Bol.com reviews

Michael
24-07-2017

Koelkast gekocht met foute specificaties

Er werd een koelkast geleverd die op eens dubbel zo zwaar was als aangegeven. Ook had hij niet de interne water voorraad zoals aangegeven. (amerikanse koelkast)

Omdat hij een amerikanse koelkast is was een montage service niet mogelijk. Met veel moeite nog extra handen gevonden om met rugpein en schade aan de koelkast het toestel naar de 1e verdieping te krijgen.

Ondanks snelle reactie van mij ben ik steeds nog bezig met de klantenservice. Zij reageren niet op mijn verzoeken. Ik zei dat ik een tegemoetkoming wil omdat ik geen zin in heb de koelkast naar beneden te halen. Ook willen zij de koelkast niet zelf naar beneden brengen. Retour is het enige waarover zij spreken terwijl ik het over een reparatie van mijn ingedeukte deur heb en een tegemoetkoming door fout van BOL.COM.

Ik ben zeer verboost terwijl ik een zeer rustige mens ben. Ik help bedrijven met de opzet van customer support. De support van bol blijkt helemaal geen interesse in het houden van mij als klant te hebben. Ik ben verbaast.

22-07-2017

Annuleren bestelling door bol.com

Als nieuwe klant bestelde ik tweede hands boeken voor 160 euro. Ik koos voor de betaaloptie "betaal achteraf" en werd de bestelling afgerond met mail bevestiging. Later werd de bestelling geannuleerd om dat er sprake was van FRAUDE mijnerzijds. Was me van geen kwaad bewust! Bellen met Emma van de klantenservice een hoop blablablabla enzo fout van dit en dat maar mijn bestelling moest ik maar opnieuw plaatsten. Wat niet meer ging omdat de boeken niet meer aangeboden werden. Dus door een fout van Bol.com geen boeken en ook nog voor dief worden uitgemaakt.

21-07-2017

Defect artikel slechte service

Ontvang gewoon een defect artikel . nummer klantenservice slecht te vinden en weinig vertrouwen in oplossing of klantvriendelijkheid Zoek het maar uit met externe leverancier is het motto . hoezo ? Lever gewoon werkende spullen ! Nu moeite dien met terugsturen via dpd waar je ook geen verzenfbewijs ontvangt . fijn . ze hebben elkaar gevonden wat klantgerichtheid betreft . en dan mag ik afwachten of en wanneer ik mijn geld retour ga krijgen. eerste en dus ook laatste bestelling bij bol.com !

Irna
20-07-2017

VTech Kidizoom duo blauw met Mp3

Onlangs heb ik op speelgoedprijzenvergelijke.nl een kinderfotocamera gezien bij Bol.com voor € 52,46 maar als je de camera wil bestellen word je doorgeschakeld naar de site van Bol.com waar de camera € 79,95 kost. Een paar dagen later wilde ik de camera alsnog bestellen en was de prijs ineens veranderd naar € 72,45. Bij ontvangst staat op de bon dat de camera € 69,95 heeft gekost. Als ik daarop Bol.com benader dan krijg ik steeds een ander verhaal. Zo zou de € 52,46 een oude prijs zijn (scheelt wel ruim € 27), dan is het weer een oude aanbieding. Ze hebben geen invloed wat derden op hun site zetten onder de naam Bol.com en controleren dit ook niet of spreken hen hier ook niet op aan want deze prijs (€ 52,46) staat er nog steeds op. Ook zegt Bol.com dat op hun site de prijs altijd up to date is maar binnen een week heb ik nu al 4 verschillende prijzen gezien. Dan staat er op de site van Bol.com dat je op zo'n bedrag geen verzendkosten hoeft te betalen maar als ik aangeef dat ik € 72,45 heb moeten betalen en dat de bijgeleverde bon een prijs aangeeft van € 69,95 dan wordt mij verteld door Bol.com dat het verschil in de verzendkosten zit. Rara hoe kan dat. Ik vind Bol.com dan ook erg MISLEIDEND, amateuristisch en zeeeeer klantONvriendelijk en het is niet de eerste keer dat ik me genaaid voel door Bol.com

20-07-2017

Aankoop TV

TV besteld . Zou uiterlijk 20 juli geleverd worden. Niet geleverd , ik belde en zou terug gebeld worden is niet gebeurd en belde zelf weer en toen werd het gesprek door de medewerker beeidigd het gesprek werd het beeindigd. Onbeschoft.

Joost
12-07-2017

Bol.com koop er nooit

Wat een waardeloze organisatie, ongelofelijk! Je denkt groot bedrijf dus daar zal alles wel goed geregeld zijn, nou mooi niet. Een paar dagen geleden wat besteld zakelijk met een factuur adres en een afleveradres. Dat factuuradres is een zogenaamd viritueel adres, waar vele andere personen en bedrijven gevestigd zijn. Nu leveren ze af vandaag op het factuuradres met als reden dat het een fout in het systeem betreft. Wellicht pakt nu iemand anders het aan. Pakket weg, geld weg. Koop dus NOOIT bij Bol.com wees gewaarschuwd. Bewerk

Ferdinand
11-07-2017

Klachtenafhandeling uitermate slecht

Heb een wijnkoelkast gekocht .Na verwijdering van de reeds beschadigde verpakking bleek er aan de zijkant een deuk te zitten plus wat krasjes. Dit gemeld met de mededeling dat ik bereid was de koelkast te houden mits er een kleine vergoeding tegenover stond. De koelkast kost € 329,--.bol.com wilde mij €15,--betalen dit was voor mij niet toereikend. vervolgens bood men mij € 40,-- in tegoedbonnen. Cash was voor hen onbespreekbaar. Ik ben klant af bij bol.com en tevens heb ik AH de aandeelhouder over de klantonvriendelijk houding van bol.com geinformeerd.

Jolanda
29-06-2017

Zeer tevreden!

Muurstickers besteld voor kinderen. Waren volgende dag binnen. Zeer mooie kwaliteit! We kregen ook nog een vel muurstickers gratis! Kinderen waren superblij!

Emiel
27-06-2017

Zeer slechte service

Ik koop een tuinslang bij Bol.Com en op de tweede dag na ontvangst, bij het tweede gebruik, springt hij kapot. Direct teruggestuurd natuurlijk. Krijg ik een mailtje dat de verkoper gebruiksporen heeft ontdekt op de slang (lijkt me logisch, als ik hem 2x heb gebruikt en hij dan kapot springt) en de verkoper kan hem niet terugnemen en zal hem naar mij terugsturen. Ik reclameer en zeg dat ik dat niet wil en mijn geld terug wil. Krijg ik weer een mail met een beschrijving hoe ik de kapotte slang zelf kan repareren. Dit is toch werkelijk te gek voor woorden. Waardeloze, onbetrouwbare firma. Riekt erg naar oplichterij, als je het mij vraagt. Ik ben zeer boos en teleurgesteld. Hier ga ik nooit meer iets bestellen.

Oogzorg
20-06-2017

Kadobonprobleem flexibel opgelost

Ik had een probleem met kadobonnen. Tony, Mart en Marije hebben dit heel felxibel en snel opgelost. In de toekomst zal ik vaker kadobonnen als werkrelatiegeschenk aankopen!

Miranda
15-06-2017

Bestelling ruitenreiniger van Karcher twee stuks

Deze bestelling zou dezelfde dag nog bezorgd worden maar helaas alleen het mondstuk mocht ik ontvangen en de rest zou de volgende dag komen. volgende dag heb ik de bezorger kunnen volgen via internet en net twee adressen voor mij is mijn pakket terug gegaan naar het sorteercentrum dat was om 17.46 terwijl zij bezorgen tot 22:00? het zou de volgende dag afgeleverd worden maar helaas de volgende dag kreeg ik bericht dat het terug was gegaan naar de verzender. nou ik ben er helemaal klaar mee en ga dit melden bij de consumentenbond en mij zijn ze kwijt als klant!

Jas
12-06-2017

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, bug werd pas na 5 mails doorverstuurd naar de juiste afdeling.

Marianne
11-06-2017

Niet klantgericht

Mijn aangekocht boeken kunnen alleen gelezen worden via de Kobo app. Bij aankoop staat vermeld of wordt gezuggereerd dat je ook via ibooks kunt lezen. Dat ik nu blanco bladzijden heb in ibooks vinden ze bij Bol "helaas pindakaas". De kobo app vind ik

Steve
06-06-2017

Retour

Had een fidget spinner besteld en deze vertoonde een barstje aan het harde plastiek.had de dag nadien een retour aangevraagd,maar kreeg na 3weken!pas antwoord.resultaat:kon het niet meer terugsturen!want de garantie van 14dagen was verstreken.bij mij was het men laatste aankoop.triestige firma is dat,zeker geen aanrader!

Saskia
03-06-2017

Misleiding

Boek besteld,zou de volgende dag binnen zijn! Betaald ! Volgende dag een mail dat ze zich vergist hebben nu komt het drie weken later .erg misleidend .!

Jaap
29-05-2017

SCHANDALIG ! BOL & MAXXTOOLS

Hogedrukreiniger Eurom word 21-5 ’17 aangeboden met meegeleverde terrasreiniger. Besteld maar werd zonder terras reiniger geleverd. Na klagen van ons, is de aanbieding compleet offline gehaald bij Bol.com en zeggen ze dat die er niet bij hoort. Maar op 28-5 ’17 staat de aanbieding opnieuw online alleen nu zonder foto! Alleen in de specificatie staat nog steeds dat de terrasreiniger word meegeleverd ! Wij voelen ons opgelicht en in de maling genomen door Bol en Maxxtools leverancier van Eurom. Dit is misleidend en doel bewust op de website van bol aangepast.

29-05-2017

Klacht wordt niet opgepakt

Jarenlang heb ik naar alle tevredenheid bij Bol besteld. Voor duizenden euro's. Maar dat is nu voorbij. Sinds een week of 4 lukt het niet om een artikel in mijn winkelwagen te krijgen. Klantenservice ingeschakeld en een waslijst aan vragen beantwoord. Na 4 weken was ik toch nieuwsgierig of eea al was opgelost. Helaas zelfde probleem nog. Contact gezocht met klantenservice en daar kreeg ik te horen dat eea nog in de wachtrij staat. En omdat ik nu naar de voortgang vraag komt mijn bevinding weer onderaan in de wachtrij. Nou, Bol verdwijnt bij mij uit de wachtrij. Mijn centen kan ik overal kwijt.

Michael
27-05-2017

Besteling zou zijn aangekomen wad echter niet zo is

Ik was jaren klant bij bol.com ik heb nooit ergens bezwaren over gehad bij bol.com,tot recent geleden dan, ik bestelde een CD deze zou volgens bol com zijn geleverd maar dat is echter niet waar, ik heb de cd niet ontvangen maar bol com blijft volhouden dat het product wel is geleverd , ik heb het vermoeden dat bol com de schuld geeft aan post.nl , Mijn vertouwen bij bol com heb ik nu verloren ,

26-05-2017

Afspraken levering niet nakomen

Bij een levering aangegeven dat we niet thuis zouden zijn; wel aangegeven dat ik het uiterlijk op een bepaalde datum moest hebben. Wat geen probleem was blijkt een structureel probleem te zijn met alle resale (levering GLS). Advies niet doen tenzij je tijd genoeg hebt. Slechte service

Britt
17-05-2017

Super klantenservice!

Na onduidelijkheid omtrent een artikel, zojuist contact gehad met de klantenservice. Meteen een oplossing, wat een top service! Dit maakt jullie bedrijf echt uniek! Ga zo door, en. I'll spread the word!