Bol.com reviews

Anoeska
24-08-2022

Ik had een spiegel besteld,die na 2 dagen geleverd zou worden voor €19.95,na 4 dagen nog niet binnen,na mailen zeggen ze dat er iets mis is gegaan tussen Dc en koerier en de bestelling geannuleerd is,maar je kan opnieuw bestellen,dit wilde ik doen is het product ineens €29.95!dus op zoek naar een andere spiegel,deze besteld €14.95,kijk in de avond op de site is deze spiegel ineens €22.€!vertrouw bol.com niet meer met de prijzen,schommelt met het uur!ben benieuwd of ik mijn product dit keer wel binnen krijg of weer iets mis gaat met transport,heb meer het idee dat ze hopen dat je het opnieuw besteld en ze meer winst pakken met die spontane prijsverhoging.mijn vertrouwen in bol.com is iig weg!

Sandra
22-08-2022

Omlaag gekelderd in betrouwbaarheid. Bestellingen worden niet geleverd, klantenservicemedewerkers liegen alles bij elkaar en zorgen vooral dat ze zo snel mogelijk van je af zijn. Problemen met niet geleverde bestellingen worden niet opgelost. Je bent weken bezig om je geld terug te krijgen (als me dat nog gaat lukken!)

Goedkoop drop-shipping bedrijf geworden.

Agnes
18-08-2022

Waardeloze kadobonnen waarvan de code niet goed zichtbaar

Maria
17-08-2022

Ik was altijd fan van Bol geweest maar helaas is dit compleet omgekeerd. Ze checken de partijen die op hun website producten aanbieden totaal niet. Als resultaat heb ik laatst iets ontvangen dat nep is (wimperserum - nogal gevaarlijk als dit ook nog eens in je ogen kan komen). Dit had ik voor het uitpakken al door omdat het product heel raar was ingepakt. Bij het aanmelden van de retour een dag later heb ik bericht ontvangen van die partij dat de retour te laat is verstuurd en/of beschadigd is (wat beide dus een onzin is). Volgens Bol was dit per ongeluk gegaan (ja precies, zeggen ze over de partij die nergens op reageert en bij hen nu op 'Time-out' staat). Wat ik nu als oplossing geboden heb gekregen is zelf betalen voor de retour en track and trace (dit gaan ze vergoeden door een cadeaubon te geven aan mij (?)),. Bol moet de partij nog 3 keer hebben gewaarschuwd voordat ik 'waarschijnlijk' mijn geld terug krijg, wat voor mij als een lange periode klinkt.

El
15-08-2022

Zeer teleurgesteld pakket ontvangen zonder inhoud. De personeel beter gaan screenen want dit kan gewoon niet terwijl ik morgen een elektricien moet afzeggen en me geld kwijt en me Philips hue lampen niet

Lindsy
08-08-2022

Waardeloos! Bestel airpods Pro en ontvang een nietmachine ( onderkant doosje was opengemaakt en dichtgetaped dus het personeel moeten ze denk ook wat beter screenen ).doen ze er nog lacherig om ook. Of ik de nietmachine wil retourneren, vervolgens wachten op geld terug en dan nieuwe bestellen. Omgekeerde wereld daar!

04-08-2022

Half juli Bamboemat besteld bij Future Gardening, partner bij Bol.com. Geretourneerd was totaal niet wat er van omschreven was. 25 juli heeft Post nl het pakket bezorgd bij de afzender. Dus wachten tot de retour verwerkt is. Nu 4 augustus nog steeds niet verwerkt, ondanks mail naar het bedrijf, Bol.com heeft een bericht gestuurd en 45 minuten aan de chat gezeten. Van Future Garden geen enkele reactie. Na verwerking van retour krijg je dus een mail waarna je geld word terug gestort, dat duurt dus 3 werkdagen zegt men. Eens maar nooit meer.

Bianca
03-08-2022

Onze tablet voor de verjaardag van mijn dochter is helaas niet juist vervoerd en kwam kapot aan. Na contact te hebben gehad met bol.com kreeg ik na 3 dagen het geld terug. Vandaag kreeg ik een knuffel opgestuurd voor de verjaardag van onze dochter met nogmaals de excuses. Hoe top is dit! #keurig!

Lucas
27-07-2022

Product besteld zelfde dag retour ivm nep product geen airco partner bol.com weigeren en komt met verhaal niet hun product en weigert retour. Bol zegt niet hun problemen geen oplossing van problemen

Cor
26-07-2022

Snoertjes besteld

zou 26-7 in de avond geleverd worden post nl geeft aan geleverd maar niets ontvangen kies juist deze tijd omdat ik dan thuis ben

gebeld met boll doen er niets aan is de tweede keer al ben er klaar mee

Marijke
22-07-2022

Voor de 3e keer verkopen ze iets wat ze helemaal niet hebben!

Het is op voorraad maar zodra je dan betaalt is het ineens niet meer op voorraad. 8 Juli gekocht en 2 dagen geleden te horen gekregen dat het in september misschien geleverd kan worden.

Na een hoop gedoe is mij verzekerd (door verschillende personen) dat ik uiterlijk vandaag, 22 juli, mijn geld op mijn rekening terug zou hebben., Nou NIET DUS

Giga oplichters, drollenfirma, niet kopen want ze zeggen dat ze het op voorraad hebben, omdat ze bang zijn dat je anders naar de concurrent gaat.

Henry
21-07-2022

Bol.com select service. Laat me niet lachen.

Ik ben al jaren klant bij Bol.com. Ben zelf ook nog select lid. Maar 90% van wat die service inhoud klopt dus niet. Gratis verzendkosten. Klopt niet. Bij gewone bestelling staat tegenwoordig al gratis verzending. Gratis retour sturen. Dat is niet iets super maar dat is gewoon wettelijke. Gratis huis ophalen bij retour sturen. Maar niet als het van een Bol.com partner komt. Nou dat is bijna tegenwoordig altijd. En als je er dan over gaat bellen dan zijn ze niet thuis en snappen ze niet wat je bedoelt. Bagger service. Is de Bol.com van vroeger niet meer.

Jam
21-07-2022

Leugenaars! Slechte service, niet kopen!

Leon
20-07-2022

Bol.com trekt zijn handen terug als er iets gekocht is wat je wilt retourneren.

Omdat later blijkt dat het gebruikte product niet gebruikt mag worden.

En dan gaat het over een bedrag van meer dan € 1000.00

Astrid
20-07-2022

Al jaren klant van bol.com,maar nu wordt er zoveel gelogen ,dat ik er klaar mee bent.Er wordt iets in de promotie op de site gezet en als je wilt registreren,dan blijkt het een zet/drukfout te zijn.Heel jammer en dan reageren ze ook een dag na de laatste registreer datum.Een dure Samsung wasmachine voor gekocht,maar de fiets ho maar.Terwijl andere aan de telefoon zeggen dat ik sws de fiets krijg,maar helaas een ander zegt weer van niet

Beter geen zaken meer doen met bol.com

Shirley
19-07-2022

Onder product staat vandaag besteld morgen in huis maar op de dag dat je het zou krijgen een bericht dat het 2 dagen later komt. Op de site blijft bij de producten staan dat je het de volgende dag in huis hebt. Klantenservice kan niets betekenen.

Ivo
19-07-2022

Bol.com helpt oplichters mijn BTW nr. werd gebruikt door een oplichter (Speelgoed outlet) en ik heb deze laten blokkeren in mei 2021 wat ook te lezen was op bol.com , maar amper 3 dagen later had de oplichter weer toegang bij bol om verder te verkopen en heeft zo zeer vele mensen opgelicht met de hulp van bol.com , nu in mei 2022 heb ik het nogmaals laten blokkeren omdat ik de aanmaningen kreeg om de facturen te betalen (92.000 euro) enkel vanaf mei 2021 tot december 2021? Dank zij bol.com en samen met speelgoed oulet konden zijn vele mensen oplichten en zijn vele hun geld kwijt en hebben niets ontvangen?

Proficiat Bol.com , de site voor oplichters .

Derk
15-07-2022

Klacht

Twee producten tot nu toe belofte gekregen voor één voor geld retour de ander voor omruiling. Na maanden niks te horen vraag ik om de status als antwoord krijg ik we kunnen u verder niet helpen we hebben, we kunnen niks in het systeem vinden. Het gaat om 700 euro. Door men neus geboord door deze smerige achterbakse oplichters.

Arend
13-07-2022

Voor mijn fiets een kettingslot besteld, voor de verzekering is een art2 keuring vereist. Bij de specificaties wordt de art2 keuring aangegeven. Besteld (jammer genoeg via een partner) slot geleverd. Blijkt geen keuring te hebben…. Slot retourneren, ben nu al twee dagen bezig om een retourlabel te krijgen waarmee ik gratis kan retourneren…. by the way, na onderzoek kwam ik erachter dat hetzelfde slot elders voor een derde van de prijs werd verkocht. Klaar met bol.com

Andy
12-07-2022

Vandaag een dure headset besteld. Extra bij betaald om die vandaag nog te hebben, krijg ik doodleuk een bericht dat hij morgenavond geleverd word met bpost tussen 18-22u, exact het tegenovergestelde van wat ik wou! Ik kan de levering nergens meer aanpassen en morgen ben ik weg dus heb ik de headset Donderdag pas ergens. Want als bpost niet kan leveren nemen ze het terug mee en kan je de volgende werkdag in het postkantoor gaan afhalen. Dikke fail! Bol.com! Mensen betaal dus niet extra voor de "vandaag geleverd" service. Bestel bij Coolblue dan is het de volgende ochtend geleverd stipt! Wat een klucht!