Bol.com reviews

23-11-2017

Artikelen elders veel goedkoper

Sinds ze met allerlei externe verkopers in zee zijn gegaan zijn ze 3 x zo duur geworden. Ben klaar met dit bedrijf

Pico
21-11-2017

Wordt genegeerd na terechte klacht op mailing

Na herhaaldelijk vragen om een reactie geeft Bol.com niet thuis. Kennelijk kunnen ze kritiek niet handelen. Flauw.

Fer
09-11-2017

Geannuleerde bestelling

Had een Philips AirFryer besteld en via IDeal voldaan. Kwam er vijf minuten later achter dat ik de verkeerde AirFryer had besteld, het ging hierbij om een ander typenummer. Gelijk gebeld. De medewerker vroeg om welk bestelnummer het ging en ja hoor, hij zag mijn zojuist binnengekomen bestelling en zei deze gelijk te annuleren en mij hiervan een E-mail met verzoek tot annulering toe te zenden. Al wat ik binnenkreeg, geen E-mail met een bevestiging waarvan ik van de koop afzag. Misschien zou het morgen dan in mijn postvak te vinden zijn?! Maar niets bleek minder waar! De volgende dag kreeeg ik mijn Airfryer toch geleverd! Slechte zaak!

Sjors
09-11-2017

Prima levering, goede klantenservice.

Eigenlijk altijd op tijd geleverd. 1x artikel te weinig geleverd, contact gezocht via de chat met medewerker Greg, die het probleem perfect, snel en zonder moeilijk te doen heeft opgelost. Wat mij betreft geslaagd voor het examen.

Statie
04-11-2017

Bijna 2 maanden is moet nog steeds niet geleverd

Op 8-8-2017 een boek besteld, 3x een klacht ingediend en een paar telefonische gesprekken met allemaal mooie praatjes en beloftes die ze niet nakomen. Niemand kan uitleggen wat nou precies het probleem is. Op 3-11-2017 krijg ik een pakket thuis met een totaal andere boek erin die ik helemaal niet had besteld. Terwijl er op de meegeleverde bon, wel de Naam staat van de boek die ik toen wel besteld had. Super slechte Service dit!

26-10-2017

Uitstekend

Al jaren koop ik via Bol.com vele spullen. Van games tot waterkokers. Altijd perfect. Een enkele keer was ik niet tevreden met een product, maar gewoon kosteloos terug sturen en verder geen problemen. Ik koop echter wel alleen bij Bol.com zelf en zelden bij externe verkopers via Bol.com.

Nancy
23-10-2017

Na 5 weken nieuw product

Ik had 5 geleden een bolderkar besteld en na de garantie begon deze mankementen te tonen. Vanavond gechat met bol.com. Super vriendelijk en heel blij verbaasd , ze sturen direct een nieuwe. Complimenten voor deze topservice van bol.com !

W.J.
22-10-2017

Cadeaukaart verlopen, geld gratis gekregen (gej**?)

Ik probeer net een cadeaukaart van bol.com op hun website te gebruiken: krijg ik de melding dat die cacaeukaart is verlopen. Op de kaart staat dat nergens. het enige wat er op staat is: "op de cadeaukaart zijn de bol.com cadeabonvaarwaarden van toepassing. Kiojk op www.bol.com/cadeaukaart voor meer informatie, het saldo en de voorwaarden" . ik voel mij opgelicht en bestolen!

Carla
18-10-2017

Cadeaukaart

Wegens omstandigheden niet meer aan cadeaukaart van Bol.com gedacht die ik eens cadeau had gekregen. Het gaat om een bedrag van € 50,-. Nu ik hem wil verzilveren blijkt dat hij 10 maanden geleden is verlopen. Echter nergens op de kaart staat vermeld wanneer hij is verlopen. Als ik naar Bol.com bel krijg ik te horen dat er op de omslag van de kaart staat vermeld dat hij 3 jaar geldig is. De omslag zat er echter niet bij toen ik de cadeaukaart kreeg [omdat dat in z`n geheel niet in een cadeaublikje pastte waarin ik hem kreeg]. En daarbij komt dan ook nog dat je niet gaat vragen aan de cadeaugever wanneer die kaart is gekocht. Er is dus € 50,- voor betaald, dat Bol.com zo in z`n zak steekt, omdat er volgens de klantenservice niets aan te doen is. Vind dit echt pure diefstal.

Gijs
13-10-2017

Pas op met wederverkopers Bol.Com

2x lader voor telefoon besteld en 1x (te laat) ontvangen. 3x klante service gamaild maar men zegt dat leverancier fout heeft gemaakt en tekst van 2x naar 1x heeft aangepast op de site. Dat er in mijn bevestiging 2x staat hebben ze maling aan en verschuilen zich achter standpunt leverancier. Misleidende tekst c.q. oplichting dus waar Bol.Com (ondanks dat ik voor duizenden euros klant was) dus aan meewerkt. Dit is mijn 2e slechte ervaring met externe leveranciers en vind de opstelling en houding van Bol.Com onbegrijpelijk. Ik koop er echt nooit meer wat. En.u bent gewaarschuwd.

FRANCOIS
11-10-2017

Van redelijk goed tot goed ,maar nu slecht

Hallo,

Bestelde al meerdere keren bij Bol.com en ook de dochter .meestal van redelijk goed tot goed ,met inbegrip van Post NL.Niet altijd goedkoop,maar wel makkelijk .je hoeft de deur niet uit bij wijze van spreken.Nu liep het helemaal mis.Bestelde op 06/10/2017 een externe HD ,blijkbaar werken ze samen met andere firma's .Krijg van Bol op 6/10 een bedank voor de aankoop,op 9/10 dat het pakket verzonden is .op 10/10 rond 19:15 een mail dat het bij mij is afgeleverd ! helemaal niets afgeleverd hoor ! op 11/10 nam ik contact en deed mijn verhaal , nu blijkt dat het pakket nog niet is verzonden ! dit kan toch niet hé Bol

Faan
10-10-2017

Goede levering, is ook het enige goede aan die rotwinkel

Meest slechte klantenservice hier, ze verkopen een telefoon tijdelijk in de aanbieding, dus ik denk een mooie telefoon te kopen sturen ze mij een tweedehands vod op (ik moet zeggen dat ze een goede levertijd hebben) , met tweedehands oplader erbij. allemaal krasjes op de screenprotector en op de oplader. Nu heb ik gevraagd om dit mobiel te kunnen ruilen, zeggen ze dat ze het niet kunnen ruilen omdat deze telefoon niet meer in de verkoop is, terwijl er op de website tientallen van deze telefoons op staan ( van een andere verkoper dan wel, maar ik bedoel in zon situatie kan je mij dan toch gewoon een goed werkende telefoon opsturen). dus ik wil mijn mobiel dan maar ruilen omdat ik dit een heel fijne telefoon vind. Dus ik stuur mijn mobiel op en een week later hoor ik er nog niks van, kijk ik op de website staat er dat mijn mobiel wel is aangekomen bij hun, maar nog niet is aangekomen bij de reparateur. Dus ik stuur ze een mailtje, hebben ze hem voor retour aangemeld zonder er ook maar iets van te laten weten. Dus krijg ik wel mijn geld terug maar kan ik niet deze telefoon kopen want zonder de aanbieding is deze veel duurder, en dan denken ze alle tijd die ik hierin heb gestoken even te kunnen wegvegen met een goedkoop "onze excuses". kortom heb ik hun zon 12 keer hierover bericht en ik heb niks bereikt, nu moet ik ook nog een tijd zonder mobiel omdat deze winkel gewoon 0 service heeft en mij gewoon niet een mobiel opstuurt.

06-10-2017

Waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf!

Bij bol.com een bestelling geplaatst via een wederverkoper. Deze werd niet op de afgesproken dag geleverd. Ik heb vervolgens twee keer een verzendbevestiging gehad waarop ik thuis gebleven ben om het pakket in ontvangst te nemen. Je raadt het al, niemand geweest. Hierop contact met de klantenservice van bol.com opgenomen. Deze zouden het uitzoeken en terugbellen of mailen. Wederom niets gehoord, dus zelf maar weer contact opgenomen. Uiteindelijk zijn de pakketten geleverd, echter heeft mij dit zeer veel tijd en moeite gekost waarop ik een vergoeding wel op zijn plaats vond. Op deze vraag zou ik binnen 3 werkdagen een reactie krijgen van een andere afdeling van bol.com. Uiteraard hoor je weer niets. Dus een mail gestuurd dat ik de factuur niet ga betalen zolang er geen oplossing is. Hé, nu reageren ze wel direct, zelfs meerdere keren op een dag. Dit is zeer opvallend aangezien er op eerdere mails en telefoontjes niet gereageerd wordt. Ik heb een mail gehad waarin letterlijk staat dat ik me geen zorgen hoef te maken over eventuele herinneringskosten, je raadt het al, die krijg ik wel gewoon berekend. Wederom contact opgenomen met bol.com. Kort samengevat komt het antwoord erop neer dat ze hier niets aan kunnen doen en ik die gewoon moet betalen terwijl de klacht niet opgelost is. Zeer dubieus en merkwaardig bedrijf bol.com. Voor ons is het dus nop.com en zullen hier dus ook nooit meer €1 besteden! De concurrenten weten wel hoe ze klanten aan het lachen krijgen en klachten oplossen. Daar kan bol.com zéér veel van leren.

Finy
02-10-2017

Service zoals het bedoeld is

Vandaag telefonisch contact gehad met de klantenservice, over een artikel waar binnen 3 maanden een probleem mee was. De vriendelijke dame die me te woord stond had al snel de perfecte oplossing. stuur artikel terug en zodra het binnenkomt sturen we een nieuw, service die je niet meer verwacht. bedankt Marloeke

Man man man

Ronduit belachelijk. Twee maanden geleden een bestelling gedaan welke op vrijdag 29 september geleverd zou worden. Op deze krijg ik helaas, in plaats van mij bestelling, een grappig bedoelde e-mail dat mijn pakket niet op 29 september bezorgd kan worden maar een dag later. Deze dag later aan het einde van de middag helaas nog steeds niets van Bol.com vernomen. Hierop heb ik zelf dan maar contact opgenomen en mij is verteld dat er pas maandag meer informatie kan worden gegeven. Vandaag is het maandag en ik heb tot op heden nog niets gehoord! Ondertussen wordt ik wel doodgegooid met advertenties waarin een nieuwe controller wordt aangeboden die misschien nodig is "na een heel weekend FIFA 18". Verder is er mij een waardecheque aangeboden van € 5,-. Dit lijkt mij ook waardeloos en vrij mager aangezien ik het besteld heb bij een groot bedrijf waar het product 5 euro duurder was dan bij een alternatieve aanbieder. Toch heb ik hem hier besteld in de verwachting hem dan op de releasedatum te ontvangen. Een grote vergissing helaas.

Arjan
02-10-2017

Soms is de service goed,

Als Bol.com zelf levert is er niets aan de hand, echter als het om wederverkopers gaat onder de vlag van dan is het drama. Bol.com kan als het misgaat dan ook helemaal niets voor je betekenen.

Ik heb besloten dat mijn laatste bestelling, ook echt de laatste was bij Bol.com

Wefewaf
02-10-2017

Vaak goed, maar niet altijd

Ik bestel al jaren bij Bol en over het algemeen leveren ze dus ook altijd de dag erna. Alleen gebeurt het toch vrij vaak dat ik zelf achter mijn pakket aan moet zitten en van Bol niks hoor als er iets mis gaat. Ik heb laatst al 2 weken moeten wachten op een verjaardagscadeau die dus veel te laat was en ze houden je constant aan het lijntje door vol te houden dat het 'morgen wel zal komen'. De medewerkers zijn goed getraind in excuses aanbieden maar van hulp komt er zelden iets van terecht. Dit kan veel beter.

Agentmulderfbi
01-10-2017

Tien jaar trouwe klant

LS! Nu ik tien jaar trouwe klant ben, ik bestel een paar keer per maand wat, wil ik wel even kwijt dat ik zeer tevreden ben. In tien jaar tijd ging er maar twee keer wat mis en dat werd door de klantenservice voortvarend opgelost.

30-09-2017

Bestelling geannuleerd

DVD box maigret besteld en betaald, komt nu een mail van Bol.com dat ze het product niet kunnen leveren. Op de site van Bol.com worden de dvd's nog steeds aangeboden in een andere (duurdere) verpakking. het zou Bol.com sieren als ze het alternatief hadden aangeboden voor dezelfde prijs. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Bol.com. Moet het geld nog terug krijgen overigens!

30-09-2017

Bol.com te duur

Wilde 3 verschillende artikelen kopen en Bol.com is 2 tot 3 keer duurder dan een gewone winkel. Scheerkwast het zelfde merk elders de helft goedkoper. Brepols binnen werk agenda bij Bol.com € 12.95 en bij de boekwinkel € 4.95. Sport armband voor i phone bij Bol.com € 21.95 elders € 9.95. Dit is niet leuk meer.