet thuis, wij zullen morgen proberen." Ik was in de woonkamer aan het wachten, mijn auto stond buiten, de auto van mijn buurvrouw was ook buiten. Niemand kwam, geen briefje in post. Het was 2 dagen aan het regenen en mss te koud voor post.nl om de levering te doen. Ik moest ze bellen, email sturen en ook op Facebook gecontracteerd. Ze zeiden tegen mij dat het geen fout was van bol.com, tis eigenlijk volledig nu aan de hand van post.nl. Common bol.com, I paid more to have it deliver THE NEXT DAY! So BOL.COM APPS - deleted in my phone.

VT
22-11-2016

Klantenservice

Nooit een reactie op mijn vraag.

Rudy
04-11-2016

De grootste klucht van het internet

Bestelling gedaan voor de eerste keer. Bestelling wordt geaccepteerd met achteraf betalen. Enkele uren later volgt de mededeling : "bestelling geannuleerd wegens openstaande bedragen op het leveradres" . Ondanks het feit dat men de levering eerst goedkeurde weigert bol.com de levering uit te voeren zoals voorzien in de oorspronkelijke bestelling. Dat zij incasso doen van openstaande bedragen is volledig te begrijpen, zij werken echter enkel op leveradres en niet op naam. Zij weigeren halsstarrig te leveren => doorgestuurd naar rechtbank.

Ruben

Pakket chauffeur

Bol.com houdt hun aan hun eigen afspraken. De pakket chauffeur kwam om 21u 55 nog leveren. De pakker chauffeur was dood moe aan hem te zien. Maar toch een dikke pluim voor de chauffeur. Wat bol.com betreft, ze mogen wat minder streng omgaan met hun pakketjes dienst (Post NL). De mensen zien er echt af.

Pet
03-11-2016

Levering Skateboard niet gedaan maar wel betaald

Levering van een Skateboard voor onze dochter ging niet goed. ik heb met ideal betaald en levering blijft staan op 3-11 (vandaag) terwijl hij niet komt. Bol.com geeft aan dat de fout bij een externe leverancier ligt welke ze niet kunnen bereiken. bestelling is door bol.com geanuleerd maar mijn geld is er pas over 3 werkdagen (weekend ertussen 5 dgn) aangezien wij heel weinig centjes hebben zal onze dochter van 6 haar verjaardagskado pas over 5 dagen krijgen zodra ons geld terug is. Nooit meer bol.com.

Judith

Super service

Tosti apparaat besteld kreeg de verkeerde maar na 1 telefoontje alles opgelost gelijk nieuwe besteld en dit alles binnen3 dagen dit noem ik klasse sevice

Kevin
29-10-2016

Perfect

Ik ben zeer blij met bol.com, 24/7 klantenservice en altijd heel vriendelijk en snel ! Heb vandaag voor 12u een bestelling gedaan en heb dezelfde avond mijn bestelling kunnen ophalen in de plaatselijke Albert Heijn. en nog de zelfde avond kunnen genieten van mijn bestelling ! Echt perfect. Al letterlijk meer dan 70 bestellingen gedaan en nog nooit iets verkeerd gegaan. Altijd goede service en een heel groot aanbod.

26-10-2016

Aankoop droger.

Hoi, u wil niet weten , tot zover wat ik beleef hebt met bol,com het is echt te veel voor woorden, tel kosten en tijd , ik ben er klaar mee .ik neem een incasso in de arm. grt piet.

24-10-2016

Nog veel amateurisme bij Bol.Com

Ik heb een artikel besteld. Na enige tijd geen artikel, dus geinformeerd naar de traceerkode, verbaasd als ik was dat die niet automatisch was toegestuurd. "Ik zie dat er wat fout is gegaan bij de verzending. We hebben geen traceerkode was het antwoord, we hebben verzuimd die te vragen. Ik zal u het artikel opnieuw sturen. Ik kan ook de traceerdode opvragen maar dat kan wel 3 dagen duren.". Enige dagen later: "nee, we kunnen geen traceerkode krijgen, we hebben de order afgesloten, u krijgt uw geld terug in 5 dagen". "Maar ik heb Bol.com betaald om een artikel te krijgen". "Tja, dan moet u opnieuw bestellen en betalen". Dus, voorlopig maar 2x betaald aan Bol.Com, want het duurde al zo lang. Tussen haakjes: "Vergeet u nu alstublieft niet om een traceerkode te vragen, en vermeldt alstublieft de extra adreslijn die ik in mijn account heb ingevuld bij de veírzending". "De traceerkode krijgt u met 3 dagen, de extra adreslijn vermelden we niet want die voegt niets toe". Dit laatste is echt om te huilen. De adreslijn bevat een telefoonnummer dat de bezorger voor de bezorging kan bellen. Er is op het afleveradres geen deurbel. Wacht dus nu op mijn artikel. Wat een club dat Bol.Com.

Carola
21-10-2016

Artikelen betaald en niet leverbaar

Wasmachine en droger besteld en meteen betaald via ideal. Helaas artikelen niet voorradig, maar wel betaald. Oke dan een nieuwe bestelling doen, ook weer via ideal betaald. Wederom niet leverbaar.

Dus 2 x op 1 dag een bestelling gedaan voor ruim Euro 1.100,00 en ik heb niks. Gebeld met Bol.com, sorry en het spijt me, we kunnen niets voor u doen. U krijgt uw geld terug. Zeer teleurgesteld. Waarom adverteren en mij laten betalen voor spullen die niet leverbaar zijn?

Ejay
04-10-2016

Totaal geen hulp nadat ze zelf fouten hebben gemaakt met transport.

Na een bestelling met meerprijs voor avond levering hebben ze dat zelf niet gecommuniceerd naar het transportbedrijf. Zelf nadat ik van 7u tot 18u heb geprobeerd te zoeken naar een oplossing zijn ze onwelwillend en niet meewerkend. Annuleren kon ineens niet meer. Dus moest schriftelijk koop ontbinden. Oplichters. Krijg nog steeds 1700 van ze.

Bo
02-10-2016

BOL.COM

Ik vind bol.com een super fijne site! ik krijg het altijd binnen 24 uur binnen en er is nog nooit iets mis gegaan! bol is erg betrouwbaar.

28-09-2016

5 maal besteld geen geleverd na 2,5 maand

Bestellingen blijken steeds te verdwijnen bij transport. Geen enkele bij mij toegekomen. Ondanks ik hier niet verantwoordelijk ben blokkeren ze mijn account en kan ik de cadeaubonnen te r waarde van 155 euro niet gebruiken! Dit = OPLICHTING