Bol.com reviews

Dagmar
12-11-2021

Erg slechte service van hun kant vandaan. Ik ontvang een zwaar beschadigd product en de enige optie is om dit te retourneren, geld terug te krijgen en het bij een partner duurder terug te kopen. Verder dan een 'Ja sorry.' kom je niet. Gelukkig kunnen ze wel de automatische incasso vinden om jaarlijks mijn Select abonnement af te schrijven, maar een goede oplossing kunnen ze schijnbaar niet vinden.

Hil
09-11-2021

Via een derde partij van bol.com een artikel gekocht wat binnen de garantie kapot ging. Verkoper is laks, reageert amper. Contact met bol.com opgenomen via chat. Daar te horen dat ik het bedrag terug zou krijgen en hierover nog een mail kreeg. Zojuist opgebeld vanuit bol.com door een medewerker bevestiging dat het bedrag terug gestort ging worden en ze liever een belletje deed dan dit via de mail mede te delen omdat ik al genoeg mails had gestuurd. Top! Super service

Dee
01-11-2021

Via Bol.com kleine koelkast besteld. Deze zou thuis bezorgd worden, echter werd de koelkast bij een DHL pick-up geleverd.

Na diverse malen contact met bol.com gehad te hebben, en ze telkens aangaven terug te zullen, zijn we maar zelf met veel moeite en gesjouw de koelkast gaan ophalen.

Tot op heden heeft bol.com nog steeds niet gereageerd.

Blijkbaar zitten daar mensen op de klantenservice die nergens verstand van hebben en niet de moeite nemen om een klant serieus te nemen.

Voor mij heeft bol.com echt afgedaan.

Ze zijn uit hun jas gegroeid en denken dat ze overal mee weg kunnen komen.

Ik lees steeds meer slechte reviews over bol.com, wordt tijd dat ze dit een keer gaan aanpakken en hun klachten serieus gaan nemen.

Yara
30-10-2021

Bol.com belooft een pakket te bezorgen op een bepaalde tijd en datum. Vervolgens komt het te laat aan en ze gooien het pakket gewoon voor de deur. Ook is het product dikke vette oplichting. Ze zeggen dat het product dat je koopt goed is maar je krijgt gewoon iets heel anders er voor terug. Lees de reviews alsjeblieft goed voordat je iets koopt.

Faisal
29-10-2021

Heel slechte ervaring. Ik bestelde een laptop, maar ik had een parfum ontvangen, na dat ik bol.com meer dan 20 keer heb gecontacteerd laten zij mij bijna een maand later weten dat ik mijn geld niet zal ontvangen, omdat volgens hen het juiste artikel wel was geleverd terwijl hun parfum en fotos had geestuurd waar je duidelijk ziet dat het een andere artikel is. Dankzij de politie heb ik het kunnen regelen en zal mijn geld ontvangen, maar zowel de communicatie als klantenservice heeft mij zwaar teleurgesteld.

Freek
27-10-2021

Bol.com is geen winkel, is enkel een website.

De verkopers zin allemaal andere bedrijven. Daar zitten ook rotte appels tussen en Bol.com neemt het dus niet op voor jou als klant als je door zo'n rotte appel wordt belazerd. Ik ben weg van deze club, is niet meer ok. Vertrouwen is helemaal weg nu.

Verhaal in kort: harddisk is kapot gegaan binnen de garantie termijn. De verkoper reageert niet op mij, maar ook niet naar bol.com zelf. Bol.com scheept me vervolgens af, neem maar contact op met de fabrikant, dat soort dingen. Die hebben geen klantenservice voor particulieren dat is een dead end street. Daarna stelt Bol.com dan voor om me een paar tientjes te geven (nog niet de helft van het aankoopbedrag) en zegt er heel nadrukkelijk bij dat ik blij moet zijn daarmee, want ze zijn niks verplicht. Dus onthoud: als je belazerd wordt bij Bol.com, dan zegt Bol.com: we zijn je niks verplicht. Coolblue, dat is service.

Poeria
27-10-2021

Vertrouw deze partij niet!

Geef je geld beter uit bij Coolblue of een andere servicegerichte partij!

Helaas wilt Bol.com niet meewerken aan reparatie onder garantie bij normaal gebruik.

Ik heb een headset gekocht van bijna 350 euro wat binnen 13 maanden kapot was gegaan. Weken lang heb ik met verkopende partij EN Bol gemaild.zonder succes. Ik mocht een nieuwe kopen met 100 euro korting.

Hoe kan Bol.com mensen zo behandelen en totaal geen begrip tonen voor dit probleem?

Die prijzen zijn leuk en aardig maar afspraken en service? daar doen ze bij Bol.com niet aan.

23-10-2021

Op 20/09 bestel ik een pallet pellets bij Bol.com in promotie. Bestelling wordt bevestigd en betaald. 'partner' van Bol beslist op eigen initiatief deze bestelling te retourneren en te annuleren. U leest goed, een pakket die ik niet heb ontvangen wordt geretourneerd. 'partner' van Bol geeft aan dit artikel niet meer te kunnen leveren. Geen probleem, ik vraag een evenwaardig artikel aan Bol.com die veelvuldig wordt aangeboden. Sindsdien negeert Bol mijn mails, op vandaag zo'n 10tal reminders. Ik ben bijzonder teleurgesteld in de arrogante 'klantendienst' van deze organisatie. Indien Bol eenzijdig een verkoopovereenkomst verbreekt, weigert Bol hierop te reageren of op zoek te gaan naar een oplossing voor de klant. Juridisch dubieus maar in hoofdzaak absoluut not done inzake klantvriendelijkheid.

Kim
21-10-2021

Koop nooit bij Bol.Com. Centriguge besteld en betaald. Zag vanmorgen dat die geleverd was. Mooi niet. Had gisteren moeten komen. Niet dus. Annuleren lukt niet volgens chatbox Billie. Geen geld, geen centrifuge. Hoop dat ze failliet gaan.

Mirc
19-10-2021

Samsung warmtepomp droger.

Een woord waardeloos bedrijf!

Totaal geen oplossing gekregen. Gericht werd niet bekeken wat wel kon. Service is niet wat je van hun verwacht. Nooit meer apparaten kopen daar.

Emma
15-10-2021

Zeer slechte ervaring met klantenservice

Rudolf
14-10-2021

En stripje vitamine besteld.

Handig lekker bestellen en het wordt thuis gebracht. dacht ik!. Nee hoor ik moest het zelf ophalen bij het postkantoor; Ik ben 60 jaar en nu moest ik door weer en wint met me schootmobiel het pakje ophalen.

Waarom ik dit nog betel bij bol weet ik ook niet!? Kan het voortaan beter gewoon ophalen in de winkel bij kruitvat of zo. Ben ik nog goedkoper uit ook

Laura
13-10-2021

Bestelde Artikel was niet meer op voorraad.

Telefonisch werd door bol.com-medewerker aangegeven dat ze niet aan kon geven wanneer het ooit geleverd kon worden en als ik het meteen had willen hebben het in een normale winkel had moeten kopen, dan had ik het meteen meegehad.

Ja
13-10-2021

Een door mij besteld en betaald artikel nooit ontvangen.

Meerdere malen opgebeld en belachelijk gemaakt door de medewerkers van bol .com.

Ze spraken mij aan met een belachelijk stemmetje.

Echt kleuterklas gedrag.

Kort om ,heb het artikel betaald ,maar nooit ontvangen.

Ook geen geld terug,want ik moest mijn bank gegevens maar e-mailen om te bewijzen dat ik het bedrag niet retour heb ontvangen.

Dat volgens hun wel was terug gestort.

Toch jammer dat bol.com zoveel ongeschoold personeel in dienst heeft ,met een beperking op sociaal vlak en communicatie vaardigheden.

Louis
12-10-2021

Ik heb bij Bol.Com een Braun scheerapparaat gekocht op de site bij Bol.Com stonde dat bij dit apparaat de cash back regeling van Braun van toepassing zou zijn. Braun wijst de cash back vergoeding af omdat het scheerapparaat niet door Bol maar door derden is geleverd.

De advertentie op de site van Bol is misleidend, geen € 30,00 retour van Braun.

11-10-2021

Vuile oplichters!

Ik heb mijn huis verkocht en wil de vloer kuisen om de woning proper achter te laten voor de kopers. Ik bestel hiervoor verschillende kuisproducten die de VOLGENDE DAG kunnen worden geleverd omdat ik binnen 2 dagen de sleutels aan de kopers moet overhandigen. De producten werden dus NIET de volgende dag geleverd zoals beloofd. Ik heb ze met andere woorden voor niets besteld, heb ze elders moeten aankopen en ik krijg van BOL mijn geld NIET terug.

Pk
05-10-2021

Smartphone na 5 maanden defect.

Na 1MAAND toestel nog steeds niet terug.

Eerst was hij 2 weken vermist bij bol.com voordat hij bij de reparatie afdeling terecht kwam.

Daar een week geweest en na herstellen terug gestuurd. Maar toestel is hier nooit aangekomen.

Herhaaldelijk gebeld met de klantenservice en enige advies is wachten.

Na 7 dagen en vele telefoontjes toch geld terug maar klantenservice is onbeleefd en verder totaal geen tegemoetkoming van hun voor verlies van mijn toestel.

Jerry
30-09-2021

Een macbook air besteld waar een 'gratis' software pakket (twv 65,-) automatisch in mijn winkelwagen verschijnt.

De bestelling als ongeopend pakket geretourneerd, gezien ik toch de Pro versie wilde.

Nu wordt het bedrag overgemaakt zonder de 65 euro wat het software pakket kost.

Want software kan niet geretourneerd worden.

In mijn ogen een heel goedkoop trucje om die software aan de man te brengen en even wat geld af te troggelen.

Het bedrag van het 'gratis' software pakket als korting op de macbook geven ipv gewoon als 0,- op de factuur zetten.

Een pakket dat ik nooit wilde en er ook geen voorwaarde verscheen aangezien ik deze dan direct uit mijn winkelmand gehaald had.

Erg jammer en vooral een zeer goedkope manier van zaken doen, en ik wil die 65 euro gewoon terug gestort krijgen.

Rudi
27-09-2021

Ze respecteren de Belgische wetgeving inzake recupel niet.

Klantendienst is een maat voor niets.

Betreft een transactie in België.

Gaby
15-09-2021

We zijn al vier medewerkers verder, we worden van het kastje naar de muur gestuurd en een oplossing is er nog steeds niet.

Al twee keer een dag voor niks gewacht op de bestelling, terwijl de site aangeeft dat het bezorgd is.wel betaald en niet leveren.

Vandaag afwachten anders geld terugeisen en maar elders het product ophalen.