Bol.com reviews

01-05-2017

Verschillende retourvoorwaarden

Doordat ik een kado heeft gekocht bij Bol.com , maar door een onderleverancier wordt geleverd door Bol.com krijg ik ook niet de garantievoorwaarden van Bol.com ,maar van het bedrijf welke het heeft geleverd ( knaldeals). Maar dat bedrijf heeft andere voorwaarden, max. binnen 14 dagen retour ipv van de 30 dagen retour afspraak van Bol. Ik heb tenslotte mijn geld aan Bol.com betaald dus wat heb ik met Knaldeals te maken.

Familie wasmachine
20-04-2017

Bezorging wasmachine misleidend

Bestel wasmachine en droger. 2 weken levertijd. Ok prima, dat was in elk geval vermeld. Vervolgens weet ik dag van te voren nog niet eens wanneer wordt bezorgd. Contact opgenomen met medewerkster die aangeeft : ' kan ik helaas niets aan doen'. Alsof ik hele dag thuis kan zijn! Hier werken mensen om die wasmachine te kunnen betalen! Avond vantevoren krijg ik sms van bezorger dat ze morgen tussen 8.00 en 22.00 komen bezorgen. LEKKER DAN! Wat een aanfluiting. Als je met derden zaken doet en je naam daaraan verbind, zorg dan ook voor service die bij 2017 pas en niet bij de vorige EEUW! Bestel gerust als je huisvrouw bent en elke dag tussen 8.00en 22.00 bij de voordeur kan gaan zitten wachten!

Jaap
18-04-2017

Bestellingen worden gecanceld zonder berichtgeveing

'Tafelkleed besteld bij Bol.com na een dag of 10 kom ik er achter dat mijn betaling is terug gestort.Hiervan had Bol.com mij niet verwittigd.Zelf gebeld met klantenservice.Krijg een lul verhaal over gemaakte fouten en het advies de order opnieuw te plaatsen.Opnieuw besteld en weer even afwachten tot ik mijn financien weer eens controleer.En jawel hoor weer de betaling terug gestord.Klantenservice maar weer gebeld en kreeg weer een ander lulverhaal nu was de server weer eens overbelast.Laat ik daar nu rekening mee hebben gehouden.De laatste bestelling had ik gedaan op zondegmorgen zeer vroeg.Toch wel typisch dat zelf op dat moment de server het niet aankan.Nu enkele weken later maar elders besteld en binnen 3 dagen in huis.Voor mij heeft Bol.com voorgoed afgedaan en zal dit vertellen aan heel mijn vrienden en kennissen groep.Niet in zee gaan met Bol.com is mijn ADVIES.

Ferdi
15-04-2017

Voor 23.59 bestelt, levering ?

Omdat ik voor mijn werk een nieuwe Tomtom nodig had besloot ik deze bij Bol.com te bestellen. Levering de volgende dag, hij was voorradig. Helaas de volgende dag geen Tomtom, volgens mijn account was hij wel aangemeld maar nog niet bij post.nl aangeleverd. De dag daarop nog steeds geen tomtom, kijk op mijn account, was nog steeds niet bij post nl aangeleverd. Ondertussen is het zaterdagavond, nog geen bezorger gezien of mail gehad en de tomtom is nog steeds niet bij Post.nl. aangeleverd. Ik begin het ergste te vrezen. In ieder geval een waarschuwing voor iedereen als je iets snel nodig hebt, de beloftes van Bol.com zijn in geval niets meer als gebakken lucht.

M.
14-04-2017

Cadeaukaart

Ik ben al jaren een zeer goede klant bij bol.com. Afgelopen week vond ik een cadeaukaart die achter een laatje was gevallen. De kaart was precies een maand niet meer geldig. De kaarten hebben namelijk een beperkte geldigheidsduur, deze staat helaas niet op de kaart vermeld. Bol.com neemt de kaart echter niet meer aan.

Erg jammer dat ze op deze manier winst willen maken. Voor de kaart is gewoon geld betaald en van bol.com had ik meer flexibiliteit verwacht.

Ninano
12-04-2017

Einhell luchtdrukadapterset

Had het besteld zou de volgende dag geleverd worden Maar dat Is niet gebeurd en de dag daarna ook niet dus bestel er niks want bij mij is dit De derde keer dat dit gebeurd ik zal daar nooit meer iets bestellen ben er klaar mee

Francis
07-04-2017

Badkamer kastje

Ben al jaren goede klant van bol.com ook de rest van de fam maar dit gaat me echt te ver .heb een kastje bestel ,heb gelijk aan bol.com gemeld dat het adres niet meer klopte .bol.com hebben hem geanuleerd

en ik mocht een nieuwe bestellen op het juiste adres,zo gezegt zo gedaan het kastje werd gelevert . toen kreeg ik een

aanmaning van 108 euro die heb ik voldaan in feb het kastje koste 76 euro .ik krijg nu een aanmaning van dat zelfde

kastje heb de verkoper gesproken die zegt ik heb een kastje gelevert en die is gewoon betaald.dus zou je zeggen niks

aan de hand .bol.com zeg nu pas klopt dat kastje is toen niet gelevert dus u krijgt die 76 euro terug waarop ik zij ja

maar heb ook deurwaardes kosten bet en moet nu weer deurwaardes kosten betalen hoe werkt dat dan want jullie hebben

mij een verkeerde aanmaning gestuurt en de verkeerde kode .ik hoef toch niet te kijken of de code klopt met het

artikel raar dit .als het gewoon in het systeem veranderen is er gewoon niets aan de hand is het kastje gewoon bet met

deurwaardes kosten .maar als je er iets van zegt dan krijg je een grote mond ook ze sturen een rekening van een kastje dat NOOIT gelevert is .ik denk dat is de nota van het kastje die ik gekregen heb daarom ook bet krijg je dit

Stefan
28-03-2017

Vreselijke service, verkopen producten die ze niet hebben

Ik heb twee keer een Nintendo Switch besteld bij bol.com en er stond bij: "voor 23:59 besteld, morgen in huis. De volgende dag stond er dat mijn bestelling morgen (de 16e)zou aankomen. Op de 16e stond er weer dat mijn bestelling morgen zou aankomen. Nadat ik mijn bestelling na 5 dagen nog steeds niet had heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik vroeg wat er aan de hand was maar niemand leek daar te weten wat er was gebeurd. Er werd me verteld dat ik gewoon moest afwachten. Na 7 dagen krijg ik ineens een bericht dat mijn bestelling is gecanceld.

Ik bel de klantenservice om te vragen wat er aan de hand is, maar ze zeggen dat ze het niet weten. Daar is de klantenservice toch voor? Waarom weet de klantenservice net zo veel als ik? Toen ik vroeg wanneer ik mijn geld terug zou krijgen (330 euro!) wisten ze dat ook niet zeker. 3 Dagen later zag ik dat ik de nintendo switch weer kon bestellen en precies hetzelfde gebeurde weer. Ze verkopen producten die ze niet hebben en zijn heel onduidelijk bij de klantenservice.

Vanaf nu ga ik niks meer bestellen en het aan iedereen afraden! Ik heb niet eens compensatie gekregen.

Yoram
25-03-2017

Ongeldige cadeaubonnen

Ik kreeg van mijn broer een cadeaubon ter waarde van 15 euro. Ik kras de cijfers vrij van mijn code, voer deze in om mijn aankoop te bevestigen en wordt mij verteld dat deze code ongeldig is?!

Niets kunnen ze doen zeggen ze, achja, zo zijn deze corrupte handelaars maar weer 15 euro rijker

Simon
24-03-2017

Bestelling niet geleverd en uiteindelijk geannuleerd

Schildersezel besteld, levertijd 5 dagen, lang gewacht, levering uitgesteld en nog een keer uitgesteld. Uiteindelijk na een maand wordt de hele bestelling geannuleerd.

Paar dagen later ontvang ik een mailtje met maar liefst € 2,50 korting voor het annuleren. Die code moet je dan binnen een maand opmaken. Naar nu blijkt kan dat niet willekeurig op de bol.com site maar alleen bij hun "eigen" shop. Sorry hoor maar voor mij is bol.com 1 winkel! Chatservice duurde half uur aan wachten tussen de berichten door omdat ze daar kennelijk met 10 schermen tegelijk open zitten. Echt slecht voor zo'n grote winkel! Voor mij geen bol.com meer!

Chanel
15-03-2017

Condooms

Dus ik dacht durex condooms te bestellen op bol.com, toch soms moeilijk om bij de kruitvat te halen. krijg ik ze binnen in plastic papier. En de verkeerde kleur. kon trouwens niet zien welke condooms het waren omdat de officiële verpakking er niet bij zat. Dus ik gebeld naar bol.com schaamde me onwijs omdat ik over condooms moest bellen, de mevrouw aan de lijn was erg aardig en zei dat ik ze meteen weg moest gooien en dat er maandag nieuwe in de brievenbus liggen met officiële verpakking, aangezien bol.com ze zelf niet verkopen kunnen hun hier niks aan doen. ook kreeg ik een cadeaubon op me account bij geschreven

Nu maar afwachten tot de nieuwe binnen zijn

Luc
10-03-2017

Slechte service misleiding en slechte levering levering

24 januari een boek besteld bij bol.com waarop een levertijd van 5a7 dagen zou zijn. kreeg netjes gelijk na bestelling een email dat de levering 2 weken zou gaan duren en dat het 14 februari bezorgt zou worden. krijg op 14 februari een bericht dat er een vertraging in de levering is en dat het 7 maart bezorgt zou worden . op 7 maart weer een email dat de bezorging weer vertraagd is en dat we wel een mail krijgen als het een keer binnen is . wel kon je elke keer de bestelling annuleren maar ik wil gewoon het boek. een mail gestuurd naar de klantenservice dat het een beetje slordig is dat er zo met klanten om gegaan word om op de dag zelf een mail te sturen dat de bestelling niet komt en dat zo lange vertraging heel stom overkomt omdat er op de site het boek nog steeds staat met een levertijd van 5a7 dagen. ben ik gebeld door klantenservice dat bol .com er niets aan kan doen omdat zij niet de verkoper zijn en dat de bestelling gewoon geannuleerd kan worden en dat ik dan rechtstreeks bij de andere leverancier die ook op de site staat het boek kan bestellen. dit is een hele waardeloze instelling van bol.com omdat er bij de bestelling nergens staat dat het buiten bol.com om gaat , er staat dat het verkocht word door bol.com . ik heb geen annulering gedaan vind dat bol,com er dan wel heel makkelijk van af komt . is wel de laatste keer dat ik wat bestel bij bol.com en zal het echt niet laten om dit verhaal aan ieder die het horen of lezen wil te laten weten zodat voor de toekomst de mensen gewaarschuwd zijn voor dergelijke praktijken waar je als klant gewoon als een stuk vuil word behandeld door bedrijven die te groot worden om vriendelijk te glijven naar de klant

07-03-2017

Niet geleverd product

Een lucht bevochtiger gekocht. tot 2 keer thuisgebleven voor levering maar kwam niet opdagen ondanks dat dit stond aangegeven op site bol en post.nl, contact gezocht met bol, starten onderzoek wat 4 werkdagen duurt, kan bestelling niet annuleren omdat bol aangeeft dat het probleem bij post.nl ligt. maar ik heb toch niets te maken met post.nl, ik ga een overeenkomst aan met bol. erg slecht dit, hoop dat ik het product ooit krijg of in ieder geval mijn geld terug. Sowieso geval de laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets koop! vooral vreemd dat bol via klantenservice aangeeft dat ik na onderzoek "misschien wel" mijn geld terug krijg of een vervangend product "misschien"! product kost 290E

Alexander
04-03-2017

Onvoldoende en/of onjuiste gegevens van producten

Bol.com verkoopt de laatste jaren veel artikelen van externe leveranciers.Bol.com is tussenpersoon. In principe gaat de aankoopafhandeling snel en soepel maar de productspecificaties zijn vaak ver weg van de juiste waarden en daardoor werd de klant misleid en/of onvoldoende geïnformeerd over gezochte producten. In mijn geval zocht ik een Dashcam en had ik op mijn oog de Guardo Dashcan Pro. Op de website van bol.com staan een aantal onjuiste en/of onvoldoende specificaties van dit product wat van belang is van de potentiële consument: 1) onjuist: 1 jaar garantie terwijl de producent 2 jaar garantie geeft 2) onvoldoende: De Dashcam werkt met SD kaart max.128 GB SDHC UHSI class 10, met min.schrijfsnelheid van 15 MB/s. 3) Zonder SD-kaart, werkt het toestel NIET! 4) De SD kaart is niet meegeleverd en de geïntegreerde batterij wordt alleen gebruikt om het laatste bestand op te slaan als de stroom wordt uitgeschakeld of voor een kortstondige opname. Dat is helaas niet door bol.com vermeld. Bovendien in geval van problemen met een product verwijst bol.com de klant naar de externe leverancier terwijl de klant aankoop deed bij bol.com en bij bol.com betaald heeft. Dus de klant heeft helemaal niets te maken met de externe leverancier - bron: consumentenbond, kassa, consuwijzer.

Arjan
27-02-2017

Top

Geen klachten ! Altijd goed Top.ga zo door!

Carla
27-02-2017

Teleurstellende ervaring klantenservice

Ik had een bestelling geplaats voor een kledingstuk. Bol.com meldde mij dat de bestelling geannuleerd was, omdat deze niet meer leverbaar was. Ze retourneerde het aankoopbedrag per omgaande. Een week later kreeg ik via de post het kledingstuk in de verkeerde maat opgestuurd. Ik heb dit netjes gemeld, alhoewel Bol.com hier niet van op de hoogte was. Ik vroeg om een (kosteloze) retourbon zodat ik het artikel kon retourneren. Bol.com gaf aan dat dit niet mogelijk was, en of ik het verzendbedrag wilde voorschieten, het verzendbewijs opsturen en dan zou ik het vergoed krijgen van de verkopende partij. Waarom zou ik allemaal deze moeite moeten doen als het om hun fout gaat? Meerder mails volgde waarin ik andere (voor mij) kosteloze opties aangaf om het artikel te retourneren. Bol.com handelde mijns inziens duidelijk in het belang van de verkopende partij en niet in het belang van de klant. Uiteindelijk heeft de verkopende partij het verzendbedrag eerst overgemaakt en heb ik het pakketje op de post gedaan. Bol.com vond het allemaal heel vervelend en excuses enz. maar de fout toegeven en daarna handelen op een klantgerichte manier is helaas niet gebeurd. Zeer teleurstellend.

Mart
09-02-2017

Altijd snelle levering

Prima site om spullen te bestellen

Gary
02-02-2017

Bestelling dikwijls niet geleverd

Bestelling dikwijls zoek.

Wel telkens opgelost, met een terugstorting en herbestelling.

Naar mijn mening werken ze met een verkeerde transportbedrijf. Post.nl kan niet op een degelijke manier leveren.

Met alle andere online bestellingen, die met andere transporteurs worden geleverd , heb ik nooit een probleem.

25-01-2017

Geld verloren

Na het bestellen van een nieuw scherm voor mijn iPhone 6 op bol.com, waar in de advertentie stond dat dit scherm voor een iPhone 6 is, en altijd eerst getest wordt etc. voor ze het opsturen., wel, het scherm werkt wel, maar is niet compatibel met de iPhone, de iPhone kan er niet volledig mee opstarten, omdat ik al een paar dagen met een gebroken scherm zat en zonder gsm, en niet kon permitteren van nog een paar dagen langer zonder gsm te zitten, en omdat ik zeker niet nog eens mijn tijd wil verliezen met een bedrijf dat producten verkoopt die niet compatibel zijn, wou ik gewoon mijn geld terug, was trouwens al naar een winkel geweest hier ter plaatse om rap een ander nieuw scherm te laten plaatsen, en terug mijn gsm werkend te hebben, maar de verkoper van het scherm wou mijn geld niet terugstorten, en het beste van al ( wat ik totaal niet verwachte van een bedrijf zoals bol.com ) zij steunden de verkoper en ik ben nu mijn geld volledig kwijt ! Dit was een goede les voor mij wat betreft de eerlijkheid en klantenservice van Bol.com, ik had nooit verwacht dat dit bedrijf op zo een manier je geld van je steelt ! En het beste van al, als je daarna een review geeft op hun site over dit product, en deze is natuurlijk negatief, ra ra ra, hij wordt gewoon niet geplaatst ! En toeval of niet, het product is ook ineens niet meer leverbaar ! Gewoon een oplichtersbende en dievenbende bijeen daar, ik ga in ieder geval nooit meer 1 euro riskeren bij mensen met die ingesteldheid.

SB
19-01-2017

Al jaren klant, nog nooit een probleem

Ik lees met stijgende verbazing de klachten oven Bol.com Ik ben al jaren klant, koop er regelmatig, retourneer indien nodigen en heb nog nooit een probleem ondervonden. Heb het altijd beschouwd en beschouw het nog steeds als een professionele webwinkel