Bol.com reviews

20-02-2020

Onredelijke wacht termijnen voor zakelijk verkopen

Ik heb mij voor mijn bedrijf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Hierdoor heb ik een KvK nummer gekregen voor mijn bedrijf. Hiermee zou ik dus een zakelijke verkoop account kunnen aanmaken op Bol.com. Nu kom ik er na lang zoeken achter dat het gewoon 8 tot 10 weken duurt voordat Bol mijn KvK nummer erkent en ik voor mijn bedrijf artikelen kan verkopen via Bol.com. Echt belachelijk dat het zo lang moet duren. Hierdoor zorgt Bol.com ervoor dat ik opzoek ga naar een andere verkoop ''partner''.

Andries
20-02-2020

Prima service onder garantie

Scheerapparaat was kapot in de garantie periode.

We hebben hem opgestuurd en hij kon niet meer gemaakt worden.

We kregen gelijk ons volledige aankoop bedrag terug

Xavier
19-02-2020

Enkel maar positieve ervaringen

Ik heb in de afgelopen weken een hele reeks aan bestellingen moeten plaatsen online. Heel wat levranciers voldeden, er waren er ook heel wat die problemen opleverden, meer dan verwacht.

Niettemin is bol.com veruit de beste en meest betrouwbaarste. Ik heb nu reeds een lange reeks aan bestellingen geplaatst gaande van dure tot goedkope objecten en steeds dezelfde standvastige kwaliteit.

Leveringen zijn steeds op tijd, een goede bezorging via post.nl, vriendelijke klantendienst en transparante en correcte website. Een voorbeeld voor online verkoop.

Mijn slechte ervaringen met andere sites en levranciers (meer bepaald Fnac en Fruugo) noopten mij dan ook eens iets positiefs te schrijven over Bol.com.

Joska
18-02-2020

Verkoper Bijhaan NIET TE VERTROUWEN

Bestel een opblaasbaar reis kussen via bol.com bij verkoper Bijhaan.

Product wordt geleverd. Ik blaas het op om tot de conclusie te komen dat het niet aan m’n verwachtingen voldoet. Het product is zelfs nutteloos voor mij. Retourneer het artikel 10 dagen later omdat ik niet alle dagen tijd heb om het op te sturen.

Het aankoopbedrag verschijnt maar niet op mijn rekening. Weer twee weken later neem ik contact op met Bijhaan. Ik krijg als reactie dat ik het product te laat geretourneerd heb. Ik wijs hem op de 30 dagen.

Vervolgens zegt hij dat het product gebruikt is en het niet meer verkoopbaar is. In de regels staat dat je het product uit de verpakking mag halen en mag testen. Precies wat ik heb gedaan; opgeblazen en weer leeg laten lopen.

Vanaf dat moment reageert Bijhaan nergens meer op.

Vanaf het buitenland is het onmogelijk met Bol.com in contact te komen. Zeer teleurgesteld in de service!

17-02-2020

Accepteren geen verantwoordelijkheid voor fout geleverde artikelen

Antwoorden niet eens op verzoek om compensatie.

17-02-2020

Jarig

Het is natuurlijk heel raar om een verjaardagscadeau te weigeren.

Toch ga ik dat ik het vervolg doen als ik een cadeaubon van bol.com krijg.

Bestellen is een drama, bezorging is een drama.

Ik ga het niet meer doen.

Max
14-02-2020

Niet meer wat het was

Altijd een acceptgiro netjes bij de bestelling op papier. Plotseling niet meer. En nu opeens herinneringskosten omdat ze een paar keer gemaild hebben naar het e-mailadres dat aan het nieuwsbrief mailaccount van bol.com is gekoppeld.

Voor 3 euro genaaid.

Meteen mijn andere bestelling geannuleerd, ik hoef nooit meer bol.com ga wel lekker naar Amazon.

12-02-2020

Steeds slechter

De externe verkopers zorgen voor slechte kwaliteit aan spullen.

Er lijkt totaal geen controle of filtering te zijn waardoor er steeds meer kapotte en beschadigde producten binnen komen. En wie controleert de veiligheid en kwaliteit van de spullen van alle Ebay- en alle Ali-baba doorverkopers? Koop echt geen elektronica hier want voor je het weet heb je een gevaarlijke situatie.

Jj
11-02-2020

Levering

Slechte ervaring bij bol.com

Ze komen hun beloftes van de leveringsdatum niet na! en heb zelf moeten uitzoeken waarom en wanneer wel geleverd zal worden bij bol. Com klantendienst was mij nog verteld dat de track en tracé niet juist was en toch onderweg is maar dit was helemaal niet waar want ik heb zelf contact opgenomen met hun partner en via gsl leveringen! de laatste keer voor mij echt een teleurstelling veel beloven maar ze weten zelf van niets dan maar vlug zeggen dat het nog geleverd zal worden vandaag ochja int vervolg gewoon even naar de winkel ?‍♀️?

Joost
10-02-2020

Nog nooit de volgende dag geleverd.

Pakketje altijd maar onder weg en word vandaag geleverd.

Gemiddeld ervaar ik 5 a 7dagen wachttijd. Schandelig dat ze zo proberen klanten te lokken.

Ik bestel alles gewoon uit China rechtstreeks. Duurt 2 weken , maar schakelt ge alle Middelmans uit.

Marciano
08-02-2020

Pas op met kopen bij Bol com als er problemen zijn dan zijn ze niet thuis

Pas op met Bol.com als je een vaatwasser bestelt met als voorwaarden inclusief aansluiten en er onstaat schade in mijn geval waterschade dan is Bol com niet thuis. 2 mnd later een wasmachine gekocht via Bol externe verkoper AO maar deze verkoper bestaat inmiddels niet meer. De wasmachine lekt water binnen 1 maand na aankoop. Bol geeft aan niets te kunnen doen want de verkoper is niet meer actief lekker makkelijk. Gewoon een bagger slecht bedrijf Bol com. Beter je spullen bij Coolblue kopen misschien wat duurder maar veel betere service

07-02-2020

Grappig

Zelfs ervaringen.nl is grappig, deze site verwijderd je ervaringen en berichten, mits je een account aanmaakt.

Zieltjes winnen en eigenbelang, Daag ervaringen.nl

Daag bol.com

Kortom: maak NOOIT een account aan bij zowel ervaringen blabla en bol.com, u bent gewaarschuwd.

Fijne dag en geniet.

(e-mailadres verwijderd)

Gilla
06-02-2020

Verschuilen zich achter hun leveranciers

Mijn ervaring is slecht, ze waren een paar jaar geleden goed bezig, nu verzuimen ze hun consumentenplicht. Door met het vingertje naar hun leverancier te wijzen, als U (bol.com) niet binnen 14 dagen problemen oplost. Dan houd Uw zich niet aan de consumenten wet. Dat snappen ze bij de klanten service niet. Dat ik als klant een koopovereenkomst heb bij Bol.com. En niet ergens anders

Franciska
05-02-2020

Werkt mee aan fraude

Ik ben al jaren klant bij bol.com en zei hebben ook dus mijn gegevens in hun systeem.(met vertrouwen)

Nu heeft er iemand geprobeerd fraude te plegen in mijn naam wel met een andere achternaam en adres en email. En nu heeft bol.com mijn gegevens verstrekt.

Ze gaan dus niet goed met jou gegevens om en zijn dus ook niet veilig. Wees gewaarschuwd.

Hendrik
04-02-2020

Zeer goede ervaring!

Ik heb 2 flesjes zelfverdedigingsspray via bol.com bij dit bedrijf besteld maar DPD leverde het niet op tijd.

Ik belde het bedrijf (SMC Products) en kreeg de volgende dag een nieuwe levering zonder dat ik moest bijbetalen.

Dat is pas service, daar kunnen ze bij Bol zelf nog wat van leren!

01-02-2020

Aanrader

Producten op tijd, goede klantenservice, breed netwerk voor afhalen pakket

Alfred
01-02-2020

Slechte logistieke partners en een niet functionerende klantenservice

Na jarenlang trouwe klant geweest te zijn hebben we helaas moeten besluiten niets meer bij Bol te bestellen. De kwaliteit van de bedrijven waar ze mee samenwerken voor de levering is bedroevend. Zeven keer hebben ze hun partner Dynalogic langs gestuurd om een droogkast te installeren en de oude te verwijderen (een dienst waar je toch voor betaald) en toch moet je het dan nog zelf doen omdat de chauffeurs en bijrijders van Dynalogic pertinent weigeren om de machine van de eerste verdieping te halen, iets wat toch duidelijk bij de aankoop beloofd was. De klantenservice van Bol is beleefd en goed in het aanbieden van excuses maar niet in staat om het probleem op te lossen. Er zijn een boel bedrijven die het een stuk beter doen!

Jo

Allesvreter.

Voor de zoveelste maal ging ik de mist in om op bol.com te vertrouwen. Daar bol.com de regie in handen neemt wat de bezorging betreft, bezorging die schijnbaar vaak lak heeft aan het geen bol.com belooft! Vandaag was het dan weer raak met DHL, ze zeiden dat ze geweest waren, nee dus helemaal niet. Het wrange doet zich voor het opgegeven adres is een Hospice waar mijn partner verblijft. En daar ik er veel aanwezig ben, het adres opgegeven met haar naam zodat ik de vrijheid had om niet thuis te hoeven blijven. Nu moet ik mij als zodanig gaan legitimeren met haar pas, om het pakje te kunnen ophalen in een DHL parcel in haar buurt. Jo.

Defecte armsteun.

Heb een armsteun gekocht via bol.com externe verkoper Premiumxl24 Zwolle kwam kapot aan

Bleef rechtop staan kon niet naar beneden binnen in het draaigedeelte was stuk meteen melding gedaan aan bol.com kwam reactie van Premiumxl24te Zwolle. Dat ze 15,00 euro wilden vergoeden

Terwijl ik 72,99 euro had betaald dit is toch oplichting! Ik wil gewoon een goed werkend product.

Els

Prima bezorging

Tevreden over de geleverde producten