Bol.com reviews

Tiede
12-12-2018

Een fouten maken we allemaal, maar een oplossing op een passende manier niet.

Beste lezers

Een fouten maken we allemaal, maar een oplossing op een passende manier niet.

Ik had op 23-11 (Black Friday) bij Bol.com een dewalt kruis laser besteld prijs 46,95 euro normaal kost zoiets rond 240 euro, de volgende dag weer gekeken naar het artikel toe hadden ze de prijs aangepast de leverdatum was 14 dagen en zou op 5 december geleverd worden Op 3 december gemaild en gechat om te horen dat het pakketje nog geleverd zou worden ze gaven aan dat dit zou lukken Was een sinterklaas cadeau Op 4 december laat weer gechat waar mijn track en tracé nummer blijft ze gaven toen aan dat het niet lukt maar dat het op 6 december bij hun binnen zou komen en dan de zelfde dag opgestuurd zou worden naar mij.Op 6 december kreeg ik na lang wachten toch de bevestiging dat op gestuurd wordt, de volgende dag werd het pakketje geleverd Alleen was het niet wat ik besteld had (het was een afstandmeter van Dewalt) Het toen maar weer contact gezocht met bol.com deze gaven aan dat het een koppeling fout was Het bestelde product zou geleverd worden door 112kabels.nl die gaven aan dat het geleverde product nooit bij hun op de site heeft gestaan daar (kan daar heb ik niet naar gekeken) dus ook niet kunnen leveren maar naar verder onderzoek bleek het foutieve geleverde product ook niet bij hun op de site staat maar deze toch kunnen leveren rara hoe kan dit.Vervolgens kreeg ik een mail over de rechten, als het prijsverschil te groot is dan moest ik als consument maar weten dat dit niet mogelijk is (zelfs bij een Black Friday deal) een Nederlander moet alle regels kennen van de wet Als ze tijdens het veranderen van de prijs mij een mail hadden gestuurd dat het een fout was had ik er nog begrip maar na meer dan 14 dagen wachten niet meer Ik heb enkele keren aan gegeven naar een passende oplossing maar hebben ze geheel niet op gereageerd. Zei maken een fout en de klant is maar weer de dupe.

Het pakketje ligt klaar om terug te sturen.

Dus nooit meer bol.com/112 kabels

Jetv
07-12-2018

Playstation 4 Spider-Man spel + 2 controllers

Besteld op blackfriday zoekgeraakt in het magazijn! 1e x gebeld werd mij verteld sorry meneer zoekgeraakt ik bestel hem opnieuw voor u , morgen heeft u hem! denk je dat is geregeld . Volgende dag niets , weer gebeld ooooh hoe kan dat nou ik bestel hem gelujk nog een keer 3x scheepsrecht zegt deze aardige telefoniste . Volgende dag weer niets weer gebeld oooh meneer deze aanbieding kunnen wij niet meer leveren u krijgt uw geld terug . Gevolg ik kan de PlayStation opnieuw bestellen voor precies 99 euro duurder en ter gemoed koning krijg je dan 20 euro tegoedbon! Blijft de playstion 4 nu dus 79 euro duurder als eerder aangeboden ! Echt belachelijk opgelost zo kan ik ook wel een blackfriday aanbieding verzinnen! De Bestelling terug draaien en 79 euro duurder maken! Goed opgelost bol.com. maar ik bedenk mij wel 2 x voor ik weer iets koop bij jullie! Service een dikke onvoldoende en een hele slechte oplossing . De geloofwaardig van dit bedrijf bol.com is nul!

MC
06-12-2018

Wees gewaarschuwd : Service BOL is ruk

Product gekocht bij Partner via BOL. Product zou al verstuurd zijn, maar werd paar dagen erna ineens een retour voor aangemaakt. Partner reageert niet op mail, telefoon krijg je niet bestaand nummer. BOL moet je zelf steeds achteraan bellen en krijg je uiteindelijk te horen "helaas pindakaas" jouw probleem. Kan nergens review achterlaten bij BOL dus dan maar elders.

Wees gewaarschuwd : Service BOL is ruk

Wil

Klacht over defect artikel

Had een digitale thermometer bij bol.com besteld, helaas bleek deze defect. Volgens bol.com gaat het om bestelling bij externe verkoper. Uhm volgens mij toch echt bij bol.com besteld en aan bol.com betaald.

Enige oplossing hen was dat ze het door zouden zetten naar externe verkoper daar moest ik dan maar op wachten. Dus gezegd hier niet mee eens te zijn aangezien ik aan hen betaald had, dus ook van hen nu antwoord verwachtte. dus mijn enige oplossing was om dan maar retour te zenden. wat schets mijn verbazing naast retourmelding krijg ik van extern bedrijf een mail: wat jammer dat uw pakket niet is aangekomen. Mag ik dus alsnog er achteraan wat nu het werkelijke probleem is. schiet lekker op zo. Bij deze geleerd om me nog wel twee keer te bedenken wat ik bij bol.com koop

Kimberly

Tevreden

Ik ben heel erg tevreden van bol.com

heb al vaker meegemaakt dat een artikel beschadigd was en heb dit zonder problemen kunnen terug sturen en heb gewoon mijn geld terug gekregen.

ze zijn altijd heel vriendelijk en heel erg behulpzaam.

wanneer een pakketje niet geleverd was maar wel volgens de site hebben zij meteen geholpen en gezorgd voor een gepaste oplossing, simpel in 1 woord top!

nog nooit spijt gehad om bij hun te bestellen.

doe zo voort!

Niet geleverd.

Besteld en hierna een mail ontvangen dat artikel volgende dag geleverd werd. Na 3 dagen gebeld en ik moest maar naar hun sub leverancier (Foka).

Deze had order geannuleerd. Na 8 dagen geld retour.

Dus voor mij geen betrouwbare leverancier.

Jules
04-12-2018

Niet leveren voor betaald bedrag, 67% korting

Product besteld met 67% korting, echter willen ze niet uitleveren. Volgens Bol niet meer leverbaar, echter product net op de markt. Op de site voor de volle prijs te bestellen voor 18:00 besteld volgende dag in huis. Dat klopt dus ook. Mijn buurman bestelde het zelfde artikel. Hij had de goederen wel geleverd gekregen, dan wel voor de volle prijs. Klopt toch niet? Ervaring in het verleden wel goed, daarom ook een zesje.

Sabrina
03-12-2018

Klacht ingediend mbt reparatieservice

Ik heb een klacht ingediend bij bol.com nadat de schade van mijn product 3x verergerd was toen het terug kwam van de reparatieservice.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er zijn nu ondertussen al weken voorbij en ze zijn nog steeds niet met een oplossing gekomen!

Waar het op neer komt is dat ik door deze verergende schade net zo goed een heel nieuw product kan kopen (lees: €315!) Te belachelijk voor woorden. Slechte service!

René
03-12-2018

Bestelling geannuleerd

Mijn bestelling werd geannuleerd omdat de mensen die voor mij op dit adres woonden een openstaande factuur hadden. Dit gaat niet op.

Lia
02-12-2018

Geen verpakking

De platenspeler die we kado willen geven wordt bezorgd zonder enige verpakking. De leveringssticker zit rechtstreeks op de doos van de platenspeler. Zo kun je toch je kado niet aanbieden! Het is nog maar afwachten of de platenspeler zelf nog naar behoren werkt!

30-11-2018

Op voorraad, maar toch niet

Ik heb afgelopen zaterdag een koptelefoon besteld voor €245,- in de middag zag ik bij de Mediamarkt dezelfde koptelefoon voor €222,-. Ik wilde dus de overeenkomst met bol.com annuleren, maar dat was niet mogelijk. Heb ik best begrip voor: had ik maar beter moeten kijken. Vervolgens krijg ik van bol.com een mail dat er vertraging in de levertijd is. Ik voel dan al nattigheid en voel dat ze hem helemaal niet kunnen leveren. Ik bel gelijk de klantenservice en zij bevestigen mijn gevoel: de website klopt niet, we hebben geen voorraad meer en annuleren de overeenkomst. Kortom: ik kan niet annuleren (heb de koptelefoon van de Mediamarkt fysiek in mijn handen gehad), maar bol.com mag het zonder enige tegemoetkoming zomaar annuleren. Ik heb zelfs gevraagd of ik tegen bijbetaling de opvolger mag kopen, maar het enige antwoord dat ik krijg is dat het niet mogelijk is. Voor mij nooit meer bol.com

28-11-2018

Chaos

Kalender en opmaakpop besteld. Beiden niet aangekomen. Chatten met Bol: vreemd agressieve toon. Ik ben blijkbaar dom. Klantenservice zegt alles opgelost te hebben: blijkt niet zo te zijn. Weer bellen. Chaos, chaos. Verjaardagscadeau dan maar snel in een winkel gekocht. Wat is er mis met Bol? Ging vroeger wel goed, nu durf ik er niet meer te bestellen.

Claudia

NOOIT KOPEN BIJ BOL.COM

Nooit bestellen bij bol.com voor de verjaardag van mijn dochter hadden wij een zombipakje besteld aangezien ze op 31 okt. Jarig is . Wij kregen uiteindelijk een Elsa pakje van frozen. Kan gebeuren zou je denken teruggestuurd en nu krijgen wij te horen dat we eigenlijk leugenaars zijn omdat wij het verkeerde hebben teruggestuurd. Hoe kan ik het verkeerde terugsturen als ik zelf niet eens het juiste ontvangen heb. Ik ga nergens voor betalen en ga wel naar de rechter met die oplichters.

Borgers

Artikel niet geleverd

Artikel besteld. Mail gekregen dat de levering later zal gebeuren.

Verscheidene mails gestuurd. Wanneer levering? .

Telkens van kaske naar de muur.

Produkt niet meer aanwezig.

Geen order uitstaan voor produkt.

Nog steeds geen duidelijk antwoord. 2 weken geleden al wel betaald.

Produkt nog steeds niet ontvangen en weet ook niet wanneer ze het gaan leveren. Dit jaar of volgend jaar?

Hanneloor

Dramatische service

Ik jrijg steeds betalibgsherinneringen terwijl ik wel betaald heb. Dat zie ik ook in mijn account maar bol.com heeft het betaalde bedrag afgeschreven van een factuur waarvan ik het product terug gestuurd heb. Dat zien zij zelf ook, zeggen ze. Ze kunnen dit niet rechtbreien en vragen mij allerlei tricken uit te halen zoals betalingsbewijzen doormailen en allerlei codes door te geven. De klantenservice geeft de schuld aan hun 'systeem'. Wat een baggersysteem is dat. En een baggertoko dus.

Bianca
25-11-2018

Vreselijke klantenservice

Tjonge jonge wat een vreselijke klanten service heeft bol.com

vorig jaar een Philips airfryer gekocht. heb em nu 3x terug gestuurd vanwege hetzelfde defect. ( ze hebben dat defect op de reparatie afd. nooit kunnen vinden) na veel mail en bel contact werd er verteld dat we ons geld terug konden krijgen ,maar we moesten em wel even terug sturen. zo gezegd zo gedaan. sturen ze dat ding voor weer voor reparatie weg.

kreeg mail dat ie weer terug kwam. weer bellen en mailen.

er werd gezegd dat we dat ding moesten weigeren aan de deur. dat dus gedaan.

krijg ik daarna mail dat het ingewikkeld is en dat we dat dus niet hadden moeten doen. wat willen ze nou?

is het dan allemaal zo moeilijk om dat netjes af te handelen?

blijkbaar wel dus.

Rene
20-11-2018

Binnen 8 uur na bestelling komt verzoek van Bol.com om te annuleren

Binnen 8 uur na bestelling van een studieboek bij Bol.com een e-mail ontvangen:

Bedankt voor uw bestelling .

Echter is het product dat u besteld heeft, anders dan aangegeven, niet meer voorradig. Wij verzoeken het product te annuleren.

En dat is het dan, geen keuze om wat langer te wachten vanwege het niet voorradig zijn ook wordt niet aangegeven dat het uitverkocht is. Vreemde manier van zaken willen doen. Geeft dan op de website aan dat "op voorraad" niet inhoud dat het ook werkelijk op voorraad is.

Mij zijn ze als klant kwijt

20-11-2018

Let op: zakelijke bestellingen zonder BTW-aftrek!

Bij BOL.COM zakelijk een schrobmachine aangeschaft en ook betaald. Bleek echter een externe leverancier te zijn uit Belgie: hierdoor zou er geen BTW op de factuur vermeld kunnen worden. Hierdoor heb ik ook geen BTW-Aftrek mogelijkheid en wordt het artikel onnodig 21% duurder.

In contact getreden met bol.com via de direct chat (een zekere Roy): die mij denigrerend een soort aai over de bol gaf met "vervelend dat het zo verwarrend is". Ik ben geen imbeciel die niet snapt hoe het werkt. Ik ga ervan uit dat ik gewoon de Nederlandse regels kan toepassen op een product dat ik in NL koop en betaal. En mocht dat niet zo zijn, dan dient een verkoper dat expliciet en zeer duidelijk te vermelden (wat dus niet is gebeurd).

Ge
17-11-2018

Cadeaukaart

Wij hebben een cadeaukaart die 3 maanden verlopen is. In tegenstelling tot andere kaarten is de geldigheidsduur niet te verlengen. Dus €36 weggegeven aan bol.com. Zeer slechte service

Rene
17-11-2018

Phishing email

Kreeg een phishing email van bol.com hierover gebeld en werd afgewimpeld door ze . Wat een slecht bedrijf meteen me account uitgeschreven raad iedereen aan schrijf je uit bol.com gaat slecht om met privacy en vind het prima als je door hun schuld gehackt word