Bol.com reviews

Kirsten
20-09-2023

Afgelopen tijd 4 opladers besteld voor i phone.

Alle 4 doen ze het niet en laden niet op!

Wat een slechte kwaliteit verkopen jullie

Fred
14-09-2023

Drone besteld voor €699,99. Wordt niet geleverd. Geven aan dat ik het geld terug krijg en dat ik opnieuw moet bestellen. Maar nu is dezelfde drone €200,00 duurder. Zwaar belazerd door bol.com

12-09-2023

Wat een waardeloos bedrijf kampioen in afschuiven naar derde

Er zou 26 augustus iets geleverd moeten worden via OR MEDIA.NL

he begrijpt het al dus niet nu inmiddels 12 sept nog geen geld terug en niets geleverd lekker betrouwbaar bedrijf

Mijn advies is koop wat wat bij bol.com er kijkt niemand naar om

Joel
08-09-2023

Duizenden euro's, honderden artikels heb ik besteld via bol.com, ze waren altijd dé webshop voor alles voor mij. Maar ze weten het in één klap te verpesten, ze leveren een defect moederbord aan welke niet meer teruggestuurd kan worden wegens de verstreken 30 dagen, omdat ik het voor de vakantie kocht en na de vakantie heb gebruikt. En nu kan ik het niet terugsturen voor reparatie, want zonder moederbord heb ik geen werkende computer, en zonder werkende computer kan ik mijn werk niet uitvoeren. Alle klantenservice medewerkers weten niet hoe goed ze de situatie begrijpen, maar iets kunnen betekenen kunnen ze niet. Ze kunnen heel goed meer dan een uur van je tijd verspillen zonder ook maar iets voor je te hebben gedaan. Ze leggen de verantwoordelijkheid bij de verkoper, maar de verkoper kan geen consequenties ontvangen omdat je geen review bij ze kunt achterlaten. Wat een waardeloze ervaring zodra je een defect product binnenkrijgt waar je voor hebt betaald.

Meike
18-08-2023

Het is heel jammer. Ik ben al jarenlang trouwe klant van Bol.com. Ben niet zo van de internet aankopen, dus ik blijf het liefst bij de voor mij bekende en vertrouwde bedrijven. Ik had een keukenmachine via een partner op Bol.com gekocht. Op de dag van bezorging de hele dag thuis gebleven, de machine was een cadeau voor een vriendin, dus belangrijk. Ik zit keurig met m'n snufferd direct achter de voordeur, krijg ik een melding dat ik niet thuis geweest zou zijn?!. Nu, een paar dagen later, is die hele keukenmachine op mysterieuze wijze verdwenen. Na wat nutteloze chats met chatbot Billie van Bol.com uiteindelijk proberen te bellen met de klantenservice van Bol. Dat was een wonderlijk gesprek. De medewerker was erg onvriendelijk, nauwelijks te verstaan, kinderen en parkieten op de achtergrond. Ze stelde me vraag op vraag zonder mij te vragen waarom wat het probleem was. Toen ik dat probeerde te vertellen verbrak ze de verbinding. Ik weet het niet meer met Bol.com.

Ada
14-08-2023

2 hondenbenchen besteld.

Exstra betaald voor s,avonds te laten bezorgen.

Niemand gezien of gehoord in gestelde tijd.

Bericht daarna we troffen u niet thuis.

Gelul.

We waren wel thuis.

Daarna gebeld,doorverbonden en afgebroken

Gebeld de dag daarna,het zou goed komen

Daarna bericht we bezorgen het zaterdag,niet dus

Bericht daarna u kunt halen op het afhaalpunt

Vandaag gehaald en direct retour ivm verkeerde maat.

Geld terug over 7 dagen zeggen ze en de kadobon blijft als tegoed staan en niet terug gestort.

Bol.com nooit meer

Paula
28-07-2023

Klantenservice bij bol is waardeloos. Bol werkt zonder gêne samen met malafide bedrijven. Een en al klacht over dat bedrijf Lin’s Lingerie uit België maar ze blijven erachter staan. Een body in strak plastic verpakt zodat je het moet openen om te bekijken. Vervolgens mag het niet meer terug terwijl het niet is gepast. Kost maar € 100,- Gewoon weggegooid geld. Is van inferieure kwaliteit. Doet dit bedrijf heel vaak. Reactie van bol.com: jammer dan. Gewoon betalen. Schandalig

27-07-2023

Bol.com neemt het niet zo nou om geretourneerde goederen terug te betalen. Vroeger was bol.com correct en snel. 4 werkdagen voor het retour binnen wordt geboekt. Vervolgens 7 werkdagen om het geretourneerde te beoordelen en dan nog 5 werkdagen voor je het geld terug ontvangt. Maakt dat je meer als drie weken kan wachten! En dat voor spullen die ze in een papieren zak versturen en daardoor beschadigd aan komen! Ik hoop dat jullie ook geld gaan vragen voor retouren. zijn jullie zo alle klanten kwijt! Ik bestel alles weer bij Amazon. Die weten hoe je klanten moet helpen!

Coen
25-07-2023

Laatste tijd veel leveringen te laat gehad en zelfs een paar niet aangekomen

En een cd gekocht die gewoon tweede hands was hoesje en boekje verkkeurd

En dan waardeloze klantservice eerst robot die niks begrijpt en live chat werkt niet

Dus bestel voirtaan elders

Sjoerd
18-07-2023

Let goed op; verkopers op bol.com verkopen vaak refurbished producten terwijl ze op bol.com worden aangeboden als "nieuw".

En zo staan er kankerverwekkende PFAS (teflon) pannen in categorie PFAS-vrij.

En worden veel refurbished Apple producten en Windows laptops verkocht als nieuw.

Klantenservice Bol.com interesseert het niets (heb ze al vaker op aangesproken via de support chat).

Ook via mail, en daar komt helemaal geen reactie op.

Onderzoek bevestigd dit: https://www.nu.nl/economi.via-bolcom-of-amazon.html

Jacques
15-07-2023

Beloven van te leveren de dag erop als je voor 22u bestelli'g doet , omwille van op vakantie gaan moest dat dus anders had ik nooit besteld en uiteraard loopt het mis.veel beloven weinig geven doet de gekken in vreugde leven, dus liever nooit meer Bol.com.

sorry maar wat weten,kennen,beloven en doen betreft hebben Nederlanders altijd al een grote mond gehad.

Adrie
10-07-2023

Tussen leverancier blijft volhouden geen fout gemaakt te hebben. Krijgen steeds klantonvriendelijke mails. Jammer dat ze hun niet aanpakken. Bol.com heeft nu de verantwoordelijkheid genomen

Naadloze onderbroeken van polyester besteld die ik al eerder gekocht had. In goed vertrouwen pakket geopend. Onderbroeken waren niet naadloos en van katoen. Pakket terug gestuurd kreeg direct een mail van een speelgoed fabrikant (?) geen geld terug verpakking is geopend. Ik heb door de plastic zak heen kunnen zien dat dit niet de goede onderbroeken waren. Pure misleiding dus en Bol.com doet er tot heden niets aan. 4 keer gebeld en telkens is beloofd dat het goed gaat komen vanwege de misleidende informatie. Bol.com zou terug bellen maar is tot heden niet gebeurt. Onderbroeken waren gelijk niet meer leverbaar. Toch een teken aan de wand. Jammer dat Bol.com zich inlaat met dit soort verkopers en dan hun verantwoordelijkheid niet neemt

MArk
05-07-2023

Zeer slechte en vervelende ervaring. Wij hebben een product meer dan twee weken geleden besteld en nog niet ontvangen. Het product was gewoon direct leverbaar. In de tussentijd wordt er niets gedaan vanuit bol.com om dit op te lossen. Na twee weken denk ik bij mezelf, laat ik maar eens contact gaan zoeken. Een medewerker vertelt dat ze dit gaan doorgeven aan de de inkoop afdeling, dat is voor mij geen oplossing maar goed, ik wil het product gewoon hebben! Drie dagen later nog niets gehoord dus ik neem weer contact op. Ter compensatie van het verloop ontvang ik een cadeaubon van 5 euro. Het product wat ik gekocht heb was in de aanbieding en nu niet meer. Het prijsverschil is een stukgroter dan die 5 euro maar dat wil bol.com niet compenseren. Ze geven aan dat ik nog maar moet wachten totdat het weer eens op voorraad is of ze kunnen het annuleren. Wat is dit voor een antwoord? Ik wacht weken op een bestelling die de volgende dag geleverd zou worden en na weken wachten neem ik zelf contac

29-06-2023

Let op! Is niks meer dan een Marktplaats variant waarop oplichters zich kunnen verschuilen!

Samsung smartphone is binnen zes maanden stuk. Bol verwijst naar een verkoper die niet meer op het platform bestaat voor garantie. Gegevens van verkoper zijn nergens terug te vinden. Ondanks dat de factuur betaald is aan Bol nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Consumentenrecht wordt met voeten getreden. Moet nu via rechtsbijstandverzekering mijn gelijk gaan halen. Kan mensen alleen maar waarschuwen dat hier bestellen een groot risico met zich mee brengt dat je bedrogen thuis komt. Een grote naam betekent helaas niet altijd fatsoenlijke service. Kunnen nog wat leren van Coolblue, die snappen wel hoe aftersales werkt!

Wouter
28-06-2023

Een boek besteld en deze betaald. Ook bevestiging hiervan gekregen per mail. Zelfs in mijn bestelgegevens van mijn account staat dat het betaald is. Vervolgens wordt door bol.com geclaimd dat een deel niet betaald is en krijg nu betalingsherinneringen, extra kosten en dreigementen van incasso aan mijn broek. Vervolgens na veel moeite de servicedesk te pakken gekregen. Willen ze het probleem niet uitzoeken. Bol.com wil dat ik ga uitzoeken wat er bij hun mis is gegaan. Wat een achterlijke zooi zeg. Helemaal klaar met ze. Heb jarenlang gekocht bij bol en was zelfs lid van select, maar dit alles is nu gelijk voorbij.

Perry
23-06-2023

Bezorgen volgende dag volgens afspraak is valse belofte. Ook als je een abbonnement hebt.

21-06-2023

Bol.com - is geen service na verkoop. Allemaal goed tot als er iets is. Onlangs een salontafel gekocht via bol.com. Aangekomen met elementen die gebarsten zijn hier en daar een hoekje af - alle kanten beschadig. De tafel toch in elkaar gezet met hoop dat de beschadigde elementen aan de binnenkant zitten en ze niet zichtbaar zijn. Dat is het niet geval. Wij hebben betaald voor een nieuw tafel en een tafel gekrijgen die nog geen 50 euro waard is. Oplossing van bol.com? Neemt contact met de verkoper. Dit hebben wij gedaan - maar levert niets op. Retour stuuren? Tafel in elkaar moeten zetten met meer dan 80 schroeven en verschillende elementen. Nu dit allemaal losmaken en terug inpakken omdat ze zo een rommel verkopen als nieuw zie ik echt niet zitten. Een schande is om zo iets te verkopen voor zo veel geld. Dit was ons laatste bestelling bij bol.com. Als je iets nieuw koopt voor een prijs van 130€ wil je geen product krijgen die aan alle kanten beschadigd is.

Luuk
21-06-2023

Hele dag iemand thuus gebleven om pakje in onstvangst te nemen maar bezorger zegt toch dat er niemand thuis was. Vervolgens wordt het pakket de volgende dag bij een postnl punt uit de buurt neergelegd. Hele matige service. Ik hoor ze ook al zeggen, postnl levert het product dus wij kunnen er niks tegen doen. Echter is bol.com verantwoordelijk voor het goed afleveren van het product. Of ze dat nu doen via postnl, een postduif of dat de oma van de directeur het pakketje persoonlijk komt brengen, bol.com wordt betaald om een product af te leveren op een adres en Zij komen de afspraak niet na.

Marianne
15-06-2023

Voor mijn nichtje in Enschede een minikoelkast besteld. Koelkast was binnen een jaar kapot. Na melding hiervan was de reactie van de verkoper dat de koelkast teruggestuurd moest worden. De verkoper weigerde hem op te halen. Vele telefoontjes hierover (mijn nichtje heeft alleen een fiets en kan daarop geen koelkast naar Post.nl brengen) ben ik uiteindelijke zelf vanuit de Randstad naar Enschede gereden om haar te helpen. Koelkast bleek inderdaad kapot en moest vervangen worden door een nieuwe. De nieuwe koelkast werd bij mijzelf (factuuradres) bezorgd in plaats van op het bezorgadres in Enschede. Weer vele telefoontjes omdat de verkoper weigerde om het probleem op te lossen. Niets hielp. Uiteindelijk zelf de verzending naar Enschede verzorgd, omdat ik klaar was met de hoeveelheid ergernis die dit opleverde. Dit alles speelde zich af tussen half mei en half juni, dus een maand lang ergernis voor mij en een maand geen koelkast voor mijn nichtje.

Koop nooit iets bij Bol.com

Gert
06-06-2023

Waardeloos, een boek besteld ruim voor deze uitkwam en nu word het niet geleverd omdat bol er meer heeft verkocht dan ze kunnen leveren. .

Wel staat er bij de bestelling . word bezorgd. Jaja ik moet het maar annuleren en ik heb dus pech volgens de klantenservice en kan voorlopig fluiten naar het boek omdat het is uitverkocht. Absoluut geen goede service en duidelijk naar de klant. Als bol zo doorgaat is het totaal onbetrouwbaar om iets te bestellen