Bol.com reviews

Geert
13-11-2019

Betaal NOOIT voor select bij bol.com!

Bol.com maakt heel veel reclame voor select en probeert iedereen te overhalen om voor deze 'extra service' te betalen. Ik heb dat gedaan omdat het mij handig leek om te kunnen kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt. Ik heb nu al twee keer gekozen voor een avond levering wanneer we zeker thuis zouden zijn maar geen van deze twee keren heb ik mijn bestelling ontvangen op de vooropgestelde avond. Ze komen dan wel een dag later, overdag als we zeker niet thuis zijn.

En daar moet ik dan extra voor betalen bol.com?

Denk je dat ze dan een geste doen achteraf? Of je betaalde bedrag voor de 'extra service' terug geven? Nee hoor. Ze zijn te groot geworden en trekken zich niets meer aan van de mensen omdat ze toch genoeg verkopen. Een paar honderd klanten die klagen is geen probleem voor hun.

Stefaan
12-11-2019

Samsung j5

Koop noooit een gsm bij bol want je bent je geld kwijt ik kocht hem 6 maand geleden en ze zeggen dat het gebruikersschade is hoewel daar niets van te merken is voor te verkopen zijn ze goed maar de service is beneden alle peil bedriegers zijn het

Ed
08-11-2019

Misleidende informatie

Bol.com geeft misleidende informatie en bevestiging mbt levering! Ook na kontakt met de klantenservice krijg je misleidende info! Dus pas op!

Albertine
04-11-2019

Garantie Apple draadloze EarPods

Een van de Apple EarPods liep sneller leeg. Dus contact gezocht en mochten worden opgestuurd. Netjes verpakt en opgestuurd. Krijg na een week bericht dat het niet binnen de garantie valt en dat de case beschadigd is en het oortje erg vuil. Dit is niet hoe we het opgestuurd en hebben ook onze foto’s getoond. Hun antwoord is van nee dit hoe wij het ontvangen hebben. Kunnen het voor twintig euro terug laten sturen of alsnog laten maken voor ruim 200 euro. Zo duur waren de oortjes niet eens. Echt kansloos. Vraag me af of het wel onze oortjes zijn en of ze onze oortjes niet verkopen als tweede kans. Echt een rot service. ???

03-11-2019

Een artikel die niet meer in voorraad! Bestelling door BOL.COM geannuleerd.

Ik bestel een item en betaal een kleine €25,00.

Item is blijkbaar niet meer in stock, ok ik kies voor een ander item related tot wat ik heb gekocht.

Bol.com annuleert mijn bestelling, niet ik. En betaald mij +-€5,00 minder terug dan wat ik betaald heb.

Als zij dit 10.000 maal doen en niemand reclameert,

Lekker €50.000,00 in de zak van bol.com.

En zonder dank.

01-11-2019

Impact op milieu door beleid bol

Retourbeleid van 30 dagen. Lekker op vakantie gaan en dan gewoon je tuinstoelen etc. retourneren. Busjes rijden door heel het land af en aan. Bol.com verdient knijpt vervolgens alle verkopers uit als een citroen. Verdienmodel is. alles is voor Bassie. O nee, Bol bedoel ik.

Klimaatproblemen kennen ze bij Bol niet. Gewoon blijven rijden en misschien straks wel naar 60 dagen retourbeleid. Dan kunnen we het milieu nog verder om zeep helpen. Wat daar is Bol een topper in.

30-10-2019

Oplichting via en met medeweten van bol.com

Op 10-10-2019 een tv besteld bij tv-plaza en deze op 12-10-2019 geleverd gekregen. Bij uitpakken leek het er al op dat het gebruikte tv was. Er ontbraken onderdelen en hij was slecht verpakt. Na 1 week kreeg ik een zwart scherm en deed de tv niks meer.Ik heb hen retour gemeld en terug gestuurd. na 1 dag kreeg ik een mail dat de tv 29 branduren had gehad en ik geen recht had op een andere tv. Telefonisch contact gehad met Bol.com en die vertelde mij niet te kunnen helpen en dat ik het maar met tv-plaza uit moest zoeken.Een dag later kreeg ik nog een mail van tv-plaza met het bericht dat het mankement niet onder de garantie viel en ik de reparatie zelf moest betalen. Bol.com geeft geen gehoor meer en kan niets meer betekenen.

Dus nu wel betaald maar geen tv! Bravo voor de service tv-plaza en Bol,com!

29-10-2019

Leveringen via derden is vragen om ellende

Ik heb voor ruim 4500 euro besteld door 14 artikelen te laten bezorgen. Zowel vorige week als vandaag komen derde partijen hun afspraken niet na. Van 8 uur in de ochtend tot 22 uur wachten en niet komen. Bij Bol uitermate onbeschoft te woord gestaan met voor de tweede keer hetzelfde resultaat: de derde partij (dit maal TV Plaza in het Noorden van het land) is niet bereikbaar, de order kan niet gecanceld worden, we geven antwoord binnen twee werkdagen, etc etc. Dus geen oplossing, geen antwoord, ze mogen niets, ze kunnen niets, nada. Ik ga nooit meer winkelen bij Bol en hoop dat ze die zogenaamde derde partijen (waar Bol schandalig veel aan verdiend weet ik uit ervaring) zorgen ervoor dat klanten als ik (die dus niet voor een paar honderd euro bestellen) weg gaan en weg blijven,. Wat een oplichters bij Bol!

Anne
28-10-2019

Dynavin Radio besteld en na een dag begeeft de radio het.

Via Bol.com een Dynavin Radio besteld en na een dag begeeft de radio het al. dan denk je Retour met dat ding en het komt goed. Want Bol.com geeft mij goedkeuring voor retour zenden met een printbare retour bon. Handig zou je zeggen Niet dus , je kan beter zelf een reparateur inschakelen dat bespaart een hoop ellende, het kost dan wat extra maar ben je van een hoop gezeur af. Na je geld kan je namelijk wel fluiten. Ondanks dat eerst netjes terugbetaal belofte wordt gedaan. Na dit debacle is dit mijn laatste aankoop geweest via Bol.com

28-10-2019

Mag ze geen opichters noemen van deze site

Nou ik heb een baardtrimmer besteld had 1.30 euro extra betaald zodat ik het tussen 18:00/22:00 nou kwam het allemaal wel mooi aan maar toen ik het pakket opmaakte bleek er een baby born pop in te zitten dus ik bel ze op zeg dat het allemaal niet klopt. zeggen oke is goed sturen we je de baardtrimmer op en kan je het pakket weer inleveren en ik vroeg hoe zit het dan met die 1 euro en 30 cent die ik betaald heb voor de bezorging die wil ik graag terug hebben ja dat kan zetten we op jou account ik zeg nee niks niet ik heb echt geld betaald ik wil echt geld terug hoop gekut maar dat gaan ze gewoon niet doen enigste manier hoe dat te doen is is het hele product dan maar te cancelen en al het geld terug

dus ik zeg ja geef stuur me dan maar al het geld terug krijg ik 3 minuten daarna een email die stelt dat ik dat pakket moet gaan wegbrengen nou dat ga ik dus niet doen ik heb niet voor niets het van het internet besteld zodat ik de deur niet uit hoef dus bel ze weer op en zeg dat ze veel kunnen denken maar als ze dat pakket terug willen ze het kunnen op halen en dat ik het absoluut niet ga weg brengen

wat doet bol.com ze blackmailen mij gewoon dat als ik niet dit ga doen ik naar mijn centen kan fluiten dus omdat bol.com een fout maakt en niet berieid is om die fout optelossen moet ik dat voor ze doen wat ik dus niet ga doen voor ze ik me geld niet terug krijg

dus uiteindelijk hebben ze dus gewoon voor 65 euro opgelicht en als ik dat geld terug wil ik voor hun moet werken en dat vertik ik

Diana
22-10-2019

Koop geen tv bij bol.com

Tv gekocht op de site van bol.com leverancier tv Plaza. Op de site stond dat er ambient mode op de tv zat bij de tv installeren kwamen we er achter dat het er niet op zat. De tv heeft 5 branduren gehad . Bij het bestellen stond er onder de aankoop altijd 30 dagen retour garantie. Nou dat klopt dus niet! Tv plaza heeft zijn eigen voorwaarden en de tv mocht niet retour.

2weken in contact met bol.com via telefoon en mail. En wat is de eind mail u kan de tv niet terug sturen.

Dus de tekst 30 dagen retour garantie klopt niet en daarom geven wij een 1! Wij kopen niets meer bij bol.com zijn heel teleurgesteld in bol.com

Bij de aankoop had niet die garantie mogen staan als ze zich daar niet aan houden!

22-10-2019

Beoordelingen van klanten zijn vaak nep

De beoordelingen van klanten zijn vaak nep. Deze zijn door bedrijven tegen betaling geplaatst. Met name bij elektronica-producten. Bol.com voert geen actief beleid om dit tegen te gaan. Alleen wanneer een beoordeling 3 maal als 'ongepast' wordt aangemerkt door gebruikers wordt deze door Bol bekeken (wat er vervolgens mee gebeurt is niet duidelijk). Dit werkt in de praktijk dus helemaal niet, want de gemiddelde koper is niet kritisch over klantbeoordelingen, beaamt ook de ACM. Dit is te klant niet aan te rekenen; het oogt allemaal zeer betrouwbaar, terwijl het in feite ernstige misleiding is

Lies
18-10-2019

KOOP HIER NOOIT UW GSM OF LAPTOP

Koop hier nooit uw gsm of laptop

Ik heb mijn iphone x aangekocht bij bol.com. Enkele maanden later kreeg deze een mankement. Daarom liet ik hem dan ook herstellen door bol.com. Het mankement was opgelost. Enkele weken later komt mijn gsm kort in contact met water en gaat onmiddellijk in kortsluiting. Het moederbord was volledig kapot. Omdat apple beweerd dat hun gsm's wel tegen wat water kunnen ben ik hiermee naar een apple winkel geweest. Volgens hen is de reparatie bij bol.com niet correct uitgevoerd, de gsm was dus niet meer waterdicht na de reparatie. Natuurlijk weigert bol dit toe te geven. Ik kreeg de optie om ofwel 996 euro te betalen voor een vervangtoestel (kost nu ong 600 euro) of 19,95 euro te betalen om mijn kapotte gsm terug te krijgen. Bij elke klacht kwamen ze met een ander excuus aan: 'de klacht van de reparatie is niet binnen 90 dagen gebeurd, 'ik moet kunnen bewijzen dat de gsm na de reparatie niet meer waterdicht was', 'enz. Na verschillende klachten bleek dat ze mij niet kunnen bewijzen dat het toestel waterdicht was na de reparatie. Ik moet hen dus maar op hun woord geloven. Dit doe ik dus niet.

Dit was dus de laatste keer dat ik iets gekocht heb bij bol.com. Ze slaan geld uit hun eigen fouten en weigeren dit toe te geven. Zeer amateuristisch.

18-10-2019

Zeer onbetrouwbaar is bol.com

Bol.com zijn oplichters, GoPro heeft duidelijk te kennen gegeven aan het reparatie bedrijf dat de Karma drone bij mankementen gecrediteerd mag worden aan de klant. Bol.com geeft dit niet door aan zijn klant en probeert zo ook nog een keer het geld te claimen bij de fabrikant en geeft het geld niet terug aan de klant. Ben nu al weken bezig om dit geregeld te krijgen. Er zijn geen onderdelen te krijgen van de Karma drone. Netjes zaken doen is er niet bij Bol.com. Je krijgt telkens een andere servicemedewerker aan de lijn welke niet op de hoogte is van het dossier. Het is werkelijk een puinhoop op adminisratie niveau.

Bewerk

Verwijderen

Delen

Lenaers Marie Stephanie
16-10-2019

Niet nakomen van leveringsdag

Via bol.com hebben we bestelling geplaatst en dit laten leveren op woensdag (dan was er iemand thuis voor het pakket aan te nemen) maar dit werd niet gedaan en leverde ze dit dinsdag (niemand thuis aanwezig). Leverancier belde bij de buren voor daar zijn beklag te doen dat wij altijd pakjes bestellen als wij niet thuis zijn! Wij vragen om dit woensdag te doen maar komt dit nauwelijks na.

Noelle
14-10-2019

Tv besteld via bol.com bij plaza tv

De hele onderkant van het scherm lag los. En daar zijn wij pas na het schoonmaken van de tv achter gekomen. Bol.com beloofde van alles. Maar komt niks van terecht. Want plaza tv zei dat het onder mijn inboedelverzekering viel. Terwijl ik het zo van hen heb gekregen. Je kan net zo goed bij aliexpress bestellen.

Sha
10-10-2019

Bol.com partners valse beschuldigd infinity deals

Ik heb en bestelling gedaan heb jet netjes teruggestuurd helemaal niet aangezeten want was En verkeerde bestelling nu word ik beschuldig

Van dat ik het helemaal heb besadigd

Ik heb de masker helemaal niet in mijn handen gehad om het vuil en haaren achter te laten in de elastiek

En bol gelooft de verhaal van de verkoper en krijg ook heen reactie terug van de trouwe verkoper makkelijk geld verdient zo

Ik heb nu de masker retour gekregen en er zit geen een vlek op de masker en of beschadigingen erop

De klantenservice doen ze wel naar mijn verhaal aanhoren en alles doorzetten naar het hoofd kantoor maar ik krijg allen te hooren het is van onze partner en het word niet aangenomen de retour ik heb het toch via jullie besteld en als ik nu zeg dat ik er helemaal niets mee gedaan heb niets en jullie me toch geloven!

We hebben vandaag jouw retour ontvangen, bij openen van de doos constateerde wij meerdere vlekken/beschadigingen aan de binnenzijde van het masker daarnaast zaten er ook meerdere (zwarte) haren tussen de elastiek welke we hebben verwijderd.

Dit voldoet helaas niet aan de voorwaarden.

Met vriendelijke groet

Infinite Deals

Met vriendelijke groet

Liesbeth
10-10-2019

1 ster is er al 1 te veel.

Schade aan mijn telefoon die ik heel kort binnen had. deze viel in eerste instantie niet eens op. tot ik vanuit een andere hoek en lichtval keek. een horizontale scheur die van binnenuit is ontstaan. Dit zat er waarschijnlijk vanaf het begin al op.

Ik heb via de chat alles uitgelegd en ze zeiden 'ja hoor dit valt binnen de garantie. verzend je pakket. Dan lossen we het op'.

Pakket verzonden.Ik was blij dat ik hem kon verzenden en dat ze hem gingen maken.

Een week later kreeg ik een bericht met de keuze: 188 euro dokken voor de reparatie, 20 euro om on-gerepareerd terug te verzenden of laten vernietigen. Aangezien de schade er al op zat en de telefoon niet is gevallen, niet in een tas is gezet (niet eens mee naar mijn werd oid genomen in die korte tijd) en er geen andere hoes op zat, ben ik het contact met bol aangegaan om dit op te lossen.

De ellende begon al met constant een andere medewerker die mij te woord stond. Ze klonken aardig en 'begrepen de situatie' maar ik moest 2 werkdagen op antwoord wachten. Ik heb niks gehoord en die 2 werkdagen wachten kreeg ik iedere keer te horen als we er weer over begonnen.

We moesten maar met de reparatie van Samsung in contact komen want daar is de telefoon. Wij Samsung gebeld en wat bleek.heel mijn telefoon lag daar niet. voor jan met de korte achternaam over en weer gebeld met Samsung, Het toestel lag gewoon nog bij bol.

Wij weer constant met een ander in contact bij bol.com. voor de zoveelste keer het verhaal uitgelegd. ook op internet heb ik mensen met precies dezelfde klacht bij Samsung telefoons gevonden. Dit ook aangegeven. Ze leken er nu echt werk van te maken.tot ik vandaag een herinneringsmail kreeg met de kosten die ik hierboven heb genoemd.

Ik weer bol bellen en weer het zelfde verhaal dat ze de situatie snappen en ze inzien dat ik er niks aan kan doen. Later kreeg ik via contact op twitter met bol een bericht dat dit allemaal niet klopte en dat ik hoog en laag kan springen maar gewoon moet betalen. Met andere woorden maken ze mij uit voor leugenaar.

Ik heb al die tijd en stress voor niks hier aan besteed. Ze werken allemaal langs elkaar heen en na zoveel keren alles opnieuw vertellen ben ik er helemaal klaar mee. Ik gun ze het reparatiegeld niet eens.

Ik was een goede klant bij hun en bestelde daar veel. maar nu zijn ze een goede klant kwijt. bah, wat een slechte service.

Jantien
08-10-2019

Niet op directieklacht reageren

Dat bol.com slechte service levert lijkt inmiddels algemene kennis. Maar dat de directie niet reageert op een directieklacht is nieuw voor me. Dit is doodzonde en laat zien dat het bedrijf gerund wordt door compleet incapabelen.

Thijs
07-10-2019

Na 4 reparaties doen we nog een 5de.

Philips Airfryer gekocht in 2017, na een jaar begint de timer op hol te slaan tijdens het fryen.

Het toestel werd "gerepareerd" maar in september 2019 heb ik het toestel voor de 5de maal terug moeten sturen naar Bol.com.

Ze gaan het weeral repareren maar helaas is dit de laatste kans aangezien in december 2019 de garantie zal vervallen.