Bol.com reviews

12-12-2022

Twee keer een lamp besteld snel geleverd

Alle twee stuk

Retourbiljet uitgeprint

Artikel ingeleverd bij postnl

3 dagen later geld teruggestort

Marja
30-11-2022

De kleine dingen worden prima en snel geleverd, maar koop hier geen grotere aankopen zoals een tv bij een partner. Ik heb garantie maar zit inmiddels al 5 weken zonder tv en gaat nog veel langer duren. Toen ik mijn nieuwe tv kocht, had ik hem de volgende dag in huis. Dan wel. Bol trekt zijn handen hier verder vanaf, terwijl ik aan

Bol heb betaald en hen verantwoordelijk vind voor hun partners.

Yvonne
27-11-2022

Dit was mijn Laatste bestelling en retour! Bagger bedrijf!

Lenneke
22-11-2022

Dat zo’n groot bedrijf niet eens kan terug bellen of mailen. Dat is toch wel heel vreemd.

Bemiddeling/ hoofdkantoor niet te bereiken en zelf bellen ze ook niet.

Beloven van alles.

Ze laten je als klant van alles doen maar vervolgens zit ik nog met een kapot product van een partner van bol waarover het klachten regent.

Slecht en onprofessioneel

Je wordt er verdrietig van.

Kim
17-11-2022

Ik heb 3x Philipps koffie reinigingstabletten besteld, in plaats daarvan krijg ik 2 borsteltjes geleverd. Gevraagd wordt om de borsteltjes retour te sturen, dit heb ik gelijk gedaan. Inmiddels heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Mijn reviews op Bol.com worden continue geweigerd. Ik vind dit schandalig! Ook gelijk de laatste keer dat ik hier bestel.

RICHARD
11-11-2022

Selectprogramma is onzin, leveren nooit op tijd, zelfs als je geen select hebt kun je echt dagen wachten op je bestelling. Zogenaamd is er altijd wel een excuus over de bezorgservice. Bestel nog liever op aliexpress, goedkoper en snellere levering. Geld retour voor het selectprogramma doen ze ook niet aan, juridisch kun je niets want bedrag is te klein. Misschien moeten we collectief iets doen tegen bol.com. vreselijke service en klantenservice. Ook retourservice is drama. Google home ging stuk en ipv 15 dagen bijne 1,5 maand gewacht op reparatie of geld retour. Geld terug geven doen ze niet, ze verplichten je om weer bij hun te bestellen! Ben helemaal klaar met bol.com! Hebben aboluut geen bestaansrecht!

10-11-2022

Met de feestdagen voor de deur zou ik de mensen ten sterkste afraden met dit bedrijf in Zee te gaan lees de recenties

02-11-2022

Oplichters, werken samen met andere bedrijven en als er iets mis gaat moet je niet bij bol.com zijn maar bij een ander bedrijf volgens hun. Klachten moet je per post sturen.

Crossheartll
01-11-2022

Bol.com weigert tv retour te nemen terwijl ze erop gewezen zijn dat er een verkeerde tv is geleverd. Vanaf 26 oktober ben ik bezig om de verkeerd geleverde tv in te leveren. Zij zijn al vanaf 23 december 2021 op de hoogte dat deze partner Flampoyant buitenlandse tv's verkoopt aan klanten die niet overeen komen met de modelcode op de factuur. Wij zijn hier achter gekomen omdat de tv begon te storen en wij achterop hebben gekeken naar de stekkers en erachter kwamen de de modelcode niet overeen kwam. Na aanmelding van de problemen met de tv werden wij direct doorgestuurd naar Samsung omdat de verkopende partij ineens niet meer actief was op bol.com Samsung heeft duidelijk aangegeven via de app dat het om een buitenlandse tv gaat (hier heb ik een printscreen van) en dat de monteur kan aangeven dat hij deze tv niet gaat repareren voor ons omdat de modelcode niet overeen komt. Dit heb ik gemeld bij Bol.com en via klachtenkompas zie ik dat zij een tv dienen terug te nemen binnen 6 maanden.

Youssef
21-10-2022

Bol.com plaatst mojn referentie niet geeft ook niet aan waarom niet zie onderstaand reverentie die ze niet willen plaatsen.

Ik heb via bol.com een uitlaat besteld die niet compleet was na gebeld word alleen na geleverd als ik ook bezorgkosten betaal wat ik niet ga doen want de fout zit bij uitlaatdicounter.

Gebeld en krijg later te horen dat dit niet bijgeleverd wordt na dat ik vertelde dat dit wel werd aangeven op de bol.com site hebben ze dat snel verwijderd.

Ik raad niemand aan om met dit bedrijf zaken te doen

21-10-2022

Pakketje na drie dagen nog niet bezorgd Bol zegt ligt aan transporteur maar bij navraag blijkt dit niet waar.

Bol belazerd de mensen.

René
11-10-2022

Bij Bol.com 2 stoelen gekocht als set voor 160 euro. Nu blijken ze per stuk 160 euro te zijn. Eerst nog een chat gedaan met de klantenservice en die bevestigden dat het het er 2 waren. Dit blijkt dus niet te kloppen. Wat kun je hier aan doen? (e-mailadres verwijderd)

Sharina
07-10-2022

Pure oplichting en klantmisleiding! Op mijn factuur staat daadwerkelijk dat ik de robotstofzuiger conga home 2000 heb besteld. Deze was afgeprijsd van 249,99 naar 99 euro. Na mijn melding aan jullie dat ik een verkeerde product ontvangen heb (enkel het oplaad en zelfledigende station, zonder stofzuiger) is door jullie de advertentie qua titel en afbeelding aangepast en nu beweren jullie dat ik alleen het zelfledigingstation heb gekocht. Zoals al aangegeven heb ik vooraf printscreens gemaakt en staat het op de factuur wel juist. Ook jullie medewerkers gaven mij gelijk en zagen dit terug in uw systeem. Uw eigen medewerkers hebben aangegeven dat dit misleiding is. Als consument ben ik verplicht te betalen en u als verkoper (ook bent u verantwoordelijk voor uw onderaannemende verkopende partijen) dient u te leveren volgens het overeengekomen product op de factuur. U blijft hierbij in gebreke als hoofdverkoper!

Hoogachtend,

Sharina Hasmat

Eefje
06-10-2022

Bol is gewoon een grote belofte en niks leveren. Als ik een bestelling doe met de voorwaarde het wordt de volgende dag gelevert dat moeten zij zich hier ook aan houden. En of dit nu aan DHL ( slecht bedrijf ) ligt is voor ons als klant niet aan de orde. De afspraak is met BOL en zij hebben een afspraak met DHL. Dus het zal mij een reet roesten of ze een koerier moeten inhuren of van mijn part brengen ze het zelf. De wet moet hier eens wat meer voor instaan want het is gewoon een zaak van In gebreken stellen! Wij betalen overal al meer voor dat als dit de service is die je tot een koop overhaalt dan mag en moet je die ook kunnen krijgen! Ga voor je recht mensen laat het niet lopen want zo blijven ze anders doorgaan tot je een keer net zoals ik iets cruciaal het product nodig hebt en het niet krijgt!

Anon
03-10-2022

Pakketten worden ALTIJD later bezorgd dan aangegeven.

Klantenservice is ongeskikt, onbehulpzaam en totaal useless

Linda
30-09-2022

Laptop gekocht via bol.com. na enkele keren gebruiken geeft het toetsenbord verkeerde tekens. Laptop na telefonisch contact opgestuurd voor reparatie. Dit zou hoogstens 15 dagen duren na ontvangst. Na 12! dagen krijg ik een mail dat mijn laptop is ontvangen door de reparateur en ik uiterlijk over 15 dagen hoor of hij gerepareerd is of dat ik mijn geld terug krijg. In het uiterste geval ben ik mijn laptop dus 28 dagen kwijt ipv 15. Bij de klantenservice krijg ik alleen een " we vinden het heel vervelend. Maar kunnen hier niks aan doen"

21-09-2022

Rookmelder bestelt bij bol.com.

Gaat via bcc.

DHL zorgt voor de bezorging.

Eerste avond uitgesteld, 2e avond uitgesteld, wat een slechte levering is dit.

Datum van ervaring: 19 september 2022

Lydia
17-09-2022

Ik heb een product voor ruim €500 besteld via bol.com en het zou de volgende dag bezorgd worden. We zijn nu 2,5 week later en heb nog niets gekregen. Elke keer als ik bel wordt de schuld neergelegd bij PostNL en ze geven aan dat ze erachteraan zullen gaan. Na mijn 4de keer bellen heb ik een mailtje ontvangen met een telefoonnummer die ik moest bellen om de bezorgtijd af te spreken, maar dat nummer is niet in gebruik! Niemand die verantwoordelijk neemt en niemand die begrip heeft dat ik het product voor een bepaalde datum nodig heb. Erg teleurstellend!

Marian
06-09-2022

Voor mijn dochter voor haar studie psychologie een boek besteld. Deze werd na een dag geleverd maar was helaas beschadigd. Bij de klantenservice super geholpen. De medewerkster die ons hielp kende het boek omdat ze zelf ook psychologie gestudeerd heeft. Ze gaf aan dat ze gelijk een nieuwe zou opsturen en de beschadigde kan geretourneerd worden. Prima opgelost.

De volgende dag kwam het boek binnen maar de dag erna nog een pakketje van Bol.com. Het bleek een pakje met heerlijke koekjes voor mijn dochter voor bij het bestuderen van de taaie stof, ondertekend door de medewerkster die ik gesproken had. Super attent.

Maarten
06-09-2022

Een Samsung tv gekocht via bol.com. De tv gaat na een anderhalf jaar kapot. Geen probleem zegt bol.com. We retourneren hem en je krijgt je geld terug. Inmiddels een maand verder. Tv kwijt, geld kwijt. Bol.com doet niks met de garantie. Kortom, een tv bestel je NIET bij bol.com!