Bol.com reviews

Leon
25-01-2019

Dekbedovertrek bol.com via BEDDENGOEDWERELD

Besteld op 20 januari bij bol,dat gaat dan via beddengoedwereld.

Levering zou zijn op 24 januari,maar tot op de dag van vandaag 25 januari nog steeds niets binnen.

Bedrijf is schijnbaar niet bereikbaar op vrijdag en bol zegt dat zij daar niets aan kunnen doen,ik heb immers iets besteld bij beddengoedwereld zegt bol.com als reactie!

Ik heb echter wel op de site van bol besteld en het geld is ook overgemaakt aan bol!

Dat is nog eens makkelijk zakendoen!

Voor mij geen bol.com meer?

24-01-2019

Belachelijk

Afgelopen maandag ging de actie in voor de psvr aim controller. Meteen besteld en hij zou dinsdag bezorgd worden, maar die morgen had ik al een mail gekregen dat het pakketje vertraagd was. Vandaag (woensdag) eens meer informatie gevraagd en blijkt dat het product niet meer leverbaar is. Moest er wel zelf achteraan, anders had ik nog langer kunnen wachten op informatie. Als je het niet kunt leveren begin dan ook geen actie bol.com. Zeer slechte zaak, hier bestel ik niks meer!

Nieuwe BTW naar 9 procent of toch 21 procent

Was de administratie aan het doorlopen van mijn boekhandeltje via Bol.Com, merk ik ineens dat zij 21 procent berekenen over het geld dat zij incasseren van een boek dat ik te koop aanbied en zelf voor 9 procent bereken, ook berekenen zij 21 procent voor de pakket zegel(s), terwijl er over porto normaal toch geen btw wordt berekend.

Heb ze daarover opgebeld maar ben er niet tevreden over vandaar deze reactie hier.

Thom

Centen schrapen

Ik voel me echt een beetje opgelicht,

Ruim 2 maanden terug, een xbox one x met er bij, gratis rdr2 gekocht, na ruim een maand was de xbox kapot, de xbox letterlijk een maand weg voor reparatie, voor ik eindelijk mijn aankoop bedrag terug krijg, waar ik niet eens een vervangend product voor kan krijgen! Ook wordt een deel van het bedrag terggestuurd dmv een tegoedbon waardoor ik gedwongen ben om het product opnieuw bij jullie aan te schaffen.

Dus los van dat ik het product onzinnig een maand kwijt ben geweest, heb ik straks ook nog eens een dag werk om hem alle games er op te installeren. Laat staan alle saved games die ik kwijt ben, moet ik ook nog even een extra rekening moet betalen voor een product dat ik in eerste instantie al bij jullie gekocht heb.

Als dit is hoe jullie met trouwe klanten omgaan dan is dit echt de aller laatste keer dat ik zaken met jullie doe.

Mvg Thom Kooijman

Marvin
23-01-2019

Garantie geval van een Apple watch

Apple watch 8 maanden oud, bijna nooit gedragen altijd veilig weg gelegd. Heb je hem een keer om valt het scherm in eens eruit, stuur je dit op voor garantie word er gezegd dat hij gevallen is. Ik heb foto's van de apple watch gemaakt en hier is niets te zien van een val shaden. Slechte services

Carine
21-01-2019

Ik had een Trebs ijsmachine besteld via bol. Het ding ging direct kapot. Ik heb hem ter reparatie teruggestuurd. Trebs loog dat de ijsmachine prima werkte. Ik gebruikte hem nog een keer, toen ging hij definitief kapot. Weer opgestuurd. Kreeg ik een pissige mail van Trebs dat ik de machine niet goed had gebruikt incl dreigementen. Bol stelt een onderzoek in nav mijn klacht maar gelooft de leugens van Trebs. Ik koop nooit meer bij bol.

Malika
21-01-2019

We hebben een kneed machine gekocht en ze willen de garantie niet opleveren want het product is niet goed meer dus, moet je ba gaan we heen twee garantie op het apparaat maar ze willen geen garantie op en ze komen helemaal niet op afspraken echt niet ik koop nooit en nooit weer via bol.co

TdG
17-01-2019

De bezorging in de avonduren en weekend gaat bijna nooit volgens afspraak

Wij hebben nu al diverse malen meegemaakt dat de bezorging in de avonduren en weekend niet plaatsvind met een smoes van de bezorger. Ze kunnen het adres niet vinden of we zijn volgens hen niet thuis.

Bol.com stelt een onderzoek in en neemt genoegen met de leugens van de bezorgdienst.

Pakken hun verantwoordelijkheid naar de klant niet goed op ons inziens. Bellen niet terug binnen de afgesproken termijn en niet alle medewerkers van de klantenservice beheren de kunst van luisteren.

Er is geen online klachtenformulier en je komt bij de klantenservice niet verder dan de 1e lijn.

Dreka
16-01-2019

Maandag koelkast geleverd bij mijn schoonouders van 81

Bij Bol.com een koelkast besteld voor mijn schoonouders van 81 dat is voor deze oude mensen het makkelijkst , ophalen , neerzetten , oude koelkast meenemen, alleen dat laatste wilde die Nul niet meenemen , wat een eikel , moeten die mensen van 81 zelf maar doen, phoe weer gebeld , naar dat vreselijke Bol , ja de koelkast had meegenomen moeten worden , of ze dan maar even een week thuis kunnen blijven , voor het ophalen van de koelkast, wat een waardeloos bedrijf, 2 maanden geleden een Dyson stofzuiger besteld daar krijgen ze een laptop koeler, en ze wilde geen andere sturen ,wat een waardeloos bedrijf , laatste bestelling is daar gedaan. ik ga de koelkast op de stoep zetten , kunnen ze hem ophalen wanneer ze willen. echt een waardeloos bedrijf.

Wendy
15-01-2019

Altijd een passende oplossing

Ik verbaas me over de negativiteit hier, vandaar dat ik ook mijn mening achter laat. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis. Tijdens transport of iets is defect of het bevalt niet, ik heb altijd prettig contact met de medewerkers en overal is altijd een passende oplossing voor gevonden. Ja ze zijn wat amicaal en ook Billy zegt je/jij maar ik vind dat dat wel past in deze tijd bij een jong online bedrijf.

Lee
12-01-2019

Bol.com is een dubieus bedrijf

Ik heb op 20 december een cadeau gekocht bij bol.com partner gall & gall en op 10 januari heb ik nog niks ontvangen bij navraag zeggen ze dat ik heb retour gezonden terwijl ik nog iets hebt ontvangen. bij verzoek om als nog te leveren zeggen dat ik opnieuw kan bestellen en ze hebben prijzen 50% hoger gemaakt. Dat ga ik dus niet doen. Wat een ballentent

11-01-2019

Klant de dupe bij bol.com

Vandaag onze wasmachine geleverd. Helaas defect. Leveranciers namen hem direct mee terug en ook onze oude wasmachine namen ze mee. Immers zou er morgen een nieuwe geleverd worden. Helaas klopt dit niet! Bol.com zegt dat binnen 5 dagen het geld retour wordt gestort en er dus niet logischerwijs de volgende dag een nieuwe geleverd kon worden. Vandaag besteld, morgen in huis, op voorraad.allemaal trucjes! Hier trekt bol.com zich niets van aan. Klant staat helemaal onderaan helaas! Het verbaast ons dat bol.com denkt dat wij hierop gaan wachten of voor nu even een nieuwe gaan bestellen en betalen. We zitten echter zonder wasmachine, maar daar trappen wij echt in. Geen bestellingen meer bij bol.com voor ons!

Nick
08-01-2019

Not done.

Onbeschoft, hebben geen kennis van zaken, weten niet correct te handelen naar de gemaakte fouten en durven het vervolgens in mijn schoenen te schuiven met een oplossing die niet overeenkomt met de situatie die door de toedoen van Bol.com is ontstaan.

07-01-2019

Wederom wordt het pakket niet op het beloofde tijdstip bezorgd. Wederom is pakket onderweg en dan een half uur later weer terug in het sorteercentrum. Wanneer je gaat chatten met de klantenservice krijg je de meest domme antwoorden ooit gegeven. Echt de laatste keer bij Bol.com iets gekocht.

07-01-2019

Als je merk artikel besteld krijg een merkloos ding

Ik heb een Renkforce wild camera ter waarde van 155 euro besteld. Ik heb helaas een merkloos ding ontvangen die erop lijkt.

Na reclameren geven ze aan dat ze niet alles kunnen controleren wat ze aanbieden op de site en dan kun je inderdaad iets anders krijgen als wat op de site staat en wat je besteld.

Ze bieden mij ook geen alternatief en gezien ik met cadeaubonnen heb gekocht blijven deze openstaan als ik retourneer.

Dit doen en iets anders kopen voor dit geld is geen optie want je krijgt toch niet het merk wat je besteld of je moet iets kopen wat je niet nodig hebt.

Immers na een jaar vervallen de bonnen.

Ze reageren ook niet op mijn vergelijk dat als je een Sony besteld een Philips krijgt. Ze vinden het heel gewoon dat iets anders word geleverd als besteld.

Het product retour sturen betekend dus dat er weer voor 155 euro aan bonnen openstaat, dus ik laat het maar zo en koop nooit meer iets bij deze oplichters.

Wees dus gewaarschuwd, zij beslissen wat je krijgt maar leveren niet wat je besteld.

Annette

Super slechte service!

Ik heb een laptop besteld bij bol.com en na 5 minuten wordt deze "gaming" laptop over 95 graden en wordt de laptop zo heet dat je de toetsen niet eens kan aanraken. Ik heb het type laptop bestudeerd en wat blijkt, het is een bekend probleem met dit type laptop. Ik heb hier screenshots van gemaakt en bewezen dat het een bekend probleem is en heb bol.com gevraagd om een ander type laptop of een tegoed bon want reparatie zal het probleem natuurlijk niet verhelpen. Bol.com heeft na 4 MAANDEN! Nog steeds geen oplossing geboden en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en blijft zeggen, we gaan hem repareren na 30 keer zeggen dit KAN niet gerepareerd worden ben ik het echt beu en wordt je dus niet serieus genomen of gehoord. Ik vertrek morgen weer naar het buitenland en heb weer geen laptop. Verschrikkelijke service van bol.com!

Abbas
05-01-2019

Beste Webwinkel

Bol.com is Nederland beste webwinkel. Mij bestelling is goed geleverd

Tijmen
04-01-2019

BOL IS COOl

Geen vuile woorden: Bol.com is cool

1 dag verzendtijd

COOL

Sanne
02-01-2019

Teleurstellend

In de nacht tijdens Black Friday heeft mijn man en ik direct een bestelling geplaatst: een thermostaat. Deze koste €169,- (normaal €249,-). De thermostaat zou 5-12 geleverd worden. 10-12 heeft mijn man zelf contact opgenomen met Bol.com, met de vraag wat de status is van onze bestelling (we hebben hem namelijk nog niet ontvangen). Medewerker gaf aan dat de bestelling 5 dagen vertraging heeft en we ons geen zorgen hoeven te maken. Eind december heeft mijn man ‘weer’ contact opgenomen met bol.com, dit keer via de mail (want nog steeds geen thermostaat ontvangen). Het wordt nu wel erg vervelend, omdat we een maand zonder thermostaat zitten (fijn in de maand december). We kregen de volgende boodschap via de mail terug: ‘Het geld wordt naar u teruggestort en de bestelling wordt niet meer geleverd.’ Mijn man heeft direct gereageerd via de mail dat dit niet de bedoeling is. Wij willen de betreffende thermostaat voor de Black Friday prijs. Vervolgens werd er vanuit Bol.com niet meer naar ons gemaild (lekker makkelijk). Mijn man heeft toen weer (het wordt eentonig) zelf gebeld met Bol.com. De medewerker gaf aan dat het geld is terug gestort en dat Bol.com niks ‘meer’ kan betekenen (huh en dat zonder onze toestemming?). Advies medewerker: ‘We moesten de thermostaat maar opnieuw bestellen voor de prijs (raadt u het al?) 249,-. En ohja de witte variant is er niet meer, wel een zwarte of rode variant. En waarom Bol.com niks voor ons kan betekenen? Omdat de thermostaat geleverd zou worden door een andere leverancier.’ Ho, stop, wacht eens even? Wij hebben de thermostaat expres via de website van Bol.com besteld (betrouwbaar), onze betaling is direct naar Bol.com gegaan en dus niet naar een of andere leverancier. Na je bestelling krijg je zelfs nog een mooie mail van Bol.com met de tekst: ‘Fijn dat je koos voor onze winkel.’ Oké en nu het verkeerd is gegaan, wordt er verwezen naar een andere winkel? Lekker makkelijk! En als het goed gaat Bol.com? Dan krijgt u toch ook uw provisie en komt uw logo toch ook via de mail voorbij? Nee, dit is niet de oplossing voor ons. We vragen niks extra’s, we vragen slechts naar uw belofte en dus onze bestelling die we eind november hebben geplaatst. We willen de thermostaat voor €169.- het liefste wit, maar als het echt niet anders kan dan willen we zelfs nog water bij de wijn doen en gaan voor de kleur zwart. Maar nee hoor, de medewerker leek of wilde ons totaal niet begrijpen en bleef maar wijzen naar de andere leverancier. Mijn man heeft het gesprek toen maar beëindigd, want hier heb je als klant geen boodschap aan. We hoopten dat we per toeval een verkeerde medewerker aan de telefoon hadden die met het verkeerde been uit bed is gestapt (zoiets als: verkeerde plek, verkeerde tijd). Mijn man belde daarom direct weer naar Bol.com. Dit keer kregen we een andere medewerker aan de lijn. Dit keer wel iemand die klantbelang centraal heeft staan? Nee hoor, deze was zelfs onvriendelijk. Hij toonde totaal geen begrip: ging iets verdedigen wat gewoon niet te verdedigen is (alsof het onze eigen fout was). Hij was onbeleefd: liet mijn man niet uitpraten. En toen we naar een leidinggevende vroegen (die wel meer mandaat heeft?) kregen we als antwoord:’Wij hebben hier geen leidinggevende, u moet het met ons doen en dus ook met dit antwoord.’ Mijn man heeft het gesprek beëindigd. Jammer, want

was het voor Bol.com financieel niet beter geweest om deze klacht direct op te lossen en de desbetreffende thermostaat te leveren. Dit zou Bol.com maximaal €80,- kosten. Medewerkers zoveel tijd in deze zaak laten steken met alsnog geen gewenst resultaat en een boze klant is toch veel duurder?

Teleurstellend. Ik was een echte Bol.com ambassadeur (en geloof me ik heb veel bestellingen gedaan.) Maar nu ik Bol.com echt even nodig had, hebben ze me keihard laten zitten.

Dit was voor Bol.com een kans, zodat ik en mijn man nog meer bestellingen in de toekomst zouden plaatsen en we Bol.com zouden aanbevelen aan anderen. Maar als ooit onze mening wordt gevraagd over Bol.com. Dan zeggen wij: ‘Winkel vooral bij ‘kleinere’ winkels die nog wel hart hebben voor hun klant in goede en slechte tijden.’

Cor
02-01-2019

Afspraak niet nakomen

30-12-2018 besteld.

Bol reactie 2 januari 2019 wordt geleverd.

2 januari gebeld met leverancier Focus Fitness (?) wordt 3 januari geleverd. Bol geeft nu 2 januari 12.00 uur nog steeds aan 2 januari leveren.

ZEER SLECHT1 Men heeft tijd genoeg gehad om het te leveren maatallerlei excuses. BOL had moeten reageren en mij een keuze laten. Afspraak is afspraak alleen niet bij BOL. Weg vrije dag ook nog.