Bol.com reviews

Dirk
09-07-2021

Misleidende productinformatie + geen vergoeding strafporto

Ik heb bij bol.com een hardlooparmband besteld. Volgens de beschrijving is deze geschikt voor een iphone 7. Na bezorging bleek dit niet het geval. De homebutton van de iPhone kan niet worden bediend als deze in de armband zit.

Bol heeft ook na herhaaldelijke waarschuwingen de informatie niet aangepast en blijft klanten dus misleiden met onjuiste informatie.

Het brievenbuspakketje was bovendien onvoldoende gefrankeerd waardoor ik een kaart van post NL kreeg met het verzoek de portokosten + strafporto te betalen. Ook na herhaaldelijke verzoeken aan Bol.com weigeren ze de portokosten te vergoeden aan mij

Iris
09-07-2021

Beloftes waar je NIET op kunt vertrouwen

Voor een verjaardag voor morgen heb ik een afgelopen donderdag een bestelling geplaatst bij bol.com

Krijg netjes een mail dat ik het uiterlijk vandaag bezorgd zou krijgen.

Niet dus!

Trap niet in deze beloftes als jij daadwerkelijk voor een bepaalde dag iets in huis wilt hebben.

Bol.com beloofd iets terwijl ze afhankelijk zijn van de verkopers van het product! beloof dan niets bol.com🖕🏻ps dit is de verkoper dus dan weten jullie dat ook;

Verkoper: oseatrade

05-07-2021

Geldigheid cadeaukaart

Net een medewerkster gesproken van Bol.com. Mijn cadeaukaart van 20 euro is een maand verlopen. Krijg op zich een nette mail met waarom er geen coulance wordt toegepast, maar ben verder niet te spreken over het niet mee willen denken.

Anja
01-07-2021

Klantenservice lacht je gewoon vierkant uit

Als je de klantenservice nodig hebt, heb je een probleem. Ze lachen je gewoon vierkant uit, zijn uiterst onbeleefd en lossen geen enkel probleem op! Ik bestel hier NOOIT meer. Ik was al meer dan 10 jaar klant. Maar blijkbaar hebben ze klanten genoeg!

Mei
01-07-2021

Achteraf betaling geblokkeerd

Ik ben al jaren trouwe klant geweest van Bol.com.

Altijd tijdig en correct betaald via achteraf betaling omdat dit de veiligste betaalmethode is.

Recent merk ik dat via mijn account dat achteraf betaling niet meer mogelijk is en als wanbetaler wordt beschouwd wat geheel onterecht is.

Via Bol.com verschillende klachten neergelegd.

Ze reageren zoals verwacht met pure onzin door te verkondigen dat 't slechts bij bepaalde bestellingen is dat achteraf betaling niet gaat.

Dat klopt dus NIET, want het is bij ELKE BESTELLING dat achteraf betaling geblokkeerd is.

Je wordt dus op een zwarte lijst gezet als wanbetaler wat uiterst schandalig is!

Jessica
28-06-2021

Select is een wassen neus, klantenservice heel slecht

Select gekozen omdat ik dan zou kunnen kiezen in welke tijdvakken ik mijn bestelling zou willen ontvangen. Normaal gesproken geen tot nauwelijks opties, en nu mogelijk om in de avond te doen, zo wordt het verkocht. Beiden werken overdag, en we willen niet dat het bij de buren komt, dus avondtijdvak aangeklikt. Bevestiging, gaan we doen, volgende mail, het is meegegeven met de bezorgdienst, en vervolgens een dag later:

1) oeps, je ene artikel (van de in totaal 2) is toch vertraagd, en komt later

2) oeps, je andere artikel komt toch tussen 8:30 en 11:00

Contact met de klantenservice met de standaard antwoorden:

1) we snappen dat je baalt

2) heel vervelend

3) er kan altijd wat mis gaan tijdens de bezorging

4) we kunnen er niks aan doen

En op de vraag 'waarom zou ik Select lid zijn dan, als je die 'bonussen' ervan niet krijgt maar wel betaald?' krijg je terug 'ja je kunt je lidmaatschap altijd opzeggen'.

Later die dag kom ik thuis, geen pakket, pakket is weer, kijk je op de track en trace link: 'oeps, pakket is toch niet bezorgd, is weer terug het sorteerproces in'.

nog een keer contact met de klantenservice, krijg je een grote bek terug dat je onrealistische verwachtingen hebt van wat je kunt verwachten?! Wauw. Als ik weer wat ga bestellen online blijf ik net zo lang zoeken tot ik het ergens anders vind, en dan koop ik het daar wel, want via Bol.com . nee. Wat een onbeleefd volk zit er daar achter die computers.

Sandra
28-06-2021

Retour verwerken duurt geen 5 dagen maar veel langer

Op 5 juni retour gestuurd en vandaag 28 juni heb ik mijn geld nog steeds niet terug. klantenservice is zeer slecht. onvriendelijk. ze zeggen heel simpel "ja mevrouw u moet maar wachten want we hebben het erg druk met de retouren". beter bij coolblue bestellen!

Jeanette
27-06-2021

Slechte ervaringen bezorgingen

Vorige maand kast besteld bol.com.

Had 5 juni bezorgt moeten zijn. Volgens onder aannemer was het niet zo. Werd 2 weken later.

Nu is het weer zo ladenkastje zou afgelopen bezorgt

Vrijdag zou bezorgt zijn heb niets.

Je kan niemand bereiken.

Slechte service bol.com.

Nico
25-06-2021

Opgelicht door bol.com

Ik heb vliegendeurhor bij bol. Com besteld en is geleverd.

Ik heb het ingekort en gemonteerd,wat niet goed wou blijven zitten dus de bijgeleverde punaises gebruikt.

Kreeg ik 2dagen erna een mailtje van bol.com dat de verkeerde hor was geleverd.

Dit hadden ze eerder moeten zeggen had mij veel werk en een kozijn met gaten bespaard.

Nu wil ik mijn geld terug en voor de geleden schade delaten zitten,maar ze mailen alleen maar dat dit mijn eigen schuld is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor dat zij de verkeerde hor hebben geleverd.

Dus bestel niet bij bol.com want ze belazeren je zo, en om het op een nette manier op te lossen zijn ze niet thuis.

24-06-2021

Misleidende info op website waardoor product niet voldoet aan verwachtingen

Tuinstoelkussens besteld van 9 cm dik, kussens ontvangen van 5 cm dik. Vraag waarom het wel op de site staat wordt niet beantwoord door het betreffende bedrijf. Je moet alles zelf regelen met het bedrijf, Bol.com doet niks. Hele slechte service voor de tweede keer. Niks meer bestellen bij Bol.com!

Bs
24-06-2021

Deze onzinnige email viel vandaag bij mij op de muismat:

Onlangs heb je een bestelling retour gestuurd. Vanwege drukte in ons retourencentrum duurt de verwerking van je retour helaas langer dan je van ons gewend bent. We verwachten je retour binnen de komende 7 dagen te behandelen. Zodra dit is gelukt ontvang je van ons per mail een bevestiging. Onze excuses voor het ongemak.

leuk geprobeerd bol maar,

als klant ben ik absoluut niet geïnteresseerd in jullie logistiek falen ,daar komt nog bij dat ik het product retour heb gestuurd ,dat betekent dat ik aan mijn plicht heb voldaan, wat er verder met het retour mogelijk kan gebeuren is niet mijn verantwoording, dus probeer mij daar niet mee op te zadelen!

Iemand

Schandalig terugbetalings beleid!

Hier bestellen en betalen gaat "oh zo eenvoudig". En dat is allemaal leuk , totdat je iets hebt wat retour moet.

Ze hebben expliciet op hun website staan "binnen 3 dagen na ontvangst ontvang je van ons je geld terug"

Vervolgens had ik na 5 dagen nog geen cent terug, contact gezocht met die onvriendelijke en niet behulpzame klantenservice toen ik eindelijk die irritante chatbot kon ontwijken zei de dame in kwestie dat het tot 14 "werk"dagen kan duren, terwijl er 3 op de website staat.

Dat vond ik al enorm slecht, maar tot overmaat van ramp zijn nu de 14 werkdagen voorbij en krijg ik een mail waarin staat "We verwachten je retour binnen de komende 7 dagen te behandelen. Zodra dit is gelukt ontvang je van ons per mail een bevestiging. Onze excuses voor het ongemak."!

Kortom nog geen cent terug en het ligt er al bijna 3 weken!

Ik koop hier nooit maar dan ook echt nooit meer wat middels vooruitbetaling. Als ik hier überhaupt nog wat koop.

Wat een waardeloos bedrijf!

Aagje
20-06-2021

Slecht product, waardeloze klantenservice

Helaas een product ontvangen wat zeer slecht functioneerde. Retourservice was een hel; na 4! pogingen met de geautomatiseerde klantenservice eindelijk correcte retour instructies ontvangen. Vervolgens het pakketje ingeleverd en alsnog een aanmaning en incasso toegestuurd krijgen omdat ze het niet hadden ontvangen. Dit was mijn laatste bestelling.

A.D.Cin
18-06-2021

Het pakket is nooit aangekomen

Zuurstof Hartslagmeter Fingertip Oximeter Ik heb besteld, er staat dat het pakket is gegeven, maar ik heb het pakket niet ontvangen bol.com de laatste tijd niet meer goed

Xavi
18-06-2021

Corona Brexit Smoes

Bol.com partner myboeken.nl komt al 6 maanden met een oplichting verhaal over drie boeken die niet leverbaar zouden zijn door brexit en corona. Beide partijen wijzen naar elkaar voor een refund. Klantenservice ongeïnformeerd en onbeleefd. Geen klant meer ban beide partijen en ga contact opnemen met kassa en tros radar.

Xavier
17-06-2021

Super slechte klantenservice

Projector gekocht op vrijdag. Bevestiging gekregen dat het zaterdag toekomt per e-mail. Mijn zending geraakt verloren in hun magazijn. Maandag nog geen nieuws. Ze sturen een e-mail dat als er tegen 18u geen update is dat ze nieuwe sturen. Om 18u bevestigen ze dit nogmaals en zeggen ze een nieuwe te sturen. Dan krijg ik e-mail zegt dat het toch niet waar is dat in nog een dag moet wachten. Ik wacht nog een dag en dan is alles eindelijk ok en bevestigen ze dat het goed komt. Dan bellen ze. Er is geen stock meer bij bol. Wel nog bij andere partners van bol maar daar mogen ze niet zelf bij bestellen want dat is extern. Ze stellen voor mij terug te betalen en als ik klaag dat ik niets met cadeau bonnen kan doen en cash wil kan dit natuurlijk niet en hoor ik dat ze toch wel niet zo een grote aankopen met cadeau bonnen zouden doen. Ik hoop dat ze beseffen bij bol.com dat ze echt een ondermaatse service dienst hebben dat op geen ballen trekt en constant verkeerde info geven.

Gerbranda
17-06-2021

Zeer teleurgesteld !

Net klantenservice Bol.com neergelegd. Zij sturen 2e betalingsherinnering, terwijl 1e nooit naar mij verstuurd is. Zij blijven volhouden dat deze op 31 mei 2021, rond 4.00 verzonden is naar mij. Niets ontvangen, ook niet in de spam! Het gaat maar om 3.50, maar het is voor mij een principe kwestie! Ik bestel regelmatig daar en ben een keurige betaler, nooit geen herinneringen, maar daar had ze geen boodschap aan. Zo zie je maar, van grote bedrijven verlies je als consument gewoon! En ik ben zeer, zeer, teleur gesteld in bol.com!

Dylan
16-06-2021

Duo kinderwagennvan hauck

In 2 maanden tijd 2 keer kapot gegaan, een net nieuwe kinderwagen.

Wiel kapot en nu het knopje om de kinderwagen in en uit te klappen.

Moesten hem weer opsturen naar bol.com, extra grote doze ervoor moeten kopen en nu 3 weken afwachten.

Zitten wij thuis met dit mooie weer en kunnen nergens naar toe voor minimaal 3 weken. en bedankt bol.com

Ji
16-06-2021

Gek wordt je van bol

Lang wachten bij bol teveel betaald

Carel
13-06-2021

Losse diamant kopen

De product specificaties kloppen niet.

Dus kan je chatten.met Billie

Fuck off Billie,want met een robot heb je geen gesprek.

Waardeloos dit

Ik koop niets meer bij Bol.com