Bol.com reviews

Olga
26-05-2018

Verkeerde en niet gekregen! !articles

Ik heb 3 keer besteld bij bol.com 1 keer -niet alles van de bestelling ontvangen! 2 keer -verkeerde article gekregen! 3 keer- ook verkeerde article! Contact opnemen lukt niet ( kreeg konstant antwoord van Robot!) Dat was een LAATSTE keer!.slechte ervaring, slechte reclame van website . Ik zal zelfs geen halve ster geven. Dus :AFRADEN zonder tvijfel!

Leon
26-05-2018

Retour for reparatie, waardeloze service met extra smoesjes and / of leugens

Wifi versterker binnen 7 maanden stuk, kan gebeuren, dus onder reparatie terug sturen. Volgens Bol.com retour ontvangen maar niet bij de reparatie afdeling. Zou binnen twee weken oplossen of geld terug maar na 5 weken en paar telefoontjes krijg je alleen smoesjes. Het gaat om 63 euro en niemand die een beslissing kan maken. De reparatie status staat nog steeds als niet ontvangen bij reparatie. Ze geven hun reparatie stuk en dat dat niets te maken heeft met Bol.com (ja echt!), ze kunnen telkens niets doen en alleen deze klacht doorsturen. Geen vertrouwen in Bol.com meer, zeker niet over zoiets van lage waardes. Ik durf niet meer te kopen bij Bol.com want je zal toch maar weer eens de pech hebben dat het product terug moet.

Jup
25-05-2018

Stop samenwerking met huis in waren!

Boek besteld, we dachten bij bol.com. Helaas was dit bij een externe verkoper huis in waren genaamd. Ze zeiden dat het boek verstuurd was maar we hebben na 4 weken nog steeds geen boek! ze steldrn voor een gratis boek te bestellen via hun link twv €20. Dit hebben we gedaan, ineens was het geen boek via hun link. We konden dus zelf betalen, hoezo gratis? Toen zouden ze het geld overmaken, maar tot op heden nog niets gezien.

Het zou het beste zijn als bol.com de samenwerking met het huis in waren stop zou zetten. Dit om teleurstelling en ergernis bij andere kopers te voorkomen.

J.

24-05-2018

Bestelling 2011

In januari 2011 bestelling gedaan bij bol.com, Deze zou binnen 4 dagen thuis bezorgd zijn toen der tijd inmiddels 7 jaar verder pakketje nog steeds niet bezorgd maar wel nog steeds de rekening krijgen via een incasso bureu meerdere malen aangegeven dat ik hem nooit binnen heb gekregen en ze bleven volhouden dat ik hem wel had gekregen, tot afgelopen week toen is er eindelijk een medewerker eens gaan kijken wanneer de bestelling afgeleverd zou zijn uiteindelijk blijkt dus toch dat het pakketje nooit is afgeleverd bij me huis adres en dan is de enigste reactie wat je krijg val bol.com en acountor.nl meneer waarom heeft u niet eerder gebeld hierover. ( 5 brieven verstuurd 20 mailtjes verstuurd bijna 40 uur telefonisch contact gehad) en dan word je in eerste instantie afgewimpeld met een cadeau bon van 5 euro geef je aan dat je daar niet mee akkoord ga aangezien de gemaakte tijd en kosten krijg je de volgende dag een mail toe gestuurd dat ik al blij moet zijn dat de extra kosten ook kwijt gescholden zijn van het niet betalen van de rekening!

Simone
22-05-2018

Zeer teleurstellend

Lijkt geweldig tot het fout gaat, dan hoef je zeker niet op hulp van de klantendienst te rekenen. Om daar te mogen werken hoef je duidelijk niet gestudeerd te hebben.

Verstoppen zich ook altijd achter hetzelfde excuus "dit product komt via een externe leverancier" dus kunnen ze zogezegd niks doen. Als ik iets bestel via bol.com verwacht ik ook dat zij hier mee voor instaan. Al meerdere keren teleurgesteld

Jelle
22-05-2018

Na 5 maanden nog geen werkende laptop, wel betaald!

Via bol.com in Januari een HP laptop besteld. Deze viel dagelijks om onverklaarbare redenen uit. Geretourneerd en een nieuwe ontvangen. Hetzelfde probleem bleef bestaan. Daarom ter reparatie toegestuurd. Eindstand; 5 maanden later, nog steeds geen werkende laptop en de volgende oplossing: A) Ik draai op voor de 'reparatiekosten', omdat dit defect 'buiten de garantie valt omdat het om een softwarematig probleem' zou gaan. B) Ik draai op voor de onderzoekskosten, en krijg mijn (defecte) laptop terug C) De laptop word 'kostenloos' vernietigd.

Bol.Com, ik begrijp dat jullie bepaalde afspraken hebben gemaakt met jullie leveranciers. En dat er protocollen gelden om defecten en retour artikelen te verwerken. Echter lijkt het mij gek dat de klant er voor op moet draaien wanneer een product niet naar behoren functioneert. Volgens mij bestel ik juist bij een platform als bol.com om beschermd te worden tegen dit soort zaken. Mij is het in ieder geval duidelijk, volgende keer bestel ik bij Coolblue.

Jacob
12-05-2018

Bestelling nooit op tijd ingeleverd!

Ik bal er nu écht van de bestellingen bij bol.com die nooit op tijd ingeleverd worden. Op de site en op de factuur staat er bestelling de volgende dag thuis krijgen maar dit is nooit waargemaakt. Dat gebeurt systematisch daarom mijn klacht.

10-05-2018

Hopeloos

Bestel hier niets meer een hopeloos bedrijf

Christophe
03-05-2018

Nog steeds aan het wachten

Maandag 30 April ganse dag thuis gebleven omdat levering beloofd was. Dinsdag 1 Mei Feestdag in België terwijl vrouw en kind naar de jaarlijkse 1 Mei markt gingen ben ik nogmaals heel de dag thuis gebleven omdat de levering opnieuw beloofd was. Woensdag 2 Mei om 11u nog niets gehoord over nieuwe levering. Na opzoek werk op mijn pc heb ik kunnen lezen dat mijn bestelling vandaag in een buurtwinkel 5 km van mijn deur op te halen was. Ik met de fiets tot daar maar in de betreffende winkel wisten ze van niets! Dan nog maar is beginnen op te zoeken op mijn pc en contactnummer 02. gebeld waar ze me vertelde dat ik morgen 3 Mei het pakketje in het bestelpunt kon gaan afhalen. Morgen werk ik van 6u tot 19u en dit zeven dagen lang dus zal het pakje niet voor volgende week donderdag kunnen afhalen! Ik regel de leveringen speciaal op vrije dagen die ik thuis ben. Deze levering heeft mij + 2 dagen van mijn vrije tijd gekost. Ik ben geen minuut onbereikbaar geweest voor de besteller. Heb mijn verhaal ook op mail gezet naar de klantendienst van Bol deze gingen binnen de 24 u een antwoord sturen, ben nog steeds aan het wachten zo wel op het antwoord als op mijn pakje. Vriendelijke groeten, Christophe R. Herent België.

01-05-2018

Beloven levering volgende dag, betalen voor levertijd 3-5 dgn

Ik heb een boss eau de toilette besteld.Na 1,5 week bleek hij nooit verzonden te zijn door bol.com.Herkansing;kouros besteld en op 25 april verteld bol.com dat ik op 26 april om 17uur mijn luchtje kan halen.Nu is het 1 mei en ik heb nog niets! Ups wist mij echter wel te melden dat levering op 26 april onmogelijk was omdat bol.com het via de Economy service heeft verstuurd.Levertijd 3-5 werkdagen! Valse beloftes en 1 klant die te vaak gefopt is.

Marieke
28-04-2018

Vage service

Vind het niet zo prettig dat bol van alles uitbesteed aan mislukte bedrijfjes. slechte service en lange levertijd. let goed op dat je wel echt van bol koopt en niet van iemand op zn zolderkamer!

Jimmy
25-04-2018

Goede service tot er iets hersteld moet worden

Goede service tot er iets hersteld moet worden. Home cinema was niet goed hersteld waardoor ik deze een 2e keer heb opgestuurd. Dit was blijkbaar niet naar de zin van de reparateur, die heeft dan maar bewust schade aan mijn home cinema gebracht. Na de schade heeft hij foto's genomen en bij de eerdere datum gezet (waar er al 2 foto's gezet waren van hoe deze oorspronkelijk was toegekomen zonder schade). Iets dat iedereen kan zien maar waar Bol niet wil op ingaan.

Annie
25-04-2018

Downloaden e boek

Ik kan dit e boek niet openen via kobo app. Noch op Android, noch op Apple. Na een uitgebreide zoektocht via klantendienst is het niet opgelost. Ik heb het formulier van de klantendienst ingevuld maar kon het niet versturen. Ik heb ook telefonisch contact gehad, ik had het bestelnummer niet bij de hand en de telefoniste zou later opbellen maar dat gebeurde ook niet!

Nico

Voel me belazerd!

Twee tuinbankhoezen besteld bij Bol.com. Wat blijkt, die worden door een derde partij, direct, aan mij geleverd. Alles loopt zeer voorspoedig en zeer tevreden met de levering. Máár, direct bij deze leverancier besteld is véél goedkoper. Bol.com maakt reclame met "laagste prijsgarantie"! Niet dus! Even gebeld en krijg de opmerking: Dan had je maar beter op internet moeten zoeken! Een jarenlange héél goede klant raak je zó wel kwijt!

24-04-2018

Volgende week misschien afgeleverd ?

Maandag start ,betalingsproblemen.schuiven verantwoordelijkheid af op de bank.4 uur wachten na je kan betalen (worldpay problem) weinig hulp en geen aanwijzingen volgende dag 2 dingen geleverd .1 ontbreekt.even wachten navraag doen .na drie dagen word vrijdag of zaterdag geleverd .thuisblijven niemand te zien.zaterdag verschijnt .geleverd.stuur email geen antwoord.maandag bellen het is de verkoper zijn fout. verantwoordelijkheid is een probleem bij bol.com,leugens bij de vleet en een zeer onvriendelijke dame die alles normaal vind de leverancier is in fout . mis! jullie hebben die genomen,jullie hebben mij blaasjes wijsgemaakt en verander zeker de slogan.vandaag besteld.misschien volgende week geleverd, slechtste online service die ik ken

Benny

Teleurstellend

Beetje doorzichtig hoe negative comments op de achtergrond verdeven worden door een reeks positieve comments die opvallend kort op elkaar volgen even uw review kopieren,verwijderen en opnieuw plaatsen en staat dan terug bovenaan

Teleurstellende klantenservice,na meerdere aankopen gedaan te hebben wou ik een mixer bestellen van 29.99€ en later betalen maar werd me geweigerd ondanks er nooit betalingsproblemen geweest zijn.een pure vernedering! er zijn gelukkig meerdere bedrijven als bol.com en waarschijnlijk met een veel betere klantenservice en meer vertrouwen in hun loyale klanten.mvg van een trouwe maar ontgoochelde klant die hier nooit meer zal bestellen en vrienden,kennissen en familie ook zal aanbevelen om hier nooit te bestellen

Update: Vandaag gecontacteerd geweest wat positief was met de mededeling dat een medewerker me een gelijkaardig product ging uitzoeken wat ik wel later zou mogen betalen.dit was om 13u30,de rest van de dag niks meer gehoord. Vanaf ik de bevestiging krijg dat ik een gelijkaardig product mag verwachten zal ik mijn negatieve comment met veel plezier verwijderen maar tot dan mag iedereen dit lezen.hopelijk morgen positief nieuws

Update 2: Zo goed als een dag later blijkt de medewerker er nog steeds niet in geslaagd te zijn een gelijkaardig product te vinden? Het ziet er nog steeds niet naar uit dat ik als klant die reeds voor honderden euro's aankopen bij jullie gedaan heeft een mixer van 29.99€ kan bestellen en later betalen.het gebrek aan vertrouwen ten aanzien van de trouwe klanten komt nogal respectloos over.kan begrijpen dat jullie dit zouden weigeren aan nieuwe klanten of wanbetalers maar trouwe klanten zonder ooit betalingsproblemen?

Update 3: Dag loopt teneinde,de medewerker blijkt er op 1.5 dag echt niet in te slagen een gelijkaardig product te vinden op de eigen site?

Ze hebben me zelfs geblokkeerd op hun review-pagina.als dank voor de meerdere bestellingen ik daar al gedaan heb.zegt veel over hun respect naar de trouwe klanten toe

Katrijn
17-04-2018

0,0 klantenservice.

De beloofde "voor 23u besteld, morgen in huis" komt bol NIET na. Als je hier verder naar vraagt schepen ze je simpelweg af. Arrogante medewerkers & 0,0 klantenservice.

Davy
12-04-2018

Er komt maar geen oplossing.

We zijn al een meer dan een week aan het palaveren om in het bezit te komen van een Nederlandstalige handleiding voor een (para)medisch meettoestel. Iets wat er sowieso hoort bij te zitten. Nog steeds totaal geen oplossing in zicht.Externe verkoper of niet.hebben deze misschien een vrijgeleide om te doen wat ze willen? Top zijn is goed. Top blijven een must!

SW
11-04-2018

Bol.com weigert geld van verkoop-account uit te betalen

Door privé-omstandigheden is het me jarenlang ontgaan dat er een opgeheven rekeningnummer aan mijn Bol.com verkoop-account gekoppeld is geweest. En hoewel ik al die jaren allerlei boeken verkocht, gaf Bol.com geen enkel signaal en stak de verkoopbedragen al die jaren gewoon in eigen zak. Een paar maanden geleden kreeg ik, nadat ik weer een boek verkocht had, een berichtje van Bol.com dat ik het betreffende bedrag binnenkort op mijn rekening kon verwachten. En dat gebeurde maar niet. Toen ik vervolgens in mijn verkoopaccount keek, viel mij dus ineens dat opgeheven rekeningnummer op. Nu zou je zeggen: dat lost Bol.com netjes voor je op, maar nee. Het komt er op neer dat ze ofwel beweren dat er in bepaalde jaren géén inkomsten uit verkoop zijn geweest, terwijl dat bij eigen controle dus wel degelijk zo is (in dit geval een totaalbedrag van +/- 150 euro!), ofwel ze zeggen dat ze niet verder dan april 2011 in hun administratie kunnen kijken, terwijl ik aan de recensies die ik heb ontvangen kan zien dat er vanaf het moment dat het rekeningnummer is opgeheven (augustus 2009) tot april 2011 nog zeker 6, zo niet (veel) méér verkopen gesloten zijn. Feitelijk is dit een vorm van diefstal. Ik heb een klacht ingediend.

Ayman
01-04-2018

Heel slecht ,klantservies doen niks aan

Ik heb voor mijn zoon cadeau besteld al langer dan 10 dagen, op 20 mart. voor zijn feest. ik krijg al mail dat uiterlijk vrijdag 30 mart moet geleverd worden, maar helaas niks ontvangen, heb paar keer gebeld en gemaild , maar dat helpt niet doen ze niks aan , hoor je allen onderweg en moet afwachten , allen een resultaat, teleurstelling kind. daar zijn u goed in