Bol.com reviews

Marinda
25-03-2022

Tot twee keer toe iets bij Bol.com besteld dat niet goed is. Binnen een jaar ging mijn dure loopband kapot. Ik heb het gekocht bij Bol.com, betaald aan Bol.com, maar Bol.com schuift gewoon af naar de fabriek en zegt dat ze geen partij is in deze. Wat een ongelofelijk slechte service.

Harry
24-03-2022

Een bestelling gedaan, nooit klachten maar dit was de laatste bestelling. Waar zijn ze mee bezig. Er zou gisteren een pakket komen bezorgt door Budbee. Nou als je die gaat bekijken, alleen maar klachten. Gisteren stond er op de mail u pakket is bezorgd om 20.45. Nou niks gebracht, niet aan de deur gebeld, niet telefonisch. En geen pakket. De klantenservice zegt dan is die om die tijd gescand en het pakket komt nog. Nou niet dus, vandaag weer gebeld nu gaan ze een onderzoek instellen en dat duurt 4 dagen. Als je bij dezelfde ervaringen .nl kijkt bij Budbee zie je alleen maar klachten, een onderzoek is helemaal niet nodig. En als ik bestel weet ik niet wie het gaat bezorgen. Dus ik ben weg bij Bol.com. Want als ze mij die weer aansmeren heb ik weer geen pakket. Heel jammer maar ik duik de winkels weer in. En dat na jaren klant te zijn geweest.

22-03-2022

Koop nooit een drone bij Bol

Komt regel recht uit China

Wat een flut spul

Ook naar je geld kan je fluiten

Koop nooit meer bij Bol.com

Remco
18-03-2022

Zaterdag 12 Maart besteld, volgens Bol.com zondag 13 maart verzonden, volgens leverancier maandag 14 Maart verzonden. Zou dinsdag worden bezorgd. Dinsdag niet ontvangen, woensdag niet ontvangen, donderdag niet ontvangen, vrijdag niet ontvangen! Heb Bol.com gevraagd om de order te annuleren en per direct mijn geld terug te storten. Heb immers bij de bestelling direct betaald bij Bol.com. Nou dat kon allemaal niet, want de leverancier had een interne procedure van 5 dagen wachten en dan zou de zaak worden bekeken. Bol.com belooft veel, maar doet weinig voor de klant, dat is wederom gebleken. Je loopt tegen een muur aan als klant. Klantvriendelijkheid ontbreekt totaal. Heb uit arren moede hetzelfde artikel op donderdag (gisteren) bij Amazon besteld, zat vanavond(vrijdag) al in de brievenbus. ( gisteravond nota bene verstuurd uit Italie!)

Wil
17-03-2022

Tegenover een paar jaar geleden hard achteruit gegaan, een paar vriendelijke maar nog meer onvriendelijke klantenservice. Wasmachine gekocht, dacht dat hij aangesloten werdt maar bij een partner gekocht van bol.com dus niet aansluiten, zeggen ze ja dan moet u naar een winkel gaan met meer service. Pffff

Ma
12-03-2022

Bol.com laat Partners volkomen in de kou staan en het neigt naar machtsmisbruik! Bol.com 'bepaald' de levertijd. Toch moet je als partner je levertijden aangeven, bv. binnen 24 uur geleverd, maar als Bol.com wat minder verdiend en toevallig begon hun gedrag bij de inval van Rusland in de Oekreïne, dan wijzigt Bol.com dat in hun voordeel. Kortom alle partners krijgen geen bestellingen meer, omdat de levertijd zo verruimd wordt dat het voor klanten niet aantrekkelijk is om bij partners te kopen, het duurt zo 4 á 5 dagen langer, máár bij Bol.com zelf kun je wel gewoon bestellen en wordt het de volgende dag bezorgd. Hun reden: het is druk bij Post.nl! Laat mij niet lachen, recessie, oorlog en angst. Tuurlijk Bol.com, maar uiteindelijk komt hoogmoed voor de val. Verspeel niet je hele hand met kaart, want de partners zijn jullie troef en daar zou ik maar zuinig op zijn.

Dagmar
10-03-2022

Samsung tablet besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag. Deze zou vrijdag bij ons afgeleverd zijn, maar niets ontvangen. Nu een week verder en 5 verschillende keren contact gehad met de klantenservice. Iedere keer een andere boodschap. Mijn zoontje is inmiddels jarig zonder cadeautje. Het gebrek aan medewerking en de toon zijn zeer teleurstellend. Het product kan ik helaas niet beoordelen want deze hebben we niet en ook (nog) geen geld terug. Denk wel twee keer na voordat je bij bol besteld.

10-03-2022

Gebietst besteld dat de volgende dag zou worden geleverd. Volgens de track en tracecode zou het zijn afgeleverd maar ik heb niks. Bol.con zadelt vervolgens zelf de klant op het product op te sporen. Wat belachelijk is. Zij zijn verantwoordelijk voor de levering, maar dat schuiven ze af. Slechte zaak en na een week nog steeds niets binnen.

09-03-2022

Waardeloos! Op 1 maart zou een (brievenbus)bestelling bezorgd zijn, niet ontvangen. Bij mijn gegevens staat dat het die dag bezorgt is. Track & tracé gaf vanaf die dag aan dat pakketje nog niet aangemeld is bij PostNL, dat zag Bol ook toen ik belde. Ik hoefde het niet meer te ontvangen & bestelde het ergens anders gaf ik aan. De openstaande factuur zou 'vervallen' STAAT er nog steeds. Nogmaals contact Bol, maar lossen het niet op. Wat is hier aan de hand?

Cumali
05-03-2022

Ik had bestelling gedaan ik zou die vandaag gaan ontvangen in me brievenbus daarom had ik ook besteld en ik zag is die ook al bezorgd maar niet dus en ik heb contact gedaan met bol.com en die mevrouw (yasmina) zegt ik denk is een scan fout is en de kans groot is dat ik die product dinsdag of woensdag krijg.

Dus omdat die mevrouw denkt een scanfout is ik moet zo lang gaan wachten en als ik die product niet krijg dan is pech dan ik ben voor niks betaald.

waarom zou ik nog zolang ga wachten terwijl ik zou die vaandag gaan krijgen en daarom heb ik ook besteld dit vind ik echt raar hoor.

En mevrouw Yasmina van Klantservice was ook niet klantvriendelijk .

Tomas
04-03-2022

Bestellen, liegende bezorg dienst, geen produkten, advies opnieuw bestellen, doe ik. Fool me once, shame on you, fool me twice…

Hello Amazon.

Firat
02-03-2022

Slechtste klantenservice ooit!

We
26-02-2022

Pakketten komen te laat klantenservice waardeloos kortom ik heb mijn account maar laten verwijderen ik koop wel in fysieke winkels.

belofte voor 23.59 besteld en morgen in huis kan je rustig vergeten al 4x ging het mis! Wordt weinig mee gedaan dus dan maar weer slechte reviews verspreiden kost het bedrijf weer wat omzet en een trouwe klant.

Lian
23-02-2022

Ik heb op 2 december 2021 een monitor besteld. Bleken de usb poorten aan de zijkant ingedeukt te zijn en kon er niks geïmplementeerd worden.

Vervolgens heb ik het product op retour gestuurd en is deze terecht gekomen bij de partner van bol genaamd "CPS" met het verzoek om een nieuw product te krijgen. Dit verzoek is genegeerd en zij hebben gewoon het product op "gerepareerd" gezet en vervolgens heb ik dit product NOOIT meer ontvangen. Echt super absurd. Inmiddels heb ik wel 50 keer gebeld met bol en contact opgenomen via de mail maar elke keer word ik óf genegeerd, óf er worden beloftes gemaakt die zij niet waarmaken. Onder andere zou ik een compensatie krijgen en mijn geld maar anno 23 februari 2022 (3 maanden later) is hier nog niks van gekomen. De case wordt nu afgeschoven op mij (klant) en CPS (partner), en nu wacht ik op geld van hen. Maar Bol zelf lijkt echt geen ene moer te geven om hun klanten. Ze tonen totaal geen begrip en helpen mij al 3 maanden lang niet verder.

20-02-2022

Ik plaatstecop zaterdagavond een computer in mijn winkelmand met de bedoeling deze eerst te laten zien aan een kennis en dan op zondagavond maar uiterlijk maandag te bestellen

prijs was 618,00

toen ik op zondag de computer liet zien bleek opeens de prijs 629,00 te zijn geworden.

dit komt vaker voor bij bol.com

bestelling uiteraard uitgesteld nu

18-02-2022

Slechte onbruikbare site

Ratna
18-02-2022

Ik heb een stofzuiger besteld op 20 januari en heb het nog steeds niet ontvangen ,ieder keer als ik bel zeggen ze het is niet op voorraad terwijl het op de site staat nog steeds staat dat het op voorraad is

nu inmiddels na zoveel keren gebeld te hebben zeggen ze weer het is iet op voorraad

Ramazan
17-02-2022

Vroeger goede leveringen en op tijd.Laatste bestellingen klopt er niks van vandaag besteld morgen bezorgd.

Helma
15-02-2022

Laatste maand 2x vervelende ervaring gehad met het bedrijf. Het product is goed, de wijze van verzending ook dus is plaats een goede review. Mijn waardering is 1ste keer een 9 en 2e keer een 8.

Beide keren kreeg ik van Bol.com een uitnodiging mijn review te kunnen wijzigen en een "smeekbede" van de leverancier om een hoger cijfer te geven + excuus dat zij dit wel moeten doen van Bol.com.? Bizar, zo worden reviews om zeep geholpen.

Henk-Jan
14-02-2022

Bol.com leverde via een partner nep-Xiaomi oortjes. Het doosje dat ik ontving bevatte foto's die exact overeenkomen met de foto's die op het doosje van Apple Aerpods staan. Door de klantenservice werd ik verwezen naar de partner en Bol.com doet er er zelf helemaal niets mee. De partner gaf aan dat per abuis een verkeerd product werd verstuurd, maar kan vervolgens niet de originele oortjes voor dezelfde prijs leveren. Het betreft gewoon een poging tot oplichting.