Bol.com reviews

Ad
03-08-2020

Slechte klantenservice,houden zich niet aan levertijd

Slechte klantenservice. Toegeven dat ze zich niet helemaal aan de ACM regels houden dus adverteren met voor 2300u besteld morgen in huis.maar niet volgende dag bezorgen, maar verder niet de klant tegemoetkomen.

Marianne
01-08-2020

Cadeaukaart

Ik had wat besteld, ( eind van de middag ) het ging verkeerd bij afronden , daar werd cadeau kaart korting niet meer vermeld, hierover contact met medewerker en via de chat opgelost, helemaal super, koste wel even wat tijd, maar geduld loont, de bestelling volgende ochtend thuis. ?

Stijn
30-07-2020

Bol neemt geen verantwoordelijkheid, niets bij kopen.

Ik heb een kast gekocht via bol.com. Via een van hun partners. Pas op, bol.com neemt niet haar verantwoordelijkheid. Mijn kast was niet compleet en de enige optie die bol.com gaf was terugsturen. De kast stond al ( uren werk), en was niet meer leverbaar. Ik stelde een compensatie voor in de vorm van wat korting maar bol.com accepteerde alleen maar terugsturen. Wat een onzin! Een incomplete kast terugsturen! Ik heb ze voorgesteld dat ik het ontbrekende onderdeel zelf zou regelen via een ijzerhandel. Dit zou wat uren werk en wat geld kosten en ik stelde dus een tegemoetkoming voor. Bol.com weigerde en accepteerde alleen terugsturen. Belachelijk en bijzonder klantonvriendelijk. Bestel gewoon direct bij de leverancier want bol.com neemt geen verantwoordelijkheid.

Anke
28-07-2020

Geen levering op afgesproken datum

Je kunt geen afspraken maken met Bol.com. Als ze niet kunnen leveren op de afgesproken datum dan hoor je dus niets van hen en wordt de schuld afgeschoven op de vervoerder. Ik heb een afspraak met Bol en niet met hun vervoerder. zij garanderen de leveringsdatum

Baaf
25-07-2020

Slechte service en zwendel

10 maanden geleden kocht ik een smartphone aan via een partnerbedrijf van Bol.com. Na 7,5 maand ging de GSM stilaan achteruit vanwege een softwarefout. In totaal meer dan 15 maal contact opgenomen met Bol.com. Het partnerbedrijf (Smart Electronics) zelf reageerde zeer onbeleefd en ongepast. Later mocht ik mijn smartphone toch opsturen, maar kwam deze slechter terug dan ik opgestuurd hard. De smartphone werkte toen helemaal niet meer. Uiteindelijk kwam het tot een 'bemiddeling' van Bol.com zelf uit, maar deze leek eerder op een versterking van het partnerbedrijf en het neerhalen van een al eerder slecht behandelde klant. Ik zou voor alle kosten moeten opdraaien terwijl zij dit zouden moeten doen. Elke schuld werd in mijn schoenen geschoven en bij deze zal ik nooit nog iets bij dat zwendel bedrijf bestellen. Het is lang niet de eerste keer dat ik opgelicht wordt door Bol.com.

Slechtste service ooit. Vertrouw bij dit bedrijf nooit op je 'rechten' als klant

Hwm
21-07-2020

Straf voor verongelukt opzeggen select

Per ongeluk select opgezegd en kan niet hersteld worden door wie dan ook."straf" mag er 6 maanden geen gebruik van maken is een betaalde dienst. Bestel ik teveel?

Koen
21-07-2020

Leveringen en betalingen van bol.com

Ik heb eerst schoenen bestelt en betaalt, . nooit gezien, ik bestel een life-proof bescherming voor mijn telefoon, er stond 59€, ik betaal en zie dat er 77€ van mijn rekening is gegaan.

Laatst heb ik een scheermachine bestelt, allerlei tegenstrijdige berichten over de levering, . komt ook niet toe.

Nu moet ik een mail sturen naar klantenservice, niet mogelijk, kutbedrijf.

Jsa

Leveren via partner bedrijven

Op de 17e een hondenmand besteld voor buiten, omdat de levering vlot is.( dacht ik) ,bij betalen blijkt het via een partner geleverd word, en duur het dus 4 dagen(21ste),vooruit .op de dag van levering word mijn bestelling geannuleerd,omdat het niet leverbaar is! echt belachelijk,doe tenminste moeite om het bij 1 van je andere partners te krijgen .

Geert

Wat een drama

Wat een drama

Wat een drama , je bestelt iets via bol.com . Bent al 3 weken met de BTW factuur bezig om die te ontvangen.

Ondanks allerlei chats en toezeggingen van bol.com nog steeds niks.

Afschuiven van verantwoordelijkheden.

Je kunt beter direct bij bedrijven bestellen en bol.com overslaan!

Kevin
20-07-2020

Bol.com hanteert machtsmisbruik en negeert wanneer ze fouten zitten

Bol.com heeft een afdeling partner prestatie die misdadig optreed tegen eerlijke verkoop partners. Ze trekken de assumptie dat een verkoper iets fout doet, straft hun zonder enkele communicatie en wanneer je bewijst dat je enkel correct hebt gehandeld negeren ze je en krijg je als antwoord: Wij zullen niet meer reageren op verzoeken om deze punten te corrigeren.

Wij zijn eerlijke verkopers en accepteren het niet om op deze manier behandeld te worden. Al onze reviews zijn positief en dat is terug te lezen. Als wij veelvoudig onjuist zouden handelen zou dat wel terug komen in de reviews zou je denken. Schandalig dat een groot firma als bol.com die duizenden aan ons heeft verdiend zo met ons omgaat.

CuliRon
18-07-2020

Zeer tevreden over Bol.com

Ik ben al lange(re) tijd bij Bol.com. Tot op heden altijd tevreden. Produkten (ik bestel voornamelijk boeken maar ook andere zaken bij hen) worden altijd goed verpakt geleverd en zijn er altijd op de afgesproken dag en tussen de afgesproken tijden. Slachts een enkele maal gebeld (voor uitleg hoe een review te schrijven over een produkt) en zeer vriendelijk te woord gestaan. Verhouding prijs/produkt is zeer goed. Ik moest studieboeken bestellen voor mijn zoon). Bij Van Dijk Educatie het dubbele kwijt dan bij Bol.com en dan te bedenken dat de boeken bij Van Dijk Educatie 2-e hands waren en bij Bol.com nieuw. Het waren dezelfde boeken (qua druk), de andere dag bezorgd en dus niet na 6-8 weken.

Ben zeer tevreden over hen en een vaste klant en bestel inmiddels met enige regelmaat. Voor de zekerheid: ik werk er niet.

Echte aanrader

Iris
17-07-2020

Ja gewoon top

Ik schrijf niet echt vaak reviews, maar ik koop al jaren bij Bol en ik ben altijd zeer tevreden. Goede service en volgende dag in huis. Gewoon een fijne webshop met veel producten.

Anneke
16-07-2020

Bol is grote dief!

Ik kan niet lachen met Bol. Veel te dure tondeuse gekocht, die na ontvangst netjes binnen de termijn en ongeopend teruggestuurd. Retour is geweigerd door Multishopdiscounter. Tondeuse was zogezegd gebruikt. Een leugen! Klachtenmails bij Bol en Multishopdiscounter halen niks uit. Bol en Multishopdiscounter zijn gaan lopen met mijn 130 euro. Bedriegers! Nooit meer Bol!

14-07-2020

Gebrek aan kennis bij Klantenservice

De klantenservice van Bol.com is helaas verspreid over een aantal landen wat de communicatie eigenlijk vrijwel onmogelijk maakt als je echt inhoudelijke vragen hebt. Met name de facturen als de aanleverende partij van Bol.com in het buitenland zit is een groot probleem en Bol.com overtreedt hiermee niet alleen de Nederlandse wetgeving maar ook de Europese. Van intracommunautaire leveringen hebben ze bij Bol.com nog nooit gehoord. Jammer, zeker voor de zakelijke inkopende klanten.

Jw
13-07-2020

Wat je ook doe koop hier niks

Bij bol.com worden zo veel fouten gemaakt dat je het gewoon zat woord nu weer een fout gemaakt door bol.com ben nu het product en het geld kwijt en ze doen er niks aan ja opzettelijk een fout product op sturen waar je niks aan heb en wat dus terug moet maar dan gaat het fout dan ben je dus alles kwijt en kan je fluiten naar je geld O ja als je hier een berichtje achter laat vragen ze om klant nummer maar zelfs dan doen ze niks en altijd maar die twee werk dagen dat zeggen ze dan ook maar meer nee kunnen ze niet rot bedrijf

Andre
11-07-2020

Slechte hulp

Bjj bestelling van 2 e-boeken lukt het niet deze te downloaden. Bij een telefoontje geeft de bol.com medewerker aan er ook niets van te weten maar "het wordt doorgegeven" waarop ik iets zal horen.

Niet dus, geen bestellingen meer bij bol.com

Mich
10-07-2020

Airpods besteld, lege verpakking ontvangen

Wat een slechte service. Pakket leeg ontvangen, al 5 dagen geen oplossing en belachelijke reacties van de klantenservice

Marianne
07-07-2020

Bol,com heeft geen idee van 2 of 3 of 4 dagen levertijd.

Op zondag 5 juni bestelde ik glaswerk. Er werd gesteld dat het niet de volgende dag, maar dinsdag zou worden bezorgd. Dat was oké. Ik had de glazen dinsdagavond nodig.

Vandaag, dinsdag dus, helemaal niets ontvangen.

BELOOF het dan niet!

Met de domme robot een gesprek voeren is nog belachelijker. Alsof ik niet wijs ben!

Heel slecht rapport voor Bol,com.

Ik weet dat ze zich hier niets van aantrekken, maar ik moest het even kwijt.

Zendagi jee
06-07-2020

Verkeerde product opgestuurd

Ik heb een Samsung s20 besteld volgende dag kreeg ik Samsung galaxy71 contact opgenomen oh sorry dat was niet de bedoeling natuurlijk. Heb ik zelfde dag geroutineerd en ik zou volgende dag mijn telefoon binnen krijgen now ja het is 3 dagen later heb ik nog steeds niks heel erg slecht nooit meer bij bol.com bestellen super slecht super slecht

Thirza
06-07-2020

Dubbel betalen + bol is mijn bestelde inductiefornuis kwijtgeraakt

Zeer klantonvriendelijk terwijl ik normaal altijd zulke goede ervaringen met ze had. Een product bij ze besteld en betaald. Door een foutje had hun leverancier het product echter een dag later nogmaals klaargemaakt en een rekening aangemaakt. Ik heb direct contact opgenomen en het zou geen probleem zijn. Krijg nu een herinnering van die nota en ze weigeren om dit netjes op te lossen ondanks dat ik meermaals alle informatie aanlever. Heb paar maanden geleden ook al twijfel gehad. Had een inductiefornuis besteld en deze was 'kwijt geraakt?!' tijdens het leerproces. Sws hoe dan? Maar heeft toen ook weken geduurd voordat er alsnog 1 verstuurd werd. Ook nooit excuus of wat dan ook voor gehad. Dus toen al twijfel maar nu. absoluut geen klant meer. Zo jammer dat ze dit zo doen.