Bol.com reviews

Max
30-05-2023

Bol helpt zichzelf de vernieling in. De verkoper of POSTNL is alles schuld. Bol.com klantenservice kan alleen maar herhalen; dan heeft mijn collega u verkeerd ingelicht. Ik begrijp dat dit vervelend is maar kan verder niks betekenen.

Medewerker kom je even ver mee als Billie de robot ( en dat is niet ver).

16-05-2023

Artikel niet geleverd, probeer dit te melden krijg ik eerst Billy een robot, snapt het niet, verbind me door naar klanten service. Deze zegt het te begrijpen en beloofd dat het alsnog verstuurd wordt, helaas gebeurt dit niet. Ik ben jarenlang klant geweest, kom er nu helaas pas achter dat ik voor veel artikelen veel te veel heb betaald. Voor mij nooit geen bol.com meer.

Riemer
15-05-2023

Was altijd goed maar laatste tijd 100% omslag gemaakt. Doen niet meer aan garantie al is je product net een week buiten garantie kapot gegaan. Duur scherm of pc of tv net na 2 jaar kapot? Jammer joh we kunnen het repareren voor 75 vd nieuwprijs of je mag een nieuwe kopen maar wij vergoeden niks en denken niet mee en vinden het hartstikke normaal dat zon duur scherm net na garantie helemaal kapot is. Klantenservice weet niks, kan niks en doet niks. Garantie of coulance na de 2 jaar is onmogelijk bij ze. Koop altijd bij Amazon of Coolblue, zelfs al betaal je daar iets meer, 100% waard!

Jackelien
09-05-2023

Ik heb per abuis een verkeerd artikel retour gezonden.

Dit is volgens BOL.com niet meer te checken, terwijl ik ze al ingeseind had!

Wordt er wel gecontroleerd in het magazijn of gebeurd er iets anders in het magazijn?

Ik krijg alleen een 'helaas".na zoveel jaren goede klant te zijn geweest!

Ik ben dus nu 170€ kwijt!

28-04-2023

Wat een slechte, niet nakomende afspraken, na een 4 weken nog zonder koelvriescombinatie en slechte service van zowel de monteur van het bedrijf die de fabrieksgarantie afhandeld

als bol.com. Monteur langs geweest was na 5 min weer weg, ja lek in koel systeem, je hoort binnen 2 werkdagen wat de oplossing is. Krijg je een melding van bol.com, daarin geef je aan dat je niet tevreden bent. Dan krijg je te horen dat je klacht opgepakt wordt……jaja week later niet gehoord van Bol.com, Wihrpool of monteur, als je dan gaat bellen met Bol.com weten ze nergens van en is er niets bekend, moet uitgezocht en over 2 werkdagen krijg je bericht. Nou lekker al 4 weken met een gezin zonder koelkast/diepvries…….dat is lekker makkelijk en als en als je er dan wat van zegt weten ze van niets….Terugbellen en afspraken nakomen blijkt voor zulke bedrijven ook lastig te zijn. Misschien dat het helpt om de namen en klacht van het bedrijf in een review op de sociale media te melden.

27-04-2023

Cadeaubon inleveren geeft problemen.

Lijkt alsof ingeleverd, maar dan toch niet.

Bol.com kan dit niet aanpassen.

Wel 50 Euro teveel moeten betalen.

Hopen dat ik de cadeaubon de volgende keer wel kan gebruiken.

Klantenservice kan/mag dit probleem niet oplossen. Kan dus in de toekomst opnieuw gebeuren.

Ik ben een vaste klant en bestel(de) heel vaak via Bol.com, omdat ik dacht dat de service goed was.

Boemer
19-04-2023

Ons besteld artikel in goede orde en op tijd ontvangen. via de bezorg app konden wij zien waar de chauffeur zich bevond en werd ons telkens doorgegeven hoelaat hij bij ons aan de deur zou zijn. de chauffeur was een vriendelijke jonge man.

Lies
19-04-2023

Een erg onvriendelijke medewerkster aan de telefoon gehad. Mijn bestelling die dinsdag zou worden bezorgd, is al 2 x uirgesteld door Post.nl

Zou nu donderdag bezorgd worden. Het is een product dat mee moet op vakantie op vrijdag. Gevraagd wat er nu gebeurt als het WEER niet bezorgd wordt. Totaal geen begrip ik moet er vanuit gaan wat er voorspeld wordt, kunnen verder niets dien en ze snapt totaal het telefoontje niet. Valt me steeds in de rede en heeft dus duidelijk niet haar dag!

Wat een waardeloze medewerkster en service. Ik ben ook nog eens Select member!

Kevin
14-04-2023

Worden te groot

Angelique
04-04-2023

Bol.com heeft producten in rekening gebracht die nooit geleverd zijn. Vervolgens meerdere rekeningen gestuurd en een incassobureau ingeschakeld. Nu weigeren ze dit probleem op te lossen. Incassobureau verwijst naar bol.com en andersom.

Marie
04-04-2023

3 pakketjes voor brievenbus zouden door postnl bezorgd zijn; 3 dagen afgewacht en buren gevraagd -> geen pakketjes en de postnl app bleef veranderingen aangeven. 1 pakketje zou echt bezorgd zijn. Bol .com gechat en doorgezet naar telefonisch contact. Zeer aardige damen aan de lijn die meteen het produkt opnieuw heeft vertuurd. Ze raadde aan nog 2 dagen af te wachten ( 5 werkdagen) en als pakketjes er niet zouden zijn , dan opnieuw te bellen. Vandaag ( dag 4) alles door post.nl bezorgd inclusief het pakketje dat gisteren door bol.com is verstuurd . Dank en duidelijke fijne vriendelijke service. Ik blijf bestellen bij bol.com. Het is duidelijk fout gegaan bij post.nl

Grad
03-04-2023

Woonadres geruime tijd geleden aangepast op adres gegevens Bol. Inmiddels hier ook al diverse bestellingen op ontvangen. Recent twee bestellingen gedaan die worden bezorgd op het oude woonadres naar het blijkt. Die zie je natuurlijk nooit weer . Moet je zelf oplossen . Geen bestellingen , geen geld retour , rijd er zelf maar langs en ga uit van de eerlijkheid van de mensen. Echt wat een waardeloos bedrijf dat Bol. Ga er in ieder geval nooit meer bestellen. Neem even de tijd en ga naar een ander bedrijf. Nooit meer Bol.

Maurits
28-03-2023

Product ontvangen welke binnen de garantie kapot gaat. Ivm grote en breekbaarheid van het product meerdere keren contact opgenomen met bol.com. Hierbij zeer weinig ondersteuning gekregen. Uiteindelijk komt het product beschadigd aan bij de reparatie service en wilt bol.com het hele bedrag op klant verhalen. Terwijl het pakket volledig volgens de beschrijving was ingepakt en terug gestuurd. Helaas is de klanten service van bol.com niet bereidt de schade bij PostNL te verhalen of hun eigen verzekering. in plaats daarvan schuift bol.com de volledige schuld bij klant in de schoenen. Waardeloos! Nooit meer iets bestellen bij bol.com

24-03-2023

Bol.com werkt met veel oplichters en sneaky verkopers,en ergste van alles Bol.com beschermt deze ook nog.

Als je iets wil terugsturen verzint de verkoper een bullshit reden om niet terug te nemen.

Ik moest 1 ster geven maar is niet eens waard, Bol.com account deleted.

Kijk 1 minuut langer dan je neus lang is, en je ziet wie de verkoper is op Bol.com.

Check die verkoper eens bij Google reviews, je staat versteld hoeveel slechte pipos er tussen zitten.

Caroline
24-03-2023

Keer op keer slechte ervaringen. Verkeerde producten bezorgd, of te laat bezorgd, of helemaal niet bezorgd. Botte medewerkers klantenservice, op enkele uitzondering na.

Huub
19-03-2023

Koelkast gekocht via Bol.com eind 2021 en deze is na 14 maanden al stuk. De koelkast koelt voor geen meter en je boodschappen kun je linea directa weggooien. Vervolgens de klantenservice uitlegt dat de koelkast kapot was gegaan binnen de garantieperiode en dat ik me graag op de garantie wilde beroepen. Vervolgens doorverwezen naar de importeur van de koelkast en hier 1 week lang mailcontact over gehad, waarna de importeur aangaf dat de koelkast opgehaald zou worden en er een nieuwe koelkast zou worden geleverd. Inmiddels word ik al bijna 3 weken aan het lijntje gehouden door de klantenservice en is het probleem nog steeds niet opgelost. De klantenservice legt het probleem telkens buiten zich neer of zegt dat er iemand langs komt om de koelkast te repareren die nooit komt

Roger
04-03-2023

Waardeloos bedrijf kan geen mail sturen met klacht en via telefoon zijn ze niet meewerkend

23-02-2023

Ik heb een borstkolf besteld bij bol.com. Deze werkt niet naar behoren, wanneer ik deze terug wil sturen, omdat hij het niet meer doet, kan ik deze alleen maar ter reparatie aanbieden, terwijl blijven kolven van cruciaal belang is.

Mohammed
22-02-2023

| 2 maanden verder en nog geen oplossing |

Wij hebben 24 februari 2022 kroonluchters besteld via bol.com. Deze zijn nu defect, dit hebben wij 17 december 2022 gemeld bij bol.com. De partner van bol.com zou gestopt zijn, bol zou spoedig met een gepaste oplossing komen. Helaas is bol tot op heden niet met een gepaste oplossing gekomen. Wij hebben meerdere e-mails verstuurd en meerdere keren gebeld met de klantenservice. Er wordt beloofd dat er contact wordt opgenomen, echter bellen ze ons niet terug en krijgen geen reacties op onze e-mails. Vandaag nogmaals contact opgenomen met de klantenservice, de medewerkster geeft aan dat de hoofdkantoor heeft aangegeven dat de klantenservice niet meer meldingen mogen maken. Beloftes worden niet nagekomen en er wordt niet gereageerd. Het is triest, we zijn nu 2 maanden verder en ik weet nog steeds niet in welk tijdsbestek er een oplossing komt.

Ft
22-02-2023

Robotstofzuiger hebben ze als retour aangemeld ipv voor garantie. Door een fout van hun moet ik nu veel langer wachten en steeds maar bellen met bol en de verkoper. De medewerkers die de klachten afhandelen nemen me in de maling en komen hun beloftes niet na!