Bol.com reviews

Sam
11-03-2024

Ik zou iedereen afraden hier te bestellen. Product is niet geleverd. Na een onderzoek zeggen ze dat het bij de buren is bezorgd wat niet zo blijkt. Bol.com zegt na onderzoek dat er voldoende bewijs is dat het bij de buren is bezorgd terwijl dit niet zo is. Dit was een pakket van grote waarde, en nu mogen we het maar uitzoeken. Bol com neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Ze zeggen niks meer te doen voor ons. Waar het bezorgd is maakt ze niet uit. Hun sturen een pakket van grote waarde zonder handtekening. Het komt niet aan en wij zijn de dupe. Als je belt verbreken ze de verbinding, zijn ontzettend arrogant en asociaal. Hoofdkantoor neemt geen contact op en gooien alles op de klantenservice. Onbetrouwbaar bedrijf dus die totaal niet klantvriendelijk is. Je weet nooit of je je pakketten krijgt en als je ze niet krijgt moet je het zelf maar uitzoeken als klant!

11-03-2024

Sony radio besteld bij Bol.

Helaas geen goede ontvangst.

Dus radio teruggestuurd.

Compliment voor de correcte afhandeling van de retourzending .

Binnen 7dagen geld weer teruggestort op rekening.

Top.

10-03-2024

Zolang het maar gaat als het standaard moet dan is bol prima maar als je een vraag heb die niet beantwoord kan worden door de klantenservice maar door een "expert" dan is het drama. Ik heb een hele simpele vraag maar inmiddels al 4x doorgegeven, het antwoord is alleen dat moet de expert beantwoorden en dan blijft het stil.

Drama klantenservice, kan niet anders zeggen dat heet Amazon veel beter voor elkaar, snel een antwoord en oplossing.

Bol, dit moet echt beter.

Hassan
10-03-2024

Waardeloos bedrijf bezorging een drama,je krijgt elke keer mail van postnl sorry we kunnen vandaag u pakket niet bezorgen morgen wordt u geinformeerd welke tijdstip morgen qordt geleverd,de volgende dag krijg je weer dezelfde mail.mijn account heb ik verwijderd nooit meer bol voor mij

Jur
09-03-2024

Klantenservice is een drama, na lang in de wacht wordt de verbinding verbroken. Als je al iemand aan de lijn krijgt zegt die iets te gaan uitzoeken en wordt de verbinding verbroken. Soms wordt je doorgeschakeld naar 2e lijn specialist, die weet vervolgens ook niets te beantwoorden en belooft dat je wordt teruggebeld. Dat laatste gebeurt echter niet of door dezelfde medewerker die je niet kon helpen met een simpele vraag: beschadigd product, onjuist product wat moet ik doen als klant?

Bizar. De medewerkers die je te spreken krijgt zijn onverstaanbaar en bot ondanks dat je vriendelijk blijft. Dit is niet de BOL die ik jaren ken, wat is er aan de hand bij jullie?

Marieke
08-03-2024

Over het algemeen was ik tevreden over Bol.com, totdat ik iets besteld had wat ze blijkbaar niet konden leveren. In november 2023 heb ik een bestelling geplaatst, daarbij kreeg ik een keer een mail dat het niet leverbaar was, daarbij konden ze niet vertellen wanneer wel. Daarna verschillende keren contact gezocht, maar ze konden mij niets vertellen. Na een maand was het product wel leverbaar op de site, maar mijn bestelling kon nog steeds niet geleverd worden. Advies gekregen van klantenservice om het opnieuw te bestellen en de andere te annuleren, dat is gedaan in januari, nu in maart 2024 ben ik nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen. Je wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd, je krijgt steeds nieuwe beloftes, maar niemand helpt je echt verder. Klantenservice doen hun best, maar beloven dingen die ze niet na kunnen komen.

09-03-2024

Ze hebben uiteindelijk de klacht opgelost. Verder had ik hiervoor geen probleem

Een kadokaart gekregen waar niets op staat. Er zit een kassabon waarop staat dat de kadobon geactiveerd is. Ik wilde de kaart aan mijn account koppelen, heb dus de pincode open gekrast en toen gaf het systeem aan dat de kaart al gebruikt is door iemand anders. Hoe dan? Bol.com trekt zijn handen terug en zegt niets voor mij te kunnen doen. Ik ben sprakeloos! Koop dus geen kadokaarten van Bol.com!

DW
05-03-2024

Ik had een dure telefoon besteld. Ze hebben toen een doos bezorgd waarvan de seal eraf was (dit was in een andere doos dus zag het niet bij ontvangst). Ze weigeren nu de retour aan te nemen

Jordan
03-03-2024

Product gekocht wat goedkope chinese zooi blijkt te zijn. Product was dan ook binnen no time kapot. Geprobeerd deze te laten repareren in Oktober 2023. Van kastje naar de muur gestuurd door verkoper en bol.com support. Belachelijk dat je na 6 maanden nog steeds niks hebt. Enige wat er gebeurd is dat er een herinnering gestuurd word naar de verkoper. Opnieuw en opnieuw, verder gebeurd er niks en ik kan fluiten naar mijn geld. Waardeloze webshop die oplichters in bescherming neemt.

Cor
26-02-2024

Nemen een klacht niet serieus,laten het als een loupe rond gaan.

De leverancier naar Bol Com en Bol Com naar leverancier.

In mijn geval was het een klein bedrag,dus laat ik het er maar bijzitten Die komedie ben ik goed zat!

Zo wordt men nu groot!

Matthias
26-02-2024

WAARDELOOS! Zowel Bol.com alsmede MaxICT laten mij in de kou staan! DHL is mijn pakket kwijt en beiden schuiven de verantwoording voor terugbetaling aan elkaar af. Sterker nog, Een medewerker van MaxICT zei tegen mij aan de telefoon dat de dame die ik sprak van Bol.com liegt en ze haar zat zijn. Ik wil mijn geld terug! Bijna 300 Euro is teveel geld om zo met mij om te gaan als klant zijnde! Ook al was het maar 10 Euro, betaald maar niks ontvangen is geen excuus om zo met een klant om te gaan! WAARDELOOS!

17-02-2024

Op donderdag een bestelling gedaan dat uit voorraad door Bol.com zelf verkocht wordt. Bezorging opties waren vrijdag en zaterdag. Ik koos voor zaterdag. Bij de bestelling gegarandeerde bevestiging gekregen dat dit op zaterdag bezorgd word. Ook vrijdag avond in de email deze garantie ontvangen van bol.com. De bezorgdienst heeft andere plannen: maandag tussen 8.00 en 22.00 uur. Gebeld met klantenservice. De jongen vertelde dat Bol.com geen garanties geeft en afhankelijk is van derden?! Hoezo - denk ik dan - stuurt men dan wel die e-mails en bevestigingen? Ik vroeg de jongen wie dan mijn vrije dag op maandag gaat betalen want mijn geld zit al in de zak van Bol.com. De jongen had geen antwoord behalve vertellen dat er geen garanties zijn. Ik vroeg mij door te verbinden met iemand die klachten serieus neemt, hij vertelde dat collega's hetzelfde gaan vertellen. Gegarandeert? Hij kon niet doorverbinden met een leidinggevende. Boos opgehangen.

Henri
13-02-2024

Kijk uit: als je iets koopt bij bol.com en het apparaat gaat kapot binnen garantie tijd moet je zelf opdraaien voor het terugsturen. Kost maar liefst €42! Daar verdienen ze dus gewoon op! Schandalig noem ik dat

Miranda
12-02-2024

Stofzuiger Miele van €330 is gedurende 6 dgn onderweg geweest. Bol houdt zich niet aan leveringsgarantie van 1 dag.

4x contact met klantenservice om geld terug te krijgen en bol schuift het probleem af op koper.

Nooit meer iets kopen via Bol.

Andrea
07-02-2024

Ik ben erg tevreden

alles wat ik tot nu toe heb besteld, is op tijd aangekomen en de service is erg goed.

Dankje wel boll.com

06-02-2024

Ik ben zeer tevreden over bol.com word onwijs goed geholpen laatste bestelling was een powerbank de PostNL bracht het in de brievenbus en wat denk je pakketje hing er gewoon uit iemand anders kon het zo meenemen gemeld permail en wat denk je krijg ik een presentje waar het mij niet om te doen was maar bol pakt dit echt goed op proficiat bol ga zo door

Anja
30-01-2024

Ik heb een samsung tv besteld en krijg een TCL tv met de verkeerde afmeting geleverd. Ik heb de tv direct mee terug gegeven aan de bezorger en daarna direct bol.com gebeld. Nu moet ik wachten totdat de tv terug is, dan wordt mijn geld terug gestort en dan kan ik opnieuw een bestelling plaatsen. Waarom moet ik dat doen? ik heb de juiste bestelling geplaatst en ik wil geen geld terug ik wil mijn juiste bestelling hebben. Zij hebben de fout gemaakt en niet ik maar ik moet alles weer opnieuw doen. Wat een onzin en zonde van mijn tijd. Echt klantvriendelijk bol.com

An
24-01-2024

Bezorgadres is mijn eigenadres, echter worden de pakketten elke x bezorgd bij een afhaalpunt. Paar x aangegeven via chat. Conclusie: of ik zelf even met postnl contact wil opnemen want bol.com kan niks meer doen. Sorry hoor, maar zij zijn de verzender, lost het op!

Leon
11-01-2024

Op maandag een boormachine besteld met kunststof koffer ( koste maar €3- meer )

Donderdag is het geleverd , maar in een kartonnen doos ipv een kunstof koffer.

Contact opnemen met Bol is een ellende. Eerst krijg je zon k.t robot met antwoorden en vragen. Na een tijdje een live chat. Dan zeggen ze gewoon dat ik het verkeerde artikel heb besteld 🤔 Maar ik betaal wel extra voor een koffer. Voor compensatie ( tegoedbon) zijn ze niet te porren. Ik kan het artikel terugsturen en een ander bestellen ( is nu 5 cent duurder) en dan hopen dat ik weer niet de goedkoopste uitvoering krijg.

Valt me vies tegen van Bol 😡

Maurice
02-01-2024

Als ik 0 sterren kon geven zou dit de beste oplossing zijn! na een gesprek met de klanten service over een niet geleverd pakket van post nl kreeg ik de zinnen zoals "wij dragen toch altijd de schuld van de bezorgdienst" en nog veel meer ongepaste opmerkingen en beschuldegingen!

Er werd niet eens geluisterd naar mijn probleem! het geeft aan "procedures" te volgen echter maakt postnl hier vaker hun foutjes zegmaar met bijna ieder pakket en tot op vandaag werdt het altijd opgelost netjes aan de hand van hun "procedures"!

Kortom zeer slecht gedrag van deze persoon en heb maar gelijk amazon prime aangeschaft!