Bol.com reviews

Joop
30-09-2017

Ik heb pas een telefoon gekocht bij bol.com die in de aanbieding was, dus ik denk mooi een telefoon te kopen. Sturen ze mij een tweedehands telefoon en oplader. Op het scherm en op de screenprotector zitten allemaal krasjes. Audio input doet het ook niet. Toen ik de telefoon voor het eerst opstartte stonden er nog allemaal applicaties aan. Nu wil ik deze retour zenden, zeggen ze dat deze telefoon niet meer geleverd kan worden en dat ik het geld teruggestort kan krijgen. Maar op de site staan nog allemaal advertenties van deze telefoon maar die zijn niet in de aanbieding, dus moet ik meer geld gaan betalen. Lekkere service dit, sturen ze je een product wat in de aanbieding is wat gewoon tweedehands spul is op zo dat als je hem retour zend je mooi de nieuwprijs kan betalen.

Ilse
29-09-2017

Fifa 18

Heb bevestiging in een mail dat fifa 18 , vandaag 29 sept geleverd zou worden. Krijg vanmiddag een mail dat er problemen zijn met de levering. track and trace geeft aan dat het nog niet bij hun is terwijl bol. com zegt dat dat wel zo is. schamele sorry en een 5 euro tegoedbon voor een bestelling waar al lang naar uitgekeken werd . Vind de afhandeling echt schandalig

Robby
27-09-2017

Slechte service: Bol.com verschuilt zich achter kleine verkopers

Bol.com heeft slechte service. Kiezen er voor om door veel kleine leveranciers te laten leveren. Ik heb besteld bij Quofi. Na meer dan een week niets gehoord te hebben wordt de bestelling zonder opgaaf van reden geannuleerd. Vervolgens kan je bij Bol.com geen beoordeling plaatsen want:. je hebt toch niets geleverd gekregen? Zou je misschien ook mogen beoordelen dat het niet communiceren en niet leveren ook een slechte service is?

Di Mi
15-09-2017

Sorry is over

Koop je een nieuw electronisch apparaat bij Bol.com en op de site staat dat PostNL je oude apparaat retour neemt. Aan alle voorwaarde op de site voldeed mijn pakket. Nu was de pakketbezorger van PostNL hier niet van op de hoogte. Bel ik de klantenservice waar de paketbezorger bij staat weet de klantenservice hier ook niets van. Ze zouden mij een mail sturen waar ik op kon antwoorden en de tekst kon inplakken waar ik dat op de site had gevonden. ( Mail nooit ontvangen ) Pakketbezorger moest weer verder en ik nogmaals gebeld met klantenservice. Deze medewerker had uiteindelijk wel de tekst gevonden waar stond dat ik mijn oude apparaat had kunnen meegeven. Hij kon verder niets voor mij doen dan een tegoedbon en sorry te zeggen. Nou met sorry ben ik niet geholpen. Ik kon ook geen leidinggevende spreken ik moest het hier maar mee doen. Later nogmaals gebeld met de klantenservice deze zou het gaan uitzoeken en met mij contact opnemen. Nu een dag later heb ik nog steeds niets vernomen. Bedankt Bol.com maar zo je niet met je klanten om. Zorg eerst dat weet wat op je eigen site staat. Volgende keer maar naar het bedrijf dat alles doet voor een glimlach. Kan bol.com nog heel wat van leren.

Pawel
11-09-2017

Erg slecht

Na het bestellen van Xbox limited edition 22.08.2017 en betalen. bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht was. Maar geld verzameld en het antwoord van de service -sorry kunnen we u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service

Han
11-09-2017

Afleveren slecht geregeld

Veel artikelen bij Bol.com worden door derden geleverd. Mijn ervaring is dat met deze derden de aflevering rommelig verloopt. Ten eerste zegt Bol.com dat ze geen invloed hebben op de werkwijze van deze derden. Je kunt geen aflever adres of datum kiezen bij bestellen. Je krijgt dan een mail dat je na bevestiging van de bestelling de datum kunt aanpassen. Maak je hier gebruik van dan krijg je te horen dat het te laat is en dat je bestelling reeds is verzomden. Je kunt wel je bestelling annuleren via Bol.com en weer opnieuw bestellen (visieuze cirkel). Je krijgt wel snel je geld teruggestort. Over afleveradres maar helemaal niet te praten: onmogelijk.

Coen
10-09-2017

Kreeg een defect product, Klantenservice to the rescue!

Ik had een defect product gekregen van Bol (Een tv) En na een week proberen het zelf op te lossen toch maar gebeld met Bol. Ze stonden meteen klaar met een oplossing en hebben al snel alles klaar gezet om te retourneren. Ook was de mevrouw waarmee ik sprak zeer vriendelijk en ga ik het product lekker nogmaals aanschaffen en hoop ik dat het deze keer niet zo ongelukkig uitvalt!

30-08-2017

Vandaag besteld, morgen in huis? Whoehahahaha

De hele dag heb ik zitten wachten op een bestelling dat vandaag geleverd zou worden. Track & Trace werkt niet, ze zijn niet telefonisch bereikbaar, email werkt ook niet, ik kan alleen contact opnemen via Facebook waar ik geen lid van ben en ook niet word. Dit is het laatste dat ik bij Bol besteld heb.

Loes
29-08-2017

Slechte levering

Bureaumateriaal besteld bij BOLCOM. Extra betaald om de bestelling tussen 18:00 en 22:00 te ontvangen.Niet ontvangen. Dag daarna ook niet ontvangen. Gebeld met klantenservice. Niets zeggend persoon. Schuld bij Post.Nl. Kon niets regelen behalve dan dat ik mijn geld dat ik extra heb betaald voor de avondlevering in de vorm van een tegoedbon terug krijg. Helaas gaat het mij daar niet om want het materiaal had ik gisteren al nodig en dus nu al 2 dagen te laat binnen. BOL.COM kan hun beloftes voor levering niet waar maken

Rene
28-08-2017

Zeer goed

De klantenservice van Bol.com heeft naar aanleiding van een klacht contact met mij opgenomen en de klacht naar alle tevredenheid opgelost (zelfs boven verwachting) Top service van de klantenservice van Bol.com!

Besteld bed, nooit geleverd!

Kinderbed in de kleur fel groen besteld, netjes betaald en zelfs verzendbewijs gekregen, maar er is nooit een bed geleverd. Blijkt het bed niet op voorraad (meer) te zijn en ook niet meer te komen en het verzendbewijs was een grapje. Best jammer als je de kamer ingericht hebt op deze uitgesproken kleur en nergens een vergelijkbaar bed te krijgen is.

aangedragen oplossing van Bol.com: ze boden aan om het aankoopbedrag terug te storten --> bedankt Bol.com!

Mario
20-08-2017

Luvion baby camera

Echt super tevreden van bol.com goeie serves dank u bol.com

J.
14-08-2017

Tom niet ontvangen

TomTom besteld bij BOLCOM. Extra betaald om de bestelling tussen 18:00 en 22:00 te ontvangen ivm vertrek naar vakantieadres in vroege ochtend. Niet ontvangen. Gebeld met klantenservice. Niets zeggend persoon. Schuld bij Post.Nl. Kon niets regelen. Geen chef aanwezig met wie gesproken kon worden. Dus morgen vroeg bi Media markt een TOMTOM halen en later proberen mijn geld van BOLCOM terug te krijgen. Betaal bij die winkel nooit vooraf.

Enio
14-08-2017

Artikel niet gekregen

Playstation spel willen bestellen, zie ik onderaan staat dat ik hem goedkoper kan krijgen, maar dan tweedehands. Natuurlijk neem ik die want hij zou in perfecte staat zijn (en ik heb 14dagen bedenktijd moest hij slecht zijn). Levertijd was 1-8dagen. Eenmaal ik betaald heb krijg ik een mail dat het artikel onderweg is samen met de contactgegevens van de verkoper. Wat mij direct opvalt is dat het nummer een nummer is dat nooit zou kunnen kloppen. Het was een +32 nummer met dan een 6 achter. maar ik dacht dat de verkoper zich misschien vergist zou hebben en een Nederlands nummer zou zijn. Toen ik op 'mijn bestellingen' zag dat het product pas op dag 8 geleverd zou worden dan wou ik contact opnemen met de verkoper om te vragen hoe het komt. Nu blijkt het telefoonnummer niet te kloppen. Na een mail gestuurd te hebben heb ik ook direct bol.com verwittigd dat er iets niet klopt. Zij zeggen mij ook dat zij de verkoper gingen contacteren (wat ik al vreemd vond want ik krijg een vals nummer te zien, dus zij waarschijnlijk ook) en dat ik zal moeten wachten tot na dag 8. mijn terugbetaling zou dan het bedrag zelf moeten zijn van 25 euro terwijl er wel degelijk een fout is gemaakt bij bol.com, zij promoten de verkoop hiervan en ik wacht en verwacht mijn artikel. Zij zeggen dat het aan de verkoper ligt want als hij het artikel niet heeft kan hij het niet verzenden. Maar als zij valse informatie toelaten, zelf reclame maken voor 'oplichters' op hun site, dan vind ik het de beleefdheid om het product te leveren waarvoor er betaald is.

11-08-2017

Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis is een wassen neus!

Woensdag 9 augustus had ik ruim op tijd een elektrische barbecue besteld. Omdat Bol.com schermde met 'voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis', besloot ik hem te bestellen.

Op de bevestigingsmail kreeg ik keurig dat de barbecue inderdaad donderdag zou worden bezorgd. De hele dag gewacht, maar geen barbecue.

En toen kwam er een melding van PostNL: de barbecue was een dag vertraagd, hij zou vandaag komen. Weer de hele dag thuis, maar nog geen barbecue. En wat blijkt nu? PostNL heeft de zending alwéér vertraagd: nu hopen ze de barbecue zaterdag te bezorgen. Ze hopen het, want ze kunnen het niet garanderen.

Dit is echt de allerlaatste keer dat ik bij Bol.com heb besteld. Verstuur het dan ook gewoon via FedEx of UPC i.p.v. PostNL!

Nick
09-08-2017

Waardeloze klantenservice

Telefoon gekocht via externe verkoper, na 2 dagen retour gedaan omdat er een functie niet werkt. Zending word niet retour genomen. Vele telefoontjes nog niets verder, belafspraken komt bol.com niet na en aan het einde van de rit (2 maanden verder ) kan je het zelf op gaan lossen met de externe verkoper. Bol.com komt dus niet op voor zijn klanten en mij werd verteld dat dit het enige is wat ze kunnen doen. Al jaren lang trouwe klant voor duizenden euro's daar uitgegeven en voor een simpel telefoontje van 4 tientjes laten ze het afweten want ze raken mij door dit soort praktijken kwijt als trouwe klant. Bol moet niet denken dat ze nog de enige zijn op de markt. Coolblue wehkamp bruna alles en iedereen heeft een webshop. Nooit kopen via bol

08-08-2017

Komt beloften niet na.

Artikel besteld, op voorraad, zou geleverd worden, niet dus. De bestelling wordt na het weekend geleverd. Na openen blijkt artikel transportschade te hebben. Klanten service gebeld, artikel zou meteen besteld worden. Na 4 keer bellen en een week later nog steeds niets geleverd. Klantenservice kan behalve je verhaal aanhoren NIETS voor je doen. Wederom een dozenschuiver zonder toegevoegde waarde.

Andries
08-08-2017

Zeer tevreden

Wij bestellen vaak bij bol.com en het komt altijd netjes verpakt aan, we hebben zelfs een artikel 9 maanden later kapot (productiefout) teruggestuurd en kregen 100% van het geld probleemloos terug. Wij vinden bol.com super!

30-07-2017

Volgendse dag geleverd

Heb tijdens een van mijn laatste mails en telefonisch gesprek aangegeven dat ik mijn ervaring zou plaatsen

18 juli bestelling geplaatst omdat product de volgende dag geleverd word komt goed uit gebruik het dagelijks 19 juli naar afhaalpunt geweest was er niet s,avonds klantenservice gebeld en dit doorgegeven

Daarna nog mails gestuurd klantenservice en mails terug ontvangen van Mevrouw Esmee,, ilse? Linda ,Ellen en Mijnheer Jasper met excuses sommige vermelden dat deze werden doorgestuurd naar de directie voor een onderzoek een mail had ik niet mogen ontvangen met andere woorden er was niet gekeken naar de vorige mails ik zou zeggen maak dit intern in orde

Heb dus zelf minimaal 5 mails gestuurd3x gebeld 3x naar afhaalpunt geweest en mail van bezorgdienst beantwoord zelf vind ik dat alles veel te lang heeft geduurd gezien de communicatie die men tegenwoordig heeft

Verder als een bestelling niet is geleverd stuur dan een nieuwe (er staat toch de volgende dag geleverd )een excuses lost niks en er moet immers bij afhalen een geldig legitimatie bewijs worden getoond

Gebruik anders bol .com de winkel van iedereen de volgende dag geleverd en loopt het mis heb je veel stress en ergernis ,en duurt het veel langer voor de bestelling er is

Daarom ook op 28 juli besloten om geld terug , omdat ik geen vertrouwen meer heb in bol .com als het op zo een korte afstand al niet goed kan gaan en ik wil het zo niet meer mee maken

Omdat we op vakantie zijn heb ik bijna elke dag heb kunnen reageren heeft wel veel tijd stress en ergernis opgeleverd

dit is dus mijn ervaring met bol ,com en vind dit geen klantvriendelijke oplossing

Judith
25-07-2017

Altijd perfecte service

Ik bestel al jaren bij BOL.com en ik vind ze top! Soms wordt er een foutje gemaakt, maar dat lossen ze altijd erg goed op. Bijvoorbeeld ooit verkeerde stofzuiger toegestuurd gekregen, om het goed te maken kreeg ik een cadeaubon twv €10 in me account.

Ronnie
24-07-2017

Bestelling niet voorradig?

Onlangs hebben we een huishoud trapje besteld, het ging om de HAILO TRAPLADD LIVINGSTEP COMF.We hebben deze zaterdag besteld en woensdag zal deze geleverd worden, en nadat mijn vrouw de hele woensdag heeft zitten wachten op de bestelling werd er niets geleverd, totdat we donderdag een mailtje kregen dat de bestelling werd geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar was.Ja ammehoela, hij was wel leverbaar maar dan 5x zo duur.Dus bol gebeld en zij schoven het zoals gewoonlijk weer af op de externe verkoper en omdat zij een fout hebben gemaakt zijn wij als consumenten de sigaar.Dus bij deze was dit mijn laatste bestelling bij Bol.com.