Bol.com reviews

Duck
07-05-2019

Mooie laptop gekocht

Wij hebben een laptop gekocht van 700 euro .nu was er 1 knopje van het toetsenbord af dus daarheen gestuurd. Laptop valt precies 7 weken buiten de garantie heb 1 maand op antwoord gewacht en nu na 2 mails en bellen het antwoord dat wij 20 euro onderzoek kosten moeten betalen en dat maken ons 215.00 gaat kosten. Waardeloos .!Ik ben vaste klant koopal 7 jaar daar maar net dit slaan ze de plank volledig mis.! Wat een slechte service.! Ga hier niet mee akkoord

05-05-2019

Misleiding op de site

Voor onze zoon hadden we een Samsung Galaxy A6 besteld. We zouden daar een gratis flipcover bij krijgen. Deze was niet meegeleverd. Geen bericht of wat ook. Inmiddels zijn we twee weken verder en de klantenservice gebeld. Voor de flipcover gold een op=op clausule. Kan gebeuren maar de actie staat nog steeds op de site! Hoeveel mensen moeten hier nog in trappen? Het is niet de eerste keer in korte tijd dat we problemen met de klantenservice hebben. Tijd om naar een vervanger van Bol.com te zoeken.

Ed
04-05-2019

Mijn ervaring met klantenservice bol.com is een dikke onvoldoende

Na vier keer bellen om een retour en advies verbreken zij gewoon de verbinding. Conclusie slechte klanten service!

04-05-2019

Wederom levering uitgesteld

Bij aankoop wordt er vermeld dat de volgende dag wordt geleverd ,dit wordt dan ook keurig bevestigd ,

Helaas op dag van levering wordt gewoon gemeld dat het 2 dagen later wordt aangeboden!

ronduit belachelijk en service is ver te zoeken .

waardeloze klantvriendelijkheid!

03-05-2019

Te late levering

Met bol.com nooit problemen gehad, maar wel met hun partner diverzus.nl .

01-05-2019

Slecht opkomen voor de klant terwijl verkeerd artikel word geleverd

Heb een bepaalde brievenbus besteld maar kreeg een totaal verkeerde en weigeren om de goede op te sturen.

Want een knudde bedrijf

De brievenbus op de foto en omschrijving lijlt totaal niet op wat gekregen.

Ilse
01-05-2019

Levertijden worden niet nagekomen

Beloofde levertijd wordt niet nagekomen. Er staat op de site voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Nou niet dus. het wordt vrolijk opgeschoven naar de dag erna. En als je daarover belt met bol.com en het probleem aankaart, wordt er gereageerd met Ja?

met andere woorden wat zeur je nou het wordt toch een dag later alsnog bezorgt? Dan moet je niet op de site zetten de volgende dag in huis als je dat niet na kunt komen. Erg jammer.

Meike
30-04-2019

Verkeerd artikel geleverd

Tent besteld levering de volgende dag zijn. Niet dus. Na 2 dagen komt pakket zit er een weegschaal in. pakket zou opgehaald worden en de tent zou de volgende dag geleverd worden. niet dus. Was niet meer op voorraad. ELLENDE. na veel gezeik , men geld weer terug gekregen. Ik koop nooit meer bij hun.

Petra
24-04-2019

Goede service

Regelmatig bestel ik iets bij Bol.com en heb nog geen klachten gehad. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf.

Betske
23-04-2019

Bol.com ?

Slechte zaak bol.com Komen beloftes en aanbiedingen niet na

Jen
21-04-2019

Nooit meer!

Beloofde levertijd komen ze nooit na. ik zou gisteren een BBQ thuis krijgen. Tot 12u in de nacht gewacht en niets gezien. Nu heb ik €50 aan vlees dat slecht zal zijn tegen dat de BBQ er is. Een terugbetaling doen ze niet want ze staan zelf ' met hun rug tegen de muur.' Als er een dienst word aangeboden dat er de volgende dag geleverd word moet dit ook gebeuren.

19-04-2019

Levering niet volgens advertentie

Ik heb een partytent van Trend24 via Bol.com gekocht.

In de advertentie staat dat het frame van aluminium is. Er wordt een stalen frame geleverd en de partner van Bol.com geeft bij klachten geen respons.

17-04-2019

Geen coulance

Let op! Cadeaukaarten van Bol.com zijn beperkt geldig. Een cadeaukaart die slechts anderhalve dag verlopen is, is niet meer te gebruiken. Ondanks een schriftelijk verzoek bij de afdeling klantensevice

Rein
17-04-2019

Levertijd beloftes komt Bol niet na, maar dat is 'normaal'

Ze komen hun lever beloftes niet na "Voor 23:59 besteld, morgen in huis". Na twee dagen had PostNL nog steeds niets van Bol ontvangen. Heb zelf er achteraan moeten gaan, ook al kunnen ze zelf constateren dat er iets fout gaat. Het is bij hun blijkbaar heel 'normaal' dat dingen niet worden opgestuurd. Dan gaan ze hem vandaag als nog op sturen (zeggen ze). Hun helpdesk bagatelliseert mijn probleem en zet er een positieve spin op. Ze zeggen namelijk dat ik 'gratis een nieuw exemplaar krijg'. Nee, ik krijg niets gratis. Ik hoop morgen (na veel gedoe) het product te ontvangen waar ik voor betaald heb.

Live
15-04-2019

Bol.com laat bedrijven via je hun platform troep verkopen

Bol.com heeft geen zicht op wat voor slechte kwaliteit producten er door andere bedrijven via hun platform wordt verkocht. Zeer dik - Ligstoel kussen - antraciet-7 CM, niet kopen. Prijs en kwaliteit van het product is absoluut niet in verhouding. Zeer slecht stikwerk, schuimrubber tussen de compartimenten is niet goed op maat en ook te dik, stof is van goedkope kwaliteit. Kussen wordt ook direct aangeboden op de site trend24be, ook daar het advies om de koop niet kopen. Het Duitse online bedrijf waar het produkt oorspronkelijk vandaan komt, verkoopt de kussen voor 32 euro, Trend24be/bol.com gooien hier nog eens 32 euro bovenop. De kussen is echt geen 32 nog 74 euro waard. Na deze miskoop een prachtige kussen gekocht in een fysieke winkel wel 15 euro duurder, dan de prijs die ik betaald heb aan bol.com maar van prima kwaliteit en ook nog eens all weather.

Nu nog afwachten of ik ooit mijn geld nog retour krijg van bol.com, kussen heb ik netjes in oorspronkelijke doos op verzoek van bol.com geretourneerd naar trend24be. Ik heb een wijze en misschien ook dure les geleerd. Voordat je via bol.com een produkt besteld bij een partner van bol. com, kijk eerst of het bedrijf wel producten levert waarvan prijs en kwaliteit in verhouding is met elkaar.

PCH
12-04-2019

Tablet kapot

Slechte ervaring.

Samsung tablet gekocht, 3 x zelfde euvel.

Net na garantie = 2 jaar wordt hij niet meer gemaakt.

Niet normaal dat reparatie tot 3 x toe nodig is.

150,00 weggesmeten.

Ik zal er NOOIT meer iets kopen

12-04-2019

Opgelet als je beroep moet doen op garantie

Ben altijd heel tevreden geweest over bol.com ivm levering/prijs en informatie over producten.

Onlangs ging mijn smartphone echter stuk (10 maanden oud) and dan zie je dat bol.com niets doet voor hun klant om zijn belangen te verdedigen.

Bij mij ging motorola stuck na 10 maanden. Van de ene op de andere dag werkte het toestel niet meer zonder dat er iets speciaals gebeurd was. Ik dacht geen probleem, toestel is nog onder garantie.

Toestel keurig opgestuurd volgens de procedure van bol.com. Tot hiertoe alles vlot en vriendelijk.

Blijkbaar wordt het toestel dan naar Dynafix gestuurd voor reparatie. Je moet dit bedrijf even googlen en je weet voldoende.

In mijn geval melden ze dat er vochtschade was en het toestel niet onder garantie wordt hersteld.

bol.com van hun doen niets om te klant te verdedigen en volgen dynafix. Ze laten je gewoon in de kou staan. Ik probeer nu nog via motorola zelf nog recht te laten geschieden.

Al bij al heel blij geweest met het toestel toen het werkte maar als je iets voor hebt heb je niks meer. Zelfs als je het toestel ongerepareerd terug willen moet je een kleine 20 euro betalen.

Volgens bol.com website :

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij bol.com een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie.

>> Dit is dus een statement op hun website dat ze duidelijk niet nakomen!

Jasmijn
11-04-2019

Snap de negativiteit niet

Ondanks dat er best een paar keer iets fout is gegaan met mijn bestellingen en retouren wordt dit áltijd goed opgelost door bol.com. Ik snap de negatieve ervaringen/beoordelingen niet echt. Tuurlijk, er kan altijd iets misgaan, maar dat is bij elke webshop zo. Mensen willen graag iets te klagen hebben. Dit is gewoon een zeer coulant bedrijf met hele fijne medewerkers. Ik koop er al jaren en zal dit ook blijven doen omdat ik weet dat àls er iets fout gaat zij er voor je zullen zijn om het op te lossen.

Ad Verweij
10-04-2019

Bestellen onmogelijk

Ik ben een uur bezig geweest te proberen iets te bestellen bij bol.com maar door hun gebrekkige website of hoe ze zoiets noemen is dit onmogelijk gebleken.

als je artikelen in een winkelwagentje geselecteerd hebt en je gaat over op bestelling dan wordt het winkelwagentje doodleuk weer geleegd en kun je weer opnieuw beginnen.

Hun website is dan ook een onoverzichtelijke puinhoop wat het er niet makkelijker op maakt

ook bij de klantensevice zeggen ze doodleuk dat het aan een storing of een cookieprobleem zou liggen en ze doen geen moeite om het probleem op te lossen!

Ik zal hier nooit meer proberen om iets te bestellen en raad anderen ten zeerste af om daar ooit nog met deze onproffesionele organisatie in zee te gaan!

Daan
08-04-2019

Niet leveren wat wel besteld is

Heb een bestelling gedaan bij bol.com. volgende dag zie ik dat betaling niet gelukt is. product nu velen malen duurder. Bol.com wil niet helpen met een oplossing erg slecht.