Bol.com reviews

Gilbert
01-04-2020

Leveringen

Levert nooit af aan het bezorgadres (thuis) maar telkens in een door hen gekozen afhaalpunt.

ik kan en wil daar niet afhalen maar bpost blijft dit doen.

laatste bestelling (JVGL0612420000047654) bij bol.com gezien het telkens weer gebeurt!

HG
25-03-2020

Gebruikte artikel

Een Kärcher Window Vac WV 6 Plus besteld bij Bol, vandaag ontvangen en tot mijn verbazing is het een gebruikt product, boekje is gescheurd doos is niet dichtgeplakt de inhoud zit er los in, terwijl normaal gesproken alles netjes in verpakking zit. Eigenlijk moet ik niet verbaasd zijn want enkele maanden een stroomreiger besteld en die bleek ook gebruikt te zijn, die teruggestuurd een andere gekregen en ook die bleek gebruikt te zijn. Het lijkt erop dat bol geen nieuwe artikelen heeft en alleen gebruikte dingen teruggestuurd. Teleurstellend! Voortaan niet meer bij bol bestellen, dan betaal ik maar een paar euro meer en bestel ik ergens anders!

Lies
20-03-2020

Goede ervaringen

Alleen maar goede ervaringen. Goede service, heldere communicatie en veel keuze.

Utlius
18-03-2020

Product niet geleverd = geen geld terug of vervangende

Ik had een iPhone en een ander product besteld. Ik had dit op zondag laten bezorgen omdat mijn oude telefoon plotseling stuk ging. Bij het open maken van het pakket zat de iPhone niet in het pakket. Contact opgenomen met bol.com en daarna nog aantal dagen afgewacht, maar helaas kwam de iPhone maar niet. Bol.com wil nu niet een vervangende iPhone of geld terug storten. Ze zeggen dat ze achter de postbezorging staan. Dat is toch absurd? De koper dient beschermd te worden conform hun algemene voorwaarden. Dit gebeurd nu niet waardoor ik geen iPhone heb en meer dan 1.100 euro kwijt ben.

De klantenservice wil het probleem niet oplossen en schuilt zich steeds achter hun collega's.

Armoud
16-03-2020

Klachten worden niet opgelost. Koop hier niets mensen

Na klachten ingediend te hebben wordt er niets mee gedaan

Koop hier niets mensen. Lijkt leuk en goedkoop

Maar veel ellende en dus weggegooid geld

14-03-2020

Onkundige klantenservice

Wij hadden twee Fleece vesten gekocht. Ik heb de versie dames terug gestuurd maar kreeg mijn geld helaas niet retour. Na 8 dagen eens gemaild. En geprobeerd te appen. Ik kreeg een mail dat geld onderweg was na 3 dagen. Maar nee, geen geld. Ik weer appen. Oh ze hadden na die eerste app een fout gemaakt En per ongeluk het geld van het HEREN vest terug gestort hoewel dit NU nog niet op mijn rekening stond. Wat geweldig dat ik zo eerlijk was dit te melden. Dus ik moest het geld van het herenvest natuurlijk weer terug storten dat begreep ik toch wel. ( was 20 euro duurder ) Dat was het antwoord. Ik heb nog op een excuus gewacht over de vergissing bij Bol. En op een excuus omdat ik al 10 dagen op geld aan het wachten was. Van het dames fleece vest.

Mel
13-03-2020

Nodige bloeddrukmeter niet geleverd

Vanmiddag werd duidelijk dat ik erg hoge bloeddruk had. Mocht bloeddruk meter lenen van huisarts omdat ik er zelf niet een had. Ik mocht de deur niet uit vanwege corona verdenking.

Dus ik betsel voor 12uur in de middag een goede bloeddruk meter bij bol.com

Nog extra betalen om m dezelfde dag nog te laten leveren. Op tracking gaat alles goed. wordt bezorgd stond er.

Dan in de avond een mail. Uw pakket wordt niet bezorgd. Eerste mogelijkheid maandag.

Om 17uur is de bloeddruk meter terug gebracht naar huisarts.Dus je rekent erop.

Whatsappen met bezorgdienst. Natuurlijk geen reactie.Die zitten al in de kroeg natuurlijk. Ik ga chatten met Romeo van bol.com.

Die gaat zogenaamd bellen .Oh meneer, geen reactie. Ik zeg haar dat ding te verwachten binnen een half uur. Wegens heel hard nodig. Zegt ze dat de bloeddrukmeter in de verkeerde provincie terecht is gekomen. Nog liegen ook. Naam en postcode heel duidelijk. Ik vraag haar een manager te spreken. dat kan niet. Ik verzoek haar nogmaals nu dat apparaat te bezorgen wegens levensgevaar. Romeo verteld mij dan maar 112 te bellen.

Uit woede klik ik weg. Neem nog een keer contact op met chat. Ze laten mij hangen. Geen reactie. Dan bel ik. Jennifer van bol.com

Ze kan niks doen. Maandag ben ik de eerste.

Niet van, u bent moregnochtend als eerste aan de beurt. Geen excuses helemaal niks.

Liegen en bedriegen is wat ze doen. Zelfs tijdens cruciale momenten. Dit is niet klaar voor mij.

dit worden zware klachten.

Bestel nooit meer iets bij bol.com

Ik adviseer u hetzelfde te doen.

12-03-2020

Belabberde service bij Laptop reparatie

Belabberde service bij Laptop reparatie

Mijn zoon heeft voor zijn ICT opleiding een laptop gekocht bij Bol.com.

Lampjes van het toetsenbord zijn binnen de garantie kapot gegaan.

Terug gestuurd voor reparatie (zoon kan voor school dan bijne niet meer werken), mail gekregen dat als het binnen 3 weken niet gerepareerd was hij het geld terug kreeg. Laptop wordt terug gestuurd vlak voor die periode. Lampjes nog steeds kapot.

Heb het idee dat men hem kapot terug heeft gestuurd om de 3 weken niet te overschreiden.

Mijn zoon is achtergeraakt op school doordat hij de laptop niet had en dus zijn opdrachten niet kon maken.

Bol.com gebeld: Ja dan moet je hem weer terugsturen. Uitgelegd dat hij niet weer 3 weken zonder laptop kon. Onbeschofte medewerker aan de lijn: "Ik studeer ook en kan gewoon zonder laptop, op school staan allemaal pc's waar ik achter kan werken, dus uw zoon kan gerust weer 3 weken zonder laptop!". Ik heb geprobeerd uit te leggen dat voor een ICT opleiding een ontwikkel omgeving op de laptop geinstalleerd moet zijn die niet op elke pc staat maar dat begreep de medewerker niet helemaal.

Op en top slechte service, gelukkig binnenkort Amazon in Nederland, dan zijn we af van deze belabberde service.

Nico
11-03-2020

Goede prijzen snelle bezorging en top service

Ik wil toch heel graag mijn ervaring vertellen over bol.com want als ik de reviews hier allemaal zie lijkt wel of Bol.com een dramatisch bedrijf is en daar ben ik het tot nu toe helemaal niet mee eens ik vind dat ze goede scherpe prijzen hebben , ook een snelle bezorging met correcte communicatie vermelding van te verwachten bezorg moment , ik had een probleem met twee artikelen die plotseling niet meer goed werkten op mijn telefoon app de fabrikant kon dit niet snel oplossen , ik heb toen uiteindelijk mijn geld van beide artikelen terug gekregen ondanks dat 1 artikel al wat ouder was nog wel in garantie termijn dat was voor Bol.com geen probleem , dit wilde ik toch even kwijt tussen al deze negatieve reviews over Bol.com het is dus niet alles kommer en kwel bij bol.com dat is dus mijn ervaring

Juno
11-03-2020

Bol.com komt afspraken bij aankoop niet na

Bij de aankoop van een nieuwe monitor zou ik een cadeaubon ontvangen bij een review. Echter de dag erna, het moment dat ik het monitor ontvang, is de actie verdwenen en heb ik volgens de klantenservice geen recht op de actie die wel bij de aankoop beloofd was.

Joh
08-03-2020

InktDl

Usb opname stick met ubs aansluiting.

Opladen 3 uur, maar daarna werkt er niets meer. Afgeluisterde opnamen komen niet op het scherm. is totaal niet wat je ervan wacht en wat het hoort te doen.

Lore
06-03-2020

Herinneringskost

Iets besteld op bol.com, ik zou de factuur in mijn brievenbus krijgen. Helaas nooit een factuur gekregen, factuur via mail kwam bij ongewenst terecht. De betaling ontging mezelf helemaal. Wanneer ik opnieuw wilde bestellen op bol.com, zag ik de openstaande factuur en al 2x een herinneringskost. Ik heb toen meteen het artikel betaald. Ook stuurde ik een klachtenmail waarom ik geen factuur in de brievenbus kreeg, op deze vraag kreeg ik geen antwoord. Wel kreeg ik opnieuw te horen dat ik de herinneringskosten moet betalen. Hiertegenover konden ze me dan een kortingsbon geven (omdat ze eigenlijk in fout waren, maar dit gaven ze natuurlijk niet toe). Nu heb ik de herinneringskosten betaald en heb ik een kortingsbon maar na dit voorval ben ik niet meer van plan om bij bol.com te bestellen. Bepaalde producten zijn trouwens bijna dubbel zo duur als op andere websites. Verder verhogen ze hun prijs als ze merken dat je vanuit een bepaald adres een product vaak bekijkt.

05-03-2020

Slechte onvriendelijk klanten service

Mijn ervaring met de service van Bol.com is behoorlijk negatief. Meerdere keren contact gehad met de service afdeling, de laatse keer over een ebook wat niet naar behoren op mijn ebook verscheen. Omdat ik na de (blijbaar) 30 dagen termijn hierover belde, krijg ik geen nieuw exemplaar. Wat me vooral stoorde is de wijze waarop de serviceafdeling (zowel telefonisch als later per email) mij als klant me alleen verwijten maakte dat ik niet eerder contact opnam. En best wel agressief daarin was. Voor mij geen bol.com meer.

Argul
29-02-2020

Beste bol.com

Altijd tevreden met bom.com nooit klachten met mijn producten.

Ed
28-02-2020

Misbruik maken van situatie

Tegenwordig iederen maak zich zorgen over coronavirus en ze zijn opzoek naar artikelen die kunnen tegen virus gebruiken maar Bol.com heeft juist artikelen nog deuder gemaakt om misbraak te maken van situatie. (zakkenvullers)!

zo zijn ze vriendelijke online winkel he!

ik ga niet meer artikelen van bol.com kopen.

26-02-2020

Levertijden slaan nergens op!

Dramatisch! Levertijden slaan nergens op, klantenservice waardeloos.

Annie
26-02-2020

Niks bestellen van externe leverancier via bol.

Na zovele jaren en zovele bestellingen bij bol.com moet ik zeggen : dank je wel maar nooit meer.

levering via externe leverancier was niet correct en bol.com maakt zich uit te voeten. zij kunnen er niks aan doen want komt van leverancier. dit is zo fout en klantonvriendelijk. dus nooit meer

Emiel
25-02-2020

Bol.com weigert terugbetaling

Bol.com weigert terugbetaling na retourneren een product dat ik besteld heb. klantenservice reageert nergens meer op via Twitter, Facebook, Chat, Mail, Telefonish weigert de klantenservice mij te woord te staan. Met andere woorden ik ben mijn 649€ kwijt.

Geertje
24-02-2020

Seksistische reclame/aanbiedingen storend

De reclame en aanbiedingen zijn zo seksistisch dat het storend is, besteed hier eens aandacht aan:

- reclame voor huishouddeals met vrouwen met sponzen in hun hand en doekjes om hun haar, enorm neerbuigend beeld van vrouwen zet je dan neer.

-Cadeaus voor haar: parfum, ring of een romantisch boek

- Cadeaus voor hem: koptelefoon, horloge of een film

- sint-reclame met meisje met stofzuiger en jongen met chemie-set?

- 'Voor onze kleine prinsesjes en stoere prinsen'

Stop nou eens met dat enorme hokjes-denken joh. dit is echt belachelijk.

Appie
21-02-2020

Niet nakomen van afspraken

Ik had een koffer bij bol.com besteld en werd niet volgens de afgesproken levertijd geleverd. Gebeld met klantenservice, die mij verzekerde dat de koffer er binnen 2 dagen zou zijn. Niet dus, kon niet meer worden geleverd door hun partner MARREG. De toegezegde te goed bon wordt uiteindelijk ook niet geleverd. Vreemde toestand.