Bol.com reviews

Philip
29-03-2018

Ik snap niet waarom.

Product incompleet binnen. Doos kapot. Werd een nieuwe verzonden. Doos ook kapot, niet aangenomen. Weer gebeld. Werd mij beloofd een passende oplossing te vinden (wilde ze per slot van rekening een derde keer een doos versturen, dat afgewezen). Zou teruggebeld worden op diezelfde dag of de volgende dag. Niet gebeurd. Weer gebeld. Moet maar accepteren dat ik die doos zelf naar een verzendpunt breng en dat ik het maar moet doen met een 10 euro tegoedbon. 1 uur bellen + 5 dagen gezeik aan me kop = 10 euro?

Roland
24-03-2018

Reeds betaald en niet ontvangen

Harde schijf van 1T besteld en niet ontvangen. Reeds betaald en heb bewijs. Er ligt een briefje waarschijnlijk in je bus. Bij de geburen,als antwoord niks is er en daarna krijg ik, je account is niet weer te vinden. Heb verleden week een laptop en uitwendige dvd besteld en in het verleden regelmatig.Dan schrijven ze vandaag bestellen morgen in je bus.

Joost
24-03-2018

Voor 2e x pakket niet op tijd

Weer eens gekozen voor afhalen na 17:00, voor de 2e keer was mijn pakket niet bij de AH. Je betaalt er wel extra voor. Zeer ontevreden.

Linda
22-03-2018

Misleiding

Bol.com biedt hele mooie dagdeals aan. Alleen als je ze gaat bestellen moet je de volle pond via een derde partij. Dit omdat op het moment van bestellen het product toevallig op is. Bol.com doet niks voor je, omdat je dan ineens een bestelling via een 2 partij doet in plaats van bij hun. Dit noemt men misleiding en is niet netjes.

Han
19-03-2018

Bestelling nooit gekeregen

Na 3 beloftes bestelling noch steeds niet gekregen ik noem het oplichters.

Joos
12-03-2018

Onbetrouwbaar doorgeefluik netwerk!

Producten worden voor het grootste gedeelte door derden geleverd. Bij reparaties of klachten word je naar deze leverancier doorverwezen. Bol.com is dus niks meer dan een dozenschuif bedrijf met alle risico van dien.

Des
08-03-2018

5 weken na bestelling nog niks gehad

Bol.com biedt tegenwoordig kennelijk ook producten aan die van derden geleverd worden en dat is waardeloos. Product besteld dat direct leverbaar zou zijn. Na drie dagen een mail gekregen dat alleen nog een beschadigd product beschikbaar is, afgewezen want cadeau. Week daarna verzendsbevestiging gekregen, zou maandag daarop geleverd worden. Week later nog altijd niks gehad. Weer gemaild, nu 5 weken na bestelling kan ik kiezen of geld terug of ze sturen het alsnog? Een schande. Nooit meer Bol.com voor mij. Waardeloze leveranciers en slechte klantenservice.

Jolanda
07-03-2018

Nespresso De'Longhi Lattissima Pro gebruikt ipv van nieuw

Vrijdag besteld en inderdaad zaterdag in huis.alleen was de doos al geopend en gebruikt.Volgens afspraak zondag teruggestuurd en ook een verzendbewijs gestuurd en maandag zou de nieuwe komen en €5,- voor het ongemak.Bezorging Bezorging bij een bol.com afhaalpunt Verzonden op: 05-03-2018

Bezorging door: PostNL (pakketpost) Datum Status 05-03-2018 14:28 Zending is opgehaald en zit in het sorteerproces. 05-03-2018 14:24 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

maandag geen pakket.veel gechat met Bol.com zou dinsdag komen.en dinsdag nog een koffie.had verjaardag.zou echt woensdag komen.en weer niets lag aan post.nl en weer geen koffie gingen onderzoek doen en kon 4 dagen duren.bizar geld weg en niets noppes geen product.ik gebeld het zou er echt vandaag bezorgd worden voor 14.00 nee dus. weer bellen en is fout post.nl nu morgen.wat is dit voor service! WAARDELOOS zij sturen gebruikt product terwijl je een nieuwe besteld hebt en jij maar sjouwen met die doos naar AH heen en terug.en word afgescheept met €5,- bon en hebt helemaal niets!Afwachten of het morgen wel is het apparaat.beter gewoon in de winkel koppen met korting NESPRESS) ben al jaren lid maar dacht ff makkelijk online. Veel succes!

03-03-2018

Wachten op je bestelling EN op je geld!

Afgelopen maandag een 3D BluRay van 25 euro besteld bij Bol.com en deze zou dinsdag worden geleverd. Direct betaald met Ideal en pakje kan door de brievenbus. Dinsdag niet geleverd en op woensdag eveneens niet. Donderdag contact opgenomen met de klantenservice. De dame kon nazien dat de BluRay nog niet geleverd was maar vroeg me of ik die dag nog wilde afwachten. Dat gedaan maar opnieuw geen levering. Vrijdag weer gebeld met de klantenservice. Dit keer een jongeman aan de telefoon die mij beloofde dat de BluRay direct opnieuw verstuurd zou worden zodat deze, met zekerheid, op zaterdag bezorgd zou worden. Zaterdag weer niks! Nog maar een keer gebeld. Weer een andere medewerker. Deze zag dat de bestelling geannuleerd zou zijn en dacht dat er nog niet betaald was. Ik werd boos en toen zag hij opeens dat ik al wel betaald had met Ideal. Helaas had de vorige medewerker mijn betaling afgeboekt? Nu moet ik wachten tot mijn geld weer wordt teruggestort. Dat kan tot een dag of 5 (!) duren volgens de medewerker van de klantenservice. Nu maar afwachten of ik mijn geld inderdaad terug krijg. Met Ideal is de betaling direct overgemaakt maar terugstorten blijkt 5 dagen te duren. Dus nu heb ik geen BluRay en moet ik maar wachten tot mijn geld terug komt. WAARDELOZE SERVICE van BOL.COM!

Roberto
02-03-2018

Met een kluitje in het riet

Product gekocht bij bol.com een stofzuiger, met een actie waarbij binnen 6 weken 20 retour krijgt. Je moet dan aankoop factuur en barcode van de doos sturen. precies gedaan, na zes weken geen geld. Bol.com zegt ga maar naar Philips bellen, is niet ons probleem.? Bij het product stond, verkoper:bol.com, niet Philips! Dus er wordt een hoop beweerd op de site, iedereen kan van alles roepen en als er iets fout gaat, geeft bol.com niet thuis. krijg je een paar meiden aan de chat die nergens zin in hebben. Ik koop al jaren bij bol.com. Maar bedrijven die hun verantwoordelijkheid niet nemen maar wel geld willen verdienen, kan ik slecht tegen. Dus heb ik vandaag mijn account opgezegd bij Bol.com en zal ik er nooit meer iets bestellen.

Coen
25-02-2018

Geen Bol.com meer voor mij

Ik heb weer een zeer slechte ervaring met Bol.com. Product besteld en betaald. Helaas is het product nooit geleverd, maar storten ze het geld niet terug. Ik word iedere keer gebeld door de transporteur dat ze het product op willen halen, maar dat gaat dus niet, aangezien het niet geleverd is. Loze beloftes door de klantenservice dat het bedrag teruggestort zal worden. Voor mij geen bol.com meer.

22-02-2018

Als er echt iets is laten ze je zitten

Ik ben al jaren klant, en vele duizenden Euros besteed alles bij elkaar. Meestal gaat het goed, en normale retouren (die af en toe voorkomen) gaan ook prima. Tot nu: een externe leverancier (Reeq e-commerce) stuurt mij een ondeugdelijk verpakte kleerstandaard. Product bestaat uit enkele houten delen (standaard, 3 laden, kleerhanger) en deze zijn los in de doos "geflikkerd". Gevolg (surprise surprise): overal de lak vanaf. Ik voel me als klant dan niet serieus genomen, omdat deze leverancier lak heeft aan hoe het product bij de klant aan komt. Na vele telefoontjes met bol.com en mailtjes zit ik nog steeds met het probleem. Ik zit hier met een giga-doos die ik terug mag sturen (hoe krijg ik die bij het postagentschap? Te voet en dragen over meer dan een kilometer?). Aan de telefoon krijg ik steeds begrip, en "we lossen het voor u op" (ze zullen wel een cursus gehad hebben), maar ondertussen gebeurt er niets en krijg ik mailtjes waarbij bol.com zich verschuilt achter de externe leverancier. Die leverancier erkent geen fout en gooit het op 'transportschade'. No way. Als ik aangeef aan bol.com dat ik zaken doe met bol.com en dus niets van doen heb met hun externe leverancier dan erkennen ze aan de telefoon dat dat zo is, maar ze doen er niets mee.

Niemand neemt verantwoordelijkheid. Eigenlijk vind ik dat bol.com zijn verantwoordelijkheid moet nemen en deze doos bij mij thuis moet ophalen en netjes mijn geld terugstort. Omdat ik tegen een betonnen muur loop, heb ik inmiddels al aangeboden om de doos door een taxibusje naar het postagentschap te laten brengen, vermits ze mij de taxi-kosten vergoeden. Daar wordt niet op ingegaan. Een klant die al duizenden Euros bij je besteed heeft, daar kun je toch wel een keer een paar Euro taxikosten aan wijden om die blij te houden. Kennelijk niet.

Ondertussen zit ik hier met die enorme doos afval die ze me toegestuurd hebben. Echt superslecht. Zo raak je wel van je klanten af. Maar dat is kennelijk beleid bij bol.com.

Voortaan de grote producten maar beter ergens anders kopen.

Herm
19-02-2018

Verwijderen account Bol.com

Advies: voorzichtig met aanmaken van een account bij Bol.com. Je komt er nauwelijks weer vanaf!

Michel
17-02-2018

Steeds correct bediend geweest.

Toch al 2 maal iets gekocht bij Bol.com. Altijd goed en correct bediend geweest. Leveringen altijd op tijd. Klantendienst nog niet nodig gehad. Alleen jammer dat inline skates een pak duurder zijn dan ergens anders.

Antoni
16-02-2018

Levering en retourneren is heel lastig

Onlangs een grote dweil besteld bij Bol.com, wat ontvang ik een vloertrekker in een onhandige grote doos, of we deze zelf naar een post.nl punt willen brengen. Geen service, ik heb hier niet om gevraagd! Een week of twee later krijg ik het email bericht dat mijn Keter Eden bankje weer op voorraad is. Gelijk besteld en tot mijn grote spijt, was zowel de verpakking als de inhoud beschadigd. Je mag van Bol.com het probleem dan oplossen met de externe verkoper. Ik kan vanwege een grote operatie het pakket zelf niet wegbrengen. Ik mag niet sjouwen op dit moment. Ook hier zowel van Bol.com als de externe verkoper geen oplossing. Zoek het maar uit! Wij hebben geleverd. Omdat zij niet de juiste en beschadigde artikelen leveren, mag jij het als klant zelf oplossen. Bol.Com. Wij bestellen bij jullie en niet bij verkoper. Lost het op voor je klanten. Ik zal zeker Bol.com niet aanbevelen bij vrienden en familie.

S B
09-02-2018

Onvriendelijk

Speelgoedkeukentje besteld. Wordt geleverd in originele doos wat geseald is met zwarte folie. Originele doos is beschadigd maar omdat het een verjaardagscadeau is moet ik het nu zo geven. Tegemoetkoming gevraagd via de Bol.com chat. Maar krijg alleen maar een bijdehande meid die geen begrip wil tonen en erg onvriendelijke reacties geeft.

06-02-2018

Oude tv wordt niet meegenomen

Ondanks dat er is afgesproken dat de oude tv bij levering van de nieuwe (1200euro) zou worden meegenomen weigerde de door BOL ingehuurde vervoerder Dynalogic dit te doen. De klantenservice van BOL doet vervolgens alles aan om er onderuit te komen de oude tv alsnog op te halen. Een kritische review op hun site wordt verwijderd/niet geplaatst.

Daniel
04-02-2018

Bol.com levert ondeugdelijke producten

De ware aard van bol.com en hun service komt pas aan het licht wanneer ondeugdelijke producten geleverd worden. Dan geven ze niet thuis, als u om een redelijke oplossing vraagt. Anderhalf jaar geleden bestelden wij een LG tv bij bol.com. Echter viel het beeld weg na iets langer dan 1 jaar gebruik. Uiteraard meldden wij dit aan voor een reparatie. Ondanks dat ze zgn alles binnen 15 werkdagen geregeld zouden hebben, werd heel snel duidelijk dat het ze niet ging lukken. Ze kwamen inderdaad op tijd met het bericht dat de tv gemaakt was, maar vanaf dat moment duurde het nog eens twee weken voordat ze in staat waren om een afspraak te maken om de tv te leveren. Eenmaal binnen, was de verpakking (piepschuim)helemaal kapot gemaakt, de tv was vettig vies en instabiel nadat we de pootjes erop hadden geschroefd, maar hij deed het en wij wilden ons niet negatief stemmen en lieten onze klachten achterwege. Een maand later, weer geen beeld. Nu helemaal zwart en niet hetzelfde probleem als de 1e keer. Wij besloten onze klachten en onze ervaring met hun klanten- en reparatieservice te delen en ons geld terug te vragen opdat wij een deugdelijk product konden aanschaffen. Onze klachten rondom de service werden uiteraard compleet genegeerd, en onze oplossing aan de kant geschoven. Wij mochten opnieuw de tv aanmelden voor reparatie. Weer zijn we de tv voor een maand kwijt en dat alles binnen anderhalf jaar na aankoop. Geen goedmakertje, geen service, gewoon weer zo'n vies groot bedrijf. Ondanks dat ze vaak een paar euro goedkoper zijn dan andere aanbieders, raad ik het NIEMAND aan om hier nog, elektronica of andere zaken die kapot kunnen gaan, te bestellen.

Esther
30-01-2018

Stoomstrijkijzer Philips speedcare gc6627/30 niet kopen

2.5 maanden na aankoop van mijn philips strijkijzer kwam er zwarte rook uit de generator en doet hij het niet meer! Volgens bol.com is dit een gevolg van gebruikersschade en willen ze het niet terugbetalen, terwijl wij dit toestel gewoon gebruikt hebben om normaal mee te strijken en ik meerdere malen heb geprobeerd uit te leggen. Dit was de eerste en laatste keer dat ik nog bij bol.com iets koop, dit is echt niet de garantie die ik van hun webshop heb verwacht.Of zijn het afgekeurde toestellen waarvan de fabrikant hun geen garantie kan bieden?

25-01-2018

Vier boeken in cadeauverpakking

Twee dagen terug heb ik vier paperbacks besteld met daarbij de cadeauverpakking. Vandaag is de hele zending bezorgd: een bol.com doos met daarin vier keurig verpakte boeken begeleid door een kaart met mijn zelf opgegeven tekst. Werkelijk een cadeau om te geven!

Bol.com, bedankt voor de correcte en snelle afwikkeling. Tot een volgende keer!