Bol.com reviews

Ted
06-07-2020

Alles gaat prima, maar opletten op de prijs

Wat een hoop opgestapelde frustraties lees ik hier. Alsof alles in de wereld alleen maar goed gaat. Mijn ervaringen met bol.com zijn prima. Ik bestel relatief veel en meestal komt alles op tijd, soms een dag later. Niet echt om wakker van te liggen.

Wat belangrijk is: ook bol.com wordt gedreven door marketingtrucjes. Dat betekent dat je erg op moet passen met de te betalen prijs. Ik kocht een televisie die bij bol.com 100 euro goedkoper was dan bij Coolblue. Dat is mooi, maar dit voorbeeld is minder leuk:

Juli 2020 - bol.com biedt een Sony hoofdtelefoon WH-1000XM3 aan voor 379 euro - 32 % korting. Prijs dus 259 euro. Bij Coolblue en MediaMarkt ook 259 euro. Dit soort grappen wordt veelvuldig uitgehaald door bol.com en dát maakt de informatie onbetrouwbaar. Je moet dus goed de prijs checken bij concurrerende bedrijven.

Hannelore
06-07-2020

Beloofde levering nooit op tijd.

Geloof nooit een bevestigde leveringstermijn!

Service is heel slecht en chatten met Roboter is gewoon belachelijk.

Nooit iets bestellen bij BOL!

04-07-2020

Onterecht gewekte verwachting

Op grond van review op 3 juli 2020 kreeg ik van ervaringen.nl een juichend mailtje dat bol.com z.s.m. zou reageren. Ik hoefde slechts mijn klantnummer op een daarvoor bestemd veld in te vullen. Dat gedaan en verzonden. Resultaat: nul.

Fijne jongens daar bij bol.com.

Te
03-07-2020

Bol.com helpt je niet aan een oplossing!

Ik heb een hele dure product gekocht bij bol.com en ze hebben iets anders verstuurd. Inmiddels 14 dagen verder en er word niet met oplossingen gekomen. Ik waarschuw iedereen ook bij deze, bestel nooit bij bol.com! klantenservice behandeld je net alsof je een hond bent en niks te zeggen hebt. Verschrikkelijk!

Fred
03-07-2020

Waardeloze service

Groot aanbod, website ziet er leuk uit. Producten worden echter helemaal niet door bol.com geleverd, eventuele vragen beantwoorden ze waardeloos of überhaupt niet, ze hebben geen productkennis, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Bol.com mag van mij vandaag nog offline.

02-07-2020

Select : men poogt zonder toestemming geld van je bankrekening te nemen !

Ga nooit mee in het verhaal van Select (= gratis verzending tegen betaling van 9,99 Euro/jaar). Men probeert ongevraagd en voor het verstrijken van de eerste termijn, 9,99 Euro van je bankrekening te halen via domiciliëring waar geen toestemming werd voor gegeven. Wanneer je dit niet toestaat, word je bestookt met intrest en incasso. Bol.com : het vertrouwen van de klant NIET waard.

Elly-May
01-07-2020

Product niet geleverd

Was niet de eerste keer dat het fout ging, maar vandaag was het echt nou heb er geen woorden voor.

Gisteravond een laptop ala €499,00 gekocht zou vandaag geleverd worden. PostNL was 3uur te laat. Toen ze kwamen leveren was de doos open en zat er een speelgoed puzzel in. Ik gechat met bol.com. Ze denken dat er wat verkeerds is opgestuurd maar het kan ook zijn dat het bij PostNL verkeerd is gegaan. Krijg je 2 mogelijkheden geld terug of opnieuw bestellen. Maar goed dat vergoed de schade niet. Neem 2uur vakantie op en dan niks krijgen. Als ik kies voor opnieuw leveren heel de dag thuis blijven en weer vakantie uren opnemen. Of dat zo makkelijk is. Ik had de laptop gelijk nodig oude was gecrasht, en ik geen kon lenen ergens anders. Al met al kost het je extra geld en tijd en is het geen oplossing. Ook bellen ze je niet netjes om je verhaal aan te horen en telefonisch waren ze niet meer bereikbaar.

Ik zou niks meer bestellen bij ze. Slechte service en niet klantvriendelijk. Je bent gewaarschuwd.

Anti bol.com
30-06-2020

Niet leveren!

3 weken geleden PlayStation besteld nog steeds niet geleverd! Al tig keer gebeld. personeel weet zelf van elkaar niet wat er is afgesproken en als een klant dan moelijk gaat doen snappen ze t niet meer en wordt de telefoon erop gegooit (al 4 x gehad)! Als je zeker wilt dat een product geleverd wordt bestel dan ALSTUBLIEFT niet bij bol.vom!

Jellie
29-06-2020

Verkeerd jaccuzi geleverd, 240 euro kwijt

Ik heb een jaccuzi voor 539 gekocht: Havana.

Mij is geleverd de Maimi. Kost 299.

Sowieso weken later geleverd dan afgesproken.

Ik had dat pas in de gaten nadat hij gevuld met water klaar stond voor gebruik.

Aangegeven dat we deze dan maar houden maar wel het verschil in waarde terug willen, nu word naar de verkopende partij: Bellus gewezen die willen niet verder gaan dan 75 terug. Wat een gezeik. Ze moeten zich doodschamen. Als dit niet opgelost wordt dan zijn ze mij en mijn familie kwijt als klant.

Stefan
28-06-2020

Niet na komen koopovereenkomst.

Helaas is bol.com geen betrouwbaar…

Helaas is bol.com geen betrouwbaar tussen persoon. Om de consument te kunnen beschermen.

Ik heb 320,80 kwijt aan deze bedrijf Die mij een iPhone zou leveren. Maar die plotseling de bestelling annuleer. Omdat het bedrijf zogenaamd niet aan dat product zou kunnen komen. Voor het bedrag die ik heb betaald, hierbij lijk mij dat de leverancier mij een aanbod doet. Waar ik met de betaling van 320,80 akkoorden heb geven aan de koop over een komst.

Die ze eenzijdig hebben opgezegd. Zonder een alternatief voorstelt te doen. Enig wat ik hoor is je krijg binnen 3 dagen mijn geld terug. Maar ik wil het product gewoon ontvang . Of een goeie passende oplossing voor dit probleem want ik ben nu wel mijn geld pas veel later terug. En ze Vragen wel direct te betalen. Lekker makkelijk hoenbol.com het geld van mij afpakt!

Sofia
28-06-2020

HORRIBLE PLATFORM

First, it does not support english, it is really difficult to order.

Second, the whole ordering system absolutely completely sucks. I placed an order twice, both times i made a mistake. First time i by accident chose "post-payment" for a birthday order for a friend (just imagine, she would get a present and have to pay for it). I had to cancel this order. Second time the order was made for my old address. I don't live there anymore. I changed that address before making the order but for whatever weird reason this website did not save the changes. I am still struggling to correct this mistake because i have already paid. There is no such option as to change the shipping address, you can only cancel the order.

Extremely disappointing experience.

I advise to order from shops directly.

Caroline
27-06-2020

Belachelijk slechte service! Ik bestel hier NOOIT meer!

Belachelijk slechte service! Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, je besteld bij bol.com maar je moet bij klachten contact opnemen met zowel bol.com als de daadwerkelijke verkoper.

Ik bestel NOOIT meer bij bol.com, voortaan gewoon rechtstreeks. Als je een klacht hebt (veroorzaakt door bol.com) kan je het gewoon uitzoeken. In mijn geval een product binnen gekregen met een waarde van €86,99,- (ze hebben snel de prijs verhoogt, gelukkig had ik van te voren al een screenshot genomen) ik moet een factuur betalen van €113,79,-

Factuur kan niet worden aangepast, ik moet €113,79,- betalen om vervolgens (door de daadwerkelijke verkoper) het restant teruggestort te krijgen. Het bedrag van het restant wordt vaag over gedaan, en dus niet benoemd. Deze oplossing is geboden na 2 weken lang contact te hebben, met zowel bol.com als de daadwerkelijke verkoper.

Er wordt van hun probleem, mijn probleem gemaakt. Er is ook geen enkel excuus gemaakt, ze spreken tegen je alsof ze bij je in de klas hebben gezeten.

26-06-2020

Klantenservice niet bereikbaar

Bol.com is voor mij afgelopen. Ik ga daar niet meer kopen. De klantenservice is zo allerbelabberdst dat ik het opgegeven heb.

Bo
24-06-2020

Vandaag besteld. acht dagen later nog niet in huis!

16 juni cartridges besteld voor het schoolwerk van de kinderen te kunnen afdrukken. Eerst zou het product niet de volgende dag worden geleverd maar twee dagen later, vervolgens zijn we meer dan een week verder (24juni), toch nog niets ontvangen. Volgens Bol zouden de goederen worden geleverd op 18juni. Zoek de fout? Na telefonisch contact blijkt het product nu niet meer voorradig, net als de klantvriendelijkheid aan de andere kant van de lijn. De laatste weken is het de ene blunder na de andere. De score over de ganse lijn, een dikke nul net als de vorm van hun mascotte!

Dotm
23-06-2020

'Ik kan niets voor u betekenen

Zaterdag 2 artikelen besteld, welke bij elkaar horen, om dinsdag te leveren, tijd genoeg zou je zeggen bij een "gegarandeerde" levering binnen 24 uur. Helaas dinsdag 1 artikel ontvangen, via chat contact gezocht en toen kwam de onzin: "we leveren vanuit verschillende magazijnen" . dus . wat heb ik hier mee te maken. "Ja maar i.v.m. corona is het erg druk" . dus . na maanden hier nog steeds niet op ingesteld enheu ze zijn vandaag hier geweest volgens mij kost 2x aanleveren alleen maar meer tijd. "Sorry ik kan niets voor u betekenen", ja wel kun je wel, neem contact op met magazijn, leg er 1 bij de portier, ik kom het wel halen. "Wij zijn geen afhaalpunt dus dat kan niet. Wij gaan er niet uitkomen en ga daarom de chat afbreken".

Ik wil ook zo'n baan, "sorry" zeggen en klaar is Kees (oh nee, het was Cors).

Annick
23-06-2020

Bol.com? Nooit meer!

N januari stuurde ik het defecte horloge van mijn zoon terug. Omdat het binnen de garantie niet gerepareerd kon worden, zou het aankoopbedrag worden terugbetaald. In de mail die ik hierover ontving, werd vermeld dat de terugbetaling zou gebeuren op het creditcardnummer waarmee ik de aankoop destijds betaalde. Omdat deze creditcard niet meer in gebruik is, heb ik dat per omgaande vermeld. Het antwoord was dat de betaling al was doorgevoerd, maar dat het wel in orde zou komen.

Ondertussen zijn we 4 maanden verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling gehad. Bol.com beweert de terugbetaling gedaan te hebben, maar bij de bank heeft men niets ontvangen. Ik heb aan Bol.com al meermaals een betalingsbewijs gevraagd, maar volgens hun klantendienst kunnen ze dat niet geven?

Onze bankinstelling heeft ons ondertussen laten weten dat men dit meermaals meemaakt met Bol.com.

Dus : voor mij geen Bol.com meer en ik zal dit ook aan niemand aanraden. Dit is veruit de slechtste service die ik ooit meemaakte.

Trees
22-06-2020

Uw bestelling wort geleverd

Vandaag weer een bericht gehad.U bestelling wordt uiterlijk 24 juni geleverd.bestelling geplaatst in April! en nu voor de 26ste keer uitgesteld! Zeg dan gewoon dat je niet kan leveren!

Op e-mail geen reactie!En met billy kom je al helemaal niet verder!

Patricia
21-06-2020

Pfff

Bestel je een Philips TV staat de bezorger van Postnl aan de deur met een Monitor dus meteen retour gedaan bel je bol.com zeggen ze heb je wel een tv besteld daarna zien ze dat het wel zo is. Is de tv ineens uitverkocht (dag erna 50 euro duurder) kan je wachten op je geld krijg je een mailtje dat ik het product heb geweigerd terwijl hun de fout hebben gemaakt nog geen excuses of een kortingscode helemaal niets terwijl ik die week voor meer als 1000 euro heb besteld!

Lilian
19-06-2020

Als verkoper is het verschrikkelijk

Als verkoper is het verschrikkelijk. De Marge is erg klein vooral op kleine producten. Als deze ondanks een goede foto's toch weer worden teruggestuurd, dan is de verkoper de dupe. Niks gratis verzenden en retour. Daar betaald de verkoper voor. Ik heb een kleine winkel, maar ik draai gewoon verlies op Bol. Een reden voor mij om er mee te stoppen. Ik zou het ook fijn vinden als mensen eens goed nadenken voordat ze bestellen. Dit is voor niemand goed niet voor de verkoper die met een retour product 7 euro betaald, en voor het milieu.

Robie
15-06-2020

Nog wat bestellen bij bol.com ?

Dacht het niet .

Na eindelijk mijn geld terug te hebben gekregen na 15 dagen geouwehoer over een verdwenen retour pakket via post NL verzonden is het klaar.

Je zou denken dat zo groot bedrijf je nog laat weten wat er is misgegaan nou niet dus.

Ik hoef geen excuses van bol.com ik maak me alleen zorgen dat er bij de vervoerder schijnbaar diefstal wordt gepleegd op andermans goederen en dat is een ernstige zaak lijkt mij.

Triest genoeg lijkt het niemand bij bol.com ook maar iets te interesseren.

Dus kortom bye,bye bol.com.