Bol.com reviews

17-06-2019

Bol.com en vidacxl, slechte combinatie

Waarom duurt het zolang voordat je een bericht terug krijgt om een artikel te retourneren.

Het artikel via bol.com gekocht.

Alex
16-06-2019

Negatieve beoordelingen bij bol com

Over het algemeen heb ik nooit problemen bij bol com.

Maar onlangs had ik een negatieve ervaring bij een onderverkoper bij bol com. Zij vragen een beoordeling. Kom nadien tot de conclusie dat mijn beoordeling niet wordt getoond, dus als je negatieve beoordeling plaatst bij bol com dan plaatsen zijn deze niet op hun site.hoe geloofwaardig zijn ze dan nog.

Titi
14-06-2019

Ergste klantenservice ooit!

Zeer Onprofessioneel klantenservice! Ellende met levering! 24 uur klantenservice die kunnen niks betekenen! Afspraken niet nakomen! Gewoon onbetrouwbare webshop met een grote mond!

Sandro
14-06-2019

Duurde wat langer maar zeer tevreden

Voor een mooie prijs een plug&play dvd speler opgepikt!

13-06-2019

Onbeschofte klantenservice

Op dinsdag een bestelling geplaatst voor 23.59 uur, daarna een mail gekregen dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Helaas kreeg ik de volgende dag een nieuwe mail dat het een dag later zou worden (geen probleem), op donderdag was het wederom aangepast naar een dag later. Omdat ik wilde weten of ze het product op voorraad hadden, want zo niet dan kan ik het ook ergens anders bestellen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Helaas werd ik hier erg ongeschoft behandeld, "ik moest niet zo zeuren, ik had gewoon pech", en als het me niet beviel dan moet ik niet bij Bol.com bestellen. Dit advies zal ik ook zeker opvolgen.

Markus
06-06-2019

Perfect!

Ik had een krabpaal en een dvd besteld.begin van de middag besteld en voor 3,49 extra en ik had het dezelfde avond in huis.dus gewoon perfect!

Henderien
06-06-2019

Wc bril en een ventielrooster

De wc bril die ik besteld had bleek een weegschaal te zijn. Het ventielrooster heb bijna een week op gewacht, en toen maar geannuleerd.

Wat een bedrijf.

03-06-2019

Niet optijd leveren

De laatste 5 bestelling. Komen niet of later aan dan belooft. Ze veranderen de bezorgdatum na je bestelling. 3 keer door mij geannuleerd en 2 keer door bol.com.

Ad
02-06-2019

24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar

Ik heb een bestelling geplaatst die gistermiddag voor 17.00 uur bezorgd zou worden op een afleverpunt.

Nu kijk ik zojuist op de website, blijkt het pakket nog niet eens verstuurd te zijn. Ik dat contactgeval ingevuld: Binnen 2 minuten live chat met medewerker.

Ben nu een half uur verder.niks.Ik denk dat ik over 10 uur nog geen antwoord heb. Laatste bestelling via Bol.com gedaan. En dat pakket mogen ze houden.

29-05-2019

Niet geleverd

Een dure bestelling van 142 euro hebben ze via brievenbuspost verzonden. Zou andere dag geleverd worden. Echter niets ontvangen. Waarom niet in een pakje versturen voor dat bedrag? Dan had ik de bestelling zeker al ontvangen. Post weg? Ze zeggen nu nog 2 dagen te wachten.

Jj
28-05-2019

Morgen geleverd

Bol.com heeft zijn eigen koerierdienst die (kennelijk) wel bestellingen afleverd voor een eenmalige betaling van 10 euro. Via post nl claimen ze de volgende dag te leveren of de dag daarna of de dag daarna. Als je voor een oplossing belt hebben ze "begrip".en vinden het heel vervelend maar kunnen niets oplossen. als compensatie kun je een tegoedbon krijgen waarvan de waarde niet wordt vermeld en het probleem niet is opgelost. het pakket is nog niet geleverd.

Rkia
27-05-2019

Slechtste klantenservice ooit!

Ik heb een buggy overgekocht van een vriendin. Deze zat nog in garantie. Het zitje is geblokkeerd dus neem ik contact op met bol.com om deze te retourneren. Ik vermeld duidelijk dat ze naar mijn nr moeten bellen en naar mijn emailadres moeten mailen. Ik stuur de buggy op, na een periode van een maand en een half krijg ik de buggy kapot terug. Ik heb paar keer moeten bellen en mailen eer ik mijn buggy terugkreeg. Ze stuurden een frame erbij zodat ik deze zelf dien te repareren. Het zitje is geblokkeerd dus ik kan dit onmogelijk zelf uit mekaar halen. Ik bel direct de klantendienst, deze belooft dit op te lossen en mij te mailen. Ik krijg geen mail. Ik stuur de klantendienst zelf een email, nog steeds geen antwoord. Achteraf krijg ik te horen van mn vriendin dat ze haar hebben gebeld. Ik heb 100x mijn telnr vermeld. Kortom de slechtste klantendienst ooit!

Ben
25-05-2019

Waardeloze service

Printer gekocht en die werd met een lege toner geleverd,ben al 2 maanden bezig om dit op te lossen maar ze doen helemaal NIETS alleen betalingsherinneringen sturen en dreigen met een incassoburo!

Renate
24-05-2019

Slechte bedrijf

Ze verkopen iets van 19.95 wat 5 euro kost en ze willen mensen oplichten iets wat 5 euro kost 19.95 voor vragen

Sanne
23-05-2019

Cadeubon en slechte service

Mij was aangegeven dat de cadeaukaart tot 1 juni geldig zou zijn. Mooi, kon ik mooi net uitgekomen boek ervan kopen. Maar bij invullen cadeaubon, had de gever zich blijkbaar vergist en was het 1 mei. Het gaat om 50 euro, dus niet weinig. Met bol contact gehad, eerlijk uitgelegd: de chat al geen coulance en wijst naar 'de regeltjes', en sluit abrupt chat af wanneer ik vraag waar ik nog een verzoek kan indienen. Dan maar een e-mail sturen. Eerst reactie was hoopgevend: 'Na het bekeken te hebben, kan ik je zeggen dat ik zeker wel kan helpen.' maar vraagt eerst om kaartnummer. Vervolgens reageert weer iemand anders en die zegt 'nee, dit zijn de regels, we hebben echt samen gekeken of we iets kunnen doen, maar dat lukt niet'. Ik geloof het niet. Bol strooit met vouchers voor verjaardagen, tevreden klanten, voor reviews invullen, en ik wilde alleen dat boek nu bestellen, en service van bol. Maar service is dus niet meer belangrijk, ook niet wanneer je eerlijk dingen uitlegd, het boeit niet, regels zijn regels. Wat een diepe teleurstelling bol!

22-05-2019

Altijd te laat

Kunnen nooit hun belofte waarmaken dat het 's anderendaags geleverd wordt, altijd te laat. Laat u niet misleiden door deze waardeloze firma.

Esther
20-05-2019

Na 5 weken nog geen artikel

Waardeloos! Altijd bijzonder enthousiast over bol.com geweest. De service was altijd uitstekend totdat ik besloot twee zonneschermen bij bol.com te bestellen. Deze bestelling is gedaan op 19 APRIL! Na 100 keer bellen is er vorige week 1 geleverd. Het andere scherm heb ik nog steeds niet ontvangen! En laat ik nou twee ramen naast elkaar hebben! Bij ieder telefoontje word ik weer afgescheept. We gaan voor u bellen.

U wordt hierover terug gebeld. NOT! Er hangt nu dus 1 zonnescherm en ik denk niet dat ik het andere scherm ooit nog ontvang! Mijn buik vol van bol.com! Jammer dat bol.com zo omgaat met trouwe klanten!

Koen
16-05-2019

Voor 22u besteld morgen thuis geleverd, niets van!

Ik bestelde een kado voor moederdag op dinsdag voor 22u, dacht, dat zal er wel zijn tegen zondag, maar helaas. Het kado werd zonder schroom geleverd net een week later. In elk contact met Bol.com beloofden zij mij de volgende dag te zullen contacteren, wat nooit gebeurde.

Laat je niet misleiden, hun belofte is niets waard.

16-05-2019

Geen verantwoordelijkheid voor door hen gefaktureerde goederen

Wij kochten een korte tijd geleden een smartphone bij Bol.com. als geschenk.

Een tiental dagen geleden wilde mijn vrouw hem in dienst nemen en trok hiervoor naar het kantoor van proximus gezien zijhetzelfde telefoon nummer wou gehouden.

na het plaatsen van de simkaart kon mijnvrouw echter niet bellen. Het bericht dat zij hoorde bij het vormen van het nummer was: Deze telefoonis geblokeert wegens

veiligheidsredenen.

Opnieuw bij Proximus om te vragen wat er aan de hand was zei de deskundige: het toestel ZELF is geblokkeerd, waarschijnlijk omdat het gestolen is.En indedaad, wij staken de

simkaart opnieuw in de oude smartphone en alles werkte normaal.

Bij bol.com ging men de zaak nakijken. Na twee dagen belde mijn vrouw terug: "Ze konden bij bol.com de verkoper niet bereiken".

Nog drie dagen later, weer teruggebeld, nog steeds geen verkopen kunnen bereiken. Doch deze keer was de man die toen de telefoon openam

zo vriendelijk om ons een terugzend formulier te emailen. De volgende dag, raar maar waar, kregen we een onaangenaam email van de verkoper die

zei dat hij het retour formulierhad geannuleerd en dat dit niet had mogen aangemaakt worden omdat Bol.com de smartfoon niethad verkocht maar een

dat zij deze verkoop doorgaven aan een derde. De maan deed net alsof wijen degenediehet terugzendformulier oopmaakte in fout was.

De bestelbon en het faktuur echter staan opnaamvan, jawel! Bol.com. Nergens staat er een derde opvermeld. Met andere woorden Bol.com verkocht onswel degelijk dit toestel!

Bovendien, deed de man die ten minste iets deed, NIETS verkeerds gezien de faktuuruitgeschreven was op Bol.com. De fakuratie was verkeerd. Daarenboven, blijken volgens de eigen woorden avn

de verkoper het personeel niet goed opgeleid te zijn. Trek per maandeens een uurtje uit op je volkdeftig op te leiden hé.

Wij hebben het toestel opgezonden naar de fima die het zogezegt echt zou verkocht worden en hebben tot hier toe nog niets gehoord.

Kostprijd verzending : 30 euro!

Eigenlijk zou dit bedrag moeten teruggestort worden.

Sebas
14-05-2019

Product niet leverbaar de consument zijn probleem?

Slecht service brutale medewerkers.

Bij Bol is het product niet leverbaar. Een nieuw product moeten bestellen (extra kosten dus) Nou blijkt dat je een cadeaukaart alleen in tegoed terug krijgt. Maar nu ben ik verplicht weer bij bol te kopen. Dat is raar?

Want ik had de cadeau juist verzilverd voor het product wat niet leverbaar is.