Bol.com reviews

Fr
09-12-2019

Nooit meer BOL.COM!

Derde keer dat pakketje niet geleverd wordt. De bezorger geeft toe dat er niets geleverd is, foutief heeft afgevinkt, en BOL stelt steeds onderzoek in. Geen €26,- retour want is hun fout niet. Voor ons NOOIT meer BOL.COM!

Tanja
08-12-2019

Bijna nooit geen problemen

1 keer probleem gehad met 4udesigned deze houden zich niet aan de regels bol zou hen moeten weigeren.

Rolf
08-12-2019

Maken in de verste verte niet waar wat ze beloven!

2 Artikelen besteld waarvan 1 voor Sinterklaas. Zou 4 december geleverd worden, maar op 7 december gaf de Postnl app aan dat de artikelen nog niet eens waren aangeleverd. Na life chat met Bol bleek de levering nog dagen te duren, dus bestelling geannuleerd. Dan haal ik het voortaan meteen maar in de winkel, dan weet je tenminste dat je het ook echt krijgt!

Simon

Zeer slechte service van Bol.com

Het personeel geeft foutieve informatie en verschuilen zich daarna achter de algemene voorwaarden.

Doe nooit zaken met deze organisatie!

Philippe

Honden eten

Honden eten besteld "een mailtje ontvangen dat ze donderdag ging leveren niemand gezien vandaag geleverd en het is nog een verkeerde levering de laaste tijd heb ik veel problemen als ik wat besteld bij bol com ik besteld niks meer bij bol com het ie toch altijd zelfde bij bol com

Tonia.
06-12-2019

2e hands boeken kopen via Bol.com.

Bij Bol.com een 2e hands boek (Jacoba dochter van Holland) gekocht en betaald, verkoper Thijmen Mourits, en kreeg een ander boek toegestuurd.

Ik heb daar niets aan en ben wel mijn geld kwijt.

ik moet op korte termijn dat boek lezen en heb een boekbespreking hierover.

Bol.com gebeld, en ze kunnen er niets aan doen, ik moet het zelf regelen met de boekverkoper, die inmiddels zijn aanbieding verwijderd heeft.

Hoe kom ik in contact met hem? geen idee.

Als Bol.com bemiddeld bij verkopen van boeken, moeten ze ook bemiddelen in het geval van klachten en de verkoper op de zwarte lijst zetten.

Dit kan niet,

Niek
05-12-2019

Waardeloze service

Cadeaubon teruggevonden van € 30 . Ze houden zich gewoon op het standpunt dat hij 3 jaar geldig is en verstoppen zich achter regeltjes.

Het spijt ze heel erg maar ik kan het fijn bekijken.

Neem nooit een cadeaubon van bol.

Ik begin me trouwens af te vragen of ze überhaupt nog het aankopen waard zijn.

Nico
04-12-2019

Siemens koffiemachine

Pas op, als je bij een zogenaamde partner van Bol besteld. Ze verschuilen zich bij bol daarachter en je staat als klant met niets in je handen. Volgens mij ligt het juridisch anders maar dat ter zijde. Mijn pakket waar het om gaat vertegenwoordigd een waarde van ruim 950 euro, deze is door mij vooruit betaald, over de levering wordt online een afspraak gemaakt. Echter die afspraak wordt door bol niet nagekomen. En ik heb er ook nog extra voor betaald ook, om deze eerder te laten bezorgen in de avonduren. Volgens de klantenservice van Bol kan dat alleen bij producten die van hunzelf komen. Bij mij dus niet want ik had een combideal genomen met extra schoonmaakmiddelen. Ik heb getracht dit uit te leggen aan de klantenservice maar kreeg een man aan de telefoon die zeer grof gebekt was, me telkens in de rede viel en uiteindelijk ook nog eens te telefoon op de haak gooide toen ik op redelijke wijze aangaf dat ik het niet met hem eens was. Kortom deze service verdiend niet de schoonheidsprijs. En je verschuilen achter je partner of post.nl de schuld ervan geven al helemaal niet. Vandaar deze dikke onvoldoende hoofdzakelijk voor de reactie van de klantenservice. Die absoluut niet oplossingsgericht bezig is.

Joost
03-12-2019

Slechter bestaat niet

Slechter bestaat niet

Bestelling wordt bevestigd voor vrijdag 29 november en komt niet. Op zaterdag contact gehad met bol. Men weet niets, moet navraag doen intern en dat gaat meerdere dagen duren. Intussen kan ik fluiten naar mijn spullen en moet maar afwachten wat “de almachtige bol” gaat ondernemen. Dat is dus een service die niet van deze tijd is. Sl@echter kan niet. Dat was dus ook de laatste bestelling bij bol. Vorig jaar werden er ook al enkele euro’s van een tegoedbon ingepikt. Werd de levering van een boek keer op keer beloofd maar het kwam tenslotte nooit. Je kan bij bol van alles behalve een klacht indienen.

Ondertussen wordt door bol bevestigd dat de levering op maandag plaats zal vinden, ook dhl zegt dat aanvankelijk tot. Dhl plots in de loop van de middag meldt dat het pakket nog 1à 2 dagen vertraging zal hebben. Bovendien vraagt bol eerder op de dag extra informatie met de belofte dán te zullen reageren. Die informatie hebben ze maar vervolgens blijft de beloofde reactie uit. Wat een zootje!

Vandaag, het is inmiddels dinsdag, opnieuw contact met bol. Men zal navraag doen bij dhl. Dat duurt 5 dagen. “meer kunnen we echt niet doen”, luidt het. Een klacht indienen? dat kan, schriftelijk, afdeling klachten, postbus 8080, 3503 rb utrecht. Ik vrees dat de behandeling daarvan 5 maanden duurt.

Maarten
01-12-2019

Levertermijnen zijn onzin

Verschillende artikelen besteld. Eentje waarop ze beweerden dat het dezelfde dag geleverd zou worden. De andere "de volgende dag in huis".

Na 2 dagen niets ontvangen te hebben contact opgenomen met helpdesk met de boodschap nog wat meer geduld te willen uitoefenen.

Javla
30-11-2019

Reparatie Maakt Oortjes Kapotter

Stuurde mijn galaxy buds waarvan het linker oortje kapot was, maar het rechter nog werkte, kreeg hem 1 maand later terug waarbij ze allebei niet meer werkte.

Bel klantenservice, zeggen dat ik het nog een keer moet opsturen, doen een "softwareupdate", krijg het nog een maand later, werkt nog steeds niet.

Mdba
29-11-2019

PAS OP! BOL is niet meer wat het was!

U kent BOL ook nog als de betrouwbare verkoper die je netjes te woord staat als er problemen zijn? De afgelopen maanden merk ik dat dat niet meer zo is. BOL lokt met haar goede naam uit het verleden klanten om ze vervolgens over te leveren aan de bedrijven die hun producten via BOL verkopen en die niet altijd zo netjes zijn. De klantenservice van BOL weigert inhoudelijk in te gaan op wat er gebeurd is en blijft onterecht herhalen dat de verkoper in zijn recht staat. Nu heeft BOL (of eigenlijk het bedrijf achter BOL dat het product echt heeft geleverd) het product terug en mijn geld en BOL wil me niet meer te woord staan.

BOL schrijft:"

Beste *****,

Bedankt voor je mail. Helaas, zoals al meerdere keren is aangegeven, staat de verkoper in zijn reht en kunnen wij niets meer voor je betekenen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Lobke"

Daar maakt BOL zich mee af. Wat er gebeurd is, is dat ik bij de leverancier achter BOL geklaagd omdat het product niet deed wat ik verwachtte en dat ik het wilde terug sturen. De verkoper reageerde hier vol onbegrip op en gaf aan dat ik eerst zijn advies op moest volgen en als dat niet beviel ik het altijd nog zou kunnen terugsturen. Nadat zijn advies ertoe heeft geleid dat het product onbruikbaar was geworden en de verkoper een normaal gesprek bleef blokkeren omdat die maar bleef zeggen dat wat ik aan hem meldde absoluut niet kon, heb ik zijn advies verder gelaten voor wat het was en het product volgens de standaard BOL procedure teruggestuurd. De verkoper heeft toen nog geprobeerd om mij het artikel op mijn kosten verzekerd naar hem terug te laten sturen maar omdat hij steeds zo ongelovig en weigerachtig bleef reageren wilde ik niets meer met hem te maken hebben en terugvallen op BOL. Je koopt immers bij BOL omdat je denkt dat ze je in alle redelijkheid te woord zullen staan. Niet dus. Toen het product volledig volgens de regels van BOL teruggestuurd aankwam bij de verkoper meldde die dat het gebroken was aangekomen (voor de duidelijkheid het gaat hier om een zo goed als onbreekbare hard polyester achterwand voor in een aquarium) waarop BOL aan de kant van de verkoper ging staan en er volledig onbegrijpelijk bij blijft dat de verkoper in zijn recht staat.

Chantal
28-11-2019

Verzendkosten

Wat een gedoe had nog een order staan bij bol.com wat continu uitgesteld wordt qua levering. Echter daar had ik een 5 euro korting bon op. Nu had ik iets nodig van 19,95 euro en werden er 3 euro verzendkosten in rekening gebracht. Dus ik vroeg of de order geannuleerd kon worden met behoud van de 5 euro korting en het artikel van 19,95 euro erbij waarbij ik wel de garantie had dat ik artikel 1 zou ontvangen omdat het om een collector edition ging die ik direct na mogelijkheid bestellen besteld had. Nee als ik het artikel annuleerde was ik de 5 euro korting kwijt en stond ik onderaan de lijst. En voor 19,95 euro ipv 20 euro konden ze ook niet verzenden. Wat een slechte service en dat nadat je in de maand november voor december al wat orders hebt geplaatst .

Ronny Broeders

Cadeau bon niet inwisselbaar

Een cadeau bon van 50 euro gekregen.

Helaas bij het inwisselen de melding gekregen dat deze geblokkeerd zou zijn.

Na de saldo chekker gecontroleerd te hebben bleek de kaart nog wel gewoon 3 jaar geldig te zijn en dat ook het saldo nog gewoon 50 euro zou moeten zijn.

contact met de klantenservice gehad.

ja inderdaad we kunnen zien dat deze kaart geblokkeerd is maar kunnen u niet zeggen waarom.

Ook hun conclusie. De kaart is onbruikbaar en niet inwisselbaar.

Waardeloze firma dus. Hoe kan het zijn dat je zelf cadeau kaarten uit geeft. Dan zegt dat deze niet inwisselbaar zijn. Zonder duidelijk aan te kunnen geven waarom dat dan zo is.

Nee zo hoeft een bol.com niet meer van mij

Koen

Bestelling niet geleverd

Bestelling ging gisteren geleverd worden. Speciaal vakantie opgenomen.

Niks geleverd, vandaag ook hele dag gewacht, niks te zien.

Contact opgenomen met Bol.com en ze trekken zich terug achter het feit dat het via een 3de verkopen gaat en niet rechtstreeks van hun.

Ookal zijn hun diegene die zeggen dat het gisteren geleverd moest worden. Klantenservice zegt dat we nog 2 dagen moeten afwachten.

Waardeloos bedrijf, vroeger hadden ze zoveel problemen niet

Juliette

Garantie? Welke garantie

Chromebook gekocht en na 8 maanden stuk.

Opgestuurd voor reparatie. 5 weken weg en net op tijd voor de uiterste datum dat het bedrag teruggestort zou worden, hebben ze hem terug gestuurd. Er staat op de reparatiebon dat er uitgebreid getest is en naar behoren werkt. We kregen hem terug en hij was werkte nog nog steeds niet. Gebeld met helpdesk techn. dienst en konden het probleem niet oplossen. Weer klantenservice gebeld en willen dat hij weer terug gestuurd word voor reparatie. Na de 15 werkdagen ter reparatie heb ik een product dat nog steeds niet werkt terug en ze geven aan dat de reparateur aangeeft dat hij wel degelijk is gerepareerd. En misschien ben ik wel Sinterklaas! Of is de reparateur Pinokkio?

Toch vreemd dat je als monteur hem repareert maar dat hij het toch niet doet. Gerepareerd betekent dat iets werkt!

Bol.com blijft volhouden dat ze hem ter reparatie weer terug willen.

Ik wil echter mijn geld of nieuwe laptop volgens de garantievoorwaarden. Ik wil niet weer 5 weken wachten voor reparatie waarbij ik dan geen zekerheid heb dat hij het dan wel weer doet.

Kansloos.

Garantievoorwaarden hebben ze wel maar ze houden zich er niet aan.

Willy
20-11-2019

Electro deals

Waardeloze club.nooit zaken mee doen

Tv gekocht en defect gekregen.

Na 3 weken nog altijd geen nieuwe ontvangen en nu wil ik mijn geld terug.

Heb inmiddels 11 keer met bol.com gebeld die doen helemaal niks.

Alleen maar bellen met electro deals

Nu blijkt dat ik maar 70% terug kan krijgen van het aankoopbedrag omdat er teveel reparatie uren inztten van electro deals

Dus je krijgt een defecte tv en nu moet ik voor de kosten opdraaien.wie verzint dit?

Wel telef.nummer van electro deals weten te achterhalen 0651290047 dus heb je problemen deze man 25 keer bellen dan pakt hij pas op

Reinier
18-11-2019

Avondbezorging voor 3,99 wordt niet geleverd

Na 3,99 euro voor avondbezorging te hebben betaald, de hele avond daarvoor thuis te zijn gebleven geeft PostNL op haar site doodleuk aan dat men mij gemist heeft op een tijdstip eerder op de avond. Bij Bol.com kan op haar 24/7 klachtenlijn geen klacht worden ingediend, omdat de klachtenlijn nu gesloten is. Billie de chatrobot begrijpt de klacht niet en vervalt in herhaling. PostNL geeft evenmin thuis. Leuk dus om extra te betalen voor snelle bezorging, maar het resultaat is er niet. Er wordt niet snel bezorgd.

Hein
17-11-2019

Tv samsong

Kapot gelevert beeldscherm zit scheur in retour gestuurt en nu weer kapot terug gekregen want tv had 8 branduren bol com gebeld ze zegen zie het maar op te losen met tv store en bol com houwt tv store de hand boven hun kop nu rechtbystand das in geschakeld mvg Hein

14-11-2019

Wederom een valse belofte van bollie!

Beloven dat het de volgende dag wordt afgeleverd als je voor 13.00 uur besteld.

Gewoon een leugen. als je contact zoekt krijg je iemand te spreken die alleen getraind is in het afwimpelen van klanten.

Ga zo door Bollie op den duur ga je het voelen in je omzet.