Bol.com reviews

Rosa
26-08-2020

Zeer slechte service

Bestelling geplaatst bij Bol.com, de levering nooit ontvangen. Ik heb hierover gebeld en ik wordt op een ontzettend onbeschofte manier verteld dat het wel is afgeleverd en dat het mijn eigen fout is. De bestelling is nooit geleverd en waar halen ze het lef vandaan om te zeggen dat ik een leugenaar ben. Op deze manier is Bol.com geen lang leven beschoren. Dit is overigens ook niet de eerste keer dat dit mij is overkomen

24-08-2020

Niet leveren van de gekochte tv die op voorraad is

Na veelvuldig contact het hebben gehad met Bol.Com en Tv-online is er niemand die zijn verantwoordelijkheid neemt. Ruim 6 weken geleden een tv gekocht die in de aanbieding was en op voorraad, maar helaas tot op de dag van vandaag niet geleverd i.v.m. dat hij niet meer beschikbaar is. Wel hebben ze het geld via mijn creditcard afgeschreven wat tegen hun eigen voorwaarde is, waar staat: pas na levering zal het geld worden afgeschreven. niemand is er thuis en er komt maar geen oplossing, vandaag bied bol.com dezelfde tv weer aan op hun site tegen een hoger bedrag en op voorraad dus direct leverbaar. Als je dan vraagt waarom wordt hij dan niet aan mij geleverd blijft het stil en wordt het product weer stiekem van de site gehaald, ben bang dat er weer een aantal mensen gedupeerd zijn. BOL.COM valt mij heel erg tegen, wat ooit een goed bedrijf was wat ook hun verantwoordelijkheid nam is er nu totaal niets meer over van hun goede service. Heel jammer

Sjaak
24-08-2020

Zeer slechte service

Het webcare team is ongekend arrogant

Sven
23-08-2020

Zeer tevrede over bol.com

Valt niks slecht over te zeggen, stukken beter dan amazon!

23-08-2020

Opgelicht door BOL!

Hele slechte klantenservice, onbeschoft personeel en we zijn opgelicht door dit bedrijf! Koop hier niks!

Taylor
22-08-2020

Bol.com levert halve bestelling voor volle prijs.

Het Nederlandsrecht geldt blijkbaar niet voor Mr Bol.com.

Mn vrouw zag prima tuinstoelen op de site. Alleen per set van 2 verkrijgbaar a 180,-.

Stoel wordt niet meer gemaakt in fabriek, dus dit was vast een opruiming, mooi meegenomen.

We hadden 6 stoelen nodig dus 3 sets besteld en afgerekend. Binnen redelijke termijn staat er een busje voor de deur; 3 stoelen, wat de complete levering zou moeten zijn volgens de onderleverancier van Bol.

(Leveren kon toch alleen per 2 stoelen, per set?)

Op de vrachtbon gekeken; staat toch duidelijk 3x set van 2 stoelen, net als op de site van Bol.com

Na diverse belletjes naar Bol.com, onderleverancier en fabriek is het duidelijk; onderleverancier en Bol.com hebben een miscommunicatie maar dat hadden wij moeten weten. De klacht is hiermee klaar.

Volgens Nederlandsrecht hebben wij een overeenkomst gesloten met Bol.com tot leveren van 3 sets van 2 stoelen en heeft Bol.com die na te komen. Maar bol.com laat het hierbij.

Er kan niet eens een sorry vanaf richting ons.

Bol.com is klaar, maar ik nu ook; met bol.com.

21-08-2020

Jaagt bedrijven op kosten

Je besteld 4 stuks van een product in 1 x

Bol levert de bestelling in 1 x uit maar stuurt 3 facturen. 1 voor 2 stuks en 2 voor 1 stuks.

Extra administratiekosten : 30-40 euro.

Als je de klantenservice hierover benaderd kunnen ze niks voor je doen.

Geen zaken mee doen dus als bedrijf. Ze snappen het zakenleven niet

Anne
18-08-2020

1 ster is nog teveel

Sinds bol.com in zee gaat met allerlei partners is het afgegleden tot ver beneden die ene ster die je hier alsnog moet geven.

Pas op als je hier een bestelling doet.

Ik moet een product betalen omdat de partner hele andere retour-voorwaarden hanteert dan als ik gewend ben bij bol.com.

Ik heb het product al geretourneerd maar omdat ik het toch moet betalen wil ik het terug ontvangen. Lijkt me logisch.

Nou dat product heb ik dus niet terug, ik ontving wel een nietszeggend sleutelhangertje ipv de plantenpot die ik eerst besteld had.

Nu vraagt die partner van bol.com zich af of we het wel over hetzelfde pakket hebben want volgens haar gaf de vervoerder een gewicht van bijna 3 kilo door!? Waarom ga je navraag doen bij de vervoerder? je weet zelf toch wel wat je aan mij opstuurt?

Dat sleutelhangertje weegt 10 gram?

Daarbij, de plantenpot weegt 0.6 kilo.

Nee, het klopt van geen kant allemaal.

En dit retour-pakket is sowieso het allerlaatste wat ooit nog uit de kraam van bol.com komt. Ik bestel hier nooit meer wat! Dus hoezo, of we het wel over hetzelfde pakket hebben?

Wat een slecht bedrijf is dit geworden zeg.

Peer
16-08-2020

Zeer slechte service

Had 3 vliegenvangers voor op tafel besteld, kreeg eerst een bericht dat ze de 14 bezorgd zouden worden door DHL. Maar er kwam niets gewacht maar er kwam niets. Ook geen mail,toen zelf contact gezocht met Bol com,maar dat had ook geen resultaat. Zie wel dat ik de spullen de 18 moet betalen maar dat gaat niet gebeuren,eerst de spullen dan de centen.

Adviseer dan ook iedereen als je hier wat besteld doe het altijd met achteraf betalen.

Want anders loop je her risico dat je niets ontvangt en wel hebt betaald zie dan je centen maar eens terug te ontvangen.

Tim
15-08-2020

Ze geven valse informatie

Ik krijg omdat ik 7 jaar klant ben 10 euro shoptegoed. Ze vergeten erbij te vermelden dat het minimum bedrag dat je moet uitgeven 50 euro is. Ik kies wat uit en de korting gaat er niet af. Het wordt me dan telefonisch toegezegd. Ik geef aan dat het niet in de mail staat. Dat staat het ook niet. Maar dat maakt niet uit want het is toch minimaal 50 euro dat je moet uitgeven of het nou in de mail staat of niet.

Eddy
12-08-2020

Bol. om partners zijn ook medewerkers

Conflict met bol.com partner of het willen retourneren van artikelen. Zij willen de retouren niet ophalen. Bol zegt al een maand te bemiddelen maar een oplossing komt er niet. Blijkt vandaag dat de eigenaar van het partner bedrijf ook bij bol.com werkt. Medewerker van service desk vertelt me doodleuk dat ook hij partner is. Dat is geheel normaal bij bol werken en alles kunnen beïnvloeden en partner zijn. Dit was ooit een netjes betrouwbaar bedrijf maar niet meer

Bulent
12-08-2020

Geen retour mogen verzenden omdat het artikel uit de doos is geweest

Een inspectiecamera.besteld, uit de doos gehaald en in de gootsteen gedaan. Hij ging niet verder dan 20 cm.

Daarna weer in de doos gedaan. Maar bol.com (en het bedrijf Merreg) zeggen dat het niet retour kan. Het is gebruikt, zeggen Ze. Ik vraag me ten zeerste af hoe ik moest achterkomen dat ie het niet deed. Natuurlijk moest ik hem een keer erin duwen. Dus kortom: Besteld. 1 minuut in de hand gehad. Nu moet ik mooi 95 euro betalen voor iets wat ik nooit kan gebruiken voor mijn doeleinden. GEWELDIG HE. EASY MONEY.

BOL.COM heeft me zwaar teleurgesteld.zwaar.

Cees

Afschuif systeem

Bol.com komt haar levering 9/82020 niet na bij directe betaling van artikel.Alle problemen worden afgeschoven naar post NL waar ik niks mee te maken heb.Ik heb alleen met bol.com te maken.

Pi
09-08-2020

ZONDAG BETALING MAAR GEEN LEVERING!

We hebben iets besteld op bol.com de verkoper was bol.com zelf. We hebben het vrijdag besteld en extra betaald voor het zondag te laten leveren. Ze beweren langs geweest te zijn, maar we waren allemaal thuis en zaten binnen. ze zijn niet aan de deur geweest!

Dit is echt schandalig! We betalen extra voor niks!

Levering door Bpost! Klacht tegen bpost! Ze beweren langs geweest te zijn, in de mail stond je was niet thuis de postbode laat een briefje in de bus achter. Brievenbus was leeg! Dus ze waren NIET langsgekomen! Schandalig! Echt schandalig!

Arjan
06-08-2020

Bol.com zelf prima, maar pas op voor externe verkopers.

Ben al sinds 2006 klant bij Bol.com en lange tijd naar tevredenheid. Echter sinds een aantal jaren werkt Bol.com net zoals zijn/haar grote voorbeeld Amazon met externe verkopers. Hierdoor is er veel veranderd. Eerder wanneer je wat bij Bol.com bestelde dan stond de levertijd en kon je er van uitgaan dat je het product wat je besteld hebt op de afgesproken dag zou ontvangen. Helaas is dit nu totaal anders. Je besteld iets ruim op tijd echter vaak komt dit te laat of wordt de bestelling op de dag van leveren geannuleerd. Wanneer je dan contact opneemt met Bol.com wordt er best wel bot gereageerd. "Bol.com is betrouwbaar en zijn partners ook.". "Bol.com kan onmogelijk de voorraad van 25.000 partners bijhouden.". Nu kan ik waarschijnlijk naar Arnhem kleppen om het beoogde verjaardagscadeau alsnog te kopen.

Diana
06-08-2020

De winkel van ons allemaal, maar nooit meer van mij

Bol.com komt haar afspraak in levertijd niet na. Verwijst , zelfs via de chat, naar externe partner. Ik wil nu mijn bestelling annuleren en mijn geld terug. Bol.com is niet thuis.

Wat is dit voor een onbeschoft klantonvriendelijk bedrijf. Dat je zo , zo groot , kunt worden.

Petra

Garantie vervallen

Bij Bol.com een Segway ninebot (elektronische step) gekocht. Na een week viel hij om en deed het daarna niet meer. De partner leverancier zegt dat de garantie vervalt omdat hij door mijn eigen schuld is stuk gegaan. Bol.com doet hier niets aan en zegt dat ik maar contact moet opnemen met Segway.

HD
05-08-2020

Binnen 30 dagen retour gaat helemaal niet op !

Onlangs 4 handgrepen voor in de badkamer gekocht bij een partner van Bol.com. Het product blijkt echter onbetrouwbaar en nu gaat de vlieger van binnen 30 dagen retour opeens niet op? En jammer genoeg wordt dit ondersteund door Bol.com omdat er ergens in kleine lettertjes blijkt te staan dat dit niet kan vanwege Corona. En nou ja, zet dat 'Binnen 30 retour' er dan gewoon niet bij!

Ps.

Een review van het product blijkt notabene tot 2 keer toe niet op de site te worden geplaatst!?

04-08-2020

Misleidend

Een koopovereenkomst met bol maar voor klachten over bestelde en iDEAL betaalde artikelen wordt men door gestuurd naar de (verkooppartner) en mag je het daar mee proberen op te lossen.

De overeenkomst heb ik met bol en niet met iemand anders!

Gideon
04-08-2020

Airco besteld

Op zondag 2 augustus Airco besteld. Staat dat het dinsdag 4 augustus geleverd wordt. Krijg een link naar DHL maar die werkt helemaal niet. Na veel bellen en vragen stellen blijkt niemand te weten of hij nu wel of niet geleverd wordt. Klantenservice geeft aan dat de samenwerkingspartner er naar aan het kijken is kan nog wel 2 dagen duren. Ik moet maar wachten op een mail van een externe partner. Je kan ook nergens je klacht kwijt bij deze organisatie. Blijkbaar willen ze niet weten wat de klant ervaart.