Bol.com reviews

Ma.
15-11-2018

Behulpzaam en probleem is netjes opgelost waardoor ik de pannenset alsnog kon aanschaffen.

Zeer slechte service! Voel me belazerd en afgescheept met een smoes!

Op 10 Nov. een pannenset besteld met een label "Hoge Korting". Prijs van de pannenset was op dat moment 159,20 euro. De bestelling verliep soepel en had snel een track&trace code in bezit, het wachten kon beginnen.

De volgende dag geen pakket ontvangen op de verwachte bezorgtijd, mail bekeken en zag dat mijn pakket beschadigt is geraakt tijdens transport en deze retour naar BOL.com gegaan is. Oke, kan gebeuren, dus dan maar even snel opnieuw bestellen.

En wat schets mijn verbazing? Ik kan dezelfde pannen nu opnieuw kopen voor 199 euro?! Dus 40 euro duurder dan waarvoor ik ze gekocht had?

Gebeld met klantenserveice en geven aan niks te kunnen doen?! Waarom niet, jullie hebben ze toch op voorraad? Ik had ze toch al besteld voor dat bedrag? Is toch niet mijn fout van die beschadiging? Voel me een beetje belazerd en zit nu zonder pannen aangezien ik al mijn pannen moest vervangen door de overstap naar inductie!

Mike

Geweldige Online Shop

Ik snap niet waarom iedereen zo'n slechte ervaringen heeft met Bol.com - ik ben niets minder dan zeer tevreden.

Snelle & goede service, gratis retourneren, geld binnen een week teruggestort & scherpe prijzen - ikzelf ben zeer tevreden over deze geweldige Nederlandse shop.

Lars
09-11-2018

Goedkoop alternatief product ontvangen. Schande!

Muskietennet besteld voor 30 euro: Pop-Out II 2 pers Reisklamboe Geimpregneerd. Ze werken samen met betaalbarehoesjes.nl Ontvang ik van dat bedrijf een muskietennet van nog geen 2 euro. Een totaal ander product! Dit is pure oplichterij. Ik heb netjes contact opgenomen met bol.com en ze geven aan dat ik het product moet retourneren. Het eigenlijke product hoef ik niet op te rekenen. Lekker voor het milieu dit. Een net van 2 euro dat naar verschillende onwetende klanten wordt gestuurd in de hoop dat iemand er iemand intrapt en denkt dat het gaat om het bestelde product. Bol.com jullie moeten jullie schamen dat jullie samenwerken met zo'n bedrijven met zulke slechte bedoelingen. Kwaliteit staat niet voorop bij bol.com dat is duidelijk.

Toe
09-11-2018

Consument moet leveringsprobleem Bol zelf oplossen

Ik bestelde via Bol een stoel. De stoel zou binnen drie dagen worden geleverd. Op dag drie toch zelf maar even contact opgenomen. Stoel blijkt niet te worden geleverd, maar geld terug geven kan ook niet, want stoel moet eerst worden geretourneerd. Huh? Maar die heb ik toch niet ontvangen? Nee, we weten dat u hem niet meer wil, maar we sturen hem nog een keer, en als u die dan weigert, dan betalen we u binnen drie dagen terug, niet eerder. Nooit meer zaken doen met Bol dus.

Joost
08-11-2018

ZEER slechte klantenservice

Ik had een simpele vraag gestuurd naar Bol.com. ove rhet KLASK spel. De bouwkwaliteit was namelijk matig. Werd totaal niet serieus genomen als klant. De eerste die mij hielp beloofde veel, maar kwam de beloftes niet na. Vervolgens zelf weer contact moeten opnemen en door iemand anders geholpen worden (zeer onpersoonlijk dus) en weer allerlei beloftes niet nakomen. Na enkele weken dit antwoord:

'Helaas kunnen we weinig voor je betekenen. We begrepen dat de klachten die je ons melde, in een uitzonderlijk geval kunnen voorkomen. Ook melde men ons dat een volgende versie inderdaad een gladder oppervlak gaat krijgen.'

Met andere woorden. Ik krijg een dikke middelvinger en heb lekker pech. Erg jammer!

02-11-2018

IPad

Laatst nieuwe iPad besteld,helaas zat ie kapot in de doos. Wij hebben meteen gebeld en het verhaal uitgelegd,de medewerker zei meteeen stuur maar terug en hebben meteen een nieuwe opgestuurd.tuurlijk hebben we wel eerst een bewijs op moeten sturen van de iPad die we retour moesten sturen.ook werden we nog gebeld door bol.com met excuus en veel plezier met de nieuwe iPad .kan niet anders zeggen wat een super service. Bedankt. Richard

Joke
01-11-2018

Schandalige klantendienst

Schandalige klantendienst. niets van communicatie tussen klantendienst en boekhouding waardoor je als klant minstens tweemaal hetzelfde verhaal moet doen aan een verschillende affdeling hoewel steeds bevestigd wordt dat je vraag wordt doorgegeven.

De boekhouding vraagt dan naar het probleem en is helemaal niet bereid om intern te informeren. Je moet hen de uitleg dus nogmaals bezorgen of ze ondernemen niets.

Pierre
31-10-2018

ALS HET MIS GAAT.

Al jaren klant bij bol.com , en ja meestal gaat het goed , maar als het mis gaat is het goed mis , elke firma kan eens een probleem hebben , maar is in mijn ogen maar net zo goed als zijn problemen op te lossen , gemiddeld om de 3 dagen kwam een levering van bol.com bij ons aan , dit zal dus nu niet meer gebeuren , mijn echtgenote heeft nu opdracht van eender waar te kopen tot 10% duurder dan bij jullie , voor mij is het er over Ons verhaal , 6 items besteld op 26 oktober , levering voorzien op maandag 29 oktober , maar kijk , de transporteur kan plots mijn huis die hier bijna 300 jaar staat niet vinden , was lego bij , dus kleinkinderen teleurgesteld , maar ja goederen dan maar terug besteld , en dus terug betaal (288 €) , vandaag gingen ze leveren , en ja geloven of niet , maar vandaag weer geen levering , of dat ik het een derde keer terug kon bestellen , excuses genoeg , maar wat koop je daar mee , ondertussen hebben ze een 500€ van mij op hun rekening , en dat wordt wel terugbetaald . Binnen een paar dagen , de man aan de telefoon was uiteraard hel vriendelijk , en verstaat ons probleem perfect . Maar kan voor ons niets terug doen , dus bol , zoals ik zei , een firma is juist zo goed als de oplossing van jullie problemen , dus mij zal je niet dikwijls als klant hebben

Carlos
30-10-2018

Service is 0,0

Al jaren trouwe klant, eh,,,nu was.

4 art besteld, extra betaald voor levering bepaalde tijdstip; vervolgens 1 art niet ontvangen en een ander 5 dagen later geleverd en is tevens verkeerde product.

verkeerde geretourneerd en de niet ontvangen tot dreigen met incasso enz

heb het artikel wat ik niet heb ontvangen betaald met boete om dat ik er klaar mee was.

vervolgens toch gemaild denk wel 20 man op de mail gehad van de afd service, allen zeggen ze iets anders, maar het wordt niet opgelost, maar het geld interesseert mij niet, maar de toezeggingen en de opgelopen frustraties wel. elk persoon begint het gesprek "wat vervelend voor je." pff moe van (traing gehad of zo)

ik wil alleen mijn geld terug en de kosten voor het verzenden welke niet op de afgesproken tijd, dus alleen waar ik recht op heb.

ik kan het alleen krijgen middels een tegoedbon ,oftewel wel fout toe geven maar niet honoreren.

k*t bedrijf

Ibrahim
29-10-2018

Slechte ervaring met bol.com

Zeer slechte ervaring gehad. Al 2,5 maanden bezig om een kapotte kinderwagen te laten vervangen. Uiteindelijk zou de kinderwagen opgehaald worden, maar ja hoor, weer een slechte dienst en de hele dag voor niet gewacht. Ik wacht al 2 maanden op mijn geld. Klachten- & klantenservice afdeling is niet te doen. Niet bestellen!

Albert
27-10-2018

Koop nooit bij Bol.com , klopt er iets niet laten ze je stikken.

Bij bol.com hebben wij de Samsung QE55Q7F (NL model) 2018 model gekocht voor 1349 euro, welke volgens Samsung in een cashback actie van 200 euro zou vallen. Wij hebben vooraf contact gehad met bol.com dat deze televisie wilde kopen om mee te doen met de cashback actie van samsung hierop werd mij verteld dat dit kon. Achteraf blijkt dit niet te kunnen omdat deze geleverd is door een partner van Bol.com (Best Electro Deals. )Na dat wij de cashback aangevraagd bij Samsung hadden gedaan. Samsung gaf aan dat ons model TV uitgesloten is van de cash back actie, omdat het geen Nederlands model betreft. Het is een geïmporteerd model zou zijn. Wij liepen dus 200 euro cash back mis en daarnaast hebben we dus een buitenlands model (met mogelijke risico's bij verdere garantiegevallen) Buitenlandse modellen waren veel goedkoper verkrijgbaar. Sindsdien hebben we dit probleem al tig keer aangekaart bij Bol.com. Na 10 medewerkers gesproken, gemaild te hebben is het resultaat dat de zaak bij de productspecialist ligt en bij het bol.com hoofdkantoor. Daar krijg je dan de melding dat ze niets voor je kunnen doen en willen je dan afschepen met €15,- op je volgende bestelling. Het argument van de laagste prijs is sowieso onzin want Electro deals (ook bekend als TV Reus) biedt de TV zelf aan voor 1179 euro (meer dan 180 euro minder!). De TV zelf bevalt prima, maar we hebben simpelweg veel te veel betaald doordat bol.com / electro deals het verkeerde model geleverd hebben, en wij voelen ons bedrogen door Bol.com.

Cherelle
17-10-2018

Niet goed na leveren producten

Bol.com is alles behalve klantvriendelijk! Als trouwe klant bestel ik weer een artikel bij hun en dit is een artikel (set van 2 stuks) echter krijg ik er maar 1 geleverd en de andere kan ik naar fluiten. hun maken van hun fout jou probleem en jij moet het zelf maar uitzoeken en oplossen, en komen je nergens mee tegenmoed of wat dan ook. ja wat ze kunnen is de schuld op andere afschuiven.

14-10-2018

Schaam je Bol.com

Ik heb altijd pech bij Bol.com. Van een föhn die direct begint te roken, tot een baby mixer krijgen in plaats van een Harman Kardon speaker. Ik bestel nooit meer bij Bol.com, enkel alleen als het moet vanwege een kadobon. Klantenservice is echt enorm slecht en totaal niet meelevend, ze denken ´we verdienen toch genoeg´. Andere webshops zijn veel klantvriendelijker, en daar krijg je geen defecte producten of verkeerde producten thuis gestuurd.

De
12-10-2018

Klantenservice my ass

Dat Bol.com zijn klantenservice nog 'service' durft te noemen. Ze weten niets over de klant (terwijl ik toch al jaren klant ben en geregeld bestel), doen moeilijk over tegemoetkoming bij een onduidelijkheid over een geretourneerd product en als je boos wordt zeggen ze ook nog: ik wilde net een tegoedbon (te besteden bij Bol.com!) geven voor het ongemak, maar als u zo praat dan doe ik dat niet meer. Ja hoor, maak dat de kat maar wijs. Liever in de winkel kopen, dan kun je mensen gewoon aankijken i.p.v. op afstand, lekker veilig een klant te woord staan met een 'Billie' die ook niets weet.

PKL
12-10-2018

Retourneren onmogelijk

Een horloge besteld van een leverancier dat op bol.com staat. Stond leverbaar dus besteld en zou 2 dagen erna geleverd worden. Volgende dag meldt leverancier kan niet geleverd worden pas een maand later, negeer het bezorgmailtje. Dus ik dacht laat maar zitten, ik annuleer t wel. Vervolgens meldt bol.com dat hij al geleverd gaat worden en bij de bezorger is meegegaan en kan het dus niet annuleren tenzij ik het artikel retourneer, wat dus niet geleverd gaat worden. Probeer ik hun livechat te bereiken en werd ik zogenaamd doorverbonden, zit er gewoon helemaal niemand achter.

Hw
11-10-2018

Onbetrouwbaar

Bij retourleveringen beloven ze het geld tussen de 3 en 5 werkdagen terug te storten. Hier houden ze zich niet aan.

Erwin
02-10-2018

Trouwe klant bij bol.com

Als trouwe klant bestellen we regelmatig bij bol.com. Levering is steeds op tijd. Mocht het product toch niet naar de zin zijn is het geen probleem om het te ruilen of terug te sturen.

Alex
01-10-2018

Te late levering waar je ook nog zelf achteraan moet gaan

Voor zondaglevering gekozen. Extra betaald, op de dag zelf om 1830 gebeld waar de zending bleef. Ze hadden geen idee!? Het spijt hun dat het later in de week komt. Nul verantwoordelijkheid. Ook nog 2 keer 8 minuten in de wacht gestaan omdat een medewerker de verbinding verbrak. Ongehoord. Compensatie bestaat uit 5€ te besteden bij bol.com bij een volgende bestelling. Dat geloof je toch zeker zelf niet. Annuleren kan ook niet dus straks maar weer retour sturen. Ook bijzonder is dat ze niet in je klanthistorie lijken te kijken want ze sturen herhaaldelijk de boodschap dat ze een storing in het magazijn hebben.en dat dus 3 keer achter elkaar! Waardeloos bedrijf, wegblijven!

Emiel
01-10-2018

Niet nakomen levertijd

Omdat ik snel iets nodig had, een duurder artikel besteld die in 1 dag geleverd zou worden.

Op de berzorgdag krijg ik een email dat de levering een dag langer gaat duren!

Dan had ik dus net zo goed een goedkopere variant kunnen kiezen met 2 dagen levertijd!

Oplichters!

Alex
30-09-2018

Veel beloven, weinig geven, .

Vrijdag voor bijna € 300 besteld bij Bol.com. Luxe magnetron en een elektrisch mes. Omdat het mes niet op zondag geleverd kon worden heb ik gebeld met Bol.com. Daar werd verteld dat dit mes van een extern bedrijf kwam die niet op zondag wilde leveren en dat ik beter een mes van Bol.com kon nemen. Voor de zending ook extra betaald omdat op zondag leveren duurder is. Omdat ik alleen op de zondag thuis ben een minder goed mes besteld die wel op zondag leverbaar was. Vandaag de hele dag thuis gebleven terwijl het een mooie dag was om er even op uit te gaan. De levering zou tussen 12:00 en 18:00 uur gebeuren. Om 18:30 naar Bol.com gebeld waar mijn levering bleef. Kreeg ik te horen dat deze morgen, op maandag zou komen. Voor mij geen Bol.com meer en ik ga dit ook aan mijn familie en kennisen mee delen. Bol.com is gewoon oplichterij. Bij andere internet bedrijven kan ik hetzelfde voor minder geld bestellen maar die leveren helaas niet op de zondag.