Bol.com reviews

Armand
06-01-2020

Weinig problemen met bol.com

Voor Kerstmis een aantal artikelen besteld. Alles werd op tijd geleverd. Eén artikel (glazen taartplateau) bleek gebroken bij uitpakken, wat verder correct en snel is afgehandeld door de klantenservice (er is direct kosteloos een nieuwe verstuurd, zonder dat ik er een bewijs van hoefde te leveren c.q. de kapotte hoefde te retourneren). Ik ben al jaren een tevreden klant, maar bestel zo weinig mogelijk via derde partijen. Let op als je via zo'n derde partij bestelt! Zoek eerst uit of dat een betrouwbare partij is!

04-01-2020

Slechte producten

Ik heb een saturatie meter besteld. Een dure uitvoering met handige opbergtasje. Bleek dat ik een gebruikte zeer goedkope prul kreeg zonder opbergtasje. Gebeld met Bol nou nee we kunnen niets voor u doen we mailen onze partner en dan hoort u over twee werkdagen wel. Ik kocht het bij Bol dus verwacht ik meteen actie. Nou ik moest nou niet denken dat ik enig recht had. Gesprekken zouden zijn opgenomen, heb recht op de transcriptie. Daar doen ze niet aan. Een twee maanden geleden oplaadbare batterijen besteld met extra opslag. Die kwamen veel te laat maar goed ze kwamen. Na een week of twee bleek dat ze nog eerder leeg zijn dan de normale oplaadbare batterijen. Dus wederom de boel belazeren en je blijven verschuilen achter je partners. Ahold zou moeten in grijpen en de bezem door het bedrijf moeten halen. Nu moet ik wachten op mijn eigen geld terwijl bol en partners de boel bedonderen. Klantenservice bestaat niet een review die negatief is wordt door bol niet geplaatst. Kortom trap er niet in en die geen zaken met bol. com

Kim
04-01-2020

Verpest

Erg jammer dat bol.com niet duidelijk blijft communiceren met haar klanten. Bol.com heeft me mooi laten zitten voor de kerst zonder mij wat te laten weten. Erg jammer dit. Kwalijke zaak.

Joke
03-01-2020

Te mooi om waar te zijn, ook bij Bol.com!

Je denkt voor een dure iPhone op de goede plaats te zijn bij platform Bol.Com. Na de kerst bestelling gedaan, was via partner van Bol. Kreeg vrijdag ochtend door dat de bestelling onderweg was, na een hele dag thuis te zijn gebleven in de avond gebeld. Het zou 2 januari worden, maar waar blijft de telefoon al die dagen is mijn vraag? In het depot ivm drukte, ok! Maar hij zal de 2e januari komen is de belofte. Op 31 december in de middag een mail van Bol, de telefoon is geannuleerd door de partner. Ik bellen, in eerste instantie word ik afgewimpeld, maar nadat ik aangegeven had het een slechte zaak te vinden dat Bol dan toch met hen in zee gaat. Ik wil gewoon mijn reeds betaalde telefoon! Het Hoofdkantoor gaat mij de 2e januari bellen voor een tegemoetkoming, ik had bovendien al zo lang gewacht en betaald gaf ze aan, idd! Vervolgens de 2e januari slechts een mail en geen telefoontje dat ze niets kunnen doen en ik mijn geld terug krijg. In de middag krijg ik vervolgens een mailtje of ik tevreden ben met mijn bestelling, omdat die inmiddels geleverd moet zijn en er geen track en tracé nr is, ja D ??? kortom slechte klantenservice, praten/werken blijkbaar langs elkaar heen en komen beloften niet na. Als je als groot platform met partners werkt, ben je verantwoordelijk voor de levering van die producten die aangeboden worden op de site!

Ilja
31-12-2019

BOL.com NOOIT MEER

Het is intern een zooitje bij bol.com ook voor verkopers. foute berichtgeving wordt naar klanten gestuurd, de producten worden foutief geplaatst, dus beste kopers, gaat er iets verkeerd, dan is het de fout van bol.com en meestal niet van de wederverkoper.

Alex
28-12-2019

Je betaalt altijd te veel door verschillende aanbieders

Ik dacht een mooie deal te hebben voor een sporthorloge bij Bol.com. Horloge komt rechtreeks van Bol.com voor € 619,- Een dag later koopt mijn collega exact hetzelfde horloge bij Bol.com voor €586,10 maar dan via een aangesloten partij (Art@Craft).

Nog gechat met de klantenservice van bol.com maar ze willen niks doen of ik moet hem retourneren en opnieuw bestellen. Dit was de laatste keer bol.com voor mij.

Tah
28-12-2019

Zeer tevreden en altijd goed geholpen.

Retour is mis gegaan, waardoor ik mijn producten had opgestuurd maar niet verwerkt. Klanteservice heeft dit netjes opgelost, dus heel goed geholpen en goede service. Ook zijn vaak mijn bestellingen snel binnen. Dus van mij krijgt bol.com een dikke 10

Roy
27-12-2019

Slecht. Heel slecht. Ik bestel iets met 'voor 22 uur besteld, morgen in huis'. Ik krijg de bevestiging 'is verzonden'. Uiteraard krijg ik de volgende ochtend een email dat het vertraagd is. Wegens drukte! Prima, maar vermeld dat dan bij bestellen op de website - dat het door (kerst) drukte later kan worden. Dan is er niks aan de hand! Maar het is wel eerst het geld innen en vervolgens niet aan de afspraak houden. Door de respectloze en onbeschofte klantenservice wordt je niet geholpen, je krijgt steekjes onder water en reacties als 'ik weet niet wat u nu eigenlijk van mijn wilt'. (Inclusief die taalfout.) En mijn vraag was volgens mij heel duidelijk: 'Waar is mijn pakket'. Krijg je gewoon geen antwoord op. Tig honderd euro willen ze wel hebben, maar vervolgens de klant helpen en met de klant mee denken en GOED LEZEN, nee dat liever niet. Ik ga dit laten afhandelen en vervolgens mijn account opzeggen. Ik was een tevreden klant die veel bestelde, maar dit kan niet.

Leen
26-12-2019

Dikke ontgoocheling!

Als je een pakket bestelt, vervolgens de melding krijgt dat je pakket onderweg is, je een hele dag ervoor thuis blijft om dan 's avonds plots een melding te ontvangen dat je levering vertraging heeft opgelopen . na 4 dagen zelf moet bellen om te vragen waar je pakket blijft. Het pakket plots spoorloos blijkt te zijn en ook geheel toevallig niet meer kan geleverd worden (het was ook toevallig het laatste pakketje uit het rek) . dan verwacht je toch op zijn minst een voorstel tot een evenwaardig

(Of ter compensatie meerwaardig) product te kunnen bekomen. Neen, zonder overleg, gewoonweg voor de gemakkelijkste oplossing kiezen en het geld gewoon terugstorten. Toch echt een gemiste kans voor zo'n bedrijf! Winkel voor ons allemaal? Neen, dank u, niet meer voor mij!

Jitse
25-12-2019

Zeer goede winkel!

Ik woon in België, zij zijn van Nederland en toch zijn de bestellingen altijd op tijd! In al die jaren dat ik daar bestel nog maar 1 keer een fout gehad ofs. Echt een aanrader! Ik snap deze haters hier gewoon niet? Er bestaat ook een klantenservice? Als er problemen zijn ga dan naar daar? Laatste bestelling waren ze zelfs 2 dagen te vroeg. Er staat bij elk product ook een leverdatum, als er zou staan 1 - 3 weken verwacht dan niet dat ze de volgende dag aan uw deur gaan staan eh, dat staat daar voor een reden!

Nataphum
24-12-2019

Slechte website ooit

Ik heb er al 3 keer bestelt en ze zijn allemaal veel te laat bezorgt.

Robin
24-12-2019

GO PRO STUK

2de dag van men vakantie is die stuk gegaan.

heb daarna er niks meer mee kunnen doen voor een maand.

ben ik terug krijg ik nu eindelijk men geld terug (maand later)

en in plaats van 10 euro tegoed bon maar 5! laatste keer dat ik bij bol wat heb gekocht

23-12-2019

De gekke henkie winkel van ons allemaal!

Ik heb slechte ervaringen met bol. Keer op keer meld ik mijn klacht/chat ik etc etc. Mijn gevoel zegt dat ik aan het zgn lijntje wordt gehouden,dus ik besloot om mij uit te schrijven/account verwijderen bij bol.ik krijg een mail waarin ik dat moet bevestigen dat ik mijn account wil verwijderen.nee bol beweerd dat ik dat tot 2x toe niet gedaan heb.? dan bevestig ik het ook weer via de mail waar ik op reageer.nee zij hadden mij gebeld en hadden geen bevestiging ontvangen.daarop heb ik hun gesomeed per direct mijn account te verwijderen(immers zou het 4 weken duren na eigen zeggen en die zijn wij ruimschoots voorbij! dus hun eigen beleid leven ze niet na!)mijn vraag is dan ook.waarom bellen zij mij? waarom kan mijn account niet verwijderd worden na antwoord op hun mail en ik tevens sommeer! pure onwil en gekke henkie spelen.die tijd is wat mij betreft voorbij en bol gaat zijn boekje nu ver te buiten qua privacy regels. Het word nu eens hoog tijd om mijn advocaat in te schakelen en de media op te zoeken.jammer dat het zo loopt! bol de gekke henkie winkel van ons allemaal.? nou gekke henkie spelen doen ze maar ergens anders! waardeloos bedrijf als men hun eigen belofte's niet na komt en hun eigen beleid!

Jordy
23-12-2019

2e hands artikel voor nieuwprijs

Wat slecht! Ik heb een Google Nest Mini besteld voor de nieuwprijs, krijg ik een tweedehands thuisgestuurd. Hoe ik er achter ben gekomen? Door IFTTT te laten bellen naar de laatste telefoon. Schijnt dus dat er al 2 android telefoons zijn geconnect voor mij! Eerst volhouden dat dit niet zo kan zijn, vervolgens een cadeaubon van 10 euro aanbieden om te “compenseren”. Sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in! Ik ben er na een maand inmiddels afhankelijk van geworden nu ik mijn hele smarthome eraan heb gekoppeld!

Overtreding: product niet zoals geadverteerd

Overtreding: avg. product geeft naam, achternaam en telefoonnummer van mijn voorgangers

OMA
16-12-2019

Drama: online winkelen helemaal geen gemak

Wat een drama, 3de partijen wijzen naar anderen, niemand neemt verantwoordelijkheid, bol.com biedt geen service en moet je als een kleuter via een chat 'Billie" maar blijven typen. Geen winkelbeleving, niet conform belofte en geen service, nooit meer

Adri
12-12-2019

Bol.com werkt samen met malafide partners!

Op woensdag 4 december bestel ik op de website van Bol.com een iPhone XR. De prijs was scherp, maar realistische, zeker gezien de “Black Friday/ Cyber Monday Hype” die bij Bol en andere aanbieders vaak langer dan 1 dag duren. Ik ontvang netjes een bevestiging van mijn bestelling en een bericht dat de bestelling op vrijdag 6 december wordt bezorgd.

Als de bestelling op die dag niet wordt bezorgd, bel ik met de klantendienst. Ze gaan het voor mij uitzoeken en komen er op terug. Later die dag ontvang ik van Bol een e-mail. Mijn bestelling is geannuleerd, zonder enige verdere uitleg.

Ik heb vervolgens meerdere mail emailcontact met de klantenservice, waarin ik aangeef dat ik het met deze manier van werken niet eens ben en dat ik een passende oplossong verwacht. Bol geeft herhaaldelijk niet thuis en is niet van plan mij ook maar enigszins tegemoet te komen. Nee, Bol kiest ervoor om mij het slachtoffer te laten zijn van een dubieuze samenwerkingspartner en zich te verstoppen achter de kleine lettertjes!

Ik ben het slachtoffer geworden van een malafide verkoper op een door BOL gefaciliteerd platform. De hele bestelling en afwikkeling is gedaan door BOL in de BOL-uitstraling. Ik denk met Bol.com te maken te hebben en vertrouw op de goede naam daarvan en heb ondertussen te maken met dubieuze bedrijven die van die naam profiteren.

Bol is onzorgvuldig geweest in het aangaan van een samenwerking en heeft deze dubieuze partner onder haar naam een platform geboden waarvan ik het slachtoffer ben geworden. Ik verwacht van Bol zij hierin haar verantwoordelijkheid neem en mij op een passende manier schadeloos stelt.

HJ
12-12-2019

Dom.com

Onlangs een bladblazer gekocht die ze de volgende dag zouden leveren. Het pakket zou in Nederland geleverd worden, maar verdwijnt voor drie dagen in pick-up shop in Belgie. Koopjesshop onderneemt niets en bol.com neemt geen verantwoordelijkheid voor haar partner. Ik heb bij bol.com besteld en dus geen boodschap aan partners! Een snuggere medewerker legt uit dat ik het pakket kan afhalen in Belgie! Na zeven dagen eindelijk het pakket op het juiste adres. Koop nooit iets bij de koopjesshop, dat is dom.com

Garnic
10-12-2019

Zoals bij vele eerst voor de klant dan tegen de klant.

Een fout maken we allemaal wel eens . Dit wil nog niet zeggen dat je eigen klanten in de steek moet laten. Eerst liegen dat het is uitverkocht , om dan de prijs overdreven duur te maken . Zodat de consument had moeten weten dat de prijs onredelijk zou zijn. Jullie weten maar al te goed dat de externe firma fout zit , maar toch alles doen om je gelijk te behalen. wees maar blij met je pakje , Deze klant ben je kwijt.

André
10-12-2019

Wat een ellendig waardeloos bedrijf!

Eén ster is al te veel! Waardeloze levering. Niet voldoende op voorraad. Te laat. Beschadigd. Afspraak gemaakt voor retour wordt niet nagekomen. Bellen met "klantenservice" wordt verbinding verbroken. Daarna "geholpen" door iemand die zijn naam niet wil geven omdat ik niet tevreden bent. Een oplossing wordt niet geboden. Geen vervangende artikelen mogelijk. Super waardeloos!

Robin
09-12-2019

Annuleren van bestelling

Ik heb een artikel van €449 bij Bol.com besteld. Vervolgens heb ik 9 dagen op de bezorging moeten wachten en op dag 10 kreeg ik de melding dat de bestelling is geannuleerd. Het product bleek helaas niet op voorraad en is daarom geannuleerd.

Het leek toch leuk zo'n Black Friday actie. Helaas kunnen ze het niet waarmaken en achteraf ook niet goedmaken.